حل مشکل شماره ایران ، لاک شدن و تعلیق اکانت توییتر

حل مشکل شماره ایران ، لاک شدن و تعلیق اکانت توییتر

کاربرانی که از توییتر استفاده می کنند، ممکن است به دلایلی اکانت یا حساب آن ها لاک (Lock) شود و دیگر نتوانند از اکانت خود استفاده کنند. برای این دسته از کاربران، امروز در انزل وب نحوه حل مشکل محدود ، لاک شدن و تعلیق اکانت توییتر را آموزش می دهیم و همچنین برای کاربران ایرانی هم روشی برای رفع مشکل شماره ایران برای ثبت نمام و رفع تعلیق اکانت توییتر را مرور خواهیم کرد.

رفع مشکل ورود به حساب ، لیمیت و لاک شدن تویتر

How to Unlock and Verify your Twitter Account?

لاک شدن توییتر چیست؟ توییتر هم قوانین و محدودیت های خاص خود را دارد. به طور مثال به دلیل فعالیت هایی مانند فالو کردن تعداد زیادی اکانت در مدت زمان کوتاه که رفتاری همانند ربات است، نقض قوانین خاص، حرکات مشکوک و.. ممکن است اکانت شما را به اصطلاح قفل و یا لاک کند. رفع لاک شدن اکانت توییتر (آنلاک) ساده است و معمولا باید هویت شما احراز شود اما برای انجام آن نیاز به وارد کردن شماره تلفن خود را دارید. در این زمان متوجه خواهید شد که کد ایران در لیست کشور ها وجود ندارد! در این زمان ممکن است نگران از دست دادن اکانت خود باشید اما جای نگرانی نیست، زیرا به راحتی با انجام روش های ذکر شده در این مطلب، می توانید این مشکل را نیز رفع کنید.

روش رفع مشکل شماره ایران برای ساخت اکانت و لاک شدن توییتر

هنگامی که اکانت شما لاک شود، برای ادامه باید روی Unlock my account کلیک کنید تا وارد قسمت شماره تلفن بشوید. همینطور به کاربرانی که از حساب شما بازدید کنند، ممکن است پیامی نشان داده شود که در آن به فعالیت غیر عادی اشاره شده و از آن ها می خواهد تایید کنند که هنوز هم مایل به فالو کردن شما هستند یا خیر. همچنین برای ساخت حساب کاربری نیز برای تایید هویت دو مرحله ای نیاز به وارد کردن شماره میباشند که متاسفانه پیش کد ایران در این لیست نیست! در ادامه روش ساخت توییتر با شماره ایران را نیز بررسی میکینیم.

روش رفع مشکل شماره ایران برای لاک شدن اکانت توییتر
به هر حال برای رفع حل مشکل ورود به توییتر با شماره ایران، ابتدا به اکانت توییتر خود و صفحه ای وارد کردن شماره تلفن بروید. برای این کار از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید و در آن مرورگر وارد اکانت خود شوید.

روش رفع مشکل شماره ایران برای لاک شدن اکانت توییتر

حال دکمه های Ctrl+Shift+I را بزنید و یا روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Incpect را بزنید.

روش رفع مشکل شماره ایران برای لاک شدن اکانت توییتر

در پنجره ای که در زیر صفحه باز شده است، به تب Console بروید.

روش رفع مشکل شماره ایران برای لاک شدن اکانت توییتر

در باکس زیر تب که امکان تایپ وجود دارد کلیک کرده و کد این فایل را Paste کنید.

 

روش رفع مشکل شماره ایران برای لاک شدن اکانت توییتر

حال اینتر را بزنید و بعد از اجرای کد، خواهید دید که کد کشور در ایران در لیست انتخاب شده است. بنابراین مشکل شما رفع شده است و به راحتی می توانید شماره خود را وارد کرده و دکمه تماس تلفنی را بزنید.

روش رفع مشکل شماره ایران برای لاک شدن اکانت توییتر

بعد از تماس از طرف توییتر، یک کد آنلاک به شما گفته می شود که باید آن را در صفحه توییتر وارد کنید. با انجام این کار مشکل لاک شدن اکانت توییتر و به صورت همزمان مشکل شماره ایران برای آنلاک شدن اکانت هم رفع می شود.

اگر با انجام این روش نتوانستید مشکل ورود به تویتر را رفع کنید و یا مشکلات جدید در سر راه شما قرار گرفت، باید با پشتیبانی توییتر در تماس باشید. قابل ذکر است که معمولا ایمیلی هم برای شما ارسال می شود که دستور العمل لازم را به شما معرفی کند.

همچنین اگر اکانت شما حذف شده است و یا پسور خود را به خاطر نمی آورید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش کامل بازیابی اکانت حذف شده و پسورد حساب کاربری توییتر را هم مطالعه نمایید.

لاک شدن توییتر چیست؟ رفع مشکل محدود شدن اکانت توییتر

اگر شما قوانین توییتر را نقض کرده باشید، معمولا امکان توییت و ریتوییت از شما گرفته می شود. این لیمیت شدن در توییتر زمان خاصی دارد و باید تا اتمام آن صبر کنید. البته ممکن است کار های دیگری مانند تایید آدرس ایمیل، اضافه کردن شماره تلفن یا حذف توییت ناقض قوانین هم از شما خواسته شود.

این دستور العمل ها در پیامی که برای اعلام محدودیت ارسال شده است وجود دارد و باید روی دکمه Start کلیک کنید. در نظر داشته باشید که با تکرار این کار، ممکن است اکانت شما به صورت دائمی تعلیق شود.

همچنین برای یادگیری روش بلاک کردن، مطالعه مطلب آموزش ۶ روش بلاک کردن و رفع بلاک فرد در توییتر کاربردی و مفید خواهد بود.

غیر فعال شدن ویژگی های اکانت توییتر

ممکن است به دلایلی مانند لایک، ریتوییت و.. هم محدود شوید و یکی از ویژگی های حساب شما غیر فعال شود. در زمان لاک شدن اکانت توییتر پیامی به شما نشان داده می شود که دو گزینه دارد:

  • Use Twitter in a temporary, limited state for the specified time listed: با انتخاب این حالت می توانید به استفاده از توییتر در حالت وجود تعلیق بپردازید. با انتخاب این گزینه، دیگر نمی توانید به عقب برگشته و گزینه دیگری را انتخاب کنید.
  • Complete our instructions to verify your phone number or email address: با انتخاب این گزینه باید دستور العمل های ذکر شده را برای رفع تعلیق انجام دهید.

با انتخاب گزینه دوم، باید شماره یا ایمیل خود را تایید کنید. اگر احساس می کنید به اشتباه محدود یا دچار تعلیق شده اید، با پشتیبانی توییتر تماس بگیرید. قابل ذکر است که برخی از محدودیت ها زمان دارد و زمان معکوس به شما نشان داده خواهد شد.

لاک شدن اکانت توییتر به دلیل درخواست ورود به حساب بیش از حد

اگر شما رمز خود را اشتباه وارد کنید یا شخصی قصد ورود به حساب شما را با حدس پسورد داشته باشد، پس از چندین تلاش نا موفق، اکانت شما لاک می شود و پیام زیر را خواهید دید.

لاک شدن اکانت توییتر به دلیل درخواست ورود به حساب بیش از حد

این تعلیق حساب موقتی است و پس از حدود ۱ ساعت رفع می شود اما اگر دنبال راه سریع تری باشید چه کاری باید انجام دهید؟ در این موارد می توانید از ترفند تغییر رمز برای رفع مشکل suspend (تعلیق) شدن اکانت توییتر استفاده کنید. پس به آدرس تغییر رمز اکانت توییتر بروید.

لاک شدن اکانت توییتر به دلیل درخواست ورود به حساب بیش از حد

حال آیدی خود را وارد کنید. پس از این کار یک ایمیل برای شما فرستاده می شود که حاوی یک لینک است. روی آن کلیک کرده و در صفحه باز شده رمز عبور جدید را وارد کرده و Proceed to my account را بزنید.

با این کار رفع لاک شدن اکانت توییتر شما به اتمام می رسد و می توانید از آن استفاده کنید. از آنجایی که این مشکل به دلیل دسترسی برخی از برنامه های جانبی پیش می آید ( زیرا اگر پسورد خود را عوض کنید، ممکن است آن برنامه ها تلاش زیادی برای اتصال به حساب شما با همان پسورد قدیمی کنند که منجر به لاک شدن اکانت می شود. ) می توانید به قسمت تنظیمات و بخش Connections بروید و برنامه های جانبی را Revoke کنید. سپس در صورت نیاز آن ها را با پسورد جدید متصل کنید.

در پایان برای استفاده کامل و حرفه ای از توییتر، مطالعه مطلب آموزش گام به گام تصویری کار با توییتر که در دو قسمت بخش اول و دوم تهیه شده است را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش های رفع تعلیق و لاک شدن اکانت در توییتر را بررسی کردیم و روش رفع مشکل شماره ایران برای آنلاک کردن حساب را هم آموزش دادیم. شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه لاک شدن اکانت توییتر را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش جدید و 2 روش سریع نصب گوگل پلی روی ویندوز 11
حل مشکل ساسبند شدن توییتر
آموزش 3 روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ۳ روش ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن و با شماره
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ترفند ها و نکات مهم هشتگ زدن در توییتر
آموزش ویرایش توییت در توییتر
آموزش ویرایش توییت در توییتر

نظرات

  • پوریا says:

    کد نمیده خدایی کسی درست نکرد؟

  • اصغریوسف ابادی says:

    برنامه وصل بودحالاپسوردمیخوادهرچی میزنم. نمیشه

  • بیتا says:

    من کشف کردم برای حل این مشکل باید فیلتر شکنتون رو عوض کنید. توجه کنید با عوض کردن کشور یا ای پی هیچی نمیشه کلا باید اپ وی پی ان رو عوض کنید

  • Atena says:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من چند روزی هست که پیام هام توی توییتر ارسال نمیشن:/
    میشه لطفاً بگین چیکار کنم؟:”(

  • یاس says:

    لطفا راهنمایی بفرمایید وقتی تعداد دفعات خطا بیشتر از حد مجاز تلفن میشه وکد نمیده چیکار کنیم، خواهش میکنم راهنمایی نمایید.

  • پارلا says:

    سلام تویتتر کد تایید چرا نمیفرسته؟ چیکار باید کنم

  • Tar says:

    چرا توییتر واسم کد نمیفرسته که وارد شم؟

  • amin says:

    سلام میشه درباره خطای Verify your phone number منو راهنمایی کنی ؟
    یه اکانت توییتر دارم که قبلا از شماره ایران استفاده کردم و حالا توییتر اجازه دسترسی به اکانتم رو نمیده و میگه باید شمارتو تایید کنی ..
    بعد میزنم روی دکمه call و خطای زیر رو نشون میده:
    Sorry, the request failed. Please try again later.
    من همین مشکل دارم و هر کاری میکنم وارد حساب نمیشه

  • Hamid says:

    درباره خصوصی نمود توییتر درگوشی هم راهنمایی فرمائید متشکر

    • فری says:

      سلام.وقتی داشتم تاریخ تولد رو درست میکردم اشتباه شد و زیر ۱۳ سال شد و از اکانت بیرون شدم و حالا وارد نمیشم. راهکاری داره؟

  • باران says:

    سلام و وقت بخیر از توییتر برام پیام میاد که حسابتون رو تایید کنید شمارمو میدم بهم زنگ میزنن کد رو میدن کد رو که وارد میکنم میگن صحیح نیست چندین بارم این اتفاق افتاده در حالی که میدونم صحیح و همون کد خوانده شده رو وارد میکنم منو راهنمایی کنید متشکر

  • علی says:

    سلام، من توییتر رو نصب کردم و وقتی میخوام ثبت نام کنم که تو این برنامه فعالیت کنم، نه با شماره تلفن و نه با ایمیل درست نمیشه و میگه تو این بازه زمانی نمیتونی ثبت نام کنی.
    لطفا راهنمایی کنید.
    تشکر

  • اسحاق says:

    سلام!
    من با شماره ایران یک اکانت را در تویتر استفاده میکردم، حالا محدود شده است، وقتی وارد میشم میگه شماره خودت رو تائید کن، اما کد ارسال نمیشه از اونجا ، تماس تلفنی هم که بزنم باز هم شماره تائید نمیشه که کد بفرستن به یک آیدی دیگر اکانتمو نگاه کردم نوشته شده بود که ما برای مدت مؤقت این آکانت را محد کرده ایم به دلیل زیاد پوست کردن.

    حالا میشه بگین تا کی باید محدود باشم؟??⁦♥️⁩
    لطفا کمک کنید.

  • پریا says:

    سلام.من حستبم نیاز به تایید شماره تلفنم داره اما اصلا کدی برام ارسال نمیشه نه برای تغییر رمز نا تایید لطفا کمک کنیییید

  • علی says:

    سلام من وقتی میخوام تازه رجستری کنم وقتی شماره مو میدم این پیامو میفرسته Due to a technical issue, we couldn’t complete this request. Please try again.
    چیکار کنم ؟ چند بار میزنم دیگه قفل میشه باید ۱۰ دیقه دیگه برم دوباره بزنم و این کار تکرار میشه چیکار کنم میشه راهنمایی کنین

  • زین says:

    میشه درباره خطای Verify your phone number منو راهنمایی کنی ؟
    یه اکانت توییتر دارم که قبلا از شما ایران استفاده کردم و حالا توییتر اجازه دسترسی به اکانتم رو نمیده و میگه باید شمارتو تایید کنی ..
    بعد میزنم روی دکمه call و خطای زیر رو نشون میده:
    Sorry, the request failed. Please try again later.
    من همین مشکل دارم و هر کاری میکنم وارد حساب نمیشع ۱ماه اینجوری

  • محمد says:

    علت ارور در پیام دادن در توییتر چیه ارورش اینه dont send علامت قرمز میزنه زیر پیام ارسالی مثل ریپورت شدن تو تله

  • محمدی says:

    خدا پدرتو بیامرزه ….
    کار منو راه انداختی ….

    میشه درباره خطای Verify your phone number منو راهنمایی کنی ؟
    یه اکانت توییتر دارم که قبلا از شما ایران استفاده کردم و حالا توییتر اجازه دسترسی به اکانتم رو نمیده و میگه باید شمارتو تایید کنی ..
    بعد میزنم روی دکمه call و خطای زیر رو نشون میده:
    Sorry, the request failed. Please try again later.

    لطفا راهنمایی رو به رایانامم بفرست …
    سپاس.

    • بهار says:

      امروز اکانت منم ابنجوری شد،واسه شما درست شد؟!

    • علی says:

      سلام، وقت بخیر
      من چند روز پیش چند نفر رو پشت سر هم فالو کردم بعد به یکباره رفت روی پیام شما ربات هستید و گفت باید شمارتون تایید هویت بشه و تماس میگیریم و کد اعلام میکنیم، بعد میزنم روی دکمه call ، خطای زیر رو نشون میده:
      Sorry, the request failed. Please try again later.
      و بعد از چندبار میگه به بیش تعداد دفعات مجاز رسیدید، لطفا بعدا امتخان کنید.
      لطفا راهنمایی کنید که چکار باید بکنم.
      سپاس.

    • سجاد says:

      داداش منم همچین مشکلی دارم شما تونستی راه حلشو پیدا کنی لطفا منم راهنمایی کن

  • مهران says:

    سلام من دیروز خواستم ثبت نام کنم تو توویتر ولی وقتی شماره رو میدم حتی با کد ایران میگه به دلیل مشکلات فنی قبول نمیکنه چیکار میتونم بکنم؟؟

    • علی says:

      سلام، من توییتر رو نصب کردم و وقتی میخوام ثبت نام کنم که تو این برنامه فعالیت کنم، نه با شماره تلفن و نه با ایمیل درست نمیشه و میگه تو این بازه زمانی نمیتونی ثبت نام کنی.
      لطفا راهنمایی کنید.
      تشکر

  • Mahya says:

    سلام من چندروزه ساسپند شدم تمام مراحلم انجام دادم ک رفع بشه ولی نشد. دوتا لینک برام اومد از طریق ایمیل میگه لینکو تایید کن چجوری تاییدش کنم. و اینکه میخام حساب جدید بسازم اما نمیشه ?

  • Mahya says:

    من چند نفر رو پشت سر هم فالو کردم بعد یهویی رفت روی پیام شما ربات هستید وقتی اون قسمت رو انجام دادم و تایید شد پیام ارسال کد برای تایید شماره اومد و وقتی که روی ارسال کد میزنم میگه که از تعداد مجاز برای تایید کد بیشتر استفاده کردم و گزینه تلاش مجدد میزنه و دوباره همین رواله الان چیکار کنم من امروز واقعا توییترم رو نیاز دارم ؟

  • مصطفی says:

    سلام
    من‌یهو تمام فالواینگ هام صفر شده
    مشکل‌چیه؟دوباره خودش برمیگرده؟چقدر طول‌میکشه

  • سعید says:

    سلام
    من میخواستم اکانت توییتر باز کنم.وقتی ایمیلم رو وارد کردم دیدم با ایمیل شخصی من یک اکانت وجود داره!
    مسیر تغییر پسورد از طریق ایمیل رو رفتم.پسورد رو عوض کردم و وارد اکانت شدم دیدم یک فرد هلندی مقیم هند با ایمیل شخصی من مالک این اکانت هست و البته اکانت ساسپند شده.
    پیشنهاد میکنید با این شرایط چکار کنم؟
    ساخت اکانت جدید با ایمیل جدید یا تلاش برای رفع ساسپندی و اصلاح اکانت موجود.
    مشکل اصلی ایمیل شخصیم هست که تو تین اکانت جاگذاری شده

  • Saye says:

    اکانتم لاک شده مراحل رفع ساسپندم هم رفتم ولی بازنمیشه

  • Behnam says:

    سلام خسته نباشید من اکانتم دو سه روزه لاک شده و وریفای شماره آورده و میگه باید پسوردش عوض کنی.. کل مراحل میرم ولی فقط کد واسم اس نمیشه کسی هست بدونه باید چیکارش کنم… اگه راهنمایم کنید ممنون میشم

    • Hamid says:

      یک شماره دیگه بفرست که قبلا استفاده نکردی خودم چهار شماره دارم چون از همه استفاده نمودم اخطار میده اجبار از شماره
      نوه ام استفاده نمودم کد آمد وار نمودم حسابم تایید شد

  • Etiii says:

    اکانت توییتر من به دلیل فعالیت های غیر عادی لاک شده !!! این چیزیه که خودش نوشته و ازم میخواد پسوردم رو عوض کنم ، پسوردم رو عوض کردم ولی بازم نمیتونم وارد اکانتم بشم و دوباره میگه این اکانت لاک شده
    چه کنمممم!؟

    • محدثه says:

      سلام من اومدم سه گذر واژه سه تا از اکانت هامو عوض کردم، بعد اینکه گذر واژه سومین اکانتمو عوض کردم هر سه اکانتم پریدن… الان نمیدونم چیکار کنم ??