۷ مکان توریستی کیش

۷ مکان توریستی کیش [رپورتاژ آگهی]

دیدنی‌ها و مکان های توریستی و زیبای تور کیش زیاد و از وصف خارج هستند. کیش هم جاذبه‌های تاریخی دارد و هم مکان‌های تجاری و مراکز خرید و تفریحات ساحلی. مهم‌ترین سوغات کیش هم ماهی و میگو هستند. در اینجا ما شما را با ۷مکان توریستی کیش که برای گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار بوده و برای آنها لذت‌بخش است آشنا خواهیم کرد.

کیش

کیش یکی از شهرها و نقاط دیدنی و توریستی شهر هرمزگان است که از اهمیت زیادی برخوردار است. جزیره کیش از توابع شهر کیش، از جزیره‌های خلیج فارس است که از جذابیت بسیاری برای توریست‌ها برخوردار است. جزیره کیش بیضی شکل است و مساحت آن در حدود ۹۱کیلومتر مربع است. آب این جزیره شیرین بوده و به مصرف منطقه می‌رسد. کیش سابقه تاریخی بسیار زیادی داشته و قدمت آن به دوره هخامنشیان می‌رسد. بنابراین در دوره باستانی تاریخ ایران نیز، کیش جزوی از ایران بوده است. کیش یکی از مهم‌ترین مراکز توریستی، تفریحی و تجاری ایران بوده است که از لحاظ صید ماهی و مروارید ارزش فوق‌العاده‌ای داشته است.

اسکله تفریحی جزیره کیش

یکی از ۷مکان توریستی کیش، اسکله تفریحی آن است. این اسکله با چوب ساخته شده و در حدود ۴۳۷متر طول دارد. اسکله تفریحی جزیره کیش به تفریح و سرگرمی اختصاص داشته و مراکز تفریحی فوق‌العاده‌ای در آن تعبیه شده است. امکانات این مرکز عبارتند از کلوپ تفریحات دریایی، کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز دیگری از این دست. دریا از این اسکله بسیار زیبا و تماشایی است. حیواناتی مانند لاکپشت‌های دریایی، دلفین‌ها، پرندگان و ماهی‌گیری در اسکله، از جذابترین تفریحات در این اسکله هستند که طرفداران بسیاری دارند.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش که با نام قنات کیش نیز شناخته می‌شود از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی کیش است که بیشتر از ۲۵۰۰سال قدمت داشته و آب شیرین ساکنان شهر از این طریق تامین می شده است. در حال حاضر شهر زیرزمینی کیش با بیشتر از هزار متر مربع وسعت به مکانی جذاب و شگفت‌انگیز برای توریست‌ها مبدل شده است.

پلاژ بانوان و آقایان

پلاژ بانوان و آقایان یکی از ۷مکان جذاب در کیش است که کسانی که تور کیش را یک بار تجربه کرده باشند هرگز حاضر نیستند ان را از دست بدهند. این پلاژ به طور جداگانه به توریست‌ها خدمت رسانی می‌کند. آب‌های کیش بسیار دیدنی بوده و موقعیتی مناسب برای شنا ایجاد می کنند. این پلاژها به طور جداگانه طراحی شده‌اند تا همه بتوانند از آنها استفاده کنند. در این پلاژها امکانات بسیاری برای دوش گرفتن، سایبان، سالن‌های مخصوص بدن‌سازی د دیگر ورزش ها طراحی شده است. تفریحات ساحلی دیگری نیز در این مکان برای استفاده توریست‌ها طراحی شده است.

کشتی یونانی

یکی از مکان‌هایی که جزو ۷مکان توریستی کیش محسوب می‌شود جایی از جزیره است که کشتی یونانی به گل نشسته است. این مکان نزدیکی روستای باغو است. سازنده کشتی یونانی به گل نشسته در ساحل کیش، ویلیام همیلتون است. بسیاری از توریست‌ها علاقه خاصی به این کشتی و گرفتن عکس در کنار ان دارند. این کشتی در هنگام غروب تصویر فوق‌العاده زیبایی از خود به جای می‌گذارد که توریست‌ها از عکس گرفتن در کنار آن لذت می برند.

بازار پردیس کیش

بازار پردیس کیش یکی از ۷مکان توریستی کیش است که برای گردشگران جذابیت خاصی دارد. بازار پردیس را می‌توان قدیمی‌ترین و بزرگترین بازار جزیره کیش دانست که به سبک اروپایی ساخته شده است. این بازار را معماران فرانسوی ساخته‌اند. در این بازار هر آنچه که توریست‌ها بخواهند با کیفیت بالا ارائه شده است.

مجموعه گردشگری مارینا

مجموعه گردشگری مارینا از مکان های توریستی کیش و مورد علاقه گردشگران است. آنچه گردشگران را به سمت این مکان جذب می‌کند وجود اسکله اختصاصی در این شهر است. در این مجموعه انواع امکانات برای تفریح گردشگران تعبیه شده است. این تفریحات شامل قایق بادبانی، شاتل، جت اسکی، ماشین پرواز و دیگر وسایل تفریحی است.

باغ وحش کیش

باغ وحش کیشیکی از مکان‌های توریستی کیش است که برای گردشگران جذابیت فوق‌العاده‌ای داشته و از دیدن حیوانات این باغ وحش لذت می‌برند.

برای دیدن تمامی جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی کیش با تور لحظه آخری کیش همراه شوید. اما اگر برای دیدن تمامی جاذبه‌های دیدنی کیش وقت ندارید بهتر است ابتدا از این ۷مکان توریستی کیش دیدن کرده و از تماشای آنها و استفاده از امکانات تفریحی تعبیه شده در این مکان‌ها لذت ببرید.توریاب برترین سایت تور لحظه آخری در ایران است که هتلهای تمام شهرهای جهان  و جاذبه های توریستی آنها را با توضیحات و عکس نیز معرفی مینماید.وشما به راحتی میتوانید تور کیش خود را سفارش دهید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات