برنامه حرفه ای مدیریت آیفون را رایگان بر روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کنید!

برنامه حرفه ای مدیریت آیفون را رایگان روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کنید!

همانطور که میدانید برنامه های حرفه ای مدیریت آیفون اغلب باید خریداری و بر روی گوشی و سایر دستگاه ها نظیر مک و ویندوز نصب شوند، اما اینبار میخواهیم شما را با یک فرصت مناسب برای دریافت لایسنس قانونی چند نرم افزار قدرمتند مدیریت آیفون در زمینه انقال فایل ، تبدیل ویدیو و.. آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

چگونه نرم افزار مدیریت آیفون را به صورت رایگان بر روی گوشی خود نصب کنیم؟

How to install iPhone Manager App for Free

قبلا در انزل وب به بررسی آموزش انتقال و بکاپ فایل ، شماره تلفن و.. آیفون و آی پد تنها با یک کلیک پرداختیم و یک نرم افزار قدرتمند را در این زمینه به شما معرفی کردیم ، همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم این نرم افزار دارای نسخه حرفه ای و رایگان میباشد اما اگر علاقه مند به استفاده از تمامی امکانات برنامه میباشید در ادامه ما شما را یک فرصت عالی جهت دریافت لایسنس قانونی نسخه حرفه ای نرم افزار IOTransfer میکینم.

قبل از توضیح روش دریافت لایسنس بهتر است ابتدا کمی به معرفی مختصر نرم افزار IOTransfer و امکانات آن پردازیم، IOTransfer یک سرویس قوی توسعه داده شده برای مدیریت آیفون و سایر دستگاه های iOS اپل است که برخی از امکانات آن به شرح زیر میباشد:

مدیریت فایل ، عکس ، موزیک بین آیفون و کامپیوتر

توسط برنامه iPhone manager این کمپانی شما میتوانید فایل و دیتاهای خود نظیر شماره تماس ها ، عکس ها ، موزیک و.. را بدون دردسر به صورت وای فای یا با کابل به کامپیوتر منتقل کنید و از طریق کامپیوتر خود مدیریت کاملی بر روی دستگاه آیفون و سایر دستگاه های آی او اس داشته باشید.

مدیریت فایل ، عکس ، موزیک بین آیفون و کامپیوتر

سرویس دانلود ویدیو به صورت آنلاین

این کمپانی علاوه بر نرم افزار دارای یک سرویس آنلاین عالی Free Online Video Downloader برای دانلود ویدیو و انتقال مسقیم آن به کامپیوتر ، آی پد ، آی پاد و آیفون است که وب سایت های بسیاری نظیر اینستاگرام ، فیس بوک و.. را براحتی پشتیبانی میکند. شما میتوانید از طریق نرم افزار بالا نیز به این ابزار در کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید.

سرویس دانلود ویدیو به صورت آنلاین

ابزار آنلاین دانلود از یوتیوب

YouTube Video Downloader نیز یک سرویس رایگان تخصصی برای برای دانلود با لینک مستقیم ویدیوهای یوتیوب در فرمت ها مختلف نظیر MP4, AVI, MKV, MOV, FLV, webm, 3gp با کیفیت ۷۲۰p, 480p, 360p و ۲۴۰p میباشید علاوه بر این شما توسط این سرویس قابلیت تبدیل ویدیوهای یوتیوب به سایر فرمت ها را نیز دارید.

پاکسازی حافظه آیفون و افزایش سرعت کار با آن

Smart Phone Cleaner نیز یک برنامه بسیار کاربردی جهت افزایش سرعت کار و پاکسازی حافظه آیفون از فایل های اضافی ، کش برنامه ها و.. است که طریقه کار با آن تنها چند یک کلیک می باشد و با جدیدترین نسخه iOS و ویندوز سازگاری کامل دارد.

پاکسازی حافظه آیفون و افزایش سرعت کار با آن

چگونه لایسنس قانونی را رایگان بدست بیاریم؟

خب بعد از معرفی مختصر چند قابلیت کاریردی این برنامه به بخش دریافت لایسنس نرم افزار میرسیم، برای اینکار شما باید ابتدا به صفحه Giveaway سرویس IOTransfer مراجعه کنید.

سپس صفحه فیس بوک فن پیج IOTransfer را لایک کنید.

حالا آن را با دوستان خود در فیس بوک به اشتراک بگذارید.

در مرحله بعد در کادر Email Address این صفحه آدرس ایمیل خود را وارد کنید و برای دریافت کد بر روی دکمه Get It Now کلیک کنید.

چگونه لایسنس قانونی را رایگان بدست بیاریم؟

توجه داشته باشید با توجه به اظهارات IOTransfer ایمیل آدرس وارد شده در این سرویس تنها برای ارسال کد License مورد استفاده قرار میگیرد و جنبه استفاده تبلیغاتی برای سایر کارها نخواهد داشت.

دقت کنید که کد جایزه لایسنس ارسال شده برای شما به مدت ۶ ماه اعتبار استفاده خواهد داشت پس هر چه سریعتر اقدام به دریافت آن کنید!

تجربه شما چه بوده است؟

آیا شما موفق به دریافت لایسنس قانونی این نرم افزار شدید؟ اگر تجربه استفاده از نسخه رایگان و حرفه ای نرم افزار IOTransfer را دارید حتما کارکرد قابلیت های این نرم افزار در بخش نظرات این پست بررسی کنید و میزان رضایت خود از خدمات این کمپانی با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 20 روش و تکنیک موثر برای بالا بردن کیفیت دوربین گوشی آیفون (iOS)
آموزش ۲۰ روش و تکنیک موثر برای بالا بردن کیفیت دوربین گوشی آیفون (iOS)
راهنما کامل تنظیم دوربین آیفون برای عکاسی و فیلمبرداری
راهنما کامل تنظیم دوربین آیفون برای عکاسی و فیلمبرداری
آموزش 8 روش باز کردن قفل گوشی آیفون بدون داشتن پسورد و فیس آیدی
آموزش ۸ روش باز کردن قفل گوشی آیفون بدون داشتن پسورد و فیس آیدی
آموزش کامل 6 روش برقراری تماس صوتی و تصویری با فیس تایم
آموزش کامل ۶ روش برقراری تماس صوتی و تصویری با فیس تایم

نظرات