6 تا از بهترین سرویس های طراحی آنلاین پیکسل ، بج سینه و...

۶ تا از بهترین سرویس های طراحی آنلاین پیکسل ، بج سینه و..

استفاده از پیکسل ها و بج های سینه (Badges) امروز در میان قشر های مختلف محبوب شده اند. اما ممکن است شما نتوانید به راحتی پیکسل مورد نظر خود را پیدا کنید. پس چه کاری بهتر از طراحی بج توسط خودتان است؟ امروز در انزل وب بهترین سرویس های طراحی آنلاین پیکسل ، بج سینه و.. را به شما معرفی می کنیم.

سایت طراحی نشان سینه ، اتکیت و پیکسل آنلاین

Best Web Sites for Create Stunning Online Badges

بج سینه و پیکسل ها امروزه کاربردهای مختلفی از نشان شرکت در جلسات رسمی تا نشان های اسپرت از گروه های مختلف و اشکال مختلف دارند. با وجود دستگاه هایی که به راحتی می توانند تصویر مورد نظر شما را روی پیکسل و بج چاپ کنند، شما می توانید طرح مورد نظر خود را طراحی کنید و آن را روی قطعه مورد نظر چاپ کنید. برای این کار نیاز به دانش طراحی حرفه ای ندارید و با کمک سرویس های آنلاین فعال در این زمینه، می توانید نشان سینه رسمی یا فانتزی مورد نظر خود را به راحتی طراحی کنید.

ساخت و طراحی بج سینه آنلاین با سرویس Canva

ساخت و طراحی بج سینه آنلاین با سرویس Canva

Canva یکی از ابزار های طراحی است که بخشی را هم برای طراحی بج اختصاص داده است. پس از ورود به این بخش، روی دکمه Start Designing Badges کلیک کنید. شما می توانید طرح و شکل قالب کلی بج را انتخاب کنید.

ساخت و طراحی بج سینه آنلاین با سرویس Canva

پس از آن با انتخاب رنگ لایه های مختلف، تصویر پس زمینه و اضافه کردن متن و به طور کلی طراحی پیکسیل سینه را با ابزار های ساده انجام دهید. در پایان می توانید طرح اتیکت سینه خود را دانلود کرده و یا آن را به اشتراک بگذارید. قابل ذکر است که برای استفاده از این سرویس باید یک حساب کاربری رایگان بسازید.

همچنین اگر قصد اضافه کردن متن هم دارید، می توانید فونت مورد نظر خود را هم طراحی کنید. برای این کار پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش و معرفی ۴ سرویس طراحی و ساخت فونت آنلاین را هم مطالعه نمایید.

سایت Credly برای طراحی آنلاین نشان سینه

سایت Credly برای طراحی آنلاین نشان سینه

وبسایت Credly هم برای شما ابزار طراحی و ساخت پیکسل را قرار داده است. استفاده از این ابزار نیازی به ثبت نام ندارد اما در پایان برای دانلود طرح خود، باید اکانت بسازید. برای شروع کار با این ابزار، ابتدا می توانید از قالب های آماده استفاده کنید و آن ها را شخصی سازی کنید و یا با انتخاب قسمت های مختلف در پنل سمت چپ سایت، اقدام به ساخت و طراحی آنلاین پیکسل سینه کنید.

سایت Credly برای طراحی آنلاین نشان سینه

با استفاده از ابزار ها می توانید قالب کلی، آیکن داخل شکل، متن، قالب دور شکل و رنگ ها را تنظیم کنید.

طراحی آنلاین پیکسل، بج سینه و اتیکت سینه با Online Badge Maker

طراحی آنلاین پیکسل، بج سینه و اتیکت سینه با Online Badge Maker

همانطور که از نام Online Badge Maker پیدا است، به طور اختصاصی برای طراحی پیکسل با عکس دلخواه ساخته شده است. در این سرویس هم ابتدا باید قالب بج مورد نظر را انتخاب کنید. با این کار به صفحه دیگری منتقل می شوید که ابزار های طراحی در اختیار شما قرار می گیرند.

طراحی آنلاین پیکسل، بج سینه و اتیکت سینه با Online Badge Maker

در این سرویس می توانید به راحتی شکل، متن، عکس و.. را به پیکسل خود اضافه کنید. در پایان با کلیک روی دکمه Create، طرح شما قابل دانلود و ذخیر می شود. برای استفاده و دانلود از این سرویس، نیاز به ساخت حساب و.. نیست.

اگر با اینفوگرافیک ها هم سر و کار دارید، مطالعه مطلب ۷ سرویس برتر برای طراحی و ساخت اینفوگرافیک آنلاین هم می تواند برای شما کاربردی و مفید باشد.

سایت Make badg برای طراحی آنلاین پیکسل

سایت Make badg برای طراحی آنلاین پیکسل

وبسایت Make Badg هم همانند سرویس قبلی برای طراحی آنلاین بج مگنتی و.. ساخته شده است و محیط کاربری مدرن تری دارد. این سرویس ابزار های طراحی دیگری هم دارد که باید Badge از منوی بالا انتخاب شود.

سایت Make badg برای طراحی آنلاین پیکسل

ابزار هایی که در این سرویس هم وجود دارند مشابه سایر سرویس ها است و پس از اتمام کار، با کلیک روی Download، می تواند پیکسل خود را دانلود کنید.

طراحی آنلاین پیکسل سینه و بج با Badge.Design

طراحی آنلاین پیکسل سینه و بج با Badge.Design

اگر هنوز هم سرویسی برای شروع به کار طراحی آنلاین گل سینه و.. انتخاب نکرده اید، می توانید از سایت Badge.Design استفاده کنید.

طراحی آنلاین پیکسل سینه و بج با Badge.Design

بعد از ورود به سایت مستقیما از پنل سمت چپ قالب را انتخاب کنید و با استفاده از ابزار های موجود، طرح مورد نظر خود را بسازید. در پایان می توانید با کلیک روی Download Badge PNG فایل تصویری طرح خود را دانلود کنید. جهت دانلود رایگان باید ایمیل خود را وارد کنید.

Open Badges برای طراحی آنلاین بج سینه و طراحی پیکسل

Open Badges برای طراحی آنلاین بج سینه و طراحی پیکسل

در نهایت می توانید از سرویس Open Badges هم برای طراحی آنلاین پیکسل استفاده کنید. بعد از ثبت نام در این ابزار، به راحتی می توانید طراحی دیحیتال مورد نظر را انجام دهید. نحوه کار با این سرویس هم ساده است و برای ساخت اتیکت و بج های مختلف کارایی کافی را دارد.

قابل ذکر است که شما حتی می توانید طرح روی تیشرت را هم خودتان طراحی کنید. برای این کار از بهترین سایت های طراحی آنلاین تیشرت کمک بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سرویس های فعال در زمینه طراحی آنلاین پیکسل و بج سینه را معرفی کردیم. شما از کدام سرویس استفاده کردید و نظرتان راجب آن چیست؟ همچنین می توانید سایر نطرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه بج فلزی و ساخت اتیکت پرسنلی و.. را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات