باز كردن فايل اتوكد آنلاین

۵ روش مشاهده و باز کردن فایل اتوکد به صورت آنلاین

اتوکد (Adobe AutoCAD) یکی از حرفه ای ترین و پر کاربردترین نرم افزارها می باشد که برای طراحی نقشه های مهندسی و صنعتی به کار می رود. در این نرم افزار می توانید از محیط دو بعدی و سه بعدی جهت ایجاد نقشه استفاده نمایید. استقبال زیاد از این نرم افزار موجب توسعه سرویس های مختلفی برای آن در پلتفرم های مختلف شده است. یکی از این سرویس ها امکان مشاهده آنلاین فایل های اتوکد نظیر DWG ، DXF و.. است. این سرویس توسط سایت های مختلفی ارائه می شود که در این مطلب انزل وب قصد معرفی برترین نمونه های آنها را داریم.

سایت مشاهده آنلاین فایل های اتوکد

Best Free Online AutoCAD Files Viewer

پیش از این در انزل وب به آموزش تبدیل فایل ورد به عکس به صورت آنلاین و نیز بررسی بهترین سایت های فشرده سازی زیپ و آنزیپ آنلاین فایل ، فیلم پرداخته شده است. در همین راستا این بار قصد داریم به معرفی چند سایت مشاهده و ویرایش فایل اتوکد آنلاین بپردازیم. پس اگر از کاربران این نرم افزار هستید در ادامه با این مطلب همراه باشید.

استفاده از وبسایت Proficadn جهت باز کردن فایل اتوکد

برای مشاهده آنلاین فایل اتوکد می توانید به وبسایت proficad رفته و به آسانی فایل خود را در آن آپلود نمایید. در این وبسایت می توانید هم فرمت DWG و هم فرمت DXF اتوکد را مشاهده کنید.

سایت اتوکد آنلاین

سایت مشاهده و ویرایش فایل اتوکد آنلاین Sharecad

در وبسایت sharecad هم می توانید به نمایش آنلاین فایل های اتوکد خود بپردازید. حداکثر حجم فایلی که در این سایت قابل نمایش است ۵۰ مگابایت می باشد. در sharecad فرمت هایی مثل DWG, DXF, DWF, HPGL, PLT پشتیبانی می شود. ضمن اینکه مدل هایی سه بعدی با فرمت هایی نظیر STEP, STP, IGES, IGS, BREP, STL, SAT نیز در این سایت قابل نمایش است.

باز کردن فایل اتوکد

سایت A360 Viewer برای باز کردن فایل با پسوند DWG

ابتدا به سایت A360 Viewer بروید. در این سایت هم می توانید بدون نیاز به هیچ نرم افزاری به نمایش آنلاین فایل های توکد بپردازید.

باز کردن فایل اتوکد ورژن بالا

روی دکمه Upload Your Design کلیک کنید.

نمایش فایل اتوکد

حالا فایل اتوکد مورد نظر را از کامپیوتر خود انتخاب نمایید. ضمنا با استفاده از این سایت قادر به آپلود فایل اتوکد از طریق سرویس های ذخیره ابری چون دراپ باکس و گوگل درایو ننیز خواهید بود.

 باز کردن فایل dwg آنلاین

سایت مشاهده و ویرایش فایل اتوکد آنلاین Dwgfastview

در وبسایت dwgfastview علاوه بر نمایش آنلاین فایل های اتوکد خود می توانید به دانلود اپلیکیشن های مخصوص ویندوز و موبایل برای این کار نیز بپردازید. بنابراین می توان گفت dwgfastview یک گزینه خوب برای همگام سازی پلتفرم های مختلف جهت کار با فایل های اتوکد است. ضمنا از طریق این سایت می توانید به تبدیل DWG به PDF آنلاین هم بپردازید.

نرم افزار باز کردن فایل های dwg

وبسایت Pdfconvertonline برای تبدیل فایل اتوکد به PDF

در سایت pdfconvertonline می توانید به آسانی فایل هایی با فرمت DWG و DXF را به PDF تبدیل کنید. برای این کار باید پس از کلیک بر روی دکمه Choose File فایل اتوکد خود را انتخاب نمایید. سپس روی دکمه Convert Now کلیک نمایید. پس از اتمام تبدیل فایل اتوکد به پی دی اف می توانید آن را دانلود کنید. ضمنا برایر تبدیل نقشه های اتوکد به پی دی اف آنلاین نیاز به آدرس ایمیل هم نخواهید داشت.

نرم افزار تبدیل نقشه های اتوکد به پی دی اف آنلاین

برای کار با فایل های PDF به صورت انلاین می توانید مطلب ۵ سایت برتر ویرایش آنلاین فایل های PDF را نیز در انزل وب مطالعه نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب به معرفی ۵ روش باز کردن فایل اتوکد آنلاین پرداختیم. آیا تجربه کار با این سایت ها را برای مشاهده فایل با فرمت DWG داشته اید؟ تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل مشکل فونت فارسی در اتوکد (روش های حل ساده و حرفه ای)
راهنما کامل حل مشکل فونت فارسی در اتوکد (روش های حل ساده و حرفه ای)
آموزش 11 روش وارد و پیدا کردن مختصات در اتوكد
آموزش ۱۱ روش وارد و پیدا کردن مختصات در اتوکد
آموزش 6 روش سریع محاسبه مساحت در اتوکد
آموزش ۶ روش سریع محاسبه مساحت در اتوکد
آموزش Hatch یا هاشور زدن در اتوکد (AutoCAD)
آموزش Hatch یا هاشور زدن در اتوکد (AutoCAD)

نظرات

  • مهرداد says:

    سلام خسته نباشید یه سوال دارم من یه مقدار زمین کشاورزی دارم حالا کارشناس دادگستری اومده جی پی اس زده میخوام متراژ زمین ها رو ازش بگیرم یه سی دی داده بهم اتوکده باز نمیشه میگه۷۰۰تومن بده تا باز کنم بهت بدم هم تصاویر زمین ها رو هم متراژو برنامه ای هست خودم باز کنم پول مفت ندم

    • حسن says:

      اتوکد

    • حسین says:

      داداش پول مفت نیست داره پول تخصصش و رو میگیره مثل این میمونه بری نون وایی بگی راه داره خودم نون بپزم پول مفت به نونوایی ندم؟ اگر درش را می خوندی و تخخصصش را داشتی اونوقت میتونستی پول مفت ندی

  • مجتبی says:

    سلام سایت ایرانی برای باز کردن فایل اتوکد سراغ ندارین؟