بهترین برنامه مدیریت مخاطبین و دفترچه تلفن اندروید

۱۱ تا از بهترین برنامه مدیریت مخاطبین و دفترچه تلفن اندروید

اگر دقت کنید اکثر ما از گوشی های هوشمند خود برای کارهایی مثل وب گردی، عکسبرداری، تماشای ویدیو، گوشی دادن به موسیقی و.. استفاده می کنیم. با این حال کاربرد اصلی این دستگاه ها در برقراری تماس با مخاطبینی است که در زندگی روزمره با آن ها سر و کار داریم. چیزی که ممکن است گاه فراموش کنیم. به همین دلیل مخاطبین را با نام های مختلف ذخیره می کنیم یا به صورت تکراری آن ها را وارد دفترچه تلفن گوشی می کنیم. برای کنترل بهتر این موارد میتوانید از بهترین برنامه مدیریت مخاطبین و دفترچه تلفن اندروید که در ادامه معرفی میکنیم استفاده نمایید.

دانلود بهترین نرم افزار دفترچه تلفن و مدیریت مخاطبین اندروید

Best Contact Manager Apps For Android 

پیش از این در انزل وب به معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه اس ام اس اندروید و همچنین ۸ روش انتقال مخاطبین دفترچه تلفن آیفون به آیفون و اندروید به آیفون پرداخته شده است. در این راستا این بار قصد داریم به معرفی بهترین برنامه برای مدیریت مخاطبین اندروید بپردازیم.

دفترچه تلفن حرفه ای اندروید Google Contacts

دانلود برنامه مخاطبین هواوی اندروید

اگر از گوشی های هراه گوگل یا گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند بهره می برید بنابراین نیازی به نصب Google Contacts نخواهید داشت و گوشی شما به صورت پیش فرض دارای آن خواهد بود. در غیر این صورت می توانید آن را دانلود کرده و نصب نمایید. با نصب این اپلیکیشن، هر مخاطب جدیدی که به دفترچه تلفن گوشی اضافه می شود به صورت خودکار با حساب جیمیل شما همگام می شود. در این برنامه می توانید برای هر دسته از مخاطبان، برچسبی تعیین کنید و برای مثال آن ها را به دسته های مختلف خانواده، دوستان و همکاران تبدیل نمایید. ضمنا اگر دارای چندین حساب کاربری گوگل هستید می تواندی از همه آن ها به صورت همزمان در این اپلیکیشن استفاده نمایید.

دانلود برنامه مدیریت مخاطب اندروید Simple Contacts

دفترچه تلفن حرفه ای اندروید

همانطور که از نام این برنامه پیداست، می توانید تجربه مدیریت ساده مخاطبان خود را با استفاده از Simple Contacts به دست آورید. این اپلیکیشن، منبع باز است. برنامه Simple Contacts به هیچ وجه به ذخیره اطلاعات مخاطبین در سرویس های ابری یا دیگر سرویس های آنلاین نمی پردازد. گرچه اگر مایل باشید می توانید آن را با حساب کاربری خود در گوگل همگام سازی کنید. بنابراین می توان گفت که این نرم افزار از لحاظ ضریب امنیتی نیز امتیاز خوبی کسب می کند. از طریق تنظیمات این برنامه می توانید به قابلیت های بسیاری همچون شخصی سازی، استفاده از قالب ها و تم های متفاوت، مدیریت اطلاعات مخاطبین، کپی مخاطبین به سیم کارت ، نمایش یا عدم نمایش تصاویر ذخیره شده مخاطبین و دسته بندی آن ها در گروه های خاص نیز بپردازید. این اپلیکیشن دارای دو نسخه رایگان و پولی است.

برای بی صدا کردن پیام های یک مخاطب می توانید آموزش بی صدا کردن (Silent) اس ام اس و تماس یک مخاطب خاص در اندروید را مطالعه کنید.

برنامه برای مدیریت مخاطبین اندروید Contacts Optimizer

دفترچه تلفن هوشمند اندروید

در برخی از اپلیکیشن ها برای حذف کردن یا ترکیب مخاطبان تکراری باید حتما به جیمیل خود مراجعه کنید. مشخص است که اگر این کار را به صورت مستقیم در سیستم عامل اندروید انجام دهید برای شما آسان تر خواهد بود. اپلیکیشن Contacts Optimizer به خوبی چنین امکانی را برای کاربران خود مهیا کرده است. این برنامه به شما در پیدا کردن مخاطبین تکراری کمک کرده و آن ها را پاک می کند. یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار این است که بسیاری از کارها را به صورت خودکار انجام می دهد و در این میان هیچ زحمتی را بر دوش کاربران نمی گذارد. البته همه این موارد کاملا تحت اختیار و کنرل کاربر است و در صورتی که لازم دیدی می توانید این اختیارات را از نرم افزار سلب کنید. برنامه مدیریت مخاطبین اندروید Contacts Optimizer نیز در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده است.

+Contacts دفترچه تلفن پیشرفته اندروید

بهترین مدیریت مخاطبین اندروید

+Contacts یکی از قدرتمندترین برنامه های اندروید در حوزه مدیریت مخاطبین است. بهترین نکته در مورد این دفترچه تلفن پیشرفته اندروید این است که می توانید از آن برای مدریت پیامک ها و تماس ها به صورت همزمان نیز استفاده کنید. رابط کاربری این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که همه امکانات مورد نیاز کاربران به سادگی و به سرعت در اختیارشان قرار داده می شود. در این اپلیکیشن می توانید از ۴ تم مختلف برای تغییر ظاهر آن بهره ببرید و نیز با استفاده از حساب کاربری رایگان آن قادر به پشتیبان گیری از تماس ها، پیامک ها و مخاطبین خود تا ۵۰۰ عدد می باشید.

مدیریت مخاطبین سیم کارت و گوشی اندروید با Drupe

انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت

شاید بتوان گفت که Drupe جالبترین رابط کاربری را در بین همه اپلیکیشن های مدیریت مخاطبین اندروید این لیست در خود جای داده است. علاوه بر این ظاهر زیبا، مجموعه ای از امکانات و قابلیت ها نیز در آن فراهم آمده است که می تواند همه نیازهای شما را برآورده سازد. امکاناتی مثل مسدود کردن تماس های مخاطبین، ضبط مکالمه، پشتیبان گیری از مخاطبین ذخیره شده و.. . شاید تنها ایرادی که می توان به این نرم افزار گرفت این است که در نسخه رایگان آن وجود انواع تبلیغات موجب برهم خوردن تمرکز و حواس کاربران می شود. ضمن اینکه این نکته زیبایی آن را هم تحت تاثیر خود قرار می دهد.

FullContact نرم افزار دفترچه تلفن اندروید

نرم افزار مدیریت مخاطبین اندروید

با استفاده از نرم افزار دفترچه تلفن اندروید FullContact نیز قادر خواهید بود به راحتی به مدیریت مخاطبین خود در گوشی های اندرویدی بپردازید. تشخیص خودکار مخاطبین تکراری و حذف آن ها، بهره مندی از تم ها و قالب های مختلف جهت تغییر ظاهر آن، امکان استفاده همزمان از ۵ حساب جیمیل مختلف و نیز حساب کاربری iCloud از جمله امکاناتی است که در این اپلیکیشن گرد هم آمده اند.

دانلود دفترچه تلفن برای اندروید Smart Contacts Manager

بهترین برنامه برای مدیریت مخاطبین اندروید

در نرم افزار مدیریت مخاطبین گوشی اندروید Smart Contacts Manager اولین نکته ای که مورد توجه قرار گرفته است امنیت اطلاعات ذخیره شده راجع به مخاطبین در گوشی همراه کاربران است. در این برنامه از پسورد برای محافظت از اطلاعات ذکر شده استفاده می شود. همچنین به راحتی می توانید به پشتیبان گیری از اطلاعات مخاطبین پرداخته و آن را در جایی امن ذخیره نمایید.

Sync. ME یکی از بهترین نرم افزار دفترچه تلفن اندروید

بهترین نرم افزار دفترچه تلفن اندروید

Sync. Me تا جایی که امکان دارد به مدیریت ساده مخاطبین شما می پردازد. در واقع حفظ سادگی، هدف اصلی توسعه دهندگان این اپلیکیشن بوده است. علاوه بر این اگر در شبکه های اجتماعی نظیر لینکدین، گوگل پلاس یا دیگر سایت هایی از این قبیل فعالیت دارید، آن دسته از مخاطبین شما را که در این شبکه ها عضو هستند شناسایی می کند و اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولد یا تغییر عکس پروفایل آن ها را در اختیارتان قرار می دهد.

قبلا در مطلبی به آموزش همگام سازی عکس مخاطبین اندروید با تصویر پروفایل واتساپ ، تلگرام و .. نیز پرداخته ایم.

دفترچه تلفن پیشرفته اندروید PureContact

بهترین برنامه برای مدیریت مخاطبین اندروید

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که مخاطبین زیادی لیست تلفن همراه خود ندارند و فقط به برنامه ای کوچک و البته کاربردی در زمینه مدیریت دفترچه تلفن خود نیاز دارند شاید PureContact بهترین انتخاب ممکن باشد. در این برنامه مدیریت مخاطبین اندروید قادر به مدیریت گروه کوچکی از مخاطبین خواهید بود. البته این مساله باعث نشده است که توسعه دهندگان از ارائه انواع امکانات کاربردی غافل شوند. در PureContact می توانید به قابلیت هایی چون ارسال پیامک، تماس یا حتی ایمیل به مخاطبین خود دسترسی داشته باشد.

دفترچه تلفن اندروید Simpler Caller Id

دانلود مدیریت مخاطب اندروید

در Simpler Caller Id می توانید به سادگی به تاریخچه ای از همه تماس های خود دست پیدا کنید. یکی از ویژگی های جالب این اپلیکیشن مدیریت مخاطب اندروید، آن است که در صورت تماس گرفتن شماره ای ناشناس در پایگاه داده خود جستجو کرده و در صورت تطابق نام صاحب این شماره تلفن را به شما نشان می دهد. البته این ویژگی به معنای آن است که اطلاعات شما رد سرویس های ابری ذخیره می شود که شاید از لحاظ امنیتی نکته قابل توجهی برای شما باشد. در این اپلیکیشن سه کارکرد اساسی وجود دارد که استفاده از آن را لذت بخش می کند: پشتیبان گیری، شناسایی مخاطبین تکراری و پاک کردن موارد ناخواسته. همه این کارکردها به صورت خودکار انجام می شوند. ضمنا اپلیکیشن Simpler Caller Id کاملا رایگان است.

برای پیدا کردن مخاطبین تکراری می توانید مطلب چگونه شماره ها و مخاطبین تکراری اندروید و آیفون را پیدا و حذف کنیم را نیز بخوانید.

Contacts Ultra نرم افزار دفترچه تلفن اندروید

برنامه کپی مخاطبین به سیم کارت

نرم افزار دفترچه تلفن اندروید Contacts Ultra همه مخاطبین شما را در شبکه های اجتماعی مختلف شناسایی می کند. امکان ذخیره و پشتیبان گیری مخاطبین در حساب جیمیل نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است. رابط کاربری آن به گونه ای طراحی شده است که می توانید به آسانی میان قابلیت ها و امکانان مختلفی که برای شما تدارک دیده شده است حرکت کنید. ضمن اینکه دستیابی به اطلاعات هر کدام از مخاطبین نیز به سادگی قابل انجام است. امکان ترتیب دادن به مخاطبین بر اساس نام یا حتی مدت زمان مکالمه ای که با آن ها داشته اید نیز از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.

در صورت از دست دادن شماره تلفن مخاطین خود می توانید به مطلب آموزش ۵ روش ریکاوری شماره و مخاطب حذف شده از دفترچه تلفن اندروید در انزل وب مراجعه نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز چند مورد از بهترین برنامه مدیریت مخاطبین و دفترچه تلفن اندروید را به شما معرفی کردیم. از بین اپلیکیشن های ذکر شده کدام را ترجیح می دهید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش قرار دادن عکس واتساپ ، تلگرام و.. به عنوان تصویر مخاطبین اندروید
آموزش همگام سازی عکس مخاطبین اندروید با تصویر پروفایل واتساپ ، تلگرام و..
انتقال مخاطبین از تلگرام به سیم کارت و از انتقال شماره ها از تلفن همراه به مخاطبین تلگرام
آموزش انتقال ، ذخیره ، بازیابی و ورود گروهی شماره های مخاطبین تلگرام
آموزش پیدا کردن افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن و مخفی کردن شماره خود
آموزش پیدا کردن پروفایل افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن و مخفی کردن شماره خود
خروجی گرفتن از آدرس ایمیل های موجود در اکانت Gmail
بکاپ و خروجی گرفتن از آدرس ایمیل های موجود در جیمیل

نظرات

  • حامد says:

    سلام دفترچه تلفنی هست که جدا از سیستم اندروید باش یعنی من نرم افزاری میخوام که یه سری شماره هام تو اون ذخیر کنم که تو واتساپ و تلگرام نمایش داده نشه

  • بسکی says:

    سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت مفیدتون
    لطفا در جداکردن مخاطبین کاری و خصوصی در واتساب بیزینس مطلب بزارید . چگونه میشه در واتساب بیزینس مسایل کاری را از مسایل خصوصی و خانوادگی جدا کرد ؟ یعنی افراد غریبه قادر به دیدن دیگر اطلاعات خانوادگی ما نباشند

    • رضا says:

      سلام.
      یه واتسپ بیزنس برای کار نصب کنین و یه واتسپ معمولی برای خانواده.
      توی بیزنس با همکارا در ارتباط باشین.
      توی معمولی با خانواده