آموزش روش لغو عضویت و عدم دریافت ایمیل از سوی سایت ، تویتر و..

آموزش ۵ روش لغو عضویت و عدم دریافت ایمیل از سوی سایت ها ، تویتر و..

اکثر سایت ها و برنامه های مختلف، از سرویس خبرنامه و ایمیل های خبری استفاده می کنند. اما گاهی به دلیل زیاد بودن تعداد ایمیل های ارسالی، تبلیغاتی بودن آن ها و.. نیاز داریم تا این سرویس را لغو کنیم. معمولا در سایت ها امکان ثبت نام در خبرنامه وجود دارد اما شاید گزینه ای برای لغو آن پیدا نکنید. به همین دلیل امروز در انزل وب روش لغو عضویت و عدم دریافت ایمیل از سوی سایت ها و شبکه های اجتماعی توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و.. را به شما آموزش می دهیم.

آموزش انصراف و لغو عضویت از دریافت ایمیل یک آدرس در جیمیل ، یاهو و..

How to Unsubscribe from Email Newsletters the Correct Way

اولین واکنش پس از عدم نیاز به خبرنامه ایمیل ها در یاهو، جیمیل و..، حذف کردن و یا ثبت آن ها به عنوان اسپم است. اما این کار را نمی توان به عنوان راه حل معرفی کرد بلکه برای این موضوع باید عضویت خود را به راحتی لغو کنید تا دیگری ایمیلی برای شما ارسال نشود. اگر شما هم قصد لغو عضویت و عدم دریافت ایمیل را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

روش لغو عضویت (Unsubscribe) برای عدم دریافت ایمیل سایت

توجه داشته باشید که در متن ایمیل های اشتراکی استاندارد، حتما گزینه لغو عضویت وجود دارد. این دکمه معمولا در انتهای ایمیل و به صورت ریز نوشته می شود که ممکن است آن را ندیده باشید. به همین جهت یکی از ایمیل هایی که قصد لغو اشتراک آن را دارید باز کرده و به انتهای ایمیل رفته و به دنبال گزینه Unsubscribe یا لغو عضویت باشید. برای افزایش سرعت در عدم دریافت ایمیل از یک آدرس ، می توانید دکمه های Ctrl+F را بزنید و کلمه Unsubscribe را سرچ کنید.

روش لغو عضویت (Unsubscribe) برای عدم دریافت ایمیل سایت

برای عدم دریافت ایمیل از یک سایت بعد از کلیک روی این دکمه معمولا یک لینک باز می شود و اشتراک شما لغو می شود. ممکن است از شما دلیل این لغو اشتراک هم پرسیده شود.

همینطور اگر خودتان قصد ارسال ایمیل گروهی دارید، می توانید مطلب بررسی ۱۰ مورد از بهترین سایت های ارسال گروهی و انبوه ایمیل رایگان را در همین زمینه مطالعه نمایید.

قانون CAN-SPAM برای عدم دریافت ایمیل از اینستاگرام و..

جالب است بدانید که برای انصراف از دریافت ایمیل، قوانین خاصی هم وجود دارد. در سال ۲۰۰۳ قانون CAN-SPAM در ایالات متحده آمریکا به تصویب رسید که در آن همه ایمیل های تجاری و خبرنامه ای که به صورت اشتراکی برای کاربران ارسال می شوند، باید حتما شرایط زیر را داشته باشند:

  • همه ایمیل ها مکانیزم و لینک لغو اشتراک را داشته باشند.
  • دکمه لغو اشتراک می تواند یک لینک و صفحه را باز کنند اما برای باز کردن بیش از یک صفحه مجاز نیستند.
  • برای لغو اشتراک نمی توان هزینه دریافت کرد. سوال کردن اطلاعات شخصی (به جز آدرس ایمیل) هم ممنوع می باشد.
  • انجام درخواست لغو عضویت باید کمتر از ۱۰ روز کاری انجام شود.
  • آدرس و اطلاعات فرستنده باید کامل وجود داشته باشد.
  • فیلد های From و Subject باید دقیق بوده و فریبنده نباشند.

این قانون انصراف از دریافت ایمیل موارد دیگری را هم دارد که معمولا در اکثر کشور ها هم رعایت شده و قانون مشابهی را دارند. شرکت هایی که این قوانین را رعایت نکنند، جریمه خواهند شد. به طور مثال در سال ۲۰۰۶ شرکت Kodak Imaging Network به دلیل عدم رعایت این قوانین، ۳۲۰۰۰ دلار جریمه شد.

قانون CAN-SPAM برای عدم دریافت ایمیل از اینستاگرام و..

توجه داشته باشید که این مورد شامل سایت های رسمی است. اگر شما دچار دریافت ایمیل های اسپم از سایت ها غیر رسمی شده اید و گزینه ای برای لغو نمی بینید، با کلیک روی دکمه گزارش اسپم یا Report Spam آن ها را گزارش دهید. سرویس هایی که قوانین را رعایت نکرده باشند، توسط سرویس های ارائه دهنده ایمیل مسدود می شوند.

قانون CAN-SPAM برای عدم دریافت ایمیل از اینستاگرام و..

برای مطالعه بیشتر در این زمینه، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش مسدود کردن آدرس ایمیل های مزاحم در یاهو و جیمیل گوگل را هم مطالعه نمایید.

لغو دریافت ایمیل های اشتراکی و جلوگیری از دریافت ایمیل در جیمیل با Unroll

سرویس های مختلفی هم در زمینه حذف ایمیل های تبلیغاتی در جیمیل و پاکسازی صندوق inbox ایمیل شما کاربرد دارند که از جمله آن ها می توان به Unroll اشاره کرد. پس از ثبت نام در این سرویس رایگان، با یک کلیک می توانید اشتراک ها را لغو کنید.

استفاده از سرویس Unroll برای لغو دریافت ایمیل های اشتراکی و جلوگیری از دریافت ایمیل در جیمیل

این ابزار تمامی اشتراک های شما را نشان می دهد و هر کدام را که نیاز نداشتید، می توانید با یک کلیک لغو کنید. جهت لغو عضویت در سایت های مختلف فقط باید با حساب ایمیل خود وارد این سایت شوید. قابل ذکر است که این سرویس برنامه برای استفاده در موبایل هم دارد.

خلاص شدن از ایمیل های تبلیغاتی در یاهو با سرویس لغو اشتراک دریافت ایمیل Unlistr

ابزار Unlistr هم همانند سرویس قبلی در زمینه عدم دریافت ایمیل از توییتر و.. فعالیت می کند. پس از ورود به حساب خود با این ابزار، Unlistr از شما می خواهد که صندوق ورودی را جهت اسکن انتخاب کنید. سپس لیستی از فرستنده ها به شما نمایش داده می شود که می توانید آن ها را لغو کنید.

خلاص شدن از ایمیل های تبلیغاتی در یاهو با سرویس مدیریت ایمیل و لغو اشتراک دریافت ایمیل Unlistr

Unsubscriber برای لغو اشتراک دریافت ایمیل از سایت و..

همانطور که از نام Unsubscriber هم پیدا است، این سرویس هم جهت لغو اشتراک ایمیل ساخته شده است. هنگامی که در سایت این سرویس وارد حساب ایمیل خود شوید، یک پوشه به نامه Unsubscribe برای شما اضافه می شود. ایمیل هایی که قصد عدم دریافت آن را دارید به داخل این صندوق منتقل کنید.

Unsubscriber برای لغو اشتراک دریافت ایمیل از سایت و..

پس از بررسی روش های جلوگیری از دریافت ایمیل در پایان اگر بسته به شرایط خود نیاز به استفاده و خواندن آفلاین ایمیل ها دارید، مطالعه مطلب آموزش کامل فعال کردن حالت آفلاین ایمیل جیمیل در کامپیوتر و گوشی را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش های لغو اشتراک خبرنامه و عدم دریافت ایمیل های خبری و.. سایت را به شما معرفی کردیم. شما از کدام راه استفاده کردید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه لغو اشتراک ایمیل یاهو و.. را دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

اسپم اسکور چیست؟ نحوه بررسی اسپم اسکور سایت ها
اسپم اسکور چیست؟ نحوه بررسی اسپم اسکور سایت ها
کد برای لغو تبلیغات ایرانسل
۶ روش حذف تبلیغات و پیامک های تبلیغاتی ایرانسل
حل مشکل کار نکردن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۸ روش حل مشکل کار نکردن هشتگ در اینستاگرام
آموزش روش بلاک کردن ایمیل در جیمیل دسکتاپ، اندروید و آیفون
آموزش روش بلاک کردن ایمیل در جیمیل دسکتاپ ، اندروید و آیفون

نظرات

  • قاسمی says:

    سلام
    عضو یک سایت دولتی شدم که دسترسی به اطلاعات حساب بانکی داره.چطور از این عضویت خارج بشم.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • خبیر says:

      من تو یه سایت غیر اخلاقی و خارجی نفهمیده ایمیل داده حالا تقریبا یه ماهی میشه ایمیل میاد که درخواست ملاقات با خانماست هی زیاد میاد چه کار کنم تا دگه نیاد؟

    • خبیر says:

      من تو یه سایت غیر اخلاقی و خارجی نفهمیده ایمیل داده حالا تقریبا یه ماهی میشه ایمیل میاد که درخواست ملاقات با خانماست هی زیاد میاد چه کار کنم تا دگه نیاد؟ لطفا زودتر بهم جواب بدید البته به ایمیلم چون نمی‌دونم کی سایت رو دوباره می‌بینم

  • فاتح says:

    سلام‌ خسته نباشید
    مدتیه میخام در سایت کوین مارکت کپ عضو بشم ولی کدی که سایت برام ایمیل میکنه نمیاد

  • سلام says:

    سلام گزینه Unsubscriberپیشنهاد خوبی بود

  • حامد says:

    سلام
    اقا من اشتباهی لغو اشتراک زدم.
    سایتی هم اشتراکشو خریداری کردم گم کردم
    چجوری میشه برگردونمش
    اشتباااهی زدم.لغوشو با یه ایمیل دیگه اشتباه گرفتم
    درصورتی که هزینه دادم برای اشتراک گذاری هر ردز اون اطلاعات

    ممنون میشم جواب بدید یا جوابشو واسم ایمیل کنید🙏🙏🙏😞

  • سالار says:

    با عرض معذرت توضیحدلیشتر اینکه متظورم باز کردن میلهای تبلیغاتی و لینکهای آن نیست .منظورم فقط از دریافت ایمیل از طرف مقابل هزینه ای مطالبه شود.مچکر

  • سالار says:

    سلام مدتی پیش مطلبی دیدم که می توان جهت دریافت ایمیل از هر شرکت یا شخصی مبلغی دریافت کرد ولی متاسفانه در جایی روش آن را پیدا نکردم .چون سایت شما را در ارائه مطالب نوین و از طرفی ساده و قابل درک برای افراد مختلف خوب میبینم اگر می توانید راهنمایی ساده بفرمایید