بازی فکری آنلاین دو نفره و تک نفر مخصوص کودکان و بزرگسالان

۱۳ بازی فکری آنلاین تک و دو نفره مخصوص کودکان و بزرگسالان

آیا شما هم از طرفداران بازی فکری آنلاین و انجام آن ها در اوقات فراغت خود هستید؟ بازی های معمایی و فکری علاوه بر سرگرم کردن فواید دیگری نیز مانند تقویت ذهن، بهبود مهارت ها و.. را نیز دارند. امروز در انزل وب بهترین بازی فکری آنلاین دو نفره و تک نفره مخصوص کودکان و بزرگسالان را به شما معرفی می کنیم تا از بازی کردن آن ها لذت ببرید.

سایت های اینترنتی بازی فکری و معمایی سخت و آسان آنلاین

Best Online Intellectual Games

بازی های فکری و معمایی آنلاین به راحتی در سایت های مختلف در دسترس هستند و بدون نیاز به نصب و.. می توانید در هر زمانی از آن ها استفاده کنید. در ادامه مطلب بهترین سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند را به شما معرفی می کنیم.

بازی آنلاین فکری Sudoku

بازی آنلاین فکری Sudoku

یکی از محبوب ترین های بازی فکری اینترنتی آنلاین، سودوکو است. سایت Sudoku امکان انجام این بازی را به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده است که می توانید از آن استفاده کنید. امکان تعیین سطح، چاپ جدول و وجود برنامه موبایل از گزینه های قابل استفاده این بازی می باشند.

اگر به طور خاص از طرفداران سودوکو هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۷ تا از بهترین سایت های بازی حل جدول سودوکو آنلاین را مطالعه نمایید.

بازی فکری و معمایی آنلاین Lumosity

بازی فکری و معمایی آنلاین Lumosity

سرویس Lumosity را می توان مانند باشگاه تناسب مغز معرفی کرد! بازی های مختلفی در این سایت وجود دارند که باید ابتدا یک حساب رایگان در آن ایحاد کنید. با حساب رایگان تا ۳ بازی در هر روز قابل اجرا می باشد که بیشتر از آن نیاز به خرید اشتراک دارد. شما با Lumosity به راحتی می توانید ذهن خود را به چالش بگذارید. همچنین قابل ذکر است این سرویس برنامه برای گوشی هم دارد.

سایت Happy Neuron برای بازی فکری و تقویت ذهن

سایت Happy Neuron برای بازی فکری و تقویت ذهن

بازی های موجود در سایت Happy Neuron به پنج قسمت تقسیم می شوند که شامل بازی های مناسب تقویت حافظه، تمرکز، زبان، عملکرد اجرایی و بصری می باشد. این بازی ها بر اساس تحقیقات علمی ساخته شده اند و مناسب تقویت مغز شما می باشند.

در صورتی که برای درک مفاهیم عنوان شده به زبان انگلیسی در این سرویس با مشکل مواجه شدید میتوانید از بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان انگلیسی استفاده نمایید.

My Brain Trainer برای تقویت ذهن

My Brain Trainer برای تقویت ذهن

وبسایت My Brain Trainer خود را باشگاه مغز و ذهن معرفی می کند. این سرویس یک چالش رایگان دارد و ب جز آن اشتراک های ماهانه و سالانه هم دارد. شما می توانید انواع بازی های فکری، پازل ها، چالش های ذهنی و.. را که هم برای سرگرمی و هم تقویت ذهن مناسب هستند را در این سایت پیدا کنید. این سرویس پیشنهاد می کند دو بار در روز و هر بار ۱۰ دقیقه با برنامه پایه موجود در سایت می توانید سرعت ذهنی خود را هم بهبود ببخشید.

سرویس بازی فکری آنلاین Crosswords

سرویس بازی فکری آنلاین Crosswords

بازی های Crosswords در سطح بازی های کلاسیک جدولی در زمینه بازی های فکری و معمایی هستند. استفاده از این سایت مانند خرید یک روزنامه با جدول های انگلیسی است که اگر طرفدار این سبک بازی هستید، راضی کننده خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های این سایت در کنار جدول های رایگان، جدول های پولی می باشد که شما هم می توانید یکی بسازید و آن را بفروشید.

همچنین برای آشنایی بیشتر با سایر بازی های جدولی، مطالعه مطلب بررسی ۸ تا از بهترین سرویس های جدول آنلاین فارسی و انگلیسی مفید و کاربردی خواهد بود.

بازی معمایی آنلاین دخترانه و پسرانه Braingle

بازی معمایی آنلاین دخترانه و پسرانه Braingle

سرویس تقویت ذهنی Braingle ادعا می کند که بزرگترین مجوعه بازی های فانتزی فکری است. این سایت رایگان بیش از ۱۰ هزار پازل، بازی های معمایی و.. دارد. همچنین برای علاقه مندان یک انجمن هم در نظر گرفته شده است. خیلی از بازی های این سایت توسط کاربران طراحی شده است و شما هم می توانید به عنوان یک تمرین فکری، یک بازی بسازید.

Queendom برای بازی های فکری آنلاین

Queendom برای بازی های فکری آنلاین

سایت Queendom علاوه بر بازی های فکری سخت آنلاین و..، هزاران تست شخصیتی هم دارد تا در کنار سایر بازی ها توانایی های ذهن شما را افزایش دهد. این سایت یکی از فعال های قدیمی است و مدت زمانی زیاد فعالیت دارد. در کنار این همه ابزار ذهن فراوان، می توانید استفاده های مفیدی داشته باشید.

سایت بازی فکری و ذهنی بزرگسالان و کودکان Brain Age 2

سایت بازی فکری و ذهنی بزرگسالان و کودکان Brain Age 2

سرویس Brain Age 2 برای سیستم های Nintendo DS می باشد. تعداد زیاد بازی ها برای تقویت ذهن، افزایش تمرکز و.. برای کودکان وبزرگسالان مناسب می باشد. بازی های موجود در این سایت سرگرم کننده هم هستند و شما می توانید پیشرفت خود را در این سرویس بسنجید.

بازی آنلاین ذهنی کامپیوتری Mind Games

بازی آنلاین ذهنی کامپیوتری Mind Games

هماطور که از نام Mind Games پیداست، روی ذهن شما تمرکز دارد. این بازی هم همانند سایرین از بخش هایی مانند ریاضی، تقویت حافظه، پازل و حتی سودوکو ساده تشکیل شده است. صد ها بازی در این سرویس در دسترس هستند.

بازی فکری مخصوص کودکان National Geographic Kids

بازی فکری مخصوص کودکان National Geographic Kids

بازی فکری کودکانه آنلاین National Geographic Kids هم برای کودکان مناسب است و همانطور که از اسمش پیدا است، مانند شبکه National Geographic در مورد سیاره زمین، طبیعت و علمی است و بازی های مربوط به آن را دارد. این بازی ها هم زیر نظر خود شبکه National Geographic می باشند.

Dots Game ، نقطه بازی آنلاین تک و چند نفره

نقطه بازی آنلاین Dots Game

تقریبا بیشتر افراد نقطه بازی را بلد هستند و بازی کرده اند. سرویس DotsGame این بازی را به صورت آنلاین و دو نفره در اختیار شما قرار داده است تا هم سرگرم شوید، به یاد ایام گذشته بازی کنید و هم ذهن خود را برای برسی سریع تر تقویت کنید.

بازی دومینو آنلاین دو و تک نفره در Dominoes

دومینو آنلاین در Dominoes

آیا از طرفداران بازی آنلاین دومینو هستید؟ پس استفاده از Dominoes را فراموش نکنید. پس از ورود به سایت باید یک اکانت بسازید و سپس به صورت آنلاین ۲ تا ۴ نفره مشغول بازی دومینو شوید و امتیازات خود را افزایش دهید و لذت ببرید.

پیدا کردن تفاوت تصاویر مشابه در Spot The Difference

پیدا کردن تفاوت تصاویر مشابه در Spot The Difference

سرویس بازی فکری اختلاف تصاویر آنلاین Spot The Difference هم عکس هایی را به نشان می دهد تا تفاوت بین آن ها را پیدا کنید. ضمن سرگرم شدن با این بازی، مهارت های دیداری شما هم تقویت می شود و تمرکز شما افزایش می یابد. پس از پیدا کردن تفاوت موجود روی آن کلیک کنید. در این سایت نیازی به ثبت نام و.. ندارید.

در پایان اگر می خواهید از این سبک بازی ها در گوشی خود هم داشته باشید، مطالعه مطلب ۱۵ تا از بهترین بازی فکری اندروید برای بزرگسالان و کودکان را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بازی های مختلف فکری را معرفی کردیم که با آن ها می توانید ضمن سرگرم شدن، ذهن خود را تقویت کنید. از نظر شما کدام سرویس بهترین عملکرد را دارد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، 1 و.. (تست شده)
راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، ۱ و.. (تست شده)
معرفی و دانلود 40 تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود ۴۰ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز 7 برای ویندوز 11 و ویندوز 10
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز ۷ برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰
آموزش 2 روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی
آموزش ۲ روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی

نظرات