پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایرانی‌ها

سفر زمستانه به پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایرانی‌ها [رپورتاژ آگهی]

این روز‌های سرد و برفی زمستانی بهترین فرصت سفر ارزان است. سفر‌‌های اتفاقی همیشه دلچسب هستند و حسابی خوش می‌گذرد و یکی از بهترین خاطره ها می‌شود. چند روزی را در این تعطیلات زمستانی به مقاصد گردشگری زیر سفر کنید.

کافه‌نشینی در کنار مردم گرجی با تور گرجستان

کافه‌نشینی در کنار مردم گرجی با تور گرجستان

در تور گرجستان به شهر زیبا و تاریخی تفلیس سفر می‌کنید در این روز‌ها تور‌های گرجستان نرخ بسیار ارزانی دارند بخصوص اینکه سفر به گرجستان به دلیل اینکه دیگر نیاز به ویزا ندارد و از حدود ۳ شب می توانید برنامه‌ریزی سفر کنید.
این کشور در طی سال‌ها هم حکمرانان ایرانی داشته و هم روسی و برای رسیدن به آرامش راه زیادی را طی کرد و حالا تفلیس به مرکزی مهم برای گردشگران بخصوص در حوضه قفقاز بدل شده است.

تفلیس، خود به تنهایی دنیایی کوچک در دل این کشور شمرده می‌شود. در طول سفر به این شهر غذا، نوشیدنی‌ها، و مهمان‌نوازی مردم بومی باعث می‌شود تا خاطراتی به یاد ماندنی داشته باشید و با مردم گرجی از نزدیک آشنا شوید.
تور‌های گرجستان که توسط آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریی شده است دارای ترنسفر فرودگاهی است و میدان آزادی یا همان میدان لنین زمان شوروی را می‌بینید که در تقاطع ششم خیابان اصلی واقع شده و به عنوان نقطه برجسته و از نمادهای سرزمینی شهر شناخته می‌شود.

به شهرقدیمی تفلیس بروید کافه شگفت‌انگیز و داستانی گابریادزه که در کنار ساختمان تئاتر گابریادزه قرار گرفته محلی عالی برای شروع گشت و گذار است. به علاوه شما در این کافه می‌توانید از بهترین قهوه‌های شهر را نوش جان کنید.

با پرواز‌های قشم ایر به تفلیس می‌رسید و به همراه ترنسفر‌های فرودگاهی آژانس به هتل می‌روید در گرجستان هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید تا خیالتان بابت خدمات راحت باشد. با آژانس آویسا تماس بگیرید و با یکی از تور‌های به صرفه و زمستانی گرجستان سفر کنید.

سفر به شهر‌معابد طلایی با تور تایلند

سفر به شهر‌معابد طلایی با تور تایلند

با تور تایلند وارد سرزمین هزار معبد می‌شوید. ساختن این معابد با معماری برجسته و مجلل جزئی از فرهنگ مردمات تای طی سال‌هاست در این سفر حتما برای بازدید از این دیدنی‌های جالب وقت بگذارید.

تمام تور‌های آژانس آویسا دارای گشت شهری هستند ومی‌توانید گرند پلات و معبد وات فرا را ببینید و از آنها برای اینستاگرامتان عکس یادگاری بگیرید.

سفر زمستانه به تایلند به شما این امکان را می‌دهد که از دل زمستان سرد به شهری گرم و سفر کنید. تایلند کشوری استوایی که حدود ۳۰ درجه سانتیگراد دما دارد.

تور‌های ترکیبی تایلند انتخاب مناسبی هستند که بعد از دیدن بانکوک به پاتایا یا پوکت نیز سفر ‌می‌کنید. البته می‌توانید به صورت تک مقصدی هم سفر کنید و در هتل‌های چهار و پنج ستاره تایلند اقامتی خاطره انگیز در کنار همسفرتان داشته باشید.

پوکت و پاتایا بخش های جذاب و زیبای این سفر هستند و با طبیعتی بکر و باور نکردی که همه عاشقش می‌شوند.

البته بازار شبانه در بانکوک و  پوکت هم بسیار معروف است که به شدت تحت تاثیر فرهنگ‌های دیگری مثل تایلندی مسلمان، هند و بوهمی است. بازار Walking Street در پوکت که در آن سراسر از غرفه، فروشگاه، و اسباب بازی فروشی پر شده است. در بین غرفه‌ها بگردید و اگر گرسنه شدید چیزی بخورید.
تمامی پرواز‌های تایلند با هواپیمایی ماهان به صورت مستقیم و راحت انجام می‌شوند. و شما با ترنسفر آژانس به هتل می‌رسید. تور مناسب خود را برروی وب‌سایت آژانس آویسا انتخاب کنید و برای سفر به کشوری استوایی راهی شوید.

سفری زمستانی و ارزان با تور استانبول  

سفری زمستانی و ارزان با تور استانبول

در این روز‌های بهمن و اسفند گردشگران خیلی ارزان به استانبول سفر می‌کنند، آژانس آویسا تمام تور‌های استانبول را با پرواز‌های ارزان و چارتر قشم ایر و معراج برنامه‌ریزی می‌کند و گردشگران از فرودگاه آتاتورک با ترنسفر‌های آژانس به هتل می‌رسند.

در این سفر برای انتخاب هتل در این شهر دستتان باز است هتل‌های سه ستاره و زیبای استانبول همیشه اتاق‌های زیبا و دنجی را برای توریست‌ها دارند که هر روز صبح با صبحانه‌های مفصل با طعم‌های شیرینی و شوری و انواع میوه‌های فصل از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

به لیست هتل‌های آژانساویسا در وبسایت نگاه کنید از میان هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره‌های زیبای میدان تقسیم را می‌توانیدانتخاب کنید و روزهای سفر را از با هتل های مجلل این شهر زیبا تر تجربه کنید.
حمام‌های ترکی در سراسر دنیا شهرت فراوان دارند و حتی در خارج از ترکیه نیز هتل‌های برجسته و مجلل حمام ترکی را در ویژگی‌های خود لحاظ می‌کنند. رفتن به حمام ترکی و گرفتن ماساژ می‌تواند ترکیه‌ای جذاب و به یادماندنی در این روز‌های زمستانی باشد.

به تنگهبسفور بروید و در رستوران‌های اطراف خود را به یک شام ترکی مهمان و پس از ان یک چای خوش طعم هم نوش جان کنید.
با گشت شهری آژانس همراه باشید و دیدنی‌های تاریخی و زیبای شهر را ببینید. تجربه قدم زدن در خیابان استقال در بهمن ماه بسیار لذت بخش است و خرید‌های نوروزی خوبی هم میتوانید داشته باشید درنگ نکنید و برای رزرو تور استانبول با آژانس آویسا تماس بگیرید.

منبع : ویرلن

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات