بررسی مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی فرستو

بررسی مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی فرستو [رپورتاژ آگهی]

مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی فرستو چیست؟

فرستو فروشگاه اینترنتی­ای است که هدف آن ارائه محصولات اصلی با تکنولوژی و فناوری روز، متناسب با نیازهای جامعه است. در این فروشگاه اینترنتی شما می­توانید کلیه­ی محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را پیدا، مقایسه و بررسی کنید. فرستو تلاش کرده است که با تکیه بر بستر اینترنت و با استفاده از افکاری خلاقانه و نوآورانه توسط تیمی از افراد تحصیلکرده و متخصص خدماتی متمایز و منحصر بفرد به آحاد جامعه ارائه دهد. در این مقاله قصد داریم با بررسی فروشگاه اینترنتی فرستو مزایا و معایب خرید آنلاین و اینترنتی را ارائه دهیم . در این مقاله سعی خواهد شد که مزایا و معایب فرستو و به طور کلی فروشگاه­های اینترنتی و خرید آنلاین بررسی و تجزیه و تحلیل شود.

مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی فرستو چیست؟

بررسی فروشگاه اینترنتی فرستو

برای بررسی فروشگاه اینترنتی فرستو تلاش شده است تا نگاهی جامع و مقایسه­ای به فروشگاه­های سنتی داشته باشیم. تا ببینیم بسیاری از خریداران سنتی چگونه با ورود این فروشگاه­های آنلاین تصمیم گرفته­اند تا در همه­ی زمینه­ها به خرید آنلاین روی بیاورند. در ادامه سعی خواهد تا به صورت کلی مزایا و معایب فروشگاه­های اینترنتی از جمله فرستو بررسی شود.

بررسی فروشگاه اینترنتی فرستو

مزایای فروشگاه اینترنتی فرستو

۱-همیشه باز هستند.

درب فروشگاه­های آنلاینی چون فرستو همیشه به روی مشتریان باز است و آنها هیچ تعطیلی­ای ندارند. شما می­توانید در هر ساعت شبانه روز، ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در هرجایی حتی در اتاق خواب با لباس خواب خود خرید آنلاین انجام دهید و هر زمانی که خواستید در هر جایی آنها را تحویل بگیرید.

۲-آزادی در پرداخت وجه کالای خریداری شده.

در اکثر فروشگاه­های اینترنتی امکان پرداخت وجه کالای خریداری شده هم به صورت آنلاین و هم در محل پس از دریافت و مشاهده­ی کالا وجود دارد. در فروشگاه­های آنلاین معتبری چون فرستو امکان پرداخت وجه اینترنتی با درگاه امن بانکی و در نهایت اطمینان وجود دارد. چرا که این فروشگاه اینترنتی کلیه­ی مجوزهای فروش اینترنتی را از مراجع رسمی، نظارتی و ذیصلاح دریافت کرده است.

۳-جلوگیری از شلوغ و آلوده کردن هوای شهر.

با وجود فروشگاه­های آنلاین دیگر نیازی به ترددهای بی جا و بی مورد وجود ندارد. دیگر نیازی نیست تا برای هر خریدی خودروی خود را به سطح شهر ببرید و ترافیک و شلوغی بیجا ایجاد کنید. در مصرف بنزین خودروی خود هم صرفه جویی می­کنید. همچنین این فروشگاه­ها نیازی به ساختن پارکینگ ندارند و در بسیاری از هزینه­های خود ار جمله اجاره محل و پرداخت قبوض مختلف صرفه جویی می­کنند.

۴-عدم نیاز به قرار گرفتن در صفوف طولانی.

خریداران آنلاین در محیطی آرام و خلوت در کمال راحتی و آسایش می­توانند خرید خود را انجام دهند و نیازی نیست تا در صفوف تحویل کالا و پرداخت وجه قرار بگیرند و بسیاری از زمان روزانه­ی خود را هدر دهند. همچنین آنها از مواجهه با فروشندگان سمج و پر حرف در امانند و هیچ فشاری از سوی فروشندگان مختلف برای خرید کالایی که مورد نیاز و مد نظرشان نیست؛ بر روی آنها وارد نمی­شود.

۵-محصولات متنوع

بعضی از فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا و بامیلو دارای تنوع بسیار بالای محصول می باشند که بسیار خوشایند هست. فرستو نیز علاوه بر تنوع دسته بندی های مختلف ، محصولاتی بسیار خاص در دسته بندی های مختلف از جمله موارد زیر ارایه می دهد:
تابلو و تندیس های فرهنگی مذهبی

ماکت های جنگی و یادگار دفاع مقدس

محصولات متنوع

معایب فروشگاه اینترنتی فرستو

۱- تاخیر در تحویل کالای خریداری شده.

هرچند در فروشگاه اینترنتی فرستو امکان انتخاب زمان تحویل به عهده مشتری گذاشته شده است اما گاهی اوقات به دلایل مختلف تحویل کالا ممکن است با تاخیر همراه باشد. از دلایل تاخیر می­توان به زمان­ها و لحظات شلوغ سال مانند فصل خرید آخر سال و تعطیلات قبل عید اشاره کرد.

۲-عدم وجود تخفیف قابل توجه.

بعضی از مشتریان اعتقاد دارند که تخفیاتی که فروشگاه­های فیزیکی می­گذارند؛ بهتر از تخفیفاتی است که فروشگاه­های آنلاینی چون فرستو می­گذارند.

۳-عدم لمس و دست زدن به کالای خریداری شده.

عدم احساس لمس کردن باعث ایجاد نگرانی نسبت به کیفیت محصول می­شود. خرید آنلاین برای لباس و کفش مناسب نیست زیرا مشتریان نمی­توانند آن را امتحان کنند.

۴-عدم تعامل و گفتگو

در فروشگاه­های فیزیکی افراد می­توانند با فروشندگان تعامل داشته باشند و برای خرید کالای مورد نظرشان مذاکره کنند. حتی گاهی اوقات این معاشرت و تعامل­ها می­تواند به ایجاد رابطه­ای دوستانه و صمیمانه منجر شود.

۵- عدم بررسی دقیق.

بعضی از مشتریان نمی­توانند تصور کنند که بدون دیدن و مشاهده و امتحان کردن چگونه خریدی انجام دهند. بعضی از مشتریان ممکن است روی محصولی کلیک کنند و بخرند که واقعا مورد نیاز آنها نیست. تصاویر الکترونیکی یک محصول گاهی گمراه کننده هستند. رنگ و ظاهر واقعی ممکن است با تصاویر الکترونیکی مطابقت نداشته باشد.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات