بهترین سایت های دانلود قالب پاورپوینت رایگان

۱۶ تا از بهترین سایت های دانلود قالب پاورپوینت رایگان

ممکن است دنبال استفاده از قالب های زیبا پاورپوینت ساده یا حرفه ای و مناسب پروژه خود باشید اما بودجه کافی برای خرید و سفارش آن را نداشته باشید. چندین منبع رایگان در اینترنت وجود دارند که برای این شرایط مناسب هستند. امروز در انزل وب ۱۶ تا از بهترین سایت های دانلود قالب پاورپوینت حرفه ای ، شیک ، ساده و.. برای سمینار ، پایان نامه و سایر کارهای مرتبط با ارائه مطلب را به شما معرفی می کنیم.

معرفی ۱۶ تا بهترین سایت های دانلود قالب PowerPoint

Great Sources for Download Free PowerPoint Templates and Themes

نرم‏ افزار بسیار کاربردی پاورپوینت که محصول قدرتمند و با نفوذ مایکروسافت می‏ باشد یکی از تکنولوژی ‏های دوست داشتنی است که می‏ تواند کمک شایانی را به تمامی اساتید دانشگاهی، دانشجویان ، بازاریابان ، دانش آموزان و سایر علاقمندان بنمایید. پیش از این به ۱۴ ترفند فوق العاده برای ساخت اسلاید های پاورپوینت حرفه ای پرداختیم. در این مطلب قصد داریم تا شما را با برترین سایتهای اینترنتی آشنا کنیم که در آن قالب های بسیار زیبا با تنوع موضوعی و رنگ‏ بندی فراوان وجود داشته و مهم تر از آن اینکه این قالب ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقه مندان قرار می‏ دهد.

قالب های داخلی نرم افزار Powerpoint

قبل از معرفی کردن سایت های دانلود قالب مجانی، باید اشاره کنیم که چند صد تم درون خود پاور پوینت وجود دارد. با باز کردن پاور پوینت شما تصاویر Thumbnail را حدود ۳۰ الگو خواهید دید. اگر می‌خواهید همه گزینه‌ها را ببینید، روی یکی از جستجوهای پیشنهاد شده کلیک کنید و سپس یک فهرست طولانی از دسته‌بندی را که می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید خواهید دید.

دانلود قالب پاورپوینت پایان نامه

سایت دانلود قالب پاور پوینت Presentation Magazine

این وب سایت شامل ۵۶۵۷۴ قالب پاورپوینت است. تعداد بسیار زیادی طبقه بندی دارد که می توانید با تگ ها در میان آن ها جستجو کنید. به علاوه شامل بخشی برای زمینه های پاورپوینت است. برای دریافت یک قالب روی دانلود PPTX کلیک کنید.

دانلود قالب پاورپوینت

وب سایت دانلود قالب پاورپوینت رایگان Smile Templates

وب سایت Smile Templates صدها الگوی زیبا دارد که می‌توانند به طور رایگان دانلود شوند. توجه داشته باشید که قالب رایگان تنها ۳ اسلاید دارد، که کاملا خوب است. شما می‌توانید همه این اسلایدها را با استفاده از سه اسلاید رایگان به دست آورید.

دانلود قالب پاورپوینت پایان نامه

قالب پاورپوینت حرفه ای رایگان در PowerPoint Styles

PowerPoint Styles دارای صدها الگو است که شما می‌توانید از دسته‌بندی های رنگ، برچسب، سبک های بیشتر مشاهده شده، جدیدا اضافه‌شده و یا بیشتر دانلود شده آن ها را انتخاب کنید. می توانید بدون نیاز به ثبت نام به سادگی روی دکمه دانلود روی صفحه الگو کلیک کنید تا فایل را دریافت کنید.

دانلود قالب پاورپوینت

سایت دانلود قالب Fppt  Powerpoint

سایت Fppt یکی از منابع آنلاین برای الگو و قالب پاور پوینت با کیفیت برای پایان نامه ، سمینار و.. است. چندین تن تصاویر انیمیشن، پس‌زمینه و تصاویر در آن وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را رایگان دانلود کنید.

دانلود قالب پاورپوینت

وب سایت دانلود رایگان قالب پاورپوینت زیبا ALLPPT

ALLPPT دارای چند الگو بسیار زیبا در Widescreen یا فرمت استاندارد می‌باشد. تعدادشان زیاد نیست، اما دارای کیفیت بالا هستند. می‌توانید آن‌ها را بدون هیچ گونه ثبت نام دانلود کنید.

دانلود قالب پاورپوینت پایان نامه

وب سایت دانلود قالب پاورپوینت ساده و شیک TemplatesWise

TemplatesWise شامل مجموعه بزرگی از قالب های ایجاد شده از عکس ، گرافیک رایانه‌ای و هنر کلیپ است. این گروه‌ها شامل کسب‌ و کار، امور مالی، طبیعت و سفر می‌شوند. علاوه بر الگوها، شامل نمودارهای رایگان، نمودارها، شمایل و حلقه‌های موسیقی می شود. در اصل هر چیزی که برای یک ارائه مفید پاور پوینت مورد نیاز است، می‌تواند در اینجا یافت شود.

دانلود قالب پاورپوینت ساده و شیک

 

وب سایت دانلود رایگان تم پاورپوینت PoweredTemplates

PoweredTemplates دارای حدود ۲۵۰ + قالب پاورپوینت رایگان است. هر چند این تعداد زیاد نیست، اما آن‌ها دارای کیفیت خوب هستند. قالب های پاورپونیت دیگر سایت هزینه دارند. اگر می‌خواهید الگو را دانلود کنید، یا باید ثبت‌نام کنید و یا باید حساب کاربری سایت شبیه Facebook یاTwitter بدهید.

دانلود رایگان تم پاورپوینت

وب سایت دانلود قالب های پاورپوینت PresentationLoad

PresentationLoad تنها دارای ۱۸ نمونه رایگان است، اما آن‌ها واقعا قالب‌های حرفه‌ای هستند و به همین دلیل آن‌ها را در این فهرست دانلود رایگان قالب پاورپوینت برای سمینار و.. قرارداده‌ شده است. سایت های زیادی وجود دارند که  شامل بسیاری از الگوها هستند، اما اغلب آن ها دارای کیفیت پایین هستند. برای دانلود شما باید این مورد را به گالری خود اضافه کنید و سپس برای یک حساب ثبت‌نام کنید.

دانلود قالب های پاورپوینت

سایت دانلود قالب رایگان پاورپوینت برای ولنتاین و.. KingSoft Office

KingSoft Office دارای یک مجموعه اداری مشابه Microsoft Office است و وب سایت آن‌ها دارای یک بخش حاوی تم های پاورپوینت رایگان می‌باشد. این الگوها بسیار ساده هستند، اما برخی از دسته‌های خاص آن شامل مواردی مانند روز شکرگزاری، روز ولنتاین، کریسمس، سال نو و غیره است که شما در سایت های دیگر آن ها را نمی‌بینید.

دانلود قالب پاورپوینت فانتزی

وب سایت دانلود رایگان قالب پاورپوینت برای سمینار SlideGeeks

SlideGeeks حدود ۴۰۰ نمونه رایگان دارد که می‌توانید دانلود کنید و بسیاری از آن‌ها بسیار منحصر به فرد هستند. بر روی آیکون دانلود کوچک کلیک کرده و سپس برای تکمیل دانلود، ثبت‌نام کنید.

دانلود قالب پاورپوینت ساده و شیک

وب سایت دانلود تم پاور پوینت Articulate

Articulate بر روی یادگیری الکترونیکی تمرکز می‌کند، و یک بخش دانلود قالب های پاورپوینت در وب سایت آن‌ها وجود دارد. این الگوها اغلب کسب‌وکار و آموزش محور هستند. شما باید از یک نام کاربری برای ورود به وب سایت آن‌ها و دانلود الگوها استفاده کنید.

دانلود قالب پاورپوینت متحرک

وب سایت دانلود قالب پاورپوینت Slidehunter

Slidehunter برای استفاده در نمایش‌های تجاری ایده‌آل است. این قالب ها بر اساس صنعت دسته‌بندی شده‌اند. آن‌ها همچنین الگوهای سفارشی را از روی الگوهای عمودی (حساب‌های مالی و مالی، فروش و بازاریابیو غیره) نیز دارند.

دانلود قالب های پاورپوینت

سایت دانلود قالب PPTTemplate

PPTTemplate سایت دیگری است که دارای قالب های واقعا حرفه‌ای و جالب با صفحه پاورپوینت است. شما می‌توانید از دسته‌بندی های تم مانند غذا، مد، طبیعت و موسیقی استفاده کنید. همچنین می‌توانید با حساب کاربری های اجتماعی خود، دکمه دانلود را برای الگوها باز کنید.

دانلود قالب های پاورپوینت

وب سایت دانلود تم پاورپوینت Leawo

Leawo یک مرکز دانلود الگوی پاورپوینت به صورت آنلاین و رایگان دارد که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید این قالب‌ها را در قالب فایل ZIP دانلود کنید. این قالب‌ها با پاورپوینت ۲۰۰۷ و نسخه‌های بعدی سازگار هستند.

دانلود قالب پاورپوینت

وب سایت دانلود قالب PowerPoint Styles

در PowerPoint Styles شما می توانید طیف وسیعی از الگوها را به دست آورید که برای راحتی دسته‌بندی شده‌اند و می‌توانید با استفاده از رنگ‌ها نیز جستجو کنید. این سبک ها شامل  غذا و نوشیدنی، طبیعت، مخابرات و فن‌آوری و کامپیوتر هستند.

دانلود رایگان تم پاورپوینت

سایت دانلود تم پاور پوینت متحرک  Graphic Island

Graphic Island به تعداد انگشت شماری قالب‌ پاورپوینت وجود دارد که می‌توانید یکی یکی آن ها را ببینید و یا می‌توانید همه آن‌ها را در فرمت ZIP دانلود کنید. با کلیک روی هر کدام از موارد قالب شروع به دانلود شدن می‌کند.

دانلود رایگان تم پاورپوینت

نظرات و پیشنهادات شما؟

قالب های جالب و زیبایی که امروز خدمت شما معرفی کردیم می تواند چشمان مخاطبان شما را به صفحه دسکتاپ یا پروژکتور خیره کند. امیدوارم این سایت های دانلود قالب های پاورپوینت برای شما کاربردی بوده باشد. چنانچه نظر یا پیشنهادی دارید می توانید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش کار با سایت ساخت پاورپوینت مایکروسافت، براحتی ارائه و اسلاید بسازید!
آموزش کار با سایت ساخت پاورپوینت مایکروسافت ، براحتی ارائه و اسلاید بسازید!
آموزش 11 روش حل مشکل پاورپوینت در ویندوز 11
آموزش ۱۱ روش حل مشکل پاورپوینت در ویندوز ۱۱
آموزش کامل نحوه صحیح ساخت تم در پاورپوینت
آموزش کامل نحوه صحیح ساخت تم در پاورپوینت
آموزش ادغام و چسباندن دو شکل در پاورپوینت
آموزش ادغام و چسباندن دو شکل در پاورپوینت

نظرات

  • mehrdad says:

    سلام می خواستم سایت بنده رو در این صفحه درج کنید
    در صورت امکان نحوه ی پرداخت هزینه ی و شرایط درج معرفی سایت دانلود قالب پاورپوینت رو به همین ایمیل ارسال کنید که پرداخت رو انجام بدم
    با تشکر

  • پارسا says:

    مطلب مفیدی بود 🙂
    سایت پارس تز هم کلی قالب پاورپوینت جدید و حرفه ای داره که به زبان فارسی هستند . قالبها قابل ویرایش و حتی رایگان نیز هستند.

  • حسین says:

    راشاسایت هم پاور پوینت ایرانی رایگان خوب زیاد داره.

  • آتنا محمدپور says:

    با سلام و تشکر از مقاله خوبتون
    همونطور که دوستان هم در نظرات اشاره کردن بهتر بود سایت های ایرانی رو هم معرفی می کردین. چون این سایت های خارجی اکثرا یا قالب های خیلی ساده و قدیمی دارن یا اینکه قالب های خوبشون پولیه که ما از ایران نمی تونیم بخریم. سایت های ایرانی خوب که من استفاده کردم راشاسایت و جیب استرو بود. مثلا قالب پاورپوینت پایان نامه و تم پاورپوینت شرکتی راشاسایت گرفتم و راضی بودم. از جیب استور قالب انیمیتد گرفتم که اونم خوب بود.

  • مریم says:

    با سلام و درود
    جدیدا سایت‌های ایرانی زیادی مثل … زدن تو کار ارائه تم آماده پاورپوینت و تعجب می‌کنم چرا شما اون‌ها رو معرفی نمی‌کنید. ویژگی بارز سایت‌های ایرانی مثل گام۹۸ دسترسی کامل و پشتیبانی اونه. من خودم مدت زیادی بود که بدنبال پیدا کردن بهترین سایت‌های دانلود تم پاورپوینت بود و تو این راه گام۹۸ رو پیدا کردم. به شما هم پیشنهاد می‌کنم از پاورپوینت‌های رایگان گام۹۸ حتما استفاده کنید. خیلی عالین…

    • مهرداد says:

      سلام وقت بخیر
      اینکه به معرفی سایت های دانلود قالب پاورپوینت رایگان پرداختین بسیار عالی هست ،
      سایت پارد وب یکی از سایت های برتر در ارائه قالب پاورپوینت رایگان فارسی و انگلیسی می باشد که بیش از ۱۰۰۰ تم پاورپوینت حرفه ای و رایگان قابل دانلود هستن.

  • پگاه says:

    سلام خیلی ممنون از پست عالیتون
    کلی قالب پاورپوینت خوب دانلود کردم

  • سعید محمدزاده says:

    سلام. از پست خوبتون ممنونم.
    مشکلی که این سایت های خارجی دارند، نبود امکان خرید و عدم دسترسی کامله.
    من به شخصه نتونستم از همشون براحتی دانلود کنم، اما سایت های ایرانی خوبی هم دیدم مث گام۹۸ که رایگان قالب های خوبی رو ارائه کرده بودن.

  • قاسم says:

    با سلام و تشکر از مقاله خوبتون
    من بشخصه نمیتونم با سایتای خارجی کار کنم، جدیدا هم خوشبختانه سایتای ایرانی زدن تو کار طراحی پاورپوینت و قالبای پاورپوینت قشنگی طراحی میکنن، بین همه این سایتا، واسه قالب‌های پاورپوینت پولی من اسلایدمستر و واسه قالب‌های پاورپوینت رایگان، گام۹۸ رو پیشنهاد میکنم.

  • مریم says:

    عالی بود. ممنون

  • راضیه says:

    با سلام واقعا ممنووونم واقعا بدرد بخور و مفید بودن خدا خیرتون بده

    • مهدی says:

      سلام. کاش چندتا از سایتهای ایرانی رو هم واسه دانلود قالب پاورپوینت معرفی میکردید.
      سایتهایی مثل جیب استور و قلمو واقعا پاورپوینتهای رایگان زیادی دارند که طرح های خوبی داره و کار باهاشون هم راحته

      • پوریا says:

        ممنون. البته من یک بار از وب سایت مِستر پاورپوینت یه قالب پاورپوینت خریداری کردم برای دانشگاهم اونم خوب بود.

        • ثنا مترقی says:

          من یکبار از راشاسایت قالب پاور پایان نامه گرفتم خیلی راضی بودم و واقعا خوب بود. پشتیبانی خوبیم داره سایتش. قالب های رایگان قلمو هم خوبه بد نیست.