چگونه فایل های PDF را براحتی در ویندوز 10 ، 8 ، 7 و مک تبدیل کنیم؟

چگونه فایل های PDF را به راحتی در ویندوز ۱۰ ، ۸ ، ۷ و مک تبدیل کنیم؟

فایل های PDF با توجه استاندارد و سیستم های محافظت متن خاص خود یکی از پرکاربردترین فرمت فایل های رایج کتاب های الکترونیک، رزومه ها، اسناد کاری و انواع دیگر متن های دیجیتالی میباشند. اگر شما زیاد با این فایل های سر و کار داشته و به صورت مداوم نیاز دارید که متن های خود را از فایل های پی دی اف استخراج ، حجمشان را کاهش دهید و یا آنها را به سایر فرمت های متنی نظیر فایل ورد و.. تبدیل کنید در ادامه این پست انزل وب با ما همراه باشید تا یک نرم افزار قوی جهت تبدیل فایل PDF ، ترکیب ، کاهش حجم و.. آنها در کامپیوتر را به شما معرفی و طریقه کار با آن را آموزش دهیم.

آموزش تبدیل فایل PDF به سایر فرمت ها نظیر فایل Word و.. در کامپیوتر

How to Convert PDF Files to Other Formats in Windows and Mac OS

قبلا در مطالبی نظیر تبدیل PDF به عکس JPG آنلاین روش های تبدیل فرمت فایل پی دی اف به سایر فرمت های رایج و کاربردی را به شما معرفی کردیم، اما اینبار میخواهیم به صورت تخصصی به بررسی نرم افزار حرفه ای با امکانات قوی برای تبدیل فرمت فایل PDF به فایل Word ، Excel ، JPG ، PNG ، HTML و Text و بالعکس بپردازیم، با ما همراه باشید.

آموزش کار با نرم افزار Acethinker PDF Converter Pro

برای تبدیل فایل PDF خود در کامپیوتر ما در اینجا از نسخه حرفه ای نرم افزار Acethinker PDF Converter استفاده میکنیم. این نرم افزار دارای دو نسخه رایگان و حرفه ای برای اکثر نسخه های ویندوز و مک میباشد.

برنامه تبدیل پی دی اف Acethinker PDF Converter دارای امکانات زیر میباشد:

  • امکان تبدیل فایل Word به PDF و سایر فرمت ها به یکدیگر
  • امکان تبدیل دسته ای فایل ها
  • قابلیت استفاده بر روی تبلت و گوشی اندروید و آی او اس
  • امکان بکاپ گرفتن از فایل اصلی قبل از تبدیل
  • پشتیبانی از فرمت فایل های متعدد مثل Word, Excel, PowerPoint, Text , JPEG, PNG, BMP, GIF, TIFF, PPM, TGA, HTML
  • پشتیبانی از تکنولوژی OCR

خب برای شروع پس از دانلود و نصب برنامه آن را بر روی سیستم خود اجرا کنید، در مرحله اول شما باید در نرم افزار ثبت نام کنید تا از قابلیت حرفه ای یا نسخه مجانی آن استفاده نمایید.

تبدیل pdf

بعد از ثبت نام و فعال سازی اکانت در صفحه اصلی نرم افزار که دارای رابط کابری ساده و زیبا میباشد از طریق منو بالا جهت تبدیل سریع پی دی اف به ورد ، اکسل و.. میتوانید از تب From PDF ابتدا بسته به نیاز خود یکی از گزینه ها مثل PDF to Word را انتخاب و سپس فرمت فایل مد نظر را از بخش Format پایین نرم افزار انتخاب (به طور مثال .docx یا .doc ) و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را توسط بخش Output Folder و زدن دکمه Open Folder تعیین کنید.

تبدیل pdf به word بدون بهم ریختگی

پس از انجام تنظیمات بالا جهت انجام فرآیند تبدیل فایل PDF بر روی دکمه Convert کلیک کنید تار پردازش تبدیل شروع شود.

دانلود رایگان نرم افزار تبدیل pdf به word

پس از اتمام عملیات نتیجه کار و فایل مد نظر را با انتخاب گزینه Open Folder مشاهده کنید.

تبدیل pdf انگلیسی به word

علاوه بر تب بالا شما میتوانید در سیستم عامل ویندوز و مک فایل ها دیگر را نیز به فایل PDF تبدیل کنید. برای انجام اینکار ابتدا تب To PDF را انتخاب و برای اضافه کردن فایل ها بر روی دکمه Choose Files کلیک کنید، در بخش پایینی نیز میتوانید تنظیمات حرفه ای مثل سایز صفحه PDF (A4 و..)، حالت عمودی یا افقی، تبدیل هر فایل به یک فایل جداگانه یا ادغام همه فایل و ایجاد یک PDF واحد و.. را تنظیم نمایید.

To PDF

با کلیک بر روی دکمه Open Folder محل ذخیره فایل خروجی را تعیین کنید.

Open Folder

سپس جهت شروع مرحله تبدیل فایل Word ، JPG و.. به PDF بر روی دکمه Convert کلیک کنید.

Acethinker PDF Converter

پس از اتمام عملیات مانند مرحله بالا برای مشاهده نتیجه بر روی گزینه Open Folder کلیک کنید.

علاوه بر دو قابلیت اساسی بالا نرم افزار، Acethinker PDF Converter دارای قابلیت های کاربردی دیگر مثل ادغام کردن چند پی دی اف ، جداسازی صفحات PDF، جداسازی عکس از PDF، کاهش حجم PDF، رمزگذاری و برداشتن پسورد فایل های PDF نیز میباشد که همگی آنها در تب Other tools برنامه در دسترس شما میباشند.

به طور مثال برای ترکیب چند فایل PDF فقط کافیست گزینه Merge را انتخاب، فایل های خود را توسط Choose File به نرم افزار اضافه و در نهایت بر روی دکمه Convert کلیک کنید تا در انتها نتیجه در اختیار شما قرار گیرد!

ادغام کردن چند فایل پی دی اف

به طور کلی این نرم افزار یک ابزار همه کاره و قوی برای تبدیل و انجام عملیات های کاربردی مثل تبدیل، ادغام، جداسازی، کاهش حجم و.. فایل های پی دی اف میباشد که کار با آنها بدون هیچ پیچیدگی خاص و بسیار روان خواهد بود و احتمالا برای استفاده از این قابلیت ها به مشکل بر نخواهید خورد، همچنین برای استفاده از تمامی امکانات برنامه پیشنهاد میکنیم از نسخه حرفه ای آن استفاده کنید.

تجربه و پیشنهاد شما؟

در صورتی که از نرم افزار Acethinker PDF Converter برای تبدیل PDF به Word و سایر فرمت ها در ویندوز ۱۰ ، ۸ و.. یا سیستم عامل مک استفاده کردید تجربه کار و خروجی نرم افزار را در بخش دیدگاه پست با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

لیست بررسی 7 ابزار کاهش حجم PDF بدون افت کیفیت آنلاین
لیست بررسی ۷ ابزار کاهش حجم PDF بدون افت کیفیت آنلاین
9 ابزار قوی و سریع ویرایشگر PDF آنلاین (فارسی و انگلیسی)
۹ ابزار قوی و سریع ویرایشگر PDF آنلاین (فارسی و انگلیسی)
آموزش پرینت گرفتن PDF (در همه دستگاه ها)
آموزش پرینت گرفتن PDF (در همه دستگاه ها)
آموزش کامل تنظیمات پرینت PDF : چاپ فایل قفل شده ، چند فایل و..
آموزش کامل تنظیمات پرینت PDF : چاپ فایل قفل شده ، چند فایل و..

نظرات