تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید و برنامه کامپیوتر رایگان

آموزش تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید و برنامه کامپیوتر رایگان

اکثر کسب و کارهایی امروزی وبسایت دارند. اما در دنیای امروزی نیاز به اپلیکشن موبایل و یا برنامه کامپیوتر هم برای برخی از کار ها نیاز می شود. با اینجال اگر فعلا قصد هزینه کردن نداشته باشید، می توانید از سرویس های آنلاینی استفاده کنید که سایت شما را به برنامه تبدیل می کنند. امروز در انزل وب روش تبدیل سایت به اپلیکشن اندروید و برنامه کامپیوتر رایگان را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید و نرم افزار ویندوز رایگان

How to Convert Websites into Desktop and Mobile App

ساخت برنامه اندروید و ویندوز یکی از کارهایی است که در گسترش کسب و کار شما تاثیر دارد. در ادامه مطلب سرویس هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که این کار را به صورت رایگان برای شما انجام می دهند تا فعلا بدون نیاز به دانش برنامه سازی و پرداخت هزینه، بتوانید سایت خود را به یک برنامه اندروید یا کامپیوتر تبدیل کنید. جهت استفاده از این سرویس ها فقط نیاز به یک کامپیوتر که به اینترنت متصل است خواهید داشت. در قسمت اول سرویس های ساخت برنامه برای کامپیوتر و در بخش دوم برای اندروید را معرفی خواهیم کرد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

سرویس های تبدیل سایت به برنامه ویندوز ، لینوکس ، مک و..

سرویس هایی که معرفی خواهیم کرد، سایت شما را به برنامه ای با پلتفرم دسکتاپ (Windows, macOS, Linux و Chrome OS) با فرمت .exe (برای ویندوز) و.. را ارائه می دهند.

همچنین اگر قصد استفاده از سایت به صورت آفلاین را دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۵ روش برای دانلود کامل سایت یا وبلاگ ها و استفاده آفلاین از آنها را هم مطالعه نمایید.

سایت Web2Desk برای تبدیل سایت به برنامه دسکتاپ

سایت Web2Desk به شما اجازه می دهد تا هر وبسایتی را به برنامه های کامپیوتر تبدیل کنید. این سرویس تبدیل سایت به نرم افزار سرعت مناسبی دارد و برنامه شما را در چند دقیقه خواهد ساخت. برای استفاده از این سرویس ابتدا به Web2Desk بروید.

سپس باید آدرس سایت خود را وارد کنید. در کادر های بعدی، شما باید نام سایت خود، لوگو سایت و یک ایمیل هم وارد کنید. لینک دانلود برنامه به آن آدرس ایمیل ارسال می شود.

سایت Web2Desk برای تبدیل سایت به برنامه دسکتاپ

پس از وارد کردن اطلاعات باید پلتفرم مورد نیاز را انتخاب کنید. لوگو و واتر مارک این سرویس روی برنامه شما ثبت می شود که در صورت تمایل برای برداشتن آن، باید هزینه ۱۹ دلاری بپردازید و گزینه Remove Appmaker branding را فعال کنید. در نهایت روی دکمه Create Now کلیک کنید تا برنامه شما ساخته شود. سپس آن را دانلود و اجرا کنید.

سایت Web2Desk برای تبدیل سایت به برنامه دسکتاپ

تبدیل سایت به برنامه مبتنی بر کروم با Applicationize

سرویس Applicationize نیز ابزار دیگری است که سایت شما را به برنامه ای مبتنی بر گوگل کروم (مرورگر کروم و سیستم عامل کروم) تبدیل می کند. کار با این ابزار تبدیل سایت به برنامه کامپیوتر هم ساده است. پس از ورود به سایت، آدرس سایت خود را در برنامه وارد کنید.

تبدیل سایت به افزونه و برنامه مبتنی بر کروم با Applicationize

اگر قصد ایجاد تنظیمات بیشتری را دارید، روی Advanced options کلیک کنید و تنظیمات مورد نظر را اعمال کنید.

تبدیل سایت به افزونه و برنامه مبتنی بر کروم با Applicationize

در نهایت روی دکمه Generate & Download Chrome Extension کلیک کنید تا برنامه مورد نظر ایجاد و دانلود شود. پسوند این فایل .crx می شود. برای نصب آن کروم را باز کرده و به آدرس chrome://extensions/  بروید. سپس فایل را روی آن بکشید و رها کنید تا نصب شود.

تبدیل سایت به افزونه و برنامه مبتنی بر کروم با Applicationize

حال این بار به آدرس chrome://apps/ بروید تا برنامه را مشاهده کرده و روی آن کلیک کنید تا برای شما اجرا شود.

تبدیل سایت به افزونه و برنامه مبتنی بر کروم با Applicationize

همینطور اگر به دلایلی اطلاعاتی از سایت پاک شد، برای دسترسی به آن ها مطالعه مطلب بازیابی و دسترسی به اطلاعات و محتوا پاک شده سایت، وبلاگ و سرویس های اینترنتی کاربردی و مفید خواهد بود.


سرویس های تبدیل سایت به برنامه اندروید

دیگر سرویس هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، سایت شما را به برنامه ای با پلتفرم اندروید و فرمت .apk تبدیل خواهد کرد. برای نتیجه درست و خوب از سرویس های تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید رایگان توجه داشته باشید که سایت شما باید برای نمایش در تلفن همراه بهینه سازی شده باشد. در غیر اینصورت، صفحه برنامه یا بسیار ریز خواهد شد و یا شاید هم اجرا نشود.

سرویس تبدیل سایت به اندروید AppsGeyser

AppsGeyser یک ابزار مناسب برای تبدیل سایت به APK می باشد. این سرویس قالب های مختلفی را هم پشتیبانی می کند. با رابط کاربری بصری این سرویس، کار کردن با آن راحت و سریع خواهد بود.

سرویس تبدیل سایت به اندروید AppsGeyser

پس از رفتن به سایت این سرویس تبدیل سایت به برنامه اندروید رایگان، برای شروع باید ابتدا روی دکمه CREATE NOW FOR FREE کلیک کنید. در صفحه بعدی، Website را از بین گزینه های قرار داده شده است انتخاب کنید.

سرویس تبدیل سایت به اندروید AppsGeyser

حال باید آدرس سایت خود را وارد کنید و روی دکمه Go کلیک کنید. در مرحله بعد می توانید رنگ قالب سایت، نام سایت و.. را انتخاب کنید. همچنین اگر روی تصویر تلفن همراه نشان داده شده کلیک کنید، نمای از برنامه شما روی گوشی پیش نمایش داده می شود. اگر تغییر ایجاد کردید، با کلیک روی Refresh preview نمای نشان داده شده بروز می شود.

سرویس تبدیل سایت به اندروید AppsGeyser

برنامه در چند تب ساخته می شود که اگر بخواهید تب های برنامه را حذف کنید، می توانید از دکمه REMOVE TAB کمک بگیرید. پس از انجام تغییرات مورد نظر، NEXT را بزنید.

سرویس تبدیل سایت به اندروید AppsGeyser

در نهایت دکمه CREATE را بزنید. از شما خواسته می شود تا در سایت ثبت نام کنید. پس از آن با دکمه Edit می توانید ویرایش بیشتری انجام دهید و سپس با زدن دکمه Download your App، برنامه مورد نظر را دانلود کنید.

سرویس تبدیل سایت به اندروید AppsGeyser

به همین راحتی تبدیل سایت به اندروید انجام شده و می توانید آن را به اشتراک بگذارید.

توجه داشته باشید که اگر سرویس های دیگر یا حتی ابزار های معرفی شده جهت تبدیل سایت به نسخه موبایل استفاده می کنید، برنامه های دانلود شده را قبل از نصب با آنتی ویروس قوی اسکن کنید تا مطمئن شوید که برنامه ها حاوی بد افزار نباشند.

در پایان اگر از برنامه موبایلی راضی نبودید و قصد ساخت اپلیکشن بهتری داشتید، مطالعه مطلب ۶ تا از بهترین سایت های رایگان ساخت برنامه اندروید و آیفون آنلاین و بدون کد نویسی! را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سرویس هایی برای تبدیل سایت به برنامه کامپیوتر و اندروید معرفی کردیم. نظر شما راجب این سرویس ها و برنامه هایی که می سازند چیست؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه ساخت اپلیکیشن متصل به سایت را در دیدگاه این پست با ما به اشترک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

معرفی 6 سرویس از بهترین سایت های رایگان ساخت اپ اندروید و آیفون آنلاین
۶ تا از بهترین سایت های رایگان ساخت برنامه اندروید و آیفون آنلاین و بدون کد نویسی!
انزل وب
Twine: به دنیای خود گوش دهید،با اینترنت صحبت کنید

نظرات

  • عماد موسوی says:

    من با این AppsGeyser تبدیل کردم جواب داد عالی بود واقعا دستت درد نکنه عالیه

  • شاد says:

    مثل همیشه عالی و البته کمک کننده انزل وب

  • m says:

    سلام ببخشید اگه سایت مال خودمم نباشه امکان این کار وجود دارد

  • محمد says:

    سلام من این کار رو کامل و درست انجام دادم و برنامه رو هم دانلود کردم اما چرا برنامه من تو گوشیم نصب نشد و این سایت از کدوم نسخه اندروید به بالا کار می کنه لطفاً بگید

  • منم خب :/ says:

    عالی بود ممنون 😉

  • کیان says:

    ممنون از مطالب خوب و زیبا

  • ابوالفضی says:

    سلام.ممنون از مطلب مفیدتان.به نظرم بهتر بود در کنار معرفی سایت های خارجی تبدیل سایت به اپلیکیشن , سایت های ایرانی تبدیل سایت به اپلیکیشن را هم معرفی میکردید.البته طبق بررسی های که من انجام دادم سایت های داخلی رایگان نیستند . اما نسخه تست رایگان دارند.من خودم از چند تا سایت ایرانی استفاده کردم اما هنوز نسخه پولی تهیه نکردم و دارم از نسخه رایگان استفاده میکنم

  • حمید says:

    خیلی ممنون بابت مطلب مرتبط به تبدیل سایت به اپ
    بنده از سرویس سایت پپسین وب استفاده کردم و نیاز من را در این زمینه پوشش داد.
    توصیه می کنم از این سرویس ایرانی نیز استفاده کنید.