وسایل ضروری برای سفرهای نوروزی

وسایل ضروری برای سفرهای نوروزی [رپورتاژ آگهی]

روز‌های تعطیل نوروز بهترین زمان برای سفر و از بین بردن خستگی یکسال کار و تلاش است. فرصت زیادی تا تعطیلات نوروز باقی‌نمانده است و در همین مدت وقت دارید تصمیم بگیرید که به کدام شهر سفر و چگونه می‌کنید.

سفر با وسیله نقلیه عمومی و یا شخصی، پیدا کردن اقامتگاه برای طول سفر، محاسبه هزینه برای مدت زمانی که در سفر هستید و برداشتن لوازم ضروری از مهم‌ترین موارد برای انجام سفر است. بعد از اینکه مشخص شد به کجا و با چه وسیله‌ای سفر را آغاز می‌کنید یک چک لیست باید آماده کرد و وسایل موارد ضروری خود و همراهان‌ را یادداشت کنید تا سفری راحت پیش رو داشته باشید.

مواد غذایی

تهیه غذای سالم یکی غدغه‌های سفر از لحظه اول تا آخرین لحظه  برای وعده‌های مختلف غذایی است. عده‌ای ترجیح می‌دهند وقت خود را بیشتر به تفریح و دیدن جاذبه‌های گردشگری اختصاص دهند و از غذاهای رستوران و یا غذاهای آماده استفاده کنند.

مواد غذایی

اما اگر ترجیح می‌دهید خودتان دست به آشپزی بزنید و غذای تازه و به‌صرفه‌تری آماده کنید بهتر است مواد غذایی که در طول راه فاسد نمی‌شوند را همراه خود بردارید و دیگر مواد مورد نیاز را از فروشگاه‌های همان شهر تهیه کنید.

مثلا بعد از اجاره ویلا در شمال آدرس فروشگاه‌های مواد غذایی را بپرسید و مواد تازه و یا حتی محلی را برای پختن غذا تهیه کنید.

اقلام بهداشتی و جعبه کمک‌های اولیه

اقلام بهداشتی مانند صابون، ژل ضدعفونی کننده دست، کرم ضد آفتاب، کیسه‌های پلاستیکی و لوازم آرایشی و بهداشتی حتما همراهتان باشد. البته این نکته را به‌خاطر بسپارید که طبیعت در دستان ما امانت است و زباله‌های خود را حتما جمع‌آوری کنید. جعبه کمک‌های اولیه هم یکی از ضروری‌ترین وسایل سفر است که باید در طول سفر همراهتان باشد.

اقلام بهداشتی و جعبه کمک‌های اولیه

اما اگر فراموش کردید جعبه کمک‌های اولیه را با خود ببرید و مثلا در اقامتگاه بوم گردی یزد ساکن شده‌اید از میزبان خود آدرس داروخانه و درمانگاه نزدیک را بپرسید و لوازم مورد نیاز را تهیه کنید.

لباس

فرقی نمی‌کند که شما ترجیح می‌دهید یک چمدان پر از لباس همراه خود به سفر ببرید یا یک کوله پشتی کوچک، در هر صورت باید لباس شما مناسب با شرایط آب‌و‌هوایی مقصدتان باشد. بعد از انتخاب نوع لباس‌ یکی از دغدغه‌های شما مرتب و تمیز بودن لباس‌هایتان است  وسایلی مثل اتو و یا رخت‌آویز را نمی‌توانید همراه خود بردارید. شما می‌توانید مثلا با اقامت در هتل آپارتمان در بندرعباس با خیال راحت از امکانات آن‌جا استفاده کنید ولباس‌های تمیز و مرتبی داشته باشید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات