بهترین سایت سوال و جواب فارسی و انگلیسی

معرفی ۱۳ تا از بهترین سایت سوال و جواب فارسی و انگلیسی

با وجود فناوری هایی مثل اینترنت بعید است سوالی بی جواب برای شخصی وجود داشته باشد. امروزه با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان به انبوهی از اطلاعات راجع به هر موضوعی که فکرش را کنید دست یافت. حتی اگر با جستجو موفق به یافتن پاسخ برای سوالات خود نشدید سایت هایی هستند که با فراهم آوردن امکان پرسش و پاسخ می توانند به حل مشکل شما بپردارند. در این مطلب انزل وب به معرفی بهترین سایت سوال و جواب فارسی و انگلیسی پرداخته ایم.

بهترین سایت های پرسش و پاسخ فارسی و انگلیسی

Best Highly Reliable Persian and English Q&A Sites

وبسایت هایی که امکان پرسش و پاسخ در زمینه های گوناگون را برای کاربران خود فراهم می کنند هر روز با استقبال بیشتری مواجه می شوند. در این میان نکته ای که موجب تمایز این وبسایت ها می شود میزان اعتمادی است که می توان به پاسخ های ارائه شده درآن ها داشت. در این مطلب انزل وب شما را با بهترین سایت های پرسش و پاسخ انگلیسی و فارسی در زمینه کامپیوتر ، پزشکی ، شیمی ، فیزیک ، روانشناسی و.. آشنا خواهیم کرد.

پاسخ به سوالات انگلیسی آنلاین در سایت Quora

پرسش و پاسخ روانشناسی

در این سایت Quora علاوه بر اینکه می توانید به سوال کردن و دریافت پاسخ ها از دیگر کاربران بپردازید می توانید موضوعات مختلفی را که کاربران در ان به ظرح سوالات متفاوت می پردازند نیز دنبال کنید. بدین صورت همیشه از آخرین بحث ها در موضوع مورد نظر مطلع خواهید بود.

سوال و جواب علمی در سایت Askville

پرسش و پاسخ کامپیوتری

سایت پاسخ به سوالات انگلیسی آنلاین Askville که متعلق به شرکت آمازون است بیشتر شبیه جامعه ای از متخصصین است. در این سایت افراد قابل اطمینانی استخدام شده اند که جواب سوالات را به بهترین شکل ممکن برای کاربران فراهم می کنند. در این سایت انواع موضوعات پوشش داده شده اند. از رسانه گرفته تا کسب و کار و حتی مسائل خانوادگی.

برای حل انواع مسائل ریاضی می توانید به مطلب ۶ تا از بهترین سایت حل معادلات ، مسائل و سوالات ریاضی آنلاین رجوع کنید.

سایت سوال و جواب Formspring

سایت پرسش و پاسخ فارسی

در سایت Formspring بییشتر بر ارتباط و مکالمه بین کاربران تمرکز شده است. شما می توانید عقاید و نظرات دیگر کاربران را دنبال کرده و به بحث و تبادل نظر با آن ها بپردازید. همچنین امکانی فراهم شده است که از طریق آن می توان به هر پاسخ و نظر رای داد و از این طریق بهترین پاسخ ها را شناسایی نمود.

Answerbag سایت جواب دادن به سوالات انگلیسی

پرسش و پاسخ روانشناسی

Answerbag یکی از اولین وبسایت هایی است که امکان پرسش و پاسخ مستقیم بین کاربرن را فراهم نمود. در اینجا هم می توان به هر سوال یا جوابی که کاربران در سایت می گذارند رای داد و بدین شکل به رتبه بندی آن ها پرداخت. در این سایت، کاربران با توجه به رای هایی که دریافت می کنند به سطوح کاربری بالاتر می رسند و از اعتبار بیشتری برخوردار می گردند.

اگر به حل انواع جداول علاقه دارید مطلب بررسی ۸ تا از بهترین سرویس های جدول آنلاین فارسی و انگلیسی را از دست ندهید.

متن انگلیسی با سوال و جواب در سایت Yahoo

پرسش و پاسخ مسائل زناشویی

سایت answers.yahoo.com یکی از معروف ترین وبسایت ها در زمینه سوال و جواب پزشکی ، روانشناسی ، فیزیک و.. می باشد. انواع سوالا و جواب در این سایت در زمینه های گوناگون را می توانید پیدا کنید.

وبسایت Mahalo برای پاسخ به سوالات علمی ، فناوری و.. آنلاین

پرسش و پاسخ فیزیک

سایت Mahalo تا حدودی شبیه سایت قبلی که معرفی کردیم است. در اینجا هم به عنوان کاربر ی توانید به پست کردن سوال خود پرداخته و دیگر کاربران به سوال شما در صورت امکان پاسخ می دهند. ولی نکته جالب در این سایت آن است که در صورتی که مایل باشید حتی می توانید به کاربری که بهترین پاسخ را به سوال شما داده است پاداش مالی بدهید.

سایت سوال و جواب علمی AllExperts

متن انگلیسی با سوال و جواب

سایت AllExperts موضوعات بسیار متنوعی را تحت پوشش قرار می دهد. از اطلاعاتی راجع به حیوانات کرفته تا موضوعات مربوط به سلامتی و تناسب اندام. در همه موضوعات میلیون ها پست ایجاد شده است که تقریبا شامل تمام سوالات ممکن در هر حوزه می باشند. از انجا که AllExperts سایت محبوب و پر طرفداری است شما به آسانی می توانید به پاسخ های مورد نظر خود برسید.

سایت پرسش و پاسخ AOLAnswers

سایت سوال و جواب پزشکی

سوالاتی راجع به سیاست دارید؟ یا شاید هم سوالی راجع به داغ ترین موضوعات روز داشته باشید. در وبسایت aolanswers می توانید به پاسخهای مد نظر خود دسترسی داشته باشید. در اینجا هم با توجه به رای هایی که به هر پاسخ داده شده است می توانید معتبرترین و بهترین آن را انتخاب کنید.

برای آشنایی با بهتریم مترجم های آنلاین به مطلب ۱۰ مورد از بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی مراجعه نمایید.

پاسخ به سوالات انگلیسی انلاین در وبسایت Answers

سایت پرسش و پاسخ فارسی

برای استفاده از امکانات سایت Answers باید ابتدا در این سایت عضو شوید. بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در این سایت عضو هستند که مطمئنا هیچ کدام از سوالات شما را بی پاسخ نخواهند گذاشت. ضمن اینکه در این سایت هم جمعی از متخصصان در حوزه های مختلف حضور دارند که می توانند به ارائه پاسخ های قابل اطمینان به شما کمک کنند.

پرسش و پاسخ کامپیوتری در وبسایت Stackoverflow

پرسش و پاسخ کامپیوتری در وبسایت Stackoverflow

سایت Stackoverflow بهترین مکان برای برای برنامه نویسان است تا در آن به پاسخ سوالات خود در حوزه های مختلف برنامه نویسی برسند. در اینجا هر کسی می تواند سوال کند یا به سوالات دیگران پاسخ دهد. بهترین پاسخ ها از کاربران رای مثبت می گیرند و کاربرانی که این پاسخ ها را ارسال کرده اند از رتبه بالاتری در سایت برخوردار خواهد شد.

در صورتی که می خواهید در استوری اینستاگرام به سوال و جواب بپردازید حتما مطلب آموزش استفاده و ساخت سوال و جواب استوری اینستاگرام را مطالعه نمایید.

سایت پرسش و پاسخ فارسی Porseshkadeh

متن انگلیسی با سوال و جواب

در این سایت Porseshkadeh می توانید به پرسش و پاسخ با دیگران در زمینه روانشناسی ، دینی ، زناشویی ، بارداری ، شیمی ، فیزیک و.. به صورت کاملا فارسی بپردازید. در صفحه اول سایت می توانید بهترین سوالات را که با رای کاربران نمره بالاتری کسب نموده اند مشاهده کرده و در صورت علاقه، پاسخ آن ها را جویا شوید. همچنین در سمت چپ صفحه هم می توانید برخی سوالات که هنوز پاسخی به آن ها داده نشده است را ببینید و در صورت امکان به آن ها پاسخ دهید.

وبسایت Kingit برای پرسش و پاسخ کامپیوتری

بهترین سایت های پرسش و پاسخ فارسی و انگلیسی

Kingit یک سایت فارسی برای پرسش و پاسخ کامپیوتری رایگان در زمینه انواع موضوعات مربوط به حوزه های فناوری اعم از سخت افزار، نرم افزار، شبکه و دیگر مواردی از این دست می باشد. در این سایت علاوه بر پرسش و پاسخ می توانید مطالب آموزشی خود را نیز در قالب یک پست، ارسال کنید. در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار کاربر در این ایت عضو هستند که جامعه آماری خوبی برای پاسخ دادن به سوالات شما خواهد بود.

Javab24 سایت پرسش و پاسخ فیزیک ، شیمی ، کامپیوتر و.. آنلاین

سایت های پرسش و پاسخ

در Javab24 نیز تقریبا در هر زمینه ای که فکرش را کنید می توانید به طرح سوال به زبان فارسی بپردازید. از راهنمایی در مورد خرید گوشی گرفته تا سوال در مورد بهترین مکان جهت مسافرت در یک فصل خاص. برای استفاده از امکانات این سایت باید حتما ثبت نام کرده باشید. یکی از ویژگیهای جالب سایت Javab24 این است که در یکی از ستون های سمت چپ ان می توانید فعال ترین کاربران سایت در ماه گذشته را مشاهده کنید.

تجربه و پیشنهاد شما؟

در مطلب امروز به معرفی بهترین سایت سوال و جواب فارسی و انگلیسی پرداختیم. آیا تا به حال از این سایت ها استفاده کرده اید؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • شیرین انگلیش says:

    من از محصولات آکادمی زبان شیرین استفاده کردم و بسیار راضی ام . فن مکالمه و ترجمه رو بصورت کاملا اصولی و پیشرفته یاد گرفتم .

  • Bibo says:

    سلام من قبلا وقتی نامزد بودم با پسر فامیل رل زدم بعد باهاش بهم زدم دیروز دیدیمش دلم میخواد بهش پیام بدم تو اینیستا ولی نمیدونم بدم یانه البته بعد اینکه باهاش کات کردم چند بار حرف زدیم اما چند ماهیه ازش خبری ندارم

    • سید عبودی says:

      به نظر من اگه ازدواج کردی برو باهاش حرف و از تو دلش در بیار و باهم فقط دوست باشین اگه هنو ازدواج نکردی باش رل بزن

  • سپهر says:

    سلام من سپهر حستم ازتون ی درخاستی داشتم اگر ممکنه آهنگ اثر‌منفی از پیشرو و آهنگ وقطی فهمیدم بابای اثلیم عمومه از جی جی رو به این شماره تو واتس آپ بفرستید ۰۹۳۸۹۲…

  • لیلا says:

    سلام و ممنون از مطلب قشنگتون من هم مدتیه عضو سایت یک سوال شدم و فک میکنم بد نباشه که اینجا شما هم معرفیش کنید

  • پاسخجو says:

    سلام سایت پاسخجو رو هم معرفی کنید لطفاً

  • موری says:

    سلام دوست عزیز
    من یک سایت درست کردم که تقریبا مشابه هست ممنون میشم این رو هم معرفی کنید

  • علی says:

    سلام من تا حالا نمیدونستم. ممنون