تبدیل آنلاین ویدیو یوتیوب به فایل صوتی MP3

۶ سایت کاربردی تبدیل آنلاین ویدیو یوتیوب به فایل صوتی MP3

ممکن است در هنگام وبگردی در سایت هایی مثل یوتیوب به ویدیوی جالبی برخورد کنید و بخواهید آن را دانلود و به فرمت قابل پخش در دستگاه مود نظر خود تبدیل کنید. برنامه های فراوانی برای تبدیل ویدیوها به انواع فرمت های صوتی و تصویری وجود دارد. ولی امکان انجام این کار به صورت آنلاین و بدون نصب هیچ نرم افزار خاصی روی کامپیوتر هم وجود دارد. در این مطلب انزل وب به  موضوع تبدیل آنلاین ویدیو یوتیوب به فایل صوتی MP3 خواهیم پرداخت.

معرفی سایت تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3 به صورت آنلاین

Best Website to Convert Youtube Video to MP3 High Quality

پیش از این در انزل وب به آموزش کامل تبدیل ویدیو به فرمت فایل MP3 ، MP4 ، AVI در کامپیوتر پرداخته شده است. اما در این مطلب می خواهیم به شما یاد بدهیم که بدون نصب هیچ نرم افزاری در کامپیوتر و صرفا به کمک سایت های مخصوص دانلود از یوتیوب به تبدیل ویدیوهای مورد علاقه خود بپردازید.

سایت Saveclipbro برای دانلود و تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3

دانلود از یوتیوب

با استفاده از سایت Saveclipbro می توانید به دانلود و تبدیل ویدیوهای یوتیوب بپردازید. شما می توانید ویدیوهای موجود در یوتیوب یا دیگر پلتفرم ها نظیر اینستاگرام یا فیسبوک را ذخیره کنید تا به صورت آفلاین در گوشی هوشمند، لپ تاپ،آیفون، پلی استیشن یا دیگر دستگاه های خود ببینید. با این سایت دیگر نیازی به نصب نرم افزاری بر روی کامپیوتر جهت تیدیل فایل های ویدیویی یوتیوب نخواهید داشت. ضمنا استفاده از خدمات این سایت صددرصد رایگان است. در ادامه به مراحل تبدیل ویدیو در این سایت می پردازیم:

۱- لینک ویدیو در یوتیوب را کپی کرده و در نوار مربوط به آن بالای سایت وارد کنید و سپس دکمه Start را بزنید.

۲- فرمت صوتی یا تصویری موردنظر خود را که مایلید ویدیو به آن تبدیل شود انتخاب کنید. تبدیل ویدیو به MP4 به سادگی تبدیل آن به MP3 خواهد بود. امکان تیدیل به فرمت های ویدیویی نظیر MP4, AVI, 3GP, WMV و نیز فرمت های صوتی مثل  AAC, WMA, WAV و دیگر فرمت های معروف صوتی و تصویری در این سایت وجود دارد. همچنین تنظیمات پیشرفته ای مثل چرخاندن ویدیو در هنگام تبدیل آن، بریدن بخش هایی از آن، تغییر اندازه تصویر و حتی تغییر بیت ریت صدای دانلود شده نیز در آن گنجانده شده است.

۳- پس از انتخاب همه تنظیمات مدنظرتان گزینه Convert را کلیک کنید.

۴- عمل تبدیل ویدیو ممکن است چند دقیقه ای طول بکشد. پس از آن می توانید ویدیو یا صدای تبدیل شده را دانلود نمایید. ضمنا با استفاده از کد QR هم می توانید ویدیو را در گوشی هوشمند خود دانلود نمایید.

در تصویر زیر پلتفرم های مختلف صوتی و تصویری که توسط این سایت پشتیبانی می شوند و می توانید ویدیوهای موجود در آن ها را دانود نمایید مشاهده می کنید.

تبدیل یوتیوب به mp3

برای آموزش تبدیل ویدیو به MP3 به صورت آنلاین و آفلاین به این مطلب انزل وب نیز می توانید مراجعه کنید.

سایت Ytmp3.cc برای دانلود و تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3 و MP4

دریافت mp3 از youtube

با استفاده از سایت ytmp3.cc قادر به تبدیل ویدیوهای مورد نظرتان به فرمت های mp3 (برای تبدیل به صدا) و mp4 (برای تبدیل به ویدیو) بر روی کامپیوتر، تبلت و موبایل خود به صورت رایگان خواهید بود. ویدیوها در بالاترین کیفیت ممکن تبدیل خواهند شد. البته در این سایت تنها با ویدیوهایی با مدت زمان حداکثر دو ساعت می توانید کار کنید. برای تبدیل ویدیو کافی است لینک آن را در باکس مخصوص آن در سایت کپی کرده و بر روی دکمه Convert کلیک کنید. زمان تبدیل ویدیو بیش از چند دقیقه طول نخواهد کشید.

در این مطلب انزل وب به آموزش ۸ روش متنوع تبدیل ویدیو و فیلم به آهنگ MP3 در اندروید و تلگرام پرداخته شده است.

سایت Mp3-youtube.download برای تبدیل ویدیو به صدا

دریافت mp3 از youtube

یک سایت دیگر برای تغییر فرمت سریع ویدیوهای مدنظرتان. در سایت Mp3-youtube.download تنها قادر خواهید بود که به تبدیل یوتیوب به MP3 بپردازید. تقریبا همه سایت های استریم ویدیو یا صدا (مثل یوتیوب) با تبدیل کننده این سایت سازگار هستند. محدودیت های موجود در این سایت به این صورت است که طول ویدیو نباید بیش از یک ساعت و نیم باشد و حجم آن هم باید کمتر از ۲۰۰ مگابایت باشد.

جهت پی بردن به تفاوت بین کیفیت آهنگ ۱۲۸ با ۳۲۰ فایل های MP3 می توانید به این مطلب انزل وب مراجعه کنید.

سایت video2mp3.biz برای دانلود MP3 ویدیو از یوتیوب

سایتهای مخصوص دانلود از یوتیوب

با کمک سایت video2mp3.biz نیز می توانید به تبدیل ویدیوهای خود به فرمت های MP3 یا MP4 بپردازید. طریقه کار با این سرویس مشابه سایت بالا است.

سایت Easy-youtube-mp3 برای دریافت MP3 از YouTube

دانلود فایل صوتی ویدیو یوتیوب آنلاین

در این سایت هم می توانید به راحتی به دانلود فایل صوتی ویدیو یوتیوب آنلاین بپردازید. انجام این تبدیل در سایت Easy-youtube-mp3 به سرعت و به سادگی صورت می گیرد و می توانید از آن در پلتفرم های مختلف مثل مک، لینوکس یا آیفون هم استفاده کنید. کیفیت فایل های صوتی تبدیل شده از ویدیوها خوب است و برای تبدیل هر کدام از آن ها تنها به سه تا چهار ثانیه زمان لازم است.

در این مطلب انزل وب نیز به آموزش ۸ روش تبدیل M4A به MP3 آنلاین پرداخته شده است.

سایت Youtube.converter.tube برای دانلود فایل آهنگ فیلم از یوتیوب

دانلود فایل صوتی ویدیو یوتیوب آنلاین

یک سایت رایگان دیگر برای تبدیل آسان ویدیوهایتان به فرمت های مختلفی مثل mp3, mp4, webm, f4v, 3gp. در سایت Youtube.converter.tube می توانید ویدیوهای با کیفیت های متفاوت HD, UltraHD or 480p را به فرمت مورد نیاز خود تبدیل نمایید.

قبلا در انزل وب به آموزش مطالب دیگری در رابطه با یوتیوب پرداخته شده است که پیشنهاد میکنیم حتما آنها را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز سایت های مختلف را برای تبدیل آنلاین فرمت ویدیوهای یوتیوب را به فایل آهنگ M4A یا MP3 و دیگر فرمت های رایج صوتی معرفی و بررسی کردیم. اولین انتخاب شما برای انجام این تبدیل کدام یک از این سایت ها است؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش تبدیل ویدیو اینستاگرام به فایل صوتی
آموزش ۵ روش تبدیل ویدیو اینستاگرام به فایل صوتی
10 تا از بهترین سایت های تبدیل فایل صوتی به MP3 آنلاین
۱۰ تا از بهترین سایت های تبدیل فایل صوتی به MP3 آنلاین
آموزش 4 روش تبدیل ویدیو آپارات به آهنگ MP3
آموزش ۴ روش تبدیل ویدیو آپارات به آهنگ MP3
آموزش 7 روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین
آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین

نظرات

  • فرید says:

    سلام . سایتهائی معرفی شده . ممنون از زحماتی که کشیدید. ولی صفحات هر کدام رو باز میکردین گزینه ها رو معرفی میکردین. هر سایت که معرفی کردید یا فیلتر بود یا قابل بهره برداری نبود. یا بجای تبدیل به صوت تبدیل به متن میکرد.

  • نگار says:

    سایت ویروسی معرفی نکنید..در ضمن هیچ کدومشون هم که معرفی کردی کارشونو درست انجام نمیدن. مجبور نیستن مطلب مزخرف بزارید وقت مردمو بگیرید

  • سروش says:

    دوستان به هیچ وجه از ytmp3 استفاده نکنین چون ویروس داره

  • آروین says:

    بسیار ممنوم