برنامه Giant Square for Instagram برای ساخت یک عکس برای چند پست اینستاگرام

آموزش ۹ روش پازلی کردن یک عکس (یک عکس در چند پست) در اینستاگرام

اگر از کاربران فعال در اینستاگرام باشید، حتما پست یا عکس پازلی را دیده اید. با این روش یک عکس بزرگ را می توانید به قطعات کوچک تر تقسیم کرده و آن ها را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. اگر شما می خواهید این کار را انجام دهید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید. امروز در انزل وب روش ساخت عکسی پازلی یا همان یک عکس در چند پست اینستاگرام را برای اندروید و آیفون به شما آموزش خواهیم داد.

گذاشتن یک عکس در چند پست اینستاگرام اندروید و آیفون

How To Split Photos Into An Instagram Grid in Android and iPhone

عکس های پازلی در اینستاگرام چینش جالبی به خود می گیرند و می توانند به نوعی خلاقانه هم باشند. این اتفاق به دلیل حالت نمایش پست ها به شکل کوچک در اینستاگرام است. برای ساخت این عکس ها نیازی به برش تصاویر و.. ندارید، بلکه فقط کافیست تا برنامه هایی که برای این منظور تهیه شده اند را دانلود و نصب کنید و در آن برنامه ها عکس شما به قسمت های کوچتر و منظم تقسیم می شود که اگر آن ها را به ترتیب در صفحه خود قرار دهید، عکس پازلی یا یک عکس در چند پست برای خود ساخته اید.

نمونه های عکس پازلی اینستاگرام

برای آشنایی بیشتر با عکس های چند قسمتی، نمونه زیر را مشاهده کنید.

نمونه های عکس پازلی اینستاگرام

عکس های کوچک برش خورده باید به ترتیب درست در اینستاگرام پست شود تا عکسی شبیه تصویر در صفحه اینستاگرام خود داشته باشید. با باز کردن هر پست می توان جزییات آن قسمت را بهتر مشاهده کرد.

دانلود برنامه Grid Maker for Instagram برای ساخت عکس پازلی اینستاگرام اندروید

دانلود برنامه Grid Maker for Instagram برای ساخت عکس پازلی اینستاگرام اندروید

برنامه Grid Maker for Instagram یکی از برنامه هایی است که کار ساخت عکس چند قسمتی در اینستاگرام را برای شما انجام می دهد. همانطور که از نام برنامه پیداست، با هدف گرفتن روی اینستاگرام ساخته شده است. در این برنامه قادر خواهید بود که عکس های خود را به سایز های ۲×۱, ۲×۲, ۲×۳, ۳×۱, ۳×۲, ۳×۳, ۳×۴, ۳×۵, ۳×۶ مربع، برش دهید.

همچنین مطالعه مطلب آموزش ۳ روش ساده و کاربردی ادغام و ترکیب چند عکس در فتوشاپ هم می تواند برای ساخت عکس های چند قسمتی خلاقانه، کاربردی و مفید باشد.

ساخت عکس پازلی اینستاگرام اندروید و آیفون با Pic Splitter

ساخت عکس پازلی اینستاگرام اندروید و آیفون با Pic Splitter

برنامه Pic Splitter دیگر گزینه شما برای انجام تکه تکه کردن عکس است. این برنامه برای اندروید و آیفون ارائه شده است و به راحتی می توانید با آن کار کنید. با این برنامه می توانید عکس خود را از ۱ تا ۹ قسمت تقسیم کرده و برش دهید. از دیگر امکانات این برنامه می توان به وجود افکت ها، قاب ها و.. هم اشاره کرد که عکس شما را زیبا تر می کند. لازم به ذکر است که این برنامه غیر رایگان می باشد.

برای دانلود نسخه رایگان برنامه های معرفی شده، می توانید به اپ استور ها و یا سایت های فارسی زبان مراجعه کنید.

برنامه ساخت عکس پازلی آیفون Tile Pic

برنامه ساخت عکس پازلی آیفون Tile Pic

کاربران آیفون می توانند از برنامه Tile Pic هم جهت پازلی کردن و تبدیل یک عکس به چند پست در اینستاگرام آیفون استفاده کنند. محیط این برنامه ساده است و همانند نسخه های قدیمی اینستاگرام ساخته شده است. در این ابزار کافی است عکس خود را انتخاب کنید و آن را چندین قسمت تقسیم کنید.

دانلود ۹square for Instagram برای اندروید جهت ساخت عکس چند تکه

دانلود 9square for Instagram برای اندروید جهت ساخت عکس چند تکه

در برنامه ۹square for Instagram هم کافی است تا عکس خود را از گالری انتخاب کنید. سپس بخش مربعی از تصویر که قصد اشتراک گذاری آن را دارید انتخاب کنید. با این کار عکس شما به ۹ مربع تقسیم می شود. سپس می توانید عکس را ذخیره کرده و یا آن را مستقیما در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

گذاشتن عکس بزرگ در اینستاگرام با nSquares در آیفون

گذاشتن عکس بزرگ در اینستاگرام با nSquares در آیفون

برنامه nSquares هم در زمینه ساخت عکس چند تکه فعالیت می کند. طرز کار برنامه هم مشابه سایر سرویس های معرفی شده می باشد و به راحتی می توانید با استفاده از آن، عکس های خود را تقسیم کنید.

گذاشتن یک عکس در چند پست در اینستاگرام آیفون با Grids – Giant Square Maker

گذاشتن یک عکس در چند پست در اینستاگرام آیفون با Grids – Giant Square Maker

برنامه Grids – Giant Square Maker ضمن تبدیل عکس شما به حالت پازلی، به شما امکان می دهد تا متن و استیکر های جالبی را هم به عکس های خود اضافه کنید. با این برنامه به راحتی یک صفحه خاص بسازید و تصاویر پانوراما به صورت چند پست در اینستاگرام به اشتراک بگذارید!

همچنین اگر قصد ساخت یک بیو و کپشن زیبا را هم دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی ۵ تا از بهترین برنامه متن بیو و کپشن فارسی و انگلیسی برای اینستاگرام و.. را هم مطالعه نمایید.

ساخت عکس پازلی با Phototiling در آیفون

ساخت عکس پازلی با Phototiling در آیفون

برنامه Phototiling هم برای کابران آیفون عکس پازلی اینستاگرام می سازد. این برنامه به قیمت ۰.۹۹ دلار در اپ استور عرضه می شود.

ساخت عکس پازلی با Instant Squares در اندروید

ساخت عکس پازلی با Phototiling در آیفون

برنامه Instant Squares هم به سرعت در گوشی اندرویدی شما گذاشتن عکس بزرگ در چند پست اینستاگرام را فراهم می سازد. طریقه کار با این برنامه هم مشابه نرم افزار های بالا ساده و راحت است.

برنامه Giant Square for Instagram برای ساخت یک عکس برای چند پست اینستاگرام

برنامه Giant Square for Instagram برای ساخت یک عکس برای چند پست اینستاگرام

ابزار Giant Square for Instagram برای گوشی های اندروید و آیفون قابل دسترس است. مربع هایی که از عکس های شما ساخته می شوند در گالری شما در دسترس هستند و به راحتی می توانید آن ها را در صفحه خود پست کنید. این برنامه های برای گذاشتن عکس پانوراما در اینستاگرام هم کاربرد دارند.

همچنین اگر قصد چسباندن عکس ها در فتوشاپ را هم دارید، مطالعه مطلب ۱۱ روش چسباندن و کنار هم گذاشتن دو یا چند عکس به صورت آنلاین را فراموش نکنید.

حفظ شکل تصاویر پازلی در اینستاگرام

حال که با هر برنامه ای عکس های خود را چند قسمتی کردید و آن را در اینستاگرام خود آپلود کردید، برای حفظ آن باید توجه باشید که پست های جدید خود را به صورت سه عددی قرار دهید. یعنی هر بار قصد پست گذاشتن داشتید، باید ۳ پست پشت سر هم بگذارید تا فرمت این تصاویر بهم نخورد. در غیر اینصورت حالت عکس ها بهم ریخته خواهد شد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز برنامه هایی برای ساخت عکس پازلی در اینستاگرام معرفی کردیم. شما از کدام برنامه استفاده کردید و نتیجه چه طور بود؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه گذاشتن یک عکس در چند پست را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش جدید پيدا كردن افراد با شماره موبايل در اینستاگرام
آموزش جدید پیدا کردن افراد با شماره موبایل در اینستاگرام
آموزش کار و قرار دادن استاتوس با قابلیت Notes دایرکت اینستاگرام
آموزش کار و قرار دادن استاتوس با قابلیت Notes دایرکت اینستاگرام
آموزش تغییر اکانت اینستاگرام شخص فوت شده به حالت یادبود Remembering
آموزش تغییر اکانت اینستاگرام شخص فوت شده به حالت یادبود Remembering

نظرات

  • Pak says:

    سلام چطوری بدون افت کیفیت تصویر پازلی بسازیم 🤦

  • مریم says:

    سلام خسته نباشید من عکس ب صورت پازل درست کردم توی گوشی های اپل درسته ولی برای اندروید جابه جا نشون میده نمیدونم دلیلش چیه ؟

  • علی says:

    سلام وقت شما بخیر ببخشید یک سوالی برام پیش اومده مبنی بر اینکه زمانیکه پست های اینستاگرامی رو به صورت گرید میزاریم چون عکس ها تکه تکه میشه و برای فالوور ها در قسمت هوم پیج خود میبینند ممکن هست در طول درزار مدت کلافه بشن و خود همین باعث ریزش فالوور بشه آیا راهی هست که زمانیکه این نوع پست گذاری میشه پست ها برای فالوور ها نمایش داده نشه اینطور در صفحه خانگی خودشون یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • بهنام says:

    وقتی کسی ک اینستاش فارسیه بیاد تو پیجمون ، تصاویر رو بهم رو به هم ریخته میبینه!! راه حلی هس؟