محبوب ترین فیلم و سریال در سال 2019 کدامند؟

محبوب ترین فیلم و سریال در سال ۲۰۱۹ کدامند؟ [رپورتاژ آگهی]

تشخیص محبوب ترین فیلم و سریال در هر سال کار چندان ساده ای نیست چون تعداد آثاری که مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرند، کم نیستند. اما با این وجود، تشخیص محبوب ترین فیلم و سریال در سال ۲۰۱۹ کار بسیار آسانی است. در ادامه با معرفی محبوب ترین فیلم و سریال در سال ۲۰۱۹ با ما همراه باشید.

به طور کلی می توان گفت فیلم هایی که فروش بالایی را در گیشه تجربه می کنند، از محبوبیت بالاتری هم برخوردارند. البته استثناهایی هم در این میان وجود دارد. برای مثال فیلم “بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت ۲۰۱۶” نزدیک به ۹۰۰ میلیون دلار فروش داشت اما در نهایت خیلی زود فراموش شد و امروزه کمتر کسی در مورد آن حرفی می زند. این موضوع حتی برای پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما یعنی آواتار (بدون در نظر گرفتن نرخ تورم) هم صادق است. این روزها تقریبا کسی در مورد آواتار جیمز کامرون صحبت نمی کند مگر اینکه صحبت از دنباله های آن به میان بیاید. با این حال، کم نبودند فیلم هایی که بسیار پرفروش و بسیار محبوب بودند و هنوز هم جزو محبوب ترین فیلم های تاریخ سینما هستند.

برای مثال می توان فیلم تایتانیک جیمز کامرون را نام برد. در میان فیلم های ابرقهرمانی هم که امروزه مخاطبان فوق العاده زیادی دارند، می توان به فیلم انتقام جویان ۲۰۱۲ اشاره کرد. برای مجموعه های تلویزیونی یا همان سریال ها، محبوبیت هر سریال را تعداد بینندگان مشخص می کند. تعداد بینندگان هر سریال از طرف شرکت نیلسن اعلام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر “رتبه بندی نیلسن” را در گوگل جستجو کنید. برای مثال آخرین قسمت از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت نزدیک به ۱۳ میلیون بیننده داشته است. از حق نگذریم این رقم برای قسمت آخر فصل هفتم گیم آف ترونز عدد پایینی محسوب می شود. واقعیت این است که این سریال در کشور های زیادی به نمایش در نمی آید.

به همین خاطر، طرفداران سریال مجبور به دانلود هر قسمت هستند. تعداد افرادی که از این طریق به تماشای سریال پرداخته اند، در این آمار تاثیر داده نشده است. در واقع عدد اعلام شده، فقط تعداد بینندگانی است که این سریال را به صورت مستقیم از شبکه HBO دیده اند. اگر این دو آمار با هم ترکیب شوند، با یک عدد باورنکردنی روبرو می شویم. برای ما ایرانیان، دانلود فیلم و سریال معمول ترین راه برای تماشای فیلم و سریال های خارجی است. بیشتر افراد در هنگام تماشای این آثار، از زیرنویس فارسی استفاده می کنند. امروزه سایت های زیادی در زمینه دانلود فیلم و دانلود زیرنویس فارسی فعالیت می کنند و می توان گفت که برای بیشتر افراد، دانلود فیلم و زیرنویس فارسی امری ساده تلقی می شود.

با وجود تمام اینها، کدام فیلم و سریال به عنوان محبوب ترین فیلم و سریال در سال ۲۰۱۹ شناخته می شوند؟ جواب کاملا مشخص است: فیلم انتقام جویان: آخر بازی و سریال بازی تاج و تخت!. تقریبا در همه جا صحبت از این دو عنوان است. هر کدام از این دو عنوان، هم در میان کاربران ایرانی و هم در سراسر دنیا بازخوردهای بی سابقه ای داشته اند. بدون شک از انتخاب این دو اثر به عنوان محبوب ترین فیلم و سریال در ۲۰۱۹ تعجب نکرده اید.

انتقام جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame 2019)

این فیلم که چهارمین فیلم از مجموعه انتقام جویان است، در ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ در ایالات متحده اکران می شود. بدون شک، افراد بسیار زیادی در صدد دانلود فیلم اونجرز: اند گیم ۲۰۱۹ هستند. باید به عرض این افراد برسانیم که باید حدودا ۷ الی ۱۰ هفته از زمان اکران صبر کنند تا نسخه با کیفیت منتشر شود. البته در این میان نسخه هایی با کیفیت پایین هم منتشر می شود اما تماشای آن ها توصیه نمی شود. بعد از انتشار هر نسخه هم کافی است که یک یا دو روز و یا شاید چند ساعت منتظر بمانید تا زیرنویس فارسی منتشر شود. سایت ایران زیرنویس https://iranzirnevis.com، زیرنویس فارسی فیلم ها را سریعتر از تمام سایت های دیگر برای دانلود قرار می دهد. پس صفحه دانلود زیرنویس فارسی فیلم Avengers: Endgame 2019 را بوکمارک کنید و چشم از آن برندارید. در این فیلم، انتقام جویان سعی می کنند که اعمال تانوس را خنثی کنند و نظم را دوباره به هستی بازگردانند.

بازی تاج و تخت (Game of Thrones)

سریال بازی تاج و تخت یا همان گیم آف ترونز، محبوب ترین سریال تاریخ تلویزیون است. این سریال که ماهیت فانتزی و علمی تخیلی دارد، کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و جلوه های ویژه به کار رفته در سریال، در تاریخ تلویزیون بی سابقه بوده اند. این سریال را همه تماشا می کنند؛ حتی افرادی که به سراغ آثار فانتزی و علمی تخیلی نمی روند، به پای تماشای سریال نشسته اند. فصل ۸ این سریال که فصل آخر هم است، در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ از شبکه اچ بی او منتشر می شود. خبر خوب این است که برای دانلود سریال و دانلود زیرنویس فارسی سریال Game of Thrones فقط کافیست چند ساعت صبر کنید. اگر می خواهید زیرنویس فارسی بلافاصله بعد از انتشار در اختیار شما قرار بگیرد، از سایت مرجع دانلود زیرنویس فارسی ایران زیرنویس استفاده کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات