بهترین افزونه دانلود گوگل کروم

معرفی ۱۰ تا از بهترین افزونه دانلود برای گوگل کروم

شاید برایتان پیش آمده باشد که بخواهید لینک های یک صفحه وب را دانلود کنید، دانلود همه لینک ها به تنهایی ممکن است کار سختی باشد. در گذشته تنها برنامه برای دانلود، نرم افزارهایی همچون IDM بودند که به شما اجازه دانلود فایل‌های ویدئویی درون صفحات را می‌دادند اما اکنون به راحتی می‌توان این کار را با افزونه های دانلود گوگل کروم انجام داد. در این مطلب بهترین افزونه های موجود برای دانلود فیلم و.. در کروم را به شما معرفی می کنیم.

بهترین افزونه دانلود ویدیو ، فیلم ، عکس ، آهنگ و.. در گوگل کروم

Best Google Chrome Extensions to Download and Manage Media

اخیرا افزونه های گوگل کروم تبدیل به ابزار های مهمی شده اند. شما می توانید به جای اینکه لینک های موجود در یک صفحه وب را تک تک دانلود کنید آن ها را به صورت یکجا دانلود کنید. برای اینکار می توانید از افزونه های کروم استفاده کنید. پیش از این در انزل وب به آموزش ۶ روش بدست آوردن لینک دانلود مستقیم و مدیریت دانلود ها در گوگل کروم پرداختیم. امروز قصد داریم ۱۰ تا از بهترین افزونه های کروم برای دانلود ویدیو، فیلم ، عکس و … را معرفی کنیم.

افزونه مدیریت دانلود ویدیو کروم Flash Video Downloader

افزونه Flash Video Downloader تقریبا برای تمام سایت‌های ویدئویی به درستی کار می‌کند و امکان دانلود با کیفیت‌های موجود را نیز به شما خواهد داد؛ علاوه بر‌این با توجه به محیط مخصوص خود برای نمایش فایل‌های دانلود‌شده، دسترسی شما به آن فایل‌ها را نیز ساده می‌کند. کافیست صفحه دلخواهتان را بارگذاری کنید و بر روی افزونه کلیک کنید تا بتوانید کیفیت های مختلفی را از آن دانلود کنید.

افزونه مدیریت دانلود ویدیو کروم Flash Video Downloader

افزونه مدیریت دانلود Chrono Download Manager

افزونه Chrono Download Manager را می توان از برترین افزونه مدیریت دانلود کروم دانست. این ابزار قدرمند کارایی بسیار بالایی برای دانلود با سرعت بالا و اتصال چندگانه دارد و با بخش مدیریتی خود، دسترس به فایل‌ها را راحت می‌کند. ابزارهای بسیار کارآمدی برای دانلود دسته‌ای عکس‌ها، ویدئوها و فایل‌های صوتی موجود در صفحات در اختیار دارد و به شما برای دانلود محتویات صفحات وب کمک می‌کند. با نصب این افزونه جدا از بی‌نیاز شدن نسبت به بسیاری از امکانات برنامه‌های مدیریت دانلود ویندوزی، امکانات بسیار بیشتری نیز روی مرورگر خواهید داشت.

افزونه مدیریت دانلود

افزونه دانلود ویدیو کروم  Video Downloader GetThemAll

افزونه Video Downloader GetThemAll همانطور که از نام آن پیداست به شما کمک می کند که تمام فایل های موجود در یک صفحه را با سرعتی بالا دانلود کنید. این افزونه دارای ویژگی های پیشرفته ای برای تنظیمات پراکسی بوده و قابلیت تغییر محل ذخیره فایل ها را دارد.

افزونه دانلود ویدیو کروم

افزونه دانلود ویدیو گوگل کروم Social Video Downloader

خیلی وقت‌ها کاربران علاقه دارند که فیلم‌های حساب‌های عمومی شبکه‌های اجتماعی ازجمله اینستاگرام را ذخیره کنند و برای آینده داشته باشند. برنامه‌هایی نظیر Social Video Downloader برای حل این مشکل پدید آمده‌اند و با افزودن آنها به مرورگر کروم به راحتی می‌توانید محتوای این دست شبکه‌ها را دانلود کنید. از این برنامه می‌توان برای دانلود فیلم، عکس و حتی موسیقی‌های سایت‌هایی همچون ساندکلاد استفاده کرد.

افزونه دانلود گوگل کروم

افزونه دانلود عکس اینستاگرام Downloader for Instagram

با استفاده از افزونه Downloader for Instagram می توانید با یک کلیک تصاویر و ویدئو های صفحه اینستاگرام را دانلود کنید و به طور مستقیم در حافظه داخلی دستگاه تان ذخیره کنید. این افزونه بسیار خوب است و می تواند کار شما را برای تغییر بین سایت ها برای دانلود فیلم ها و عکس ها کاهش دهد. اگر شما یک کاربر مشتاق Instagram هستید، ما این افزونه را به شما توصیه میکنیم.

افزونه دانلود عکس اینستاگرام

افزونه ذخیره صدا گوگل کروم Chrome Audio Capture

Chrome Audio Capture یک افزونه کروم است که به کاربران اجازه می دهد تا هر صوتی که در صفحه در حال پخش است را ضبط کنند. زبانه های متعدد می تواند به طور همزمان ضبط شود. ضبط می تواند به صورت فایل های MP3 و یا WAV ذخیره شود. برای شروع ضبط، روی نماد Chrome Audio Capture کلیک کنید و از کلید میانبر یا کلید های میانبر برای شروع و توقف ضبط استفاده کنید. هنگامی که ضبط متوقف می شود، می توانید فایل صوتی خود را ذخیره و نام گذاری کنید.

افزونه ذخیره صدا گوگل کروم

افزونه دانلود کروم Download Master

Download Master به شما امکان می دهد یک فایل رسانه ای را از یک صفحه وب دانلود کنید. هنگامی که شما روی پیوند راست کلیک می کنید، دو گزینه را دریافت می کنید، اگر می خواهید فایل انتخاب شده را دانلود کنید، گزینه “دانلود لینک” را انتخاب کنید. یا اگر می خواهید فایل های متعدد واقع شده در صفحه را دانلود کنید، می توانید “Download ALL LINKS” را انتخاب کنید.

افزونه دانلود کروم

افزونه دانلود منیجر گوگل کروم Download Manager

Download Manager یک افزونه دانلود منیجر برای کروم منبع باز است و ویژگی های خاصی دارد که دارای یک رابط تمیز برای دسترسی آسان است. شما می توانید پیشرفت فایل را بررسی کنید و همچنین اقداماتی مانند مکث، ادامه و لغو گزینه ها را انجام دهید. زمان انتظار برای بارگیری فایل را با انیمیشن متحرک بصری و کلید های میانبر نشان می دهد.

افزونه دانلود گوگل کروم

افزونه گوگل کروم Video Downloader professional

با استفاده از افزونه Video Downloader professional، می توانید فیلم ها را از یک صفحه دانلود کنید یا یک لیست پخش ایجاد کنید. با ایجاد یک لیست ویدیو شما می توانید دسترسی سریع به فیلم ها داشته باشید  آنها را در هر زمان بدون نیاز به جستجوی صفحه وب پخش کنید. شما همچنین می توانید ویدیو دانلود شده را از طریق Chromecast بارگذاری کنید.

افزونه گوگل کروم

افزونه دانلود صوت گوگل کروم Audio Downloader Prime

Audio Downloader Prime یک افزونه کروم است که به شما کمک می کند تا سریعا از نوار ابزار مرورگر خود (از طریق یک صفحه پاپ آپ) صوت های دلخواه خود را دانلود کنید. این افزونه به طور خاص طراحی شده و برای دانلود محتوای صوتی مناسب است.

افزونه دانلود صوت گوگل کروم

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۱۰ افزونه ساده و سریع دانلود منیجر گوگل کروم را به شما معرفی کردیم. شما کدام افزونه را می پسندید و استفاده می کنید؟ اگر افزونه دیگری می شناسید یا نظر و پیشنهادی دارید آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

چرا گیف گوگل باز نمیشود و حرکت نمیکند؟ حل مشکل با چند قدم ساده
چرا گیف گوگل باز نمیشود و حرکت نمیکند؟ حل مشکل با چند قدم ساده!
آموزش 7 روش حل مشکل افزونه ها یا Add In در ورد
آموزش ۷ روش حل مشکل افزونه ها یا Add In در ورد
آموزش افزودن و نصب افزونه در مایکروسافت اج (Microsoft Edge)
آموزش افزودن و نصب افزونه در مایکروسافت اج (Microsoft Edge)
آموزش 2 روش اجرا تیک تاک (TikTok) در مرورگر کامپیوتر
آموزش ۲ روش اجرا تیک تاک (TikTok) در مرورگر کامپیوتر

نظرات

  • بهزاد says:

    با سلام و درود و خسته نباشید.
    یکبار پیام دادم ولی جوابی از شما نگرفتم .لطفا اگه میتونید جواب بدین .سایتتون عالیه .اطلاعات خوبی میده ولی هیچکدوم به مشکل بنده شبیه نیست .
    ممنون از شما