پنل اس ام اس برای ارسال پیامک کد فعال سازی با خط خدماتی

بهترین سامانه پیامک برای ارسال پیامک کد فعال سازی با خط خدماتی

ارسال پیامک اعتبار سنجی و ارسال اس ام اس کدفعال سازی و تایید شماره موبایل کاربر (verify phone number) که در اپ اندروید یا ios و وب سایت ها استفاده می‌شود، یکی از چالش برانگیزترین موضوعاتی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است زیرا انتخاب و خرید سامانه پیامک معتبر برای ارسال کدفعال سازی با سرعت بسیار بالا حائز اهمیت است. امروزه دیگر ثبت نام در اپلیکیشن و وب سایت با ایمیل صورت نمی گیرد و ورود و ثبت نام با شماره موبایل در تمام اپلیکیشن ها جایگزین شده است. حتی مدیران سایت‌ها نیز به این فکر افتاده‌اند که به جای ثبت نام کاربر با ایمیل که نمی توان به اطلاعات تماس کاربر دسترسی داشت، ثبت نام با شماره موبایل را فعال کنند تا در صورت بروز مشکل بتوانند از طریق شماره موبایل کاربر پیگیری‌های لازمه را انجام دهند. تایید شماره موبایل کاربران از طریق سیستم ارسال پیامک اعتبار سنجی که به صورت صوتی یا پیامک متنی انجام می شود برای سایت‌ها  و اپلیکیشن‌های فروش خدمات مانند تاکسی آنلاین، نظافت آنلاین، نرم افزارهای افزایش فالوور اینستاگرام، فروش پنل پیامکی، فروش گیفت کارت و تبادلات ارزی بلاک چین به امری ضروری تبدیل شده است و حتی اینماد در مورد تایید شماره موبایل خریدار و احراز هویت کاربر برای خرید اینترنتی بسیار سخت گیر است و در صورتی که شما برای ارائه خدمات مجازی از کاربر اطلاعات تماس و هویتی را دریافت نکنید نماد اعتماد الکترونیک به شما داده نمی‌شود.

در این مقاله علاوه بر این بحث‌ها، می‌خواهیم در مورد پیامک اعتبار سنجی و کد فعال سازی برای تایید اپلیکیشن در کافه بازار صحبت کنیم. احتمالا می‌دانید ارسال کدهای فعال سازی برای تایید شماره موبایل و تایید شماره ثابت از طریق وب سرویس ارسال پیامک سریع و وب سرویس ارسال پیام صوتی انجام می شود. اگر برنامه نویس اندروید هستید حتما این تجربه را داشته‌اید که به دلیل تاخیر دریافت اس ام اس کد فعال سازی اپلیکیشن شما توسط کافه بازار تایید نشود و کافه بازار به شما اعلام کند که از سیستم ارسال کد فعال سازی پیامکی با سرعت بالا استفاده کنید. اگر از دید کاربر هم به این قضیه نگاه کنیم این مورد به نفع شما است که بتوانید سریع تر پیامک اعتبار سنجی را برای کاربر ارسال کنید، مگر کاربر چه مدت زمان در اپ شما برای ثبت نام و دریافت کد فعال سازی پیامکی منتظر می‌ماند؟ حداکثر یک دقیقه! مطمئن هستیم که شما هم با حرف ما پیرامون مدت زمان دریافت کد تایید شماره موبایل موافق هستید که بیشتر از این کاربر در اپلیکیشن شما برای دریافت اس ام اس کد فعال سازی صبر نمی کند و اپ شما را از گوشی پاک می‌کند و تمام زحمات شما به هدر می رود!

ما برای معرفی بهترین پنل اس ام اس که بتواند از طریق وب سرویس پیامک کدفعال سازی با سرعت بالا ارسال کند درخواست‌های زیادی برای معرفی بهترین سامانه پیامک داشتیم. اکثر برنامه نویسان از سامانه پیامک که برای اس ام اس کد فعال سازی در اپلیکیشن استفاده می کردند ناراضی بودند و گلایه داشتند. در این مقاله می خواهیم یکی از شرکت های معروف و پیشتاز در زمینه ارائه خدمات وب سرویس پیامکی را به شما معرفی کنیم. ما صمیمانه پیشنهاد می کنیم برای ارسال پیامک کد فعال سازی با سرعت بالا از سامانه پیامکی فراز اس ام اس (http://farazsms.com) استفاده نمایید.

  • در تست‌ های انجام شده برای بدست آوردن سرعت ارسال پیامک کدهای فعال سازی در سایت فراز اس ام اس، زمان ارسال کمتر از ۳ ثانیه بوده است که اس ام اس بسیار سریع به دست مخاطب می رسد و یکی از قابلیتهای جالبی که در سایت فراز اس ام اس مشاهده کردیم بخش تست سرعت ارسال پیامک وب سرویس با خط خدماتی بود که میتوانستیم شماره موبایل را وارد کنیم و سرعت ارسال پیامک را در ساعات مختلف شبانه روز تست کنیم. همکاران ما در انزل وب در ساعات مختلف شبانه روز ارسال پیامک با خط خدماتی را تست کردند و نتیجه این شد که سرعت ارسال پیامک وب سرویس برای پیامک اعتبار سنجی کمتر از ۳ ثانیه است و این نشان می دهد فراز اس ام اس می تواند یک انتخاب خوب برای خرید سامانه پیامکی و ارسال پیامک از طریق وب سرویس باشد.

مورد دیگری که اکثر برنامه نویسان اندروید از آن گلایه مند هستند، عدم ارسال پیامک کد فعال سازی به شماره موبایلهای مسدود مخابراتی است، یعنی پیامک کد فعال سازی به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده بودند ارسال نمی شد. اگر شما تاکنون تجربه ساخت اپلیکیشن با سیستم ارسال کد فعال سازی را نداشته اید باید بدانید که شما برای راه اندازی سیستم پیامکی و اتصال اپلیکیشن به پنل پیامک از طریق وب سرویس نیاز به خط خدماتی دارید که در ادامه این مقاله در مورد خطوط خدماتی اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهیم.

خط خدماتی عمومی و بدون نیاز به سفته برای ارسال پیامک سریع اعتبار سنجی از طریق پنل اس ام اس

خط خدماتی چیست؟

خطوط پنل پیامکی به دو دسته خط تبلیغاتی و خط خدماتی تقسیم می شوند. با خطوط تبلیغاتی تنها امکان ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی وجود دارد و پیامک تبلیغاتی شما فقط به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی آنها فعال است ارسال می شود و افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند اس ام اس شما را دریافت نمی کنند. حال فرض کنید که شما برای ارسال پیامک اعتبار سنجی از خطوط تبلیغاتی استفاده کنید، چه اتفاقی رخ می دهد؟ حدود ۷۰% افراد در اپراتور همراه اول دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند بنابراین پیامک شما را دریافت نمی کنند و نمی توانند در اپ شما ثبت نام کنند. شاید خودشان متوجه نباشد که مشکل از خط آنها است که دریافت اس ام اس تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند و می گویند این اپلیکیشن مشکل دارد و پیامک کد فعال سازی را ارسال نمی کند، نظرات منفی برای اپلیکیشن شما ثبت می شود و رتبه اپیکیشن شما در کافه بازار کاهش می یابد.

راهکار چیست؟ راهکار استفاده از خط خدماتی است. خطوط خدماتی به خطوطی گفته می شود که مالک پنل اس ام اس به اپراتور سامانه پیامک مخابرات تعهد می دهد که با این خط خدماتی پیامک تبلیغاتی ارسال نمی کند و از این خط اختصاصی سامانه پیامکی فقط برای ارسال پیامک اطلاع رسانی و ارسال اس ام اس هایی که دریافت کننده پیامک منتظر دریافت SMS است، استفاده می شود. پیامک های اطلاع رسانی می تواند از طریق وب سرویس یا از داخل پنل اس ام اس ارسال شود و در این مورد هیچ اجباری وجود ندارد.

سوال مهمی که پیش می آید این است که با توجه به اینکه میدانیم برای ارسال پیامک اعتبار سنجی باید از خطوط خدماتی استفاده کنیم پس چرا همه برنامه نویسان از خط خدماتی برای ارسال پیامک کدهای فعال سازی با سرعت بالا استفاده نمی کنند تا پیامک آنها سریع به دست کاربر برسد و ورود یا ثبت نام از طریق پیامک را سریع انجام دهند؟ دلیل آن این است که دریافت خط خدماتی اختصاصی شرایط ویژه ای دارد که برای همه افراد امکان پذیر نیست. البته نگران نباشید ما راه حل دریافت خط خدماتی رایگان را به شما خواهیم گفت.

برای دریافت خط خدماتی اختصاصی شما باید به اپراتور تعهد دهید که با خط خدماتی پیامک تبلیغاتی ارسال نمی کنید و شرکت حقوقی یا نماد اعتماد الکترونیک داشته باشید و علاوه بر همه اینها اپراتور بابت تعهد شما مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال سفته دریافت می کند تا مطمئن باشد شما به تعهد خود عمل می کنید و از خط خدماتی پیامک تبلیغاتی ارسال نمی کنید. شما بعد از تکمیل تعهدنامه خدماتی و سایر مدارکی که پنل پیامک مخابرات برای دریافت خط خدماتی لازم دارد باید بین ۲۰ تا ۴۰ روز منتظر بمانید تا خط تبلیغاتی شما به خط خدماتی اختصاصی تبدیل شود. این ها همه مشکلاتی است که برای استفاده از خط خدماتی در اپ اندروید برای ثبت نام و ورود با شماره موبایل وجود دارد. گاهی اوقات در بازه های زمانی مختلف درخواست دریافت خط خدماتی جدید از سمت اپراتور مخابرات غیر فعال می شود و حتی اگر تمام شرایط را داشته باشید نمی توانید خط خدماتی برای ارسال sms کد فعال سازی درخواست دهید. اما نگران نباشید، ادامه مقاله را مطالعه نمایید تا راهکار استفاده از خط خدماتی برای ارسال پیامک اعتبار سنجی بدون آنکه سفته پرداخت کنید و پیامک کدفعال سازی شما با سرعت بالا به دست مخاطب برسد را به شما نشان دهیم.

همانطور که در بالا پنل اس ام اس فرار اس ام اس را برای ارسال پیامک وریفای شماره موبایل با سرعت بالا معرفی کردیم، فراز اس ام اس با قابلیت ارائه خطوط خدماتی اشتراکی به شما کمک می کند تا اس ام اس کد فعال سازی را سریع از طریق وب سرویس با سرعت بالا ارسال نمایید و شما با خرید پنل اس ام اس از فراز اس ام اس میتوانید بدون پرداخت سفته از خط خدماتی رایگان فراز اس ام اس استفاده کنید و این راه حل گمشده تمام برنامه نویسان اندروید و ios است !

شما با خرید سامانه پیامکی از فراز اس ام اس بدون پرداخت سفته می توانید از خط خدماتی بدون سفته استفاده نمایید، البته شرط استفاده از این خط ارسال اس ام اس اطلاع رسانی است و شما با خط خدماتی اشتراکی نمی توانید پیامک های تبلیغاتی یا اس ام اس انبوه به بانک شماره موبایل ارسال کنید اما برای تمامی پیامک های اطلاع رسانی که در اپ یا وب سایت استفاده می کنید، میتوانید از خط خدماتی عمومی فراز اس ام اس استفاده نمایید و نکته جالب اینجا است که سرعت ارسال پیامک کدفعال سازی زیر ۳ ثانیه است و پیامک شما سریع به دست مخاطب می رسد و کاربر میتواند در اپ (یا وبسایت) شما سریعا ثبت نام کند.

وب سرویس ارسال پیامک فراز اس ام اس با php و node.js و پایتون و لاراول و c# و… سازگار است و به راحتی میتوانید اپلیکیشن و وب سایت خود را به پنل اس ام اس با خط خدماتی بدون سفته متصل کنید و سیستم ارسال پیامک اعتبار سنجی را همین امروز برای وبسایت یا اپلیکیشن موبایل یا سایتتان راه اندازی کنید. اگر احراز هویت شماره موبایل کاربرانتان برای شما مهم است و میخواهید مانند برندهای معتبر مثل گوگل و تلگرام شماره موبایل کاربرانتان را احراز هویت نمایید تا از صحت اطلاعات کاربران و صحیح بودن شماره موبایل مطمئن شوید ما پیشنهاد میکنیم همین امروز یک پنل اس ام اس خدماتی را تهیه کنید و سامانه پیامک را به نرم افزار خود یا وب سایتتان متصل نمایید.

اگر مدیر سایت هستید و از وردپرس و ووکامرس استفاده می کنید، فراز اس ام اس افزونه ورود و ثبت نام با شماره موبایل برای وردپرس را در اختیار شما قرار می دهد تا از طریق این افزونه پیامکی دیجیت و بدون نیاز به برنامه نویسی بتوانید سامانه پیامکی را به وردپرس و ووکامرس متصل نمایید و از سیستم ورود و ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس استفاده نمایید.

اگر در زمینه خرید و امکانات پنل اس ام اس سوالی دارید، پیشنهاد می کنیم به سایت www.farazsms.com مراجعه کنید و یا با کارشناسان فراز اس ام اس تماس بگیرید. همچنین طبق صحبت های انجام شده با پنل پیام کوتاه فراز، برنامه نویسان اپلیکیشن و مدیران سایت هایی وردپرس هنگام خرید سامانه پیامک می توانند با وارد کرد کد تخفیف anzalweb برای خرید پنل اس ام اس و استفاده از خط خدماتی برای ارسال اس ام اس وب سرویس با سرعت بالا ۲۰% تخفیف دریافت کنند.

این مطلب صرفا جنبه معرفی دارد و انزل وب هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با این سرویس را نمی‌پذیرد و دخالتی در تولید محتوا آن نداشته است.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • وحید says:

    سایت سحر اس ام اس saharsms.com یه کلا… هست کلی پول میگیره بعد اکانت رو غیر فعال میکنه زنگ میزنی به پشتیبانی میگی چرا غیر فعال کردی میگه در متن پیغامت یه کلمه غیر قانونی بود مثلا اسم سایتت یا وبلاگ یا آدرس اینستا و غیره یا آدرس شرکت خلاصه یه بهونه چرتی میاره بعد میگی خوب مبلغ رو عودت بده میگه نه شدنی نیست

  • علی says:

    سایت سحر اس ام اس saharsms.com یه کلا… هست کلی پول میگیره بعد اکانت رو غیر فعال میکنه زنگ میزنی به پشتیبانی میگی چرا غیر فعال کردی میگه در متن پیغامت یه کلمه غیر قانونی بود مثلا اسم سایتت یا وبلاگ یا آدرس اینستا و غیره یا آدرس شرکت خلاصه یه بهونه چرتی میاره بعد میگی خوب مبلغ رو عودت بده میگه نه شدنی نیست

  • علی محمد پور says:

    فراز اس ام اس خیلی متفاوت تر از بقیه سامانه‌های پیامکی است
    هوشمندانه، جذاب ، عالی
    سرعت ارسال پیامکش هم خیلی خوبه من برای افزونه دیجیتس و ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس استفاده می کنم عالیه

  • مکث says:

    دوست عزیز علی حاجی زاده که اعلام کردین سال ۹۳ با فراز کار میکنید
    این سامانه سال ۹۵ تاسیس شده است

  • منوچهر says:

    موقع خرید حواستون به سایتهای … مثل saharsms.com سحر اس ام اس باشه
    با تبلیغات پر زروق و برق به شما وانمود میکنند ارزانتر از سایتهای دیگه هستن
    بعد خرید پنل متوجه میشوی که برای وب سرویس مبلغ زیادتری باید بدهی
    من که کلاه بزرگی سرم رفت از همه مهمتر بعد مدتی پنل اس ام اس را به بهانه های واهی مثلا کلاهبرداری غیر فعال کردند
    موفق باشید

    • علی says:

      بله منم سرم کلا… رفت این سایت سحر اس ام اس saharsms.com یه کلا…هست کلی پول میگیره بعد اکانت رو غیر فعال میکنه زنگ میزنی به پشتیبانی میگی چرا غیر فعال کردی میگه در متن پیغامت یه کلمه غیر قانونی بود مثلا اسم سایتت یا وبلاگ یا آدرس اینستا و غیره یا آدرس شرکت خلاصه یه بهونه چرتی میاره بعد میگی خوب مبلغ رو عودت بده میگه نه شدنی نیست

  • باقرزاده says:

    من از سامانه پیامک فراز برای ارسال پیامک های وب سرویس استفاده میکنم یعنی افزونه پیامک وردپرس را در سایت نصب کردم برای ارسال پیامک کد فعال سازی و ثبت نام با شماره موبایل به کمک افزونه دیجیت از پنل پیامک فراز اس ام اس استفاده می کنم
    همین که خط خدماتی بدون سفته ارائه می دهند یک دنیا برای من ارزش دارد….

  • سارا احمدی says:

    سلام برای ارسال پیامک کد فعال سازی و استفاده از افزونه دیجیت (ورود و ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس) استفاده میکنیم ، سامانه پیامکی فراز کار راه انداز و با قیمت مناسب است.

  • مهسا عزیزی says:

    سلام ما یک شرکت حسابداری هستیم و میخواهیم برای تمام مشتریانمان از پنل پیامکی فراز استفاده کنیم.ایا شما سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس را تایید می کنید؟ من در گوگل دنبال بهترین پنل پیامک بودم که با مقاله شما اشنا شدم در وب هم که جستجو کردم اکثر از سامانه پیامکی فراز اسمس راضی بودند، میخواهم پنل اس ام اس فراز را به مدیریت برای اتصال به نرم افزار حسابداری تمام مشتریانمان معرفی کنم گفتم قبل از معرفی به مدیریت در مورد سامانه پیام کوتاه از شما سوال بپرسم که برای خودم قوت قلب باشد.

  • علی حاجی زاده says:

    من سال ۹۳ برای ارسال کد فعال سازی از پنل پیامکی فراز استفاده می کردم، سرعت ارسال پیامک وب سرویس برای شماره های مسدود کم بود و مجبور شدم با یک شرکت پنل پیامک دیگه برای ارسال کد تایید شماره موبایل کار کردم، الان جدیدا سرعت ارسال پیامک برای ارسال کد فعال سازی در سامانه پیامک فعلی کم شده. داشتم مجددا بررسی میکردم که چه پنل اس ام اس رو برای ارسال پیامک اعتبار سنجی انتخاب کنم که با مقاله شما اشنا شدم احتمالا دوباره با سامانه پیامک فراز همکاری رو شروع کنم اون زمان پشتیبانیشون خوب بود و جدیدا هم خیلی در زمینه سامانه پیامک و ارسال پیامک تایید شماره موبایل قوی کار می کنند.
    انزل وب ممنون:)

  • پیمان مقدم says:

    ممنونم از انزل وب که سامانه پیامک فراز اس ام اس رو به عنوان بهترین سامانه پیامک معرفی کرد. همیشه مشکل احراز هویت با شماره موبایل را در اپلیکیشنم داشتم که با خط خدماتی فراز اس ام اس حل شد.

  • فیروزه محمدی says:

    بستر کار ما بر اساس ارسل پیامک تبلیغاتی انبوه است، من انواع سامانه پیامک ها رو تست کردم، پنل اس ام اس ملی ، سامانه پیامک مکث، سامانه پیام کوتاه نیاز پرداز و… هر چی سامانه پیامکی بگید من تست کردم، انصافا کار پنل پیامک فراز خیلی خیلی خوبه
    یکی پیشتیبانیشون خوبه و خوش اخلاقه ، بانک شماره موبایلشون کامل هست، جدید هم یک اپلیکیشن زدیم که برای ارسال پیامک های تایید شماره موبایل و اعتبارسنجی پیامکی استفاده میکنیم راضی هستیم.