ایرلاین ارزان برای پرواز به شهر میلان ایتالیا

۴ ایرلاین ارزان برای پرواز به شهر میلان ایتالیا [رپورتاژ آگهی]

شهر میلان، در خود ترکیبی از دنیای مدرن و سنتی را همراه با مد، تاریخ، هنر جای داده و به پرطرفدارترین شهرهای ایتالیا تبدیل شده است. البته میلان همیشه به عنوان یک مقصد توریستی خاص و دنیایی شگفت انگیز از مد مطرح بوده است.

شهر میلان

اما در حال حاضر با شناخته تر شدن میلان، محبوبیتی دوجندان پیدا کرده است. جاذبه های معروف این شهر همچون کلیسا جامع میلان، محله ناویلی، کلیسا سانتا ماریا دله گرتزیه، کاخ اسفورتسسکو، نگارخانه ویتوریو امانوئل دوم، سالن تئاتر آلااسکالا و … تنها گوشه ای از ویژگی های خاص این شهر می باشند. اگر به آمار فروش بلیط های هواپیما دقت کنید متوجه خواهید شد که بلیط هواپیما برای میلان یکی از پرفروش ترین های جهانی و حتی بلیط هواپیما خارجی کشورمان می باشد.

بلیط هواپیما میلان

این شهر اروپایی مساحتی بالغ بر ۱۸۰ کیلومتر مربع دارد، و در فاصله ۳۶۸۱ کیلومتری از کشورمان قرار گرفته است. و مسافران این شهر در حرکت از تهران در حدود ۵ ساعت را در هواپیما تا مقصد سپری می کنند. البته این زمان بستگی به عواملی همچون شرایط آب و هوایی ، میزان شلوغی خطوط پروازی و از همه مهم تر نوع هواپیما و ایرلاین مربوطه دارد.

برای پرواز به میلان به صورت کلی ایرلاین های بسیاری مانند دلتا ایر، ایرفرانس، ایرچاینا، ایبریا، ایرکانادا و هواپیمایی امارات از سراسر جهان به میلان پرواز مستقیم دارند. اما این ۴ ایرلاین زیر بهترین خطوط هوایی می باشند که از ایران به سمت میلان پرواز مستقیم انجام می دهند و شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما میلان از www.tahagasht.com/flight/milan-airplane-ticket استفاده کنید.

بلیط هواپیما میلان

قطر ایرویز

این شرکت هواپیمایی متعلق به دولت کشور قطر بوده و از سال ۱۹۹۳ میلادی در حال فعالیت می باشد. این شرکت که از سال ۲۰۱۳ عضو اتحادیه وان ورلد شده است، در حال حاضر جزء چند شرکت هواپیمایی جهان می باشد که به هر ۵ قاره جهان پرواز دارد. یکیاز پرواز های مهم و پرفروش این شرکت در کشورمان پرواز تهران به سمت ایتالیا و از همه مهم تر میلان می باشد.

قطر ایرویز

برای رزرو بلیط هواپیما پرواز های این شرکت هواپیمایی شامل هر سه کلاس پروازی فرست، بیزینس، اکونومی می باشد. از امکانات تفریحی داخل هواپیما نیز می توان موارد زیر را نام برد. صفحه نمایش با امکان انتخاب فیلم، موسیقی، بازی، نقشه جهانی، اصلاعاتی درباه شهر مقصد و … . منو غذایی، هندزفری .

ایرفلوت

یکی دیگر از ایرلاین های فعال در کشور ما و خط ایران ایتالیا شرکت ایرفلوت می باشد . این شرکت هواپیمایی متعلق به کشور بزرگ روسیه می باشد و قطب اصلی فعالیت آن فرودگاه بین المللی شرمتیوو می باشد. اما هم اکنون در خط های پروازی دیگر نیز در حال فعالیت و ارائه خدمات می باشد.

ایرفلوت

شرکت هواپیمایی ایرفلوت از سال ۱۹۲۳ میلادی در زمینه پرواز های هوایی در حال فعالیت و خدمات رسانی می باشد. این شرکت جزء ایرلاین های قدیمی و پرتجربه جهانی می باشد و در لیست بهترین شرکت های هواپیمایی جهان از نظر مسافران و کیفیت خدمات رسانی قرار گرفته است. البته شرکت ایرفلوت در گزشته کاملا در اختیار دولت بود اما پس از فروپاشی شوروی به شرکتی نیمه خصوصی تبدیل شد.

ایرفلوت تا زمانی که تحت مدیریت اتحاد جماهیر شوروی بود بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان شناخته می شد. و در سال ۲۰۰۷ میلادی نیز به عنوان نوزدهمین شرکت پرفروش جهان معرفی شد. در حال حاضر اکثر پرواز های این شرکت شامل ۳ کلاس پروازی فرست، بیزینس و اکونومی به همراه بخشی مجزا به نام اسپیس پلاس می باشد که هر مسافر می تواند با پرداخت هزینه ای بیشتر فضای بیشتری را برای پا و صندلی خود درخواست نماید، این حالت در تمام کلاس های پروازی ممکن می باشد.

پگاسوس

برای سفر به میلان می توانید از پرواز های پگاسوس نیز بلیط خود را تهیه نمایید. حسن خوبی که این ایرلاین نسبت به بقیه دارد هزینه نسبتاً کم بلیط آن می باشد . شرکت هواپیمایی پگاسوس یکی از ایرلاین های موفق ترکیه می باشد که به غیر از پرواز های داخلی کشور ترکیه، پرواز های دیگری را نیز در سراسر جهان انجام می دهد.

پگاسوس

در ابتدا این شرکت تنها در زمینه پرواز های چارتری شرکت ایرلینگاس فعالیت داشت، اما هم اکنون یکی از ایرلاین های موفق ارزان قیمت اروپا محسوب می شود.

ترکیش ایرلاینز

شاید خیل لازم به معرفی ایرلاین ترکیش نباشد. چرا که این ایرلاین ترکیه ای بسیار  محبوب و شناخته شده می باشد.

ترکیش ایرلاینز

ترکیش ایرلاین که امروزه یکی از چند شرکت بسیار موفق ترکیه می باشد از سال ۱۹۳۳ میلادی در این کشور شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر با داشتن حدود ۳۳۰ فروند هواپیما به ۲۹۰ مقصد بین المللی پرواز مستقیم دارد. شما نیز می توانید برای سفر به میلان بلیط خود را اط این ایرلاین تهیه نمایید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات