ارسال و گذاشتن گیف در استوری اینستاگرام

آموزش تصویری ارسال و گذاشتن گیف در استوری اینستاگرام

قابلیت استوری از جمله ویژگی های اینستاگرام است که از زمان معرفی شدن موجب شده است این شبکه اجتماعی محبوب از یک پلتفرم ایستای اشتراک گذاری عکس به یک پلتفرم پویا و جذاب در زمینه تولید انواع محتوا تبدیل شود. توسعه دهندگان ایسنتاگرام با درک این موضوع روز به روز در حال افزایش امکانات این بخش از نرم افزار هستند. یکی از جدیدترین این امکانات، گذاشتن GIF در استوری اینستاگرام است که در این مطلب انزل وب به آموزش آن پرداخته شده است.

آموزش گذاشتن GIF یا گیف متحرک در استوری اینستاگرام

How to Add Animated GIFs to Instagram Stories

پیش از این قرار دادن تصاویر گیف در استوری های اینستاگرام تنها از طریق نرم افزارهای کمکی ممکن بود. اما اینستاگرام در به روز رسانی های جدید خود این قابلیت را به امکانات پر شمار خود اضافه کرده است. از این رو در این مطلب انزل وب به این خواهیم پرداخت که چگونه در استوری اینستاگرام گیف بگذاریم.

طریقه گذاشتن گیف در استوری اینستاگرام

برای قرار دادن گیف متحرک در استوری اینستاگرام ابتدا استوری مورد نظر خود را در اینستاگرام مثل همیشه با گرفتن عکس یا ضبط ویدیو بسازید.

چگونه در استوری اینستاگرام گیف بگذاریم

سپس از بالای سمت راست روی آیکون استیکر را لمس کنید. در اینجا می توانید استیکر GIF را در کنار دیگر گزینه ها مانند هشتگ، سوال و جواب، مکان و … مشاهده کنید.

گیف متحرک در استوری اینستاگرام

پس از انتخاب این استیکر، یک نوار جستجو به همراه پر طرفدارترین از استیکرهای متحرک استوری اینستاگرام باز می شود.

گیف های استوری اینستاگرام

در اینجا می توانید از میان محبوب ترین گیف ها، یکی از آن ها را انتخاب نمایید. همچنین می توانید با استفاده از نوار جستجو به دنبال گیف مورد نظر خود بگردید.

دانلود گیف استوری اینستاگرام

با انتخاب گیف مد نظر خود می توانید آن را در هر بخشی از استوری که دلتان می خواهد قرار دهید. در نهایت می توانید اگر مشکلی با استوری مانند لود نشدن گیف در استوری اینستاگرام نبود به انتشار آن بپردازید.

ارسال گیف در استوری اینستاگرام

شما می توانید مطلب دیدن استوری بدون فهمیدن بقیه را هم در انزل وب مطالعه نمایید.

آپلود گیف در اینستاگرام از طریق سرویس Giphy

همانطور که دیدید در مرحله قبلی می توانستیم از Giphy برای پیدا کردن محبوب ترین گیف ها استفاده کنیم. قبلا تنها راه قرار دادن گیف در استوری اینستاگرام استفاده از این برنامه بود. این نرم افزار در واقع یک موتور جستجوی قدرتمند در زمینه فایل های گیف است که علاوه بر کتابخانه وسیعش، دارای یک برنامه موبایل نیز است که به شما اجازه می دهد گیف های مورد علاقه خود را به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

طریقه گذاشتن گیف در استوری اینستاگرام

برای گیف گذاشتن در استوری اینستاگرام از طریق سرویس گیفی فقط باید گیف مورد نظر را در محیط برنامه پیدا کنید و پس از انتخاب ان، دکمه Share را لمس نمایید. حالا لیستی از شبکه های اجتماعی به شما نشان داده می شود. شما می توانید با انتخاب آیکون اینستاگرام برنامه آن را باز کنید. حالا در اینجا می توانید به سادگی این گیف را به استوری خود اضافه نمایید.

نحوه نمایش استوری فقط برای دوستان نزدیک را نیز می توانید در انزل وب یاد بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب با آموزش ارسال و گذاشتن گیف در استوری اینستاگرام در خدمت شما کاربران گرامی انزل وب بودیم، چنانچه در مورد گیف های استوری اینستاگرام، نظر و یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش قدم به قدم ساخت گیف در نسخه جدید فتوشاپ
آموزش قدم به قدم ساخت گیف در نسخه جدید فتوشاپ (متن و تصویر)
آموزش نحوه ارسال گیف در کامنت اینستاگرام
آموزش 4 روش تبدیل ویدیو و فیلم به گیف در تلگرام
آموزش ۴ روش تبدیل ویدیو و فیلم به گیف در تلگرام
آموزش 5 روش ساخت گیف در واتساپ
آموزش ۵ روش ساخت گیف در واتساپ

نظرات