آزمون تست استرس و اضطراب فارسی و انگلیسی آنلاین

۷ تا از بهترین آزمون تست استرس و اضطراب فارسی و انگلیسی آنلاین

امروزه میزان استرس و اضطراب در همه جوامع رو به فزونی گذاشته است. در این میان برخی با مراجعه به روانپزشکان به حل مشکل خود می پردازند. ولی متاسفانه برای همه امکان چنین کاری میسر نیست. از طرفی خیلی از ما حتی نمی دانیم که آیا درگیر این استرس ها هستیم یا خیر! در این مطلب انزل وب به مرور سایت هایی خواهیم پرداخت که به راحتی و تنها با صرف چند ثانیه به شما در باره میزان استرس و اضطرابتان اطلاعات بیشتری می دهند.

معرفی سایت تست اندازه گیری اضطراب و استرس آنلاین فارسی

How to Measure your Stress, Anxiety and Depression Online

پیش از این در انزل وب به معرفی بهترین سرویس های فارسی تست روانشناسی آنلاین و نیز ۱۹ سایت تست هوش IQ ، هیجانی آنلاین پرداخته شده است. اما در این مطلب می خواهیم نگاهی بیندازیم به بهترین سایتهای فارسی و انگلیسی در زمینه ارائه تست آنلاین استرس و اندازه گیری میزان اضطرابی که در طول روز با آن مواجه می شوید. پس با ما همراه باشید.

سایت فارسی Shahrvandfarda برای تست اضطراب آنلاین

تست اندازه گیری میزان استرس

وبسایت شهروند فردا توسط گروهی از دانشجویان و متخصصین حوزه روانشناسی و علوم تربیتی زیر نظر اساتید برجسته دانشگاه برای ۲ دسته مخاطب راه اندازی شده است: والدین و مربیان، مراکز خدمات روانشناسی و مشاوره. به این صورت که برای والدین و مربیان به ارائه مقالات و معرفی انواع مختلفی از منابع آموزشی لازم جهت افزایش آگاهی و اخذ تصمیمات درست تربیتی می پردازد و از سویی دیگر با ارائه سامانه معرفی و ارجاع مراکز روانشناسی و مشاوره، که به مراکز کمک می کند تا خانواده ها و مخاطبین شان را از شرح خدمات و اطلاعات نویت دهی خود، مطلع سازند. از این طریق اگر متقاضیدریافت خدمات روانشناسی و مشاوره باشید می توانید به کمک این سامانه معرفی و ارجاع مراکز، نزدیک ترین مراکز روانشناسی و مشاوره به محل زندگی خود را بیابید.

یکی دیگر از امکانات بسیار جالب این سایت ارائه انواع تست های استرس روانشناسی است. با استفاده از این تست ها می توانید با طیف وسیعی از ویژگی های شخصیتی و رفتاری خود بیش از پیش آشنا شوید. در صفحه مربوط به تست اضطراب آنلاین این سایت هم می توانید با پاسخ به ۲۰ سوال به سرعت به جواب سوال های خود در این مورد برسید.

سایت Psychoexir برای تست استرس روانشناسی فارسی

تست استرس و نگرانی

سایت اکسیر هم در زمینه روانشناسی فعالیت می کند و علاوه بر کارگاه های آموزشی در زمینه روانشناسی دارای تست های آنلاین مختلفی هم هست. یکی از این تست ها، تست آنلاین سنجش اضطراب است که نتایج آن به شما می گوید که سطح اضطراب شما چقدر است و آیا نیاز به مراجعه به متخصص دارید یا خیر. این تست هم شامل ۲۰ سوال ۴ گزینه ای می باشد.

سایت فارسی Khodyabi برای تست استرس و نگرانی

تست استرس و افسردگی

سایت خودیابی هم در زمینه روانشناسی فعالیت می کند و مقالاتی در این زمینه دارد. اما مشخصه بارز آن شاید آزمون ها و پرسشنامه های متعدد آن در حوزه های مختلف روانشناسی باشد. در بین این آزمون ها، آزمونی هم برای پی بردن به مقیاس افسردگی ، اضطراب ، استرس تدارک دیده شده است که با استفاده از ۲۱ سوال تستی به تحلیل وضعیت شما از این لحاظ می پردازد.

تا اینجا به معرفی چند سایت داخلی در زمینه تست اضطراب آنلاین پرداخته شد. حالا در ادامه این مطلب به معرفی بهترین سایت های خارجی در این زمینه خواهیم پرداخت.

جهت ترجمه متن آزمون های این سایت ها می توانید از مطلب ۱۰ مورد از بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی و چگونه گزینه ترجمه Google translate را به مرورگر‌ کروم ، فایرفاکس و.. اضافه کنیم در انزل وب استفاده نمایید.

سایت Bemindfulonline برای تست اضطراب اجتماعی

تست استرس تصویری

سایت Bemindfulonline علاوه بر فیلم های آموزشی که در زمینه روانشناسی ارائه می کند (البته فقط بخش مقدمه این فیلم ها رایگان است) به ارائه یک تست آنلاین اضطراب هم پرداخته است که در آن با جواب دادن به تنها ۱۰ سوال می توانید سطح استرس خود را بین ۰ تا ۴۰ در یک زمینه گرافیکی زیبا مشاهده کنید.

سایت ۱۵minutes4me برای تست تست استرس و افسردگی

تست آنلاین اضطراب بک

در این سایت می توانید با مراجعه به بخش تست استرس و افسردگی به حدود ۲۵ سوال روانشناسی پاسخ دهید. یک تفاوت سایت ۱۵minutes4me با دیگر سایت هایی که تا اینجا معرفی کردیم در این است که بر اساس تستی که از شما می گیرد میزان تنش، اضطراب و افسردگی را به شکلی جدا و در قالبی گرافیکی به شما نمایش خواهد داد.

پیش از این به معرفی بهترین سایت های تست افسردگی آنلاین فارسی و انگلیسی نیز در انزل وب پرداخته شده است.

سایت Psychologistworld برای استرس روانشناسی

تست اندازه گیری میزان استرس

یکی از ویژگی های بارز سایت Psychologistworld گستره فراوان موضوعاتی است که در حوزه روانشناسی و رفتاری به آن ها پرداخته است. موضوعاتی مثل احساسات، عملکرد مغز، شخصیت، رویاها و حتی زبان بدن. ضمن اینکه با مراجعه به تست استرس این سایت می توانید با پاسخ دادن به بیش از ۴۰ سوال تستی و سپس مشخص نمودن سن و جنسیت خود میزان استرس خود را بیازمایید.

سایت Psychcentral برای نمونه تست استرس

تست استرس هولمز

سایت Psychcentral نیز موضوعات مختلفی را در زمینه روانشناسی در بر می گیرد و حتی دارای یک فروم برای تبادل نظر بین کاربران می باشد. آزمون های روانشناسی مختلفی در این سایت در دسترس شما قرار گرفته است که یکی از آن ها آزمون تست استرس می باشد. در این آزمون پس از مشخص کردن سن و جنسیت خود باید احساس خود را نسبت به هر یک از موارد موجود در پرسشنامه انتخاب کنید تا در نهایت میزان استرس موجود در شما اندازه گیری شود.

ضمنا برای انجام سایر تست های آنلاین می توانید به مطلب ۷ تا از بهترین سایت های تست شنوایی سنجی آنلاین و نیز برای تست آنلاین بینایی می توانید به مطلب بهترین نرم افزار و سرویس های تست آنلاین بینایی و کوررنگی چشم ها انزل وب مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز بهترین سایت های تست اضطراب و استرس آنلاین فارسی را به شما معرفی کردیم. آیا شما برای تست میزان استرس خود سایت دیگری می شناسید؟ در صورت تمایل می توانید سایت های مد نظر خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش کامل ساخت و طراحی آزمون حرفه ای در گوگل فرم (Google Form)
آموزش کامل ساخت و طراحی آزمون حرفه ای در گوگل فرم (Google Form)
بهترین های تست سنجش سن عقلی آنلاین رایگان
۵ تا از بهترین های تست سنجش سن عقلی آنلاین رایگان
تست هوش هیجانی ریون تصویری استاندارد آنلاین
۱۹ سایت تست هوش IQ ، هیجانی ،ریون ، تصویری ، استاندارد و.. آنلاین

نظرات