بهترین نرم افزار مدیریت پسورد برای اندروید

۱۱ تا از بهترین نرم افزار های مدیریت پسورد برای اندروید

موضوع مدیریت پسوردها همواره برای حفاظت از امنیت اطلاعات مهم است. مخصوصا این روزها که با وجود انواع وبسایت ها و ابزارهایی که هر روزه مورد استفاده ما قرار می گیرند این نکته بیشتر به چشم می آید. در این میان تعدد این موارد می تواند ما را در حفاظت یا حتی به خاطر سپاری پسوردهایی که استفاده کرده ایم با مشکل مواجه کند. از این رو در این مطلب انزل وب به معرفی چند نرم افزار مدیریت پسورد برای اندروید خواهیم پرداخت.

دانلود برنامه مدیریت پسورد اندروید

Best Password Manager Apps for Android

پیش از این در انز ل وب به بهترین روش ها و نرم افزار های نمایش پسورد دایره ای و نمایش پسورد وای فای ذخیره شده در اندروید و آیفون پرداخته شده است. در همین راستا در این مطلب قصد داریم به معرفی چند تا از بهترین نرم افزار مدیریت رمز برای اندروید یپردازیم.

نسخه کامل نرم افزار های مدیریت رمز برای اندروید معرفی شده را میتوانید ار مراجع ایرانی دانلود کنید.

دانلود نرم افزار پسورد یاب اندروید ۱Password

بهترین مدیریت پسورد اندروید

۱Password یکی از بهترین برنامه های مدیریت پسورد اندروید است که دارای قابلیت ها و ویژگی های زیادی میباشد. قابلیت هایی مثل تولید خودکار پسورد، پشتیبانی از چنیدین پلتفرم با سیستم های عامل متفاوت و همگام سازی بین این پلتفرم ها. در این اپلیکیشن ویژگی هایی جهت افزایش امنیت پسوردها گنجانده شده است. شما قادر به استفاده رایگان از این اپلیکیشن به مدت یک ماه خواهید بود و پس از آن باید حساب پرمیوم آن را خریداری نمایید.

مدیریت رمزهای عبور اندروید با aWallet

دانلود برنامه رمز یاب برای اندروید

aWallet از اپلیکیشن هایی پسورد منیجر اندروید است که مدت زیادی از توسعه آن می گذرد. در این اپلیکیشن علاوه بر ذخیره پسورد می توانید به ذخیره اطلاعات بانکی، کارت های اعتباری و دیگر موارد طبق خواسته خود بپردازید. ویژگی هایی مثل آیکون های سفارشی، قابلیت جستجو و نیز قفل کذاری خودکار نیز در این نرم افزار پیاده سازی شده اند. یک تولید کننده پسورد هم درون آن گنجانده شده است که البته فقط از طریق خرید حساب کاربری پرمیوم قادر به استفاده از آن خواهید بود. فناوری های رمزنگاری مختلفی نظیر AES و Blowfish نیز در این اپلیکیشن مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

Bitwarden Password Manager نرم افزار مدیریت رمز برای اندروید

مدیریت رمز عبور اندروید

Bitwarden Password Manager یک نرم افزار مدیریت رمز برای اندروید است که به تازگی توسعه یافته اند و خوشبختانه وظیفه خود را هم به خوبی انجام می دهد. در این اپلیکیشن از فناوری رمزنگاری AES-256 bit و PBKDF2-SHA-256 استفاده شده است که بر اساس آن می توان از حملات ناگهانی جلوگیری کرد. این اپلیکیشن کاملا رایگان و البته منبع باز است و از API پر کردن خودکار باکس های متنی اندروید نیز پشتیبانی می کند. با این اوصاف شاید بتوان Bitwarden را بهترین برنامه ذخیره پسورد دانست.

Dashlane Password Manager نرم افزار ذخیره پسورد اندروید

دانلود نرم افزار پسورد یاب اندروید

Dashlane را می توان یکی از محبوب ترین برنامه های ذخیره رمز عبور در اندروید دانست. در این اپلیکیشن ده ها قابلیت مختلف در کنار رمزنگاری خوب و مجموعه ای از ویژگی های رایگان در کنار هم قرار گرفته اند. در نسخه رایگان این برنامه می توانید به قابلیت هایی چون پر کردن خودکار باکس های متنی، اعلان های امنیتی و ذخیره بیش از ۵۰ پسورد دسترسی داشته باشید. همچنین طرح های مختلف پولی هم در این نرم افزار وجود دارد که در صورت نیاز می توانید با خرید آن از امکاناتشان بهره مند شوید.

Enpass Password Manager برنامه مدیریت رمز اندروید

برنامه مدیریت رمز اندروید

Enpass یک نرم افزار قدرتمند در زمینه ذخیره پسورد در اندروید است. در این اپلیکیشن همه امکانات پایه ای مورد نیاز وجود دارند و حتی نسخه دسکتاپ آن برای سیستم های عامل ویندوز، مک و لینوکس نیز ارائه شده است. در این برنامه می توانید از اطلاعات خود پشتیبان گیری نمایید. رمزنگاری ۲۵۶-bit AES، همگام سازی بین چند پلتفرم و حتی تعامل با دیگر برنامه های ذخیره پسورد از امکانات این اپلیکیشن است. اگر از این برنامه استفاده کنید پسوردهای شما به طور خودکار در گوگل کروم وارد خواهند شد. این اپلیکیشن در دو نسخه پولی و رایگان عرضه شده است.

دانلود برنامه رمز یاب برای اندروید Keepass2Android

بهترین اپلیکیشن مدیریت پسورد

Keepass2Android نیز یکی از اپلیکیشن های پر طرفدار در زمینه مدیریت رمزهای عبور اندروید است. در این نرم افزار نیز می توانید به بکاپ گرفتن از پسوردهای خود یا ذخیره آن ها بپردازید. البته قابلیت هایی که در این اپلیکیشن وجود دارند به اندازه دیگر نرم افزارها نیست. اصلی ترین مزیت اپلیکیشن Keepass2Android در رایگان بودن و همچنین منبع باز بودن آن است. بنابراین اگر به دنبال یک نرم افزار رایگان در زمینه ذخیره پسورد می گردید می توانید این نرم افزار را انتخاب نمایید.

برای انتخاب رمز های ایمن و قوی مطلب ۱۸ تکنیک کاربردی برای انتخاب پسورد مناسب و قوی را در انزل وب مطالعه نمایید.

دانلود نرم افزار Lastpass برای اندروید

مدیریت پسورد ها اندروید

LastPass پر از امکانات مختلف است. امکاناتی که شما را از نصب دیگر اپلیکیشن ها برای ذخیره پسورد اندروید بی نیاز خواهد کرد. امکاناتی مثل پشتیبانی از اثر انگشت، تولید خودکار و تصادفی پسورد، تشخیص صوت، تشخیص دهنده قدرت پسورد و… . از دیگر مزایای این برنامه می توان به طراحی جالب و پر زرق وبرق آن اشاره کرد. همچنین قابلیت احراز هویت دو مرحله ای نیز که موجب افزایش امنیت خواهد شد از دیگر امکانات این اپلیکیشن است. LastPass نیز در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده است.

دانلود پسورد منیجر اندروید Password Safe and Manager

پسورد منیجر اندروید

Password Safe and Manager نیز از دیگر نرم افزار های خوب در زمینه مدیریت پسورد است. در یان اپلیکیشن از رمزنگاری ۲۵۶ بیتی استفاده شده است. یکی از نکاتی که موجب اطمینان از ضریب امنیت این اپلیکیشن می شود عدم اتصال آن به اینترنت است. طراحی رابط کاربری ان به صورت متریال است که جلوه خوبی به اپلیکیشن داده است. قابلیت ذخیره و دسته بندی پسوردها در گروه های مختلف و نیز قابلیت ایجاد پسوردهای تصادفی برای اهداف مختلف را می توان از دیگر امکانات این اپلیکیشن برشمرد.

RememBear برای مدیریت رمزها اندروید

دانلود برنامه مدیریت پسورد برای اندروید

RememBear همه انتظاراتی را که از یک نرم افزار مدیریت پسورد انتظار دارید برآورده می کند. این اپلیکشین در اواخر سال ۲۰۱۷ ارائه شده است و می توان گفت که نسبتا اپلیکیشنی جدید در این زمینه است. با اینحال توانسته است به خوبی از پس وظایف خود برآید و در لیست بهترین اپلیکیشن مدیریت پسورد قرار گیرد. توانایی ذخیره کارت های اعتباری، رمزنگاری پسوردها و ورود خودکار به وبسایت ها از امکانات این اپلیکیشن است. در نسخه رایگان RememBear تقریبا همه امکاناتی که در نسخه پولی وجود دراد عرضه شده است. گرچه نسخه پولی این اپلیکیشن قابلیت همگام سازی بین چند دستگاه مختلف و نیز پشتیبان گیری را برای کاربران خود فراهم نموده است.

Google Smart Lock Password Manager بهترین اپلیکیشن مدیریت پسورد

دانلود نرم افزار see password اندروید

Google Smart Lock به طور طبیعی در اندروید خام، گوگل کروم و نیز سیتم عامل کروم گنجانده شده است. شیوه کار آن بدین صورت است که با وارد شدن به یک سایت و نام نویسی و انتخاب یک پسورد برای آن، پیامی به شما نشان داده می شود که طبق ان از شما برای ذخیره پسورد و استفاده از ان در ورودهای بعدی به این سایت اجازه خواسته می شود. علاوه بر پسورد می توانید به ذخیره نام کاربری، اطلاعات کارت اعتباری و دیگر موراد را هم می توانید ذخیره و مدیریت کنید. استفاده از این قابلیت کاملا رایگان است.

قبلا در انزل وب به آموزش بکاپ و بازیابی لیست پسورد های ذخیره شده گوگل کروم نیز پرداخته شده است.

برنامه مدیریت رمز اندروید Samsung Pass

نرم افزار ذخیره پسورد اندروید

با اینکه این قضیه چندان معمول نیست ولی در برخی از گوشی های همراه، قابلیت هایی گنجانده شده است که با استفاده از آن بدون نیاز به نصب اپلیکیشن های جانبی به مدیریت پسورد بپردازید. برای مثال می توان از قابلیت Samsung Pass در گوشی های هوشمند سامسونگ نام برد. با این قابلیت، همه امکاناتی را که از نرم افزارهای مدیریت پسورد انتظار دارید دریافت خواهید نمود. حتی شاید بتوان استفاده از این ویژگی ها را بهتر از نصب اپلیکیشن های جداگانه برای این کار دانست. چون بهرحال این قابلیت در راستای توانایی های گوشی ساخته شده است و کاملا با آن سازگار خواهد بود.

در صورتی که قصد دارید روی برنامه های آیفون نیز پسورد بگذارید می توانید مطلب آموزش ۹ روش قفل و پسورد گذاشتن روی برنامه های آیفون را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز شما را با چند نمونه از بهترین نرم افزار مدیریت پسورد برای اندروید آشنا کردیم. آیا موارد دیگری را در این زمینه می شناسید؟ چنانچه نظر یا پیشنهادی دارید می توانید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل کار نکردن VPN در اندروید
۱۳ روش تست شده حل مشکل کار نکردن VPN در اندروید (تخصصی و سریع)
بهترین و مطمئن ترین روش های بستن سایت غیر اخلاقی در اندروید
بهترین و مطمئن ترین روش های بستن سایت غیر اخلاقی در اندروید
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش سریع نحوه غیر فعال سازی IPv6 در اندروید برای اپراتورها
آموزش روش حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اندروید
آموزش ۴ روش حل مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر در اندروید

نظرات

  • ابراهیم says:

    من از برنامه روبوفرم استفاده میکنم حدود ۱۰ ساله و هنوزم استفاده میکنم البته اونموقع ها کرکی ولی الان لایسنس اصلی و خیلی عالیه

  • رضا says:

    سلام من قبلا سامسونگ داشتم از برنامه سامسونگ پس استفاده می‌کردم،اگر از استفاده کرده باشید حتما میدونید که این برنامه به طور خودکار تمام پسورد هایی که داخل برنامه ها یا سایت ها استفاده می‌کنیم رو درون خودش ذخیره می کند و به محض نیاز اون رو به صورت خودکار وارد می کند و تنها کاری که ما باید بکنیم تایید اثر انگشت هستش،من الان یک هفته هست که شیائومی خریدم و گوشی سامسونگ و کنار گذاشتم و تمام برنامه هایی که معرفی کردید رو نصب کردم اما هیچ کدوم به خوبی از سامسونگ پس نبود،شاید هم من نتونستم قابلیت هاش و فعال کنم،خواهشم از شما اینه اگر برنامه‌ای میشناسید که مثل سامسونگ پس پس کار بکنه و تمام قابلیت ها رو داشته باشه به من معرفی کنید