نرم افزار چت تحت شبکه

۱۰ تا از کاربردی ترین نرم افزار چت تحت شبکه ویندوز ، لینوکس و مک

امروزه استفاده از انواع پیام رسان های اینترنتی فراگیر شده است. با استفاده از این پیام رسان ها می توان تنها با برقراری اتصالی اینترنتی به ارتباط با مخاطبان مورد نظر خود پرداخت. ولی بسیاری از سازمان ها جهت برقراری امنیت از شبکه ای داخلی استفاده می کنند که در آن از اینترنت استفاده نمی شود. در این شرایط نیاز به پیام رسان هایی است که قادر به کار در شبکه های محلی و داخلی سازمان ها بدون نیاز به اینترنت باشند. در این مطلب انزل وب قصد داریم به معرفی چند نرم افزار چت تحت شبکه محلی برای ویندوز ، مک و لینوکس بپردازیم.

دانلود نرم افزار چت تحت شبکه داخلی برای ویندوز ۱۰ ، ۸ ، ۷ ، لینوکس و مک

Top Local Network and LAN Messengers for Windows

نرم افزارهای پیام رسان برای ارسال پیام ها و همچنین انتقال انواع فایل ها به کار برده می شوند. قبلا هم به معرفی بهترین برنامه چت ، تماس صوتی و تصویری بدون نیاز به شماره تلفن و سیم کارت پرداخته ایم. در این میان پیام رسان هایی وجود دارند که برای استفاده در شبکه های محلی سازمان ها توسعه داده شده اند. این نرم افزارها می توانند به ارتباط ضمن ایجاد ارتباط بین همکاران در یک شبکه داخلی سازمانی به برقراری امنیت بیشتر در سازمان و نیز سادگی تبادل اطلاعات بین بخش های مختلف آن کمک شایانی کنند. از این رو در این مطلب انزل وب شما را با چند نرم افزار چت تحت شبکه برای کامپیوتر آشنا خواهیم کرد.

در صورتی که برای دانلود نسخه کامل نرم افزارهای معرفی شده با مشکل مواجه شدید میتوانید از سایت های ایرانی نسخه کامل این نرم افزار ها را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار چت تحت شبکه Tonic

softros lan messenger.7.3.4 کرک

نرم افزار چت تحت شبکه محلی Tonic می تواند به شما در مدیریت چت های درون شبکه ای کمک شایانی کند. این برنامه از رابط کاربری بسیار خوبی بهره می برد که کار با آن را لذت بخش خواهد کرد. در این برنامه از هیچ سروری استفاده نمی شود. از جمله قابلیت های Tonic می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده آسان
  • پیدا کردن دیگر کاربران موجود در شبکه به صورت خودکار
  • امکان قرار دادن آواتار برای هر کاربر
  • پشتیبانی از انتقال فایل
  • ذخیره تاریخچه چت های انجام شده در نرم افزار

Softros LAN Messenger نرم افزار چت تحت شبکه محلی ویندوز و مک

Softros LAN Messenger یک نرم افزار بسیار امن برای چت های درون گروهی یا چت های خصوصی است. این برنامه به هیچ سروری نیاز ندارد و قابل اجرا روی چندین شبکه به هم پیوسته است. شما می توانید با دیگر کاربران حاضر در شبکه به چت پرداخته یا با یکی از کاربران به صورت خصوصی به ارتباط بپردازید. در این برنامه می توانید به چت آفلاین هم بپردازید.

بهترین نرم افزار چت تحت شبکه

استفاده این نرم افزر از پروتکل رمزنگاری ۲۵۶ بیتی آن را از لحاظ امنیتی بسیار پایدار کرده است. از آنجایی که Softros به هیچ اتصال اینترنتی نیاز ندارد برای ارتباط بین همکاران در یک سازمان بسیار گزینه مناسبی است. این نرم افزار از اکتیو دایرکتوری مایکروسافت هم پشتیبانی می کند. همچنین قادر به اتصال و نمایش دسکتاپ دیگر کامپیوترهای موجود در شبکه روی دسکتاپ خود نیز خواهید بود.

برای ارسال پیام به صرت ناشناس می توانید به مطلب ۱۰ برنامه چت برای ارسال پیام به صورت ناشناس مراجعه کنید.

Qualia LAN Messenger نرم افزار چت تحت شبکه برای کامپیوتر ویندوز ، لینوکس و مک

دانلود نرم افزار softros lan messenger برای وینذوز

Qualia یک نرم افزار پیام رسان تحت شبکه داخلی متن باز است که می توانید از آن برای ارتباطات درون شبکه ای استفاده نمایید. این نرم افزار هم به هیچ سروری نیاز ندارد و علیرغم این از قابلیت هایی چون اطلاع رسانی از طریق نوتیفیکیشن، انتقال فایل و ثبت و ذخیره پیام ها برخوردار است. از Qualia LAN Messenger می توانید در سیستم های عامل ویندوز، لینوکس و مک استفاده کنید.

Squiggle نرم افزار چت تحت شبکه LAN

نرم افزار چت تحت شبکه برای کامپیوتر

مثل دیگر برنامه های چت درون شبکه ، Squiggle نیز یک نرم افزار رایگان  برای برقراری ارتباطات نقطه به نقطه بدون نیاز به هیچ سروری است. پس از نصب برنامه شما به راحتی و سریع می توانید به هر کدام از کاربران شبکه محلی متصل شوید. این برنامه شامل ویژگی هایی از قبیل زیر است:

  • چت گروهی، اراسال پیام های همگانی و چت خصوصی
  • اتصال بین دو شبکه محلی جدا از طریق زیر شبکه ها یا پورت های WAN
  • پشتیبانی از زبان های مختلف
  • انتقال فایل
  • ذخیره تاریخچه چت

برنامه چت تحت شبکه CD Messenger ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

نرم افزار CD Messenger به شما اجازه می دهد که با کاربران نزدیک به خود یا حتی دیگر کاربران در سرتاسر جهان در یک شبکه امن و پایدار بپردازید. این نرم افزار ارسال پیام در شبکه LAN هیچ محدودیتی در تعداد کاربرانی که می توانند به شبکه ملحق شده و از آن استفاده نماید اعمال نمی کند. چه یک موسسه کوچک باشد یا یک شرکت بین المللی بزرگ با شعباتی در سرتاسر جهان.

دانلود نرم افزار چت تحت شبکه

ارتباطاتی که خارج از یک شبکه محلی صورت می گیرد از طریق اتصال اینترتی ممکن می شود. این نرم افزار برای دانلود و استفاده کاملا رایگان است.

نرم افزار پیام رسان تحت شبکه داخلی LanTalk

نرم افزار چت تحت شبکه برای کامپیوتر

پیام رسان LanTalk به شما اجازه ارسال و دریافت پیام ها در یک شبکه محلی یا اینترانت می دهد. برای استفاده از این نرم افزار به هیچ اتصال جانبی جدای از اتصالات درون شبکه نیاز نخواهید داشت. قابلیت هایی مثل ارسال ایمیل، ارسال انواع فایل ها و چت گروهی با دیگر اعضای شبکه از ویژگی های این نرم افزار است. LanTalk را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید. البته برای بهره بردن از آن فقط تا یک ماه اجازه استفاده رایگان را خواهید داشت.

می توانید مطلب معرفی ۱۵ برنامه متفاوت چت و دوستیابی با قابلیت جستجو اطراف و افراد نزدیک را نیز در انزل وب مطالعه نمایید.

Winpopup نرم افزار چت در شبکه مشابه LAN Messenger

نرم افزار چت تحت شبکه محلی

Winpopup یک پیام رسان موفق دیگر است که در ویندوز نصب می شود و از پروتکل SMB/Net BIOS استفاده می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید خیالتان از اینکه پیام های درون شبکه را هیچ کسی جز اعضای آن نمی بینند راحت باشد. Winpopup نرم افزاری امن، ساده و حتی جالب است. این نرم افزار می تواند هم بدون سرور و هم با استفاده از آن کار کند.

Outlook LAN Messenger نرم افزار ارسال و دریافت فایل در شبکه

دانلود نرم افزار softros lan messenger برای وینذوز

Outlook LAN Messenger پیام رسانی است که برای استفاده در شبکه های محلی سازمان های کوچک و متوسط طراحی شده است. این برنامه گزینه ای بسیار خوب برای جایگزینی با پیام رسان های اینترنتی است. پیام ها در محیطی کاملا امن تبادل می شوند. Outlook با انواع شبکه ها نظیر LAN، شبکه WAN و سرویس های ترمینال سازگار است. همچنین در صورت استفاده از زیر شبکه برای متصل کردن شعبه های مختلف یک سازمان در محدوده ای بزرگ نیز می توانید از مزایای این نرم افزار ارسال و دریافت فایل در شبکه بهره مند شوید.

نرم افزار چت تحت شبکه محلی BigAnt Messenger

نرم افزار پیام رسان تحت شبکه داخلی

پیام رسان BigAnt یک نرم افزار چت تحت شبکه کامپیوتر بسیار خوب برای سازمان ها است. قابلیت های مختلفی چون VoIP، کنفرانس ویدیویی، چت ویدیویی و بسیاری ویژگی های دیگر در این نرم افزار گنجانده شده است تا انواع نیازهای یک سازمان بزرگ را بدون مراجعه به برنامه هایی خارج از شبکه محلی برآورده سازد. همچنین با استفاده از امکان Quick send می توانید ضمن ارتباط مستمر با همکاران خود به انتقال انواع فایل ها با سرعت هر چه تمام تر بپردازید.

کاربردی ترین سرویس های چت تصادفی را می توانید در مطلب ۱۰ تا از بهترین سرویس های چت تصادفی آنلاین با مردم سراسر جهان پیدا کنید.

نرم افزار چت تحت شبکه برای کامپیوتر Bopup Messenger

نرم افزار چت تحت شبکه داخلی

این پیام رسان مخصوصا برای استفاده در شرکت های بین المللی که دارای شعبه های مختلفی در سرتاسر جهان هستند طراحی شده است. کاربران این پیام رسان می توانند به سادگی با همکاران خود به چت و تبادل اطلاعات بپردازند. هر کاربر Bopup می تواند دارای لیست مخاطبین اختصاصی خود باشد و آنلاین یا آفلاین بودن آن ها را مشاهده کند. فعالیت های صورت گرفته در نرم افزار قابل نظارت و کنترل توسط مدیران است تا از این طریق به حفظ امنیت شبکه داخلی سازمان کمک شود. رابط کاربری Bopup به گونه ای طراحی شده است که کار با آن را بسیار آسان و لذت بخش می کند. علاوه بر ویندوز، از این نرم افزار در اندروید هم می توانید استفاده کنید.

در صورت نیاز به سرویس چت آنلاین برای سایت خود می توانید به مطلب ۱۶ تا از بهترین ابزار پشتیبانی و چت آنلاین برای سایت و وبلاگ ها در انزل وب مراجعه کنید.

تجربه و پیشنهاد شما؟

در آموزش امروز انزل وب سعی کردیم که ۱۰ تا از بهترین نرم افزارهای چت تحت شبکه داخلی را به شما معرفی کنیم. چنانچه نرم افزار خوب دیگری در این زمینه میشناسید که در لیست امروز انزل وب نیست آن را در بخش نظرات و پیشنهادات این پست با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش حل مشکل قطع و وصل شدن اینترنت مودم وای فای ، LAN و..
۹ روش حل مشکل قطع و وصل شدن اینترنت مودم وای فای ، LAN و..
تفاوت بین شبکه LAN و WAN
بررسی تفاوت بین شبکه LAN و WAN
اشتراک گذاری اینترنت در شبکه ویندوز 10 ، 8 و 7
آموزش ۵ روش اشتراک گذاری اینترنت در شبکه ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
6 روش حل ارور a network cable is unplugged
آموزش ۶ راه حل ارور A Network Cable is Unplugged ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

نظرات

  • ابراهیم says:

    lan messanger
    https://soft98.ir/internet/network/16390-lan-messenger-92.html
    خوبه و مشکلی نداره . یعنی من اینها رو تست کردم

    BigAnt Office Messenger 5.2.01 تنظیمات سخت و کار نکرد
    Softros.LAN.Messenger.6.3 کرک برگشت به حالت اول بعداز دو هفته و کلی دردسر
    Voice Connector کار نکرد
    Outlook Messenger xp+کارنکرد
    openfire مضخرف و پیچیده و بی ارزش
    winpopup-lan-messenger-5.5 مضخرف
    LANMessenger TSR کلاینت – سرو
    realpopup lan messenger کرک ندارد
    bopupmes حجم سرور ۱۷۴ مگ نصب کردم کار نکرد
    bitrix24 پیچیده و هزار کاره و مسنجر ندارد
    Hillstone.VoiceCo برای xp ساده ولی کار میکند
    pidgin-2.13.0 اصلا برای چت در لن نیست
    BORGChat-Inst چت فارسی ندارد
    miranda-im-v0.10.80-unicode تنظیم ش رو انجام ندادم هنوز
    cd messanger ———نیاز به اینترنت
    output messanger ————-سرور کلاینت در دفتر ویندوز۱۰ نصب شد تنظیمات زیاد و ناروان و قاطی

    همون لن مسنجر خوبه ولی وقتی پیامی ارسال میشه تیک دریافت نداره که بفهمی طرف خونده یا نه.

  • مرتضی says:

    beebeep از بهترین نرم افزارهای مسنجر تحت ویندوز و رایگان است. عالیست

  • سعید says:

    سلام
    چطوری کرکش کردین؟بعد از کرک شدن با گذشت چند روز کرکش میپره
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • پارسا جعفری says:

    با سلامی دوباره
    من نرم افزار BigAnt رو روی سرور راه اندازی کردم
    نرم افزار قوی و خیلی خوبیه
    اما به نکته ای که اشاره نشده اینه که نرم افزار بعد از ۲ ماه باید تقریبا ۱۰۰۰ دلار هزینه کنید
    ینی نرم افزار واسه ۲ماه رایگان
    با فایل پچ هم نتونستم کرکش کنم
    تا الان هیچ راهی پیدا نکردم
    از دوستان خواهش میکنم اگر راهی میشناسن که این نرم افزار کرک بشه معرفی کنن
    سپاس از همه دوستان
    یه نکته ی دیگه هم از lan messenger بگم خدمتتون ، این نرم افزار هم بعد از ۳۰ روز از حالت رایگان خارج میشه و هیچ پچ یا کرکی براش موجود نیست
    اما تمام تاکیدم روی BigAnt هست ، اگر میتونید اونو یه جوری کرک کنید به منم اطلاع بدید
    ممنون از همه دوستان
    tokisti.ir@Gmail.com

  • محمد says:

    سلام
    نرم افزار skype for biusness هم برای راه اندازی سرویس چت روم داخلی هست. اما واقعا خیلی بیخود و دردرسرزاست. سمتش نرید.
    همین bigAnt گزینه مناسبیه. output messager هم گزینه سبک و خوبیه فقط کمی مشکلات داره که باید منتظر اپدیت هاش موند تا حل بشه.

    • پارسا جعفری says:

      درود
      من چند سالیه از Lan messenger استفاده میکنم
      مشکلی نداشته
      درضمن اینکه این نرم افزار میتونید دسترسی دسکتاپ رو داشته باشید ، ینی بدون حضور در محل سیستم دیگران میتونید آن سیستم رو مدیریت یا رفع عیب کنید.
      پیشنهاد من Lan Messenger هست.