آموزش کامل تصویری استفاده از برنامه تیک توک (Tik Tok) اندروید و آیفون

آموزش کامل تصویری استفاده از برنامه تیک توک (Tik Tok) اندروید و آیفون

Tik Tok برنامه اشتراک ویدیو نوپا ولی بسیار پرطرفدار و جدید برای iOS آیفون و اندروید است که در مدت زمانی بسیار کوتاه محبوبیت بالایی توانسته کسب کند و تا کنون حدود ۵۰ میلیون بار دانلود شده است. در این اپلیکیشن می توانید ویدیوهایی کوتاه را همراه با موسیقی پس زمینه به اشتراک بگذارید. این برنامه در سال ۲۰۱۷ با سرویس Musical.ly ادغام شد و شاید در کشور ما آن چنان شناخته شده نباشد. از این رو در این مطلب انزل وب می خواهیم به آموزش استفاده از برنامه تیک توک (Tik Tok) اندروید و آیفون بپردازیم.

برنامه تیک توک چیست؟ آموزش طریقه کار با برنامه Tik Tok آیفون و اندروید

پیش از این در انزل وب به معرفی ۱۴ تا از بهترین برنامه های جایگزین اینستاگرام و نیز آموزش ایجاد لایو استوری دو نفره با دوستان در اینستاگرام پرداخته شد. اما در این مطلب می خواهیم به آموزش روش استفاده از برنامه Tik Tok که نرم افزاری دیگر در عرصه نرم افزارهای شبکه های اجتماعی است بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

آموزش برنامه تیک توک اندروید

در ابتدا به مرور طریقه استفاده و نصب برنامه Tik Tok در پلتفرم اندروید خواهیم پرداخت.

ساخت حساب کاربری در شبکه اجتماعی Tik Tok

برنامه تیک توک اندروید را باز کنید. این اپلیکیشن به شکل یک نت موسیقی در  پس زمینه ای سیاه است.

دانلود برنامه تیک تاک موزیکالی

با لمس آیکون گوشه سمت راست پایین صفحه ثبت نام باز خواهد شد. اگر پیش از این ثبت نام کرده اید تنها روی دکمه Log in را لمس کنید.شما بدون ثبت نام قادر به جستجو میان ویدیوهای آپلود شده در اپلیکیشن هستید ولی نمی توانید آن ها را لایک کرده یا برایشان کامنت بگذارید.

برنامه تیک توک چیست

برای ثبت نام می توانید از حساب فیس بوک، ایستاگرام، توییتر یا گوگل خود استفاده کنید.

روش استفاده از برنامه tik tok

ثبت نام خود را در این صفحه تایید کنید. بسته به اپلیکیشنی که در مرحله قبل انتخاب کرده اید باید یکی از حساب های کاربری خود را انتخاب کرده و سپس با لمس دکمه Continue یا Connect به صفحه بعد بروید.

روش استفاده از برنامه tik tok

جستجوی ویدیوها در تیک توک اندروید

شما می توانید دو حالت نمایش ویدیو را انتخاب کنید. با انتخاب Following فقط ویدیوهای کسانی نمایش داده خواهد که توسط شما فالو شده اند. اما گزینه For you به شما در پیدا کردن ویدیوهای جدید از پروفایل های محبوب در سرتاسر جهان کمک می کند.

اموزش نصب برنامه tik tok

شما می توانید با بالا و پایین کشیدن صفحه بین ویدیوهای محبوبتان به جستجو بپردازید. به این شکل که با پایین کشیدن صفحه ویدیوی قبلی را مشاهده خواهید کرد.

برنامه tik tok چیست

می توانید با لمس ویدیو پخش آن را متوقف کنید. با لمس دوباره آن، ویدیو بار دیگر شروع به پخش شدن خواهد کرد.

برنامه tik tok چیست

با لمس آیکون پروفایل در گوشه سمت راست بالای صفحه می توانید این ویدیو را به جمع ویدیوهایی که فالو می کنید اضافه نمایید.

برنامه tik tok چیست

با لمس آیکون قلب نیز می توانید ویدیوی مدنظرتان را لایک کنید.

برنامه دابسمش تیک تاک

با لمس آیکونی که در شکل زیر مشخص شده می توانید به بخش کامنت ها بروید تا نظرات دیگران را راجع به این ویدیو بخوانید.

آموزش برنامه tik tok

می توانید با نوشتن متنی در فیلد متنی مشخص شده، نظر خود را راجع به ویدیو کامنت کنید.

آموزش برنامه tik tok

با انتخاب دکمه Share می توانید این ویدیو را در دیگر حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین با استفاده از یک نرم افزار پیام رسان می توانید لینک ویدیو را با مخاطبین خود نیز به اشتراک بگذارید تا آن ها هم از دیدن ویدیو لذت ببرند.

آموزش برنامه tik tok

این دکمه یکی از امکانات جالب این اپلیکیشن را به شما ارائه می کند. با انتخاب آن می توانید موسیقی پس زمینه ویدیو در صفحه ای دیگر باز می شود و حتی ویدیوهایی که از همین موسیقی استفاده کرده اند را نیز نشان می دهد.

طریقه استفاده از برنامه tik tok

اگر از ویدیو خوشتان آمده است و می خواهید دیگر ویدیوهای کسی که آن را پست کرده است را نیز ببینید صفحه را به سمت چپ بکشید. شما می توانید این اکانت را فالو کنید و با کشیدن صفحه به پایین دیگر ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده توسط آن را به تماشا بنشینید. با کشیدن صفحه به سمت راست یا لمس علامت > می توانید به صفحه قبل برگردید.

طریقه استفاده از برنامه tik tok

با لمس علامت مشخص شده در شکل زیر در پایین صفحه می توانید به جستجوی ویدیوهای جدید و محبوب با استفاده از هشتگ های پرطرفدار بپردازید.

برنامه تیک توک چیست

ویرایش پروفایل کاربری در برنامه دابسمش تیک توک

روی آیکون مشخص شده روی زیر لمس کنید تا صفحه پروفایل حساب کاربری شما باز شود.

برنامه تیک توک اندروید

دکمه Edit Profile را لمس کنید. این کار اطلاعات شما را قابل ویرایش می کند.

برنامه تیک توک اندروید

می توانید برای پروفایل خود یک عکس یا ویدیو انتخاب کنید. برای این کار می توانید از گالری اندروید یا از عکسی که با دوربین گوشی گرفته اید استفاده نمایید.

روش استفاده از برنامه tik tok

در بخش Nickname می توانید یک نام مستعار برای پروفایل خود انتخاب کنید. این نام همیشه قابل تغییر است.

روش استفاده از برنامه tik tok

نام کاربری راباید در بخش Tik Tok ID وارد کنید. این نام باید منحصربفرد باشد و باعث می شود که مخاطبینتان با استفاده از آن به راحتی شما را پیدا کنند. توجه داشته باشید که این نام برخلاف نام مستعار تا ۳۰ روز قابل تغییر نخواهد بود.

روش استفاده از برنامه tik tok

در فیلد Bio می توانید اطلاعاتی از خودتان و اینکه علاقه مند به چه ویدیوهایی هستید را در اختیار فالوورهایتان قرار دهید. در این بخش می توانید از متنی ساده یا حتی انواع ایموجی ها و هشتگ ها هم استفاده کنید.

برنامه tik tok چیست

در نهایت با لمس دکمه Save تغییراتی را که در پروفایل اعمال کرده اید ذخیره نمایید.

برنامه tik tok چیست

آموزش پست کردن یک ویدیو در برنامه تیک توک اندروید

اول از همه باید آیکون + را لمس کنید.

برنامه دابسمش تیک تاک

یک صدا برای ویدیوی خود انتخاب کنید. این کار را باید با استفاده از دکمه Pick a sound و سپس اسکرول کردن بین محبوبترین آهنگ ها انجام دهید.انجام دهید. همچنین می توانید آهنگ هایی متعلق به گروه های خاص را انتخاب کنید تا از این طریق جستجوی خود را سریع تر به سرانجام برسانید.

برنامه دابسمش تیک تاک

با استفاده از دکمه Shoot with this sound می توانید آهنگ انتخابی خود را در حین گوش دادن به بخشی از آن ببینید. در واقع در اینجا باید تایید کنید که همین آهنگ را می خواهید یا خیر. پس از تایید، دوربین باز خواهد شد. البته اگر می خواهید قبل از انتخاب صدا فیلم خود را ضبط کنید می توانید گزینه Record را انتخاب نمایید تا سریعا به سراغ دوربین بروید.

تیک توک برنامه دابسمش

با نگه داشتن این دکمه صدای انتخابی شما بر روی ویدیویی که در حال گرفتن هستید ضبط خواهد شد. همچنین می توانید با انتخاب استیکرها و افکت های دیجیتالی جلوه جالبتری به ویدیو ببخشید. این کار ار می توانید از طریق لمس آیکون Sticker در گوشه پایین سمت چپ صفحه و نیز انتخاب گزینه AR effects انجام دهید.

تیک توک برنامه دابسمش

با انتخاب دکمه تیک به صفحه پیش نمایش و ویرایش ویدیو خواهید رفت. در این صفحه می توانید ویدیوی خود را قبل از پست آن تماشا در برنامه تیک تاک نمایید.

آموزش برنامه tik tok

با انتخاب دکمه Next نسخه نهایی ویدیو آماده شده و برای پست شدن در اختیار شما قرار می گیرد.

آموزش برنامه tik tok

با انتخاب دکمه Post در گوشه پایین صفحه می توانید ویدیوی خود را به اشتراک بگذارید. در این بخش می توانید عنوان هشتگ یا منشن دوستان خود را به ویدیو اضافه کنید.

دانلود برنامه تیک تاک موزیکالی

آموزش طرز استفاده از برنامه Tik Tok در آیفون و آیپد

در ادامه این مطلب به آموزش استفاده اموزش برنامه تیک توک موزیکالی در پلتفرم آی او اس اپل خواهیم پرداخت.

نصب اپلیکیشن برنامه Tik Tok در آیفون و آیپد

اپ استور آیفون یا آیپد را باز کنید. این اپ معمولا در صفحه اصلی قرار دارد.

دانلود برنامه tik tok برای اندروید

با انتخاب دکمه Search و تایپ Tik Tok لیستی از نتایج ظاهر خواهد شد که از بین آن ها باید اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کنیم.

طرز استفاده از برنامه tik tok

دکمه Get را انتخاب کنید.

طرز استفاده از برنامه tik tok

در این مرحله باید رمز عبور یا تاچ آیدی خود را تایید نمایید تا اپلیکشین دانلود و روی گوشی یا تبلت نصب شود.

طرز استفاده از برنامه tik tok

پس از نصب اپلیکیشن باید حساب کاربری خود را در آن بسازید. از آنجا که مراحل این کار دقیقا به شکل مراحلی است که در نسخه اندرویدی که پیش از این به آن اشاره شده است طی می شود بنابراین از توضیح دوباره آن اجتناب می کنیم و به سراغ آموزش دیگر کارکردهای این اپلیکیشن در محصولات اپل می رویم.

پیدا کردن و تماشای ویدیوها در برنامه تیک توک

با زدن دکمه ای که در شکل زیر مشخص شده است به بخش feed که صفحه اصلی اپلیکیشن است می روید. این صفحه شامل لیستی از ویدیوها است که می توانید آن ها را اسکرول کنید.

تیک توک برنامه دابسمش

دکمه Following را لمس کنید تا لیتس از کاربرانی که فالو کرده اید را ببینید.

تیک توک برنامه دابسمش

با لمس تب For You در گوشه سمت راست بالای صفحه می توانید ویدیوهای محبوب و به اصطلاح ترند شده را ببینید.

آموزش برنامه tik tok

با کشیدن صفحه به بالا می توانید ویدیوی بعدی را به صورت خودکار تماشا کنید. اگر به ویدیویی علاقه نداشته باشید با لمس و نگه داشتن انگشتتان روی ویدیو صبر کنید تا علامت قلب طاهر شود. حالا می توانید گزینه Not interested را انتخاب کنید تا از این پس ویدیوهای شبیه این را کمتر مشاهده کنید.

آموزش برنامه tik tok

برعکس اگر به ویدیویی علاقه داشتید می توانید با ایتفاده از این آیکون آن را لایک کنید.

آموزش برنامه tik tok

برای چت کردن یا دیدن کامنت های بقیه کاربران می توانید این آیکون را لمس نمایید . برای کامنت گذاشتن در قسمت  …Say something nice چیزی تایپ کنید و سپس دکمه Send را بزنید.

آموزش برنامه tik tok

با استفاده از آیکون زیر می توانید ویدیوهای خود را در دیگر اپلیکشن ها و برنامه های شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

اموزش کار با برنامه tik tok

با استفاده از آیکونی که مشخص شده است قادر به جستجو میان هزاران ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در این اپلیکیشن خواهید بود. برای جستجو می توانید از فیلترهای مختلفی نظیر جستجو بر اساس نام، زمان یا موارد دیگر استفاده کنید.

اموزش کار با برنامه tik tok

همچنین با استفاده از نوار جستجو می توانید به جستجوی اشخاص یا هشتگ های مدنظر خود بپردازید.

اموزش کار با برنامه tik tok

اموزش کار با برنامه tik tok

با انتخاب آیکون زیر نیز در صورتی که فالوئرهای شما پست جدیدی ارسال کرده باشند یا کامنتی برای ویدیوی شما گذاشته باشند با یک نوتیفیکیشن از طریق اپلیکیشن متوجه خواهید شد.

آموزش استفاده از برنامه tik tok

پیدا کردن کاربران جهت فالو کردن آن ها در تیک توک اپل

اگر ویدیویی دیدی که به آن علاقه داشتید و می خواهید کاربری که آن را به اشتراک گذاشته فالو کنید روی نام کاربری آن در گوشه پایین سمت چپ صفحه رفته و سپس دکمه Follow را انتخاب کنید.

طرز استفاده از برنامه tik tok

برای جستجوی یک نام کاربری خاص هم چند راه وجود دارد. همانطور که پیش از این گفته شد می توانید در صفحه جستجو به دنبال کاربر مدنظر خود باشید. در این صفحه گزینه Search people, sounds, and tags را در بالای صفحه لمس نمایید. نام شخص مورد نظر را تایپ کرده و کلید Search را انتخاب کنید. با پیدا شدن آن، روی نام کاربری یا عکس پروفایل لمس کنید تا پروفایلش باز شود. حالا می توانید دکمه Follow را بزنید.

طرز استفاده از برنامه tik tok

برای پیدا کردن و فالو نمودن مخاطبین خود نیز ابتدا نام کاربری شخص در پایین صفحه را لمس کنید. سپس روی علامت + در گوشه سمت چپ بالای صفحه لمس نمایید. حالا گزینه Find Contact Friends را انتخاب کنید. اگر یکی از مخاطبین شما دارای حساب کاربری در Tik Tok باشد در کنار نام آن ها گزینه Follow را خواهید دید. در غیر این صورت می توانید با استفاده از دکمه Invite آن ها را به این برنامه دعوت کنید.

دانلود برنامه tik tok برای اندروید

همچنین با انتخاب گزینه Find Facebook Friends می توانید دوستان اجتماعی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک را نیز در این اپلیکیشن پیدا کرده یا آن ها را دعوت نمایید.

دانلود برنامه tik tok برای اندروید

ویرایش پروفایل در تیک توک آیفون

آیکون پروفایل را انتخاب کنید تا وارد صفحه پروفایل خود شوید.

روش استفاده از برنامه tik tok

در این صفحه روی گزینه Edit Profile را لمس نمایید.

برنامه تیک توک چیست

شما می توانید یک عکس را به عنوان پروفایل خود برگزینید. برای این کار روی عکس پروفایل در بالای صفحه را لمس کنید. یک منو ظاهر خواهد شد. گزینه Select from library را انتخاب کنید. آلبومی را که شامل عکس شماست انتخاب کنید و عکس خود را برگزینید. در نهایت گزینه Choose را انتخاب کنید.

برنامه تیک توک چیست

برای تغییر نام کاربری نیز می توانید به راحتی این کار را در همین صفحه انجام دهید. به خاطر داشته باشید که شما هر ۳۰ روز تنها یک بار قادر به تغییر نام کاربری خود هستید. البته نام مستعار خود را هر موقع که خواستید می توانید عوض کنید.

برنامه تیک توک چیست

شما می توانید حساب های کاربری توییتر و اینستاگرام را نیز در این پروفایل وارد کنید.

دانلود برنامه تیک تاک موزیکالی

در بخش Bio نیز خواهید توانست چیزی در مورد خود بنویسید تا بقیه بیش از پیش با شما آشنا شوند.

دانلود برنامه تیک تاک موزیکالی

در پایان پس از اعمال تغییرات دکمه Save را بزنید.

دانلود برنامه تیک تاک موزیکالی

ضبط ویدیو در برنامه تیک توک آیپد اپل

در پایین صفحه برنامه تیک تاک علامت + را بزنید.

برنامه tik tok چیست

با انتخاب دکمه Pick a Sound یک صدا یا آهنگ برای ویدیو انتخاب کنید. برای این کار می توانید یا نام آهنگ یا خواننده مورد نظرتان را تایپ کنید یا آن را در میان گروه های مختلف (پاپ، هیپ هاپ و …) بیابید. 

برنامه tik tok چیست

حالا دکمه Shoot with this sound را انتخاب کنید تا این آهنگ روی ویدیوی شما ضبط شود. 

برنامه tik tok چیست

با انتخاب این دکمه می توانید وضعیت دوربین را بین دوربین سلفی یا دوربین پشت گوشی تغییر دهید.

برنامه tik tok چیست

با انتخاب آیکون عصای جادویی نیز می توانید از فیلترهایی برای زیبایی ویدیوی خود استفاده کنید.

با انتخاب آیکون B10 می توانید از فیلترهای رنگی برای ویدیوی خود استفاده کنید.

برنامه tik tok چیست

با انتخاب آیکون زیر شما خواهید توانست از ماسک ها و فیلترهای مختلف بر روی صورت اشخاص اتفاده کنید تا ویدیوی جالب تری تهیه کنید.

برنامه tik tok چیست

با استفاده از این گزینه می توانید زمان شروع آهنگ در ویدیو را طبق میل خود تنظیم کنید.

برنامه tik tok چیست

با انتخاب این دکمه ویدیو شروع به ضبط شدن خواهد کرد. معمولا زمان ویدیو ها در این اپلیکیشن ۱۵ ثانیه است. اگر نمی خواهید این ۱۵ ثانیه را به صورت پیوسته بگیرید می توانید آن را در مقاطع مختلف ضبط کنید. برای ضبط کردن بدون اینکه انگشتتان را روی دکمه ضبط نگه دارید می توانید از تایمر در سمت چپ صفحه استفاده کنید و دکمه Start Countdown را بزنید.

اموزش برنامه تیک تاک موزیکالی

با زدن دکمه تیک می توانید ویرایش های نهایی را بر روی ویدیو اعمال کنید.

اموزش برنامه تیک تاک موزیکالی

از این آیکون ها می توانید برای ویرایش ویدیو استفاده کنید.

طرز استفاده از برنامه tik tok

با زدن دکمه Next به صفحه پست کردن ویدیو میرسید.

طرز استفاده از برنامه tik tok

می توانید عنوان و برچسبی برای ویدیو انتخاب کنید. همچنین می توانید از هشتگ در کنار ویدیو استفاده نمایید.

طرز استفاده از برنامه tik tok

ویدیوی شما در حال عادی برای عموم قابل دسترس است. منتهی شما می توانید این وضعیت را با استفاده از گزینه Who can view my video و انتخاب Private در گام بعدی تغییر دهید.

طرز استفاده از برنامه tik tok

در این بخش هم می توانید کامنت ها را فعال یا غیر فعال کنید. اگر سوییچ به رنگ خاکستری باشد به معنای غیر فعال بودن کامنت ها است.

اموزش کار با برنامه tik tok

در نهایت دکمه Post را بزنید تا ویدیو منتشر و به اشتراک گذاشته شود. همچنین اگر می خواهید ویدیو را بدون اشتراک آن ذخیره کنید می توانید از فلش رو به پایین که در پایین صفحه وجود دارد استفاده کنید.

آموزش استفاده از برنامه tik tok

می توانید مطلب ۱۰ تا از بهترین سرویس های چت تصادفی آنلاین را نیز در انزل وب مطالعه نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به آموزش کامل تصویری برنامه تیک توک (Tik Tok) پرداخیتم. آیا تا بحال از این برنامه استفاده کرده اید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 6 روش دانلود آهنگ های تیک تاک (TikTok)
آموزش ۶ روش دانلود آهنگ های تیک تاک (TikTok)
آموزش 21 روش حل مشکل لاگین و ورود به برنامه تیک تاک
آموزش ۲۱ روش حل مشکل لاگین و ورود به برنامه تیک تاک
آموزش تصویری سرچ فیلتر در تیک تاک
آموزش تصویری سرچ فیلتر در تیک تاک
ذخیره ویدیو خود و دیگران در تیک تاک (Tiktok)
آموزش ۶ روش ذخیره ویدیو خود و دیگران در تیک تاک (Tiktok)

نظرات

  • فاعزه says:

    سلام من گوشی مو دزدیدن میخام با ی شماره دیگ وارد پیج قبلی خودم بشم رمزمو ک میزنم میگه اشتباهه چیکار کنم اصلا وارد میشه

  • Sania says:

    سلام
    ممنوم برا سایت خوبتون
    این اپ نیاز ب وی پی ان یا ی همچین چیزی داره؟ جون برا من اصن بالا نمیاره

  • samaneh says:

    من نصب کردم فقط فیلمای بقیه رو نشون میده نمیتونم کلیپ بگیرم تا میزنم تو کلیپ میاره جوین بعد میزنم رو جوین میگه یا از گوگل یا اینستا یا توتیر و یا از تالک منم هر کدومو میزنم هی میچرخه و جواب نمیده هنگ میکنه کسی میتونه کمکم کنه؟

  • -_- says:

    آخه سایت بیشعور چرا جواب نمیدی:|

  • خاطره says:

    سلام چراواسه من اصلانصب نمیشه هرچی ایمیل وپسوردمیزنم نصب نمیشه

  • .. says:

    چجوری میشه وبیدیو رو برعکس یعنی از اخر ب اول کرد؟

  • behzad says:

    سلام / ببخشید من یه مشکلی دارم / گوشی من ایفونه و وقتی میخوام موزیک رو اضافه کنم موزیک های خودمو نشئن نمیده

  • Fariborzmj says:

    سلام
    من اشتباهی not interested رو زدم حالا جطوری میتونم اون ویدیویی که اشتباه زدم رو پیدا کنم دوباره؟؟؟؟

  • Farnaz says:

    چجوری میشه با کسی فیت داد؟؟؟ لطفا جواب بدین کلیپ خودم بزارم کمار کس دیگه

  • yalda says:

    چطور میشه کسی اجازه نداشته باشه ویدیو رو ذخیره کنه …؟؟؟بدون قفل کردن پیج

  • Saeed says:

    سلام لطفا بگین قبل از شروع ساختن دابسمش چجوری اهنگ تو گالریم رو انتخاب کنم ممنون میشم کمکم کنید بعد اینکه چجوری از ۱۵ثانیه بیشتر دابسمش بسازم هرکارمیکنم دکمه ۶۰ثانیه رومیزنم کارنمیکنه

  • نگار says:

    چجوری باید ذخیرش کنیم تو گالری؟؟؟؟

  • Sara says:

    سلاممم
    ببخشید چطوری دابسمش بذارم روی فیلم هام؟

  • سارا says:

    برنامه برای من نصب نمیشه

  • Aisan says:

    چطوری میشه که نذاریم کلیپ هامون نشر بشه یعنی ذخیره نشه

  • Kimi says:

    چجوری دلیت اکانت کنم؟

  • Kimi says:

    از اکانتم زدم بیرون الان ک میخوام برگردم نمیشه..یه چیز مربعی سفید میاد روش بعدم میزنه دوباره امتحان کنین..چشه؟چ کنم؟

  • Bhr says:

    چجوری ویدیویی ک خودم ضبطش میکنم رو ذخیره کنم تو گالریم؟؟؟

    • Kimi says:

      زمانی ک فیلمو اوکی کردی خواستی پست کنی پایینش گزینه داره ک اگ بخوایی سیوش کنی میزنی…اگ هم نبود وقتی پستش کردی رو سه تا نقطه پایین بزنی گزینه سیو داره

  • reza says:

    ببخشید چطوری میتونم اهنهایه فارسی رو در سرچ اش بیارم ماله من کلا اهنگهایه خارجی میاره سرچ ام میکنم هیچی پیدا نمیکنه لطفا کمکم کنید ممنون

  • علی says:

    سلام چجوری میتونم اهنگ های توی حافظه گوشیم رو بزارم روی ویدیویی که میخوام درست کنم؟

  • سارا says:

    چرا ی ویدئو که میخوام دوئت کنم اصن نمیزنه دوئت ولی بقیه ویدئو ها میزنه
    چیکار کنم دوئتش کنم

  • Zahraakhtari says:

    سلام،چجوری میشه کلیپی رو که گرفتیمو ذخیره کنیم؟

  • Paria says:

    سلام خسته نباشید میگم من هر کاری میکنم نمیتونم ۲ ویدئو رو بچسبونم به هم
    چجوری میتونم این کارو کنم؟

  • حمید says:

    سلام چرا یه سری افکت مثل عوض شدن رنگ لباس تو کلیپ های تسک تاک هست نمیتونم پیدا کنم

  • حمید says:

    سلام ببخشید این افکت هایی ک مثل تغییر رنگ لباس تو کلیپ هست چرا تو تیک تاک نمیتونم پیدا کنم لطفا کمک کنید ممنون

  • میلاد کیا says:

    ⚠️?⚠️دوست دارم مارکِ تیک تاک روی ویدیوم باشه ولی هر کاری میکنم این آرم tik tok که روی صفحه تکون میخوره روی ویدیو هام نمیاد ??کمکم کنین لطفا ⚠️?⚠️

  • سمانه says:

    سلام من هیچکدوم از ف*یلت*ر شکنام کار نمیکنه:((((
    راهی نیست بدون قند شکن بازش کنم؟خواهشا زود جواب بدید♡♡

  • نگین says:

    بابا این تازگیا حتی با ف.لت.رشکن هم نمیاد

  • نازنین says:

    چرا من کسی رو نمی‌تونم فالو کنم توو تیک‌تاک؟ وقتی فالو می‌کنم از صفحه میام بیرون دوباره آنفالو میشه 🙁

  • Sahar says:

    چجوری میتونم اهنگ خودم و بیارم تو برنامه؟؟؟

    • Mohi says:

      سلام چجوری میشه بدون وای فا هم وارد برنامه شد من اندروید گوشیم نیم ساعت اول با نت رفتم ولی بعدش برام بسته شد برنامه و میگع بازد با وای فا وارد شی

صفحات1 2