روش آنتی اسپم شدن اندروید

۸ روش آنتی اسپم شدن اندروید : بلاک تماس ، اس ام اس تبلیغاتی و..

اسپم شدن یکی از مشکلات امنیتی مورد بحث در اکثر دستگاه های الکترونیکی و خصوصا موبایل است. کاربران اندروید هم همواره همانند سایر کاربران دنبال راه های ضد اسپم کردن گوشی خود از تماس ، اس ام اس های تبلیغلتی ، پاپ آپ های برنامه ها و.. هستند. اگر شما هم گوشی اندروید دارید و می خواهید بیشتر با اسپم آنشا شوید و راه های مقابله با آن را بشناسید، در ادامه مطلب همراه ما باشید. امروز در انزل وب روش های مقابله با هرزنامه ها و آنتی اسپم شدن اندروید را به شما آموزش خواهیم داد.

اسپم اندروید چیست؟ بهترین برنامه ضد اسپم اندروید

Best Spam Blocker Android Apps

اسپم یا هرزنامه واژه جدیدی نیست و تقریبا اکثر افراد آن را می شناسند و تجربه اسپم شدن را دارند. اسپم ها هدف های مختلفی نیز دارند که هرچه باشد قطعا آزار دهنده و گاهی جهت آسیب زدن استفاده می شوند. در سیستم عامل اندروید از طرف خود گوگل راه های مختلفی برای مقابله با اسپم طراحی شده است که آنها را معرفی می کنیم تا بتوانید گوشی خود را از تماس ، پیامک و.. تبلیغاتی آنتی اسپم کنید!

اسپم چیست؟

اسپم یه هرزنامه به ارسال های معمولا متعدد هرگونه پیام به تعداد بالای کاربران مختلف گفته می شد که بدون اجازه آن ها انجام می شود. اسپم ها معمولا برای اطلاع رسانی، تبلیغات، ایجاد ترافیک و انتقال بدافزار و.. انجام می پذیرد. خصوصا اگر شما یک اکانت ایمیل داشته باشید، حتما هرزنامه یا اسپم های مختلفی را از زمینه داروی های رفع مشکلات متفاوت تا تبلیغ بی پایه کالا و مشاغل را مشاهده کرده اید.

برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می کنیم مطلب جلوگیری از اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل، همراه اول و.. را هم مطالعه کنید.

آنتی اسپم کردن گوشی اندروید با مسنجر Messages

کمپانی گوگل با تحقیقات گسترده سعی دارد اسپم را به طور کلی از سیستم عامل اندروید حذف کند. این پروژه با نام Spam Protection در دستگاه های جدید اندروید قرار داده شده است. برای استفاده از این ویژگی قابلیت آنتی اسپم اندروید، باید اول از همه برنامه Messages (پیام رسان گوگل) را روی گوشی خود نصب کنید. سپس این برنامه را باز کنید.

آنتی اسپم کردن گوشی اندروید با مسنجر Messages

سپس روی علامت منو (سه نقطه) در گوشه بالا و سمت راست صفحه تاچ کنید.

آنتی اسپم کردن گوشی اندروید با مسنجر Messages

حال باید Settings را انتخاب کنید و روی تنظیمات اپراتور سیم کارت فعال در گوشی ضربه بزنید.

آنتی اسپم کردن گوشی اندروید با مسنجر Messages

در صفحه ای که باز می شود روی Spam protection تپ کنید.

آنتی اسپم کردن گوشی اندروید با مسنجر Messages

اکنون شما گزینه Spam protection را خواهید دید که فقط کافیست آن را فعال کنید.

آنتی اسپم کردن گوشی اندروید با مسنجر Messages

قابل ذکر است که این فناوری در حال رشد است و شاید هم برای شما هنوز فعال نشده باشد. پس از فعال کردن پیامی به شما نمایش داده می شود که برخی از جزییات پیام را گوگل برای تشخیص اسپم بودن مشاهده می کند و هر زمان که خواستید می توانید آن را از همین منو غیر فعال کنید.

ضد اسپم کردن گوشی با نصب برنامه Truecaller

ضد اسپم کردن گوشی با نصب برنامه Truecaller

برنامه های دیگری هم وجود دارند که می توانید به کمک آن ها فرآیند ضد اسپم اندروید را انجام دهید، مانند برنامه Truecaller برای اندروید. این برنامه امکانات زیادی دارد. به طور مثال بلاک کردن تماس های مورد نظر شما را هم انجام می دهد. امکان نمایش کشور شخص تماس گیرنده، بررسی شماره در دیتابیس و پیدا کردن شماره های موجود و نشان دادن نام آن ها در هنگام تماس، ساخت جدول زمانی تماس و.. همگی از ویژگی های اضافی این برنامه است. مسدود کردن پیام های اسپم هم در کنار این ویژگی ها در دسترس است.

همینطور مطالعه مطلب روش رفع مشکل دانلود خودکار برنامه در اندروید هم می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

برنامه آنتی اسپم Hookt اندروید

برنامه آنتی اسپم Hookt اندروید

برنامه Hookt توسط AirG توسعه یافته است و مدیریت تماس و بلاک کردن تماس های اضافی را انجام می دهد. این برنامه، ویژگی های امنیتی خاصی دارد و به راحتی افراد غیر واقعی (فیک) را تشخیص می دهد و به خوبی پیام های اسپم را تشیص و بلاک می کند.

Mailwasher برای ضد اسپم کردن در اندروید

Mailwasher برای ضد اسپم کردن در اندروید

برنامه Mailwasher برای ویندوز و گوشی در دسترس است. این برنامه ایمیل های اسپم اندروید را هم شناسایی و حذف می کند که این کار هم در کامپیوتر و هم در گوشی قابل انجام است. این ابزار اسپم ها را قبل از باز شدن تشخیص می دهد و اینگونه امکان آلوده شدن به بد افزار های مختلف به حداقل می رسد.

مقابله با اسپم تماس و اس ام اس اندروید در برنامه Hiya

مقابله با اسپم اندروید در برنامه Hiya

Hiya یک برنامه مسدود کننده اسپم رایگان است که حاوی هیچ تبلیغی نیست که خود نقطه قوت بزرگی است. پس از هر بار کشف اسپم هم به شما در یک نوتیفیکشن اعلام می شود. این برنامه هم امکانات دیگری مانند بلاک کردن تماس و پیام افراد ناخواسته را هم برای شما فراهم کرده است.

آنتی ویروس ضد اسپم اندروید Avast Mobile Security & Antivirus

آنتی ویروس ضد اسپم اندروید Avast Mobile Security & Antivirus

برنامه اندروید Avast Mobile Security & Antivirus یک آنتی ویروس است که گوشی شما را از نظر وجود ویروس، تروجان و بد افزار در امان نگه می دارد. این آنتی ویروس علاوه بر کار خود، ویژگی های بیشتری را هم دارد. به طور مثال جلوی اسپم ها را هم می گیرد. پس اگر به یک برنامه امنیتی کامل احتیاج دارید که ضد اسپم هم باشد، این آنتی ویروس گزینه مناسبی است.

برای آشنایی بیشتر با آنتی ویروس های اندروید، مطالعه مطلب معرفی بهترین آنتی ویروس های اندروید را فراموش نکنید.

WhosCall برای ضد اسپم کردن اندروید

WhosCall برای ضد اسپم کردن اندروید

WhosCall جزو برنامه هایی است که در هنگام تماس، اطلاعات مربوط به شخص مقابل را نمایش می دهد. این امکان در حالت آنلاین و آفلاین قابل انجام است اما به جز این مورد، تماس های اسپم و پیام های اسپم را هم شناسایی کرده و آن را بلاک می کند.

برنامه مدیریت اسپم CallApp Called ID

برنامه مدیریت اسپم CallApp Called ID

CallApp Called ID نام برنامه دیگری است که ویژگی های مدیریت تماس مناسبی دارد. به طور مثال تماس گیرنده ها را شناسایی می کند، لیست سیاه دارد، ضبط تماس دارد که می تواند برای شما مفید باشد. همانطور که انتظار می رود، این برنامه هم امکان آنتی اسپم کردن گوشی اندروید را دارد و نیاز های شما را در این زمینه رفع می کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز برنامه ها و روش های آنتی اسپم کردن اندروید را معرفی کردیم. شما استفاده از کدام برنامه را ترجیح می دهید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش فعال سازی ابزار مقابله با پیامک تبلیغاتی و آنتی اسپم پیام های اندروید
آموزش فعال سازی ابزار مقابله با پیامک تبلیغاتی و آنتی اسپم پیام های اندروید
کد لغو و غیرفعال سازی سرویس
۶ روش مشاهده ، قطع و لغو سرویس های پیامکی و پولی ایرنسل ، همراه اول و رایتل
رفع مشکل برنامه تروکالر (Truecaller) : عدم اتصال ، کار نکردن و..
۵ روش رفع مشکل برنامه تروکالر (Truecaller) : عدم اتصال ، کار نکردن و..
آموزش جلوگیری از اسپم شدن ایمیل های ارسالی
چگونه از اسپم شدن ایمیل ها جلوگیری کنیم ؟ علت اسپم شدن ایمیل چیست ؟

نظرات