دانلود فیلم و ویدیو از توییتر در کامپیوتر و گوشی

آموزش ۴ روش دانلود فیلم و ویدیو از توییتر در کامپیوتر و گوشی

یکی از مشکلاتی که کاربران توییتر دارند، عدم امکان دانلود فیلم از توییتر می باشد. شما با استفاده راه های غیر مستقیم می توانید این مشکل را حل کنید و به راحتی هر ویدیویی که توییت شده است را در ویندوز، مک، اندروید و آیفون دانلود کنید. امروز در انزل وب روش دانلود فیلم و ویدیو از توییتر در کامپیوتر ، گوشی اندروید و آیفون را آموزش خواهیم داد.

نحوه دانلود ویدیو و فیلم از توییتر در ویندوز ، آیفون و اندروید

How to Download Twitter Video to iPhone, Android, Mac or Windows PC

فرض کنید که در حال مرور توییت ها در توییتر هستید و یک ویدیو مهم، توجه شما را جلب می کند. اگر قصد دانلود آن را داشته باشید، متوجه خواهید شد که توییتر این اجازه را به شما نمی دهد و گزینه ای برای دانلود آن ها وجود ندارد. اما خبر خوب این است که با روش هایی و با کمک از ابزار هایی که برای این کار طراحی شده اند، می تواند با کامیپوتر، گوشی و.. به راحتی دانلود کنید. قابل ذکر است که روش دانلود در آیفون مقداری طولانی تر از سایر روش ها می باشد. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

روش دانلود فیلم از توییتر در آیفون

برای دانلود فیلم از توییتر در آیفون و آیپد و..، شما باید ابتدا یک فایل منیجر یا مدیریت کننده فایل با امکانات خاص مانند MyMedia یا Documents را دانلود و نصب کنید. روش استفاده از این دو برنامه تقریبا مشابه است و ما برنامه MyMedia را توضیح می دهیم. پس از نصب این برنامه رایگان، به برنامه توییتر بروید و توییت مورد نظر که حاوی ویدیو است را باز کنید. سپس دکمه Share را بزنید و Share Tweet via را انتخاب کنید.

روش دانلود فیلم از توییتر در iPhone

البته در برخی از نسخه های این برنامه شما باید روی آیکن فلش کنار توییت تاچ کنید و در انجا گزینه Share Tweet via را انتخاب نمایید.

روش دانلود فیلم از توییتر در iPhone

حال در پنجره ای که باز می شود، گزینه Copy Link to Tweet را بزنید.

روش دانلود فیلم از توییتر در iPhone

اکنون به سراغ برنامه MyMedia بروید و در آن تب Browser در پایین صفحه را انتخاب کنید.

روش دانلود فیلم از توییتر در iPhone

اکنون سایت دانلود از توییتر twittervideodownloader.com را در مرورگر داخلی این فایل منیجر باز کنید. پس از باز شدن وبسایت، لینک کپی شده را در فیلد مشخص شده Paste کنید.(لینک از مراحل قبلی کپی شده است، فقط روی باکس تاچ کرده و انگشت را نگه دارید تا منوی Paste ظاهر شود) پس از انجام این کار دکمه Download را بزنید.

در صورت وجود مشکل در کار با این سرویس، می توانید از وبسایت www.TWDown.net هم استفاده کنید که عملکردی مشابه دارد.

روش دانلود فیلم از توییتر در iPhone

ویدیو در سایز های مختلف قابل دانلود است، کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه Download Video در کنار آن تاچ کنید. در پیام نمایش داده شده Download the File را بزنید.

روش دانلود فیلم از توییتر در iPhone

حال باید نامی برای ویدیوی خود انتخاب کنید و Save را بزنید.

روش دانلود فیلم از توییتر در iPhone

دکمه Back در گوشه صفحه را بزنید و به تب Media در پایین صفحه بروید.

روش دانلود فیلم از توییتر در iPhone

در این صفحه فیلم های دانلود شده را خواهید دید. روی فیلم مورد نظر تپ کرده و انگشت خود را نگه دارید تا منوی جدیدی باز شود. در این منو گزینه Save to Camera Roll را انتخاب کنید.

روش دانلود فیلم از توییتر در iPhone

حال به سادگی ویدیو در Camera Roll آیفون شما ذخیره شده است و می توانید آن را مشاهده کنید. برای آشنایی بیشتر با مراحل انجام این کار، می توانید ویدیوی زیر که روش دانلود فیلم از توییتر در آیفون را آموزش می دهد ببینید.

همچنین اگر به دنبال راهی برای دانلود از یوتیوب هم هستید، مطالعه مطلب معرفی بهترین نرم افزار های دانلود آسان ویدیو و فیلم از یوتیوب برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

طریقه دانلود ویدیوی از توییتر در اندروید

اگر هم از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید برای دانلود از توییتر برای اندروید، ابتدا باید برنامه +Download  را نصب و اجرا کنید.

روش دانلود ویدیوی از توییتر در اندروید

سپس به برنامه توییتر رفته و ویدیو و توییت مورد نظر را پیدا کنید. حال روی آیکن Share برای دانلود گیف، ویدیو و.. تاچ کنید.

روش دانلود ویدیوی از توییتر در اندروید

در بین گزینه های نشان داده شده، نام برنامه +Download را خواهید دید. آن را انتخاب کنید.

روش دانلود ویدیوی از توییتر در اندروید

پس از این کار به صورت خودکار ویدیوی مورد نظر توسط برنامه دانلود فیلم از توییتر اندروید دانلود می شود و می توانید آن را در گوشی خود داشته باشید.

نحوه دانلود فیلم از توییتر در کامپیوتر

در کامپیوتر های ویندوز و مک، برای دانلود ویدیو از توییتر راهکار یکسانی دارید و ابتدا باید سایت توییتر را باز کنید. سپس ویدیوی مورد نظر را پیدا کنید. در توییت مورد نظر، روی آیکن فلش در گوشه سمت راست توییت کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود.

در منوی باز شده گزینه Copy link to Tweet را انتخاب کنید.

طریقه دانلود فیلم از توییتر در کامپیوتر

اکنون لینک به شما نمایش داده می شود. به سادگی آن را انتخاب کرده و Ctrl+C را بزنید یا روی آن راست کلیک کرده و Copy را از لیست انتخاب کنید.

طریقه دانلود فیلم از توییتر در کامپیوتر

پس از کپی کردن لینک به سایت tweetervideodownloader.com بروید. در فیلد Paste Tweet URL Here باید لینک کپی شده را paste کرده و دکمه Download را بزنید.

اگر در استفاده از این سایت مشکلی داشتید، می توانید از ابزار سایت دانلود فیلم از توییتر DownloadTwitterVideo.com هم استفاده نمایید.

طریقه دانلود فیلم از توییتر در کامپیوتر

روی دکمه Download Video راست کلیک کرده و گزینه Save Link As… را بزنید.

طریقه دانلود فیلم از توییتر در کامپیوتر

حال یک نام برای ویدیو انتخاب کرده و روی Save کلیک کرده تا در محل انتخاب، فیلم ذخیره شود.

روش دانلود ویدیوی از توییتر در اندروید

در صورتی که به طور کامل با محیط توییتر آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش گام به گام تصویری کار با توییتر که در دو بخش قسمت اول و دوم تهیه شده است را مطالعه نمایید.

سایر سایت های دانلود کننده ویدیو از توییتر

همانطور که مشاهده کردید، سایت های دانلود از توییتر مختلفی این کار را برای شما انجام می دهند که تعدادی از بهترین آن ها را معرفی کردیم. علاوه بر آن اگر باز هم به هر دلیلی با هر کدام از سایت ها به مشکل برخورد کردید، می توانید از سایت های جایگزین دیگر مانند twdownload.com استفاده کنید. اکثر این سرویس ها روش کار یکسان و مشابهی دارند.

سایت های دانلود کننده ویدیو از توییتر

در پایان اگر از کاربران فعال در اینستاگرام هم هستید و می خواهید فیلم های اینستاگرام را هم دانلود کنید، مطالعه مطلب بهترین نحوه دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام در اندروید و آیفون را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش های دانلود فیلم از توییتر در ویندوز، مک، اندروید و آیفون را آموزش دادیم. شما به راحتی توانستید ویدیوی مورد نظر خود را دانلود کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه روش دانلود فیلم از توییتر را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش جدید و 2 روش سریع نصب گوگل پلی روی ویندوز 11
حل مشکل ساسبند شدن توییتر
آموزش 3 روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ویرایش توییت در توییتر
آموزش ویرایش توییت در توییتر

نظرات