سایت های تبدیل فایل RAR به Zip آنلاین

۷ تا از بهترین سایت های تبدیل فایل RAR به Zip آنلاین

فایل های فشرده به این خاطر که می توانند حجم زیادی از فایل ها را به صورت یک جا دسته بندی کرده و با اشغال فضای کمتر در هنگام ذخیره سازی، کار نگه داری و انتقال آن ها را ساده تر سازند از محبوبیت زیادی بین کاربران کامپیوتر برخوردارند. این فایل ها دارای فرمت های متعددی هستند که البته معروف ترین آن ها فرمت های RAR و Zip می باشد. در این مطلب انزل وب سایت هایی جهت تبدیل فایل های RAR به Zip به صورت آنلاین را معرفی می کنیم.

سایت تبدیل آنلاین فایل RAR به Zip

How To Convert RAR Files to Zip Online

قبلا به معرفی سایت های فشرده سازی زیپ و آنزیپ آنلاین فایل ها در انزل وب پرداخته بودیم. این بار در این مطلب قصد داریم شما را با سایت هایی آشنا کنیم که از طریق آن ها می توانید عمل تبدیل فایل های RAR به Zip را به صورت آنلاین انجام دهید.

روش تبدیل RAR به Zip با گوشی و کامپیوتر در سایت Docspal

سایت Docspal برای تبدیل انواع فایل ها با فرمت های گوناگون به یکدیگر به کار می رود و تبدیل فایل RAR به Zip تنها یکی از امکانات پر شمار آن است. شیوه کار در این سایت بسییار ساده است. فقط باید به صفحه مورد نظر رفته و از طریق دکمه Browse file، فایل فرشده مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید آن را به سادگی در محل مورد نظر بکشید. راه دیگر برای انتخاب فایل فشرده این است که در صورت آنلاین بودن آن، آدرس اینترنتی فایل را در بخش Enter File URL وارد نمایید.

تبدیل آنلاین rar به zip

در مرحله بعدی می توانید فرمت مورد نظرتان را انتخاب نمایید. در اینجا همه فرمت ها در اختیار شما قرار گرفته است.

تبدیل فایل های rar به zip

در نهایت می توانید مشخص کنید که فایل تبدیل شده به کدام آدرس ایمیل شما فرستاده شود و سپس روی دکمه Convert Files کلیک کنید. فایل تبدیل شده به صورت یک لینک جهت دانلود به ایمیل شما فرستاده می شود.

روش تبدیل rar به zip

شما می توانید بهترین نرم افزارهای حذف و شکستن پسورد فایل های فشرده را نیز در انزل وب پیدا کنید.

سایت Cloudconvert برای تبدیل آنلاین فایل های RAR به Zip

در سایت Cloudconvert می توانید انواع فایل های صوتی، تصویری، متنی، ویدیویی و فشرده را به فرمت های دیگر تبدیل کنید. بیش از ۲۰۰ فرمت توسط این سایت پشتیبانی می شود. برای انجام این تبدیل نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نخواهید داشت و فقط کافیست فایل مورد نظر خود را درون سایت آپلود کرده و به تبدیل آن بپردازید. امنیت این فایل ها توسط سایت تضمین شده است. زیرا بلافاصله پس از اتمام کار تبدیل فرمت، از روی سرور آن پاک خواهند شد. شما پس از اینکه فایل فشرده مورد نظر خود را آپلود کردید می توانید زا طریق بخش Create Archive، فرمت مورد نظر خود را برای تبدیل آن انتخاب نمایید.

تبدیل rar به zip

در نهایت می توانید در پایین تیرین بخش صفحه سایت، انتخاب کنید که فایل تبدیل شده در یکی از سرویس های ذخیره ابری شامل دراپ باکس، گوگل درایو، وان درایو و باکس ذخیره شود تا به این طریق قادر به دانلود فایل جدید باشید. سپس روی دکمه Start Conversion کلیک کنید تا عملیات تبدیل فرمت فایل آغاز شود.

استخراج فایل rar

سایت Convertio جهت تبدیل فایل RAR به Zip

سایت Convertio نیز برای تبدیل انواع فایل ها به یکدیگر از جمله فایل های فشرده به کار می رود. شیوه کار برای تبدیل فایل Winrar به Zip با این سایت بسیار ساده است. شما می توانید فایل مورد نظر خود برای تغییر فرمت را از یکی از راه های چهار گانه در سایت آپلود کنید. آپلود فایل از کامپیوتر، آپلود آن از طریق یکی از سرویس های ابرای دراپ باکس و گوگل درایو و در نهایت تایپ آدرس اینترنتی محل ذخیره فایل.

تبدیل آنلاین فایل rar به zip

ضمن اینکه قادر هستید به آپلود و تبدیل چند فایل در کنار هم و به صورت همزمان نیز بپردازید. پس از آپلود فایل و انتخاب فرمت مورد نظر برای تبدیل آن باید روی دکمه Convert کلیک کنید. در نهایت می توانید این فایل را از طریق یکی از سرویس های دراپ باکس یا گوگل درایو که دارای حساب کاربری در آن هستید دریافت نمایید.

تبدیل فایل rar به zip در اندروید

تبدیل فرمت RAR به Zip آنلاین در سایت Onlineconvertfree

شما می توانید از سایت Onlineconvertfree برای تبدیل آنلاین فایل های صوتی، ویدیویی، عکس، PDF و فایل های آرشیوی مانند RAR و Zip به فرمت های دیگر استفاده کنید. شیوه کار در این سایت هم مانند دیگر مواردی است که تا اینجا معرفی کردیم. ابتدا فایل مورد نظر خود را از کامپیوتر، دراپ باکس یا گوگل درایو در سایت آپلود کنید. سپس فرمت مورد نظر خود را برای تبدیل فایل به آن انتخاب نمایید (در اینجا فرمت Zip).

تبدیل فایل winrar به zip

در نهایت با کلیک بر روی دکمه Convert، آن را به فرمت Zip تبدیل نموده و پس از چند ثانیه (بسته به حجم فایل)، لینک دانلود آن را دریافت نمایید.

روش تبدیل RAR به Zip در سایت Freefileconvert

سایت تبدیل آنلاین فایل RAR به Zip

سایت Freefileconvert نیز به راحتی امکان تبدیل فرمت RAR به Zip را برای شما فراهم می کند. در اینجا نیز می توانید به یکی زا سه روش آپلود فایل از طریق کامپیوتر، آپلود آن از رطق سرویس های ابری یا کپی کردن آدرس اینترنتی آن به آپلود فایل فشرده مد نظر خود در این سایت بپردازید. در نهایت پس از انتخاب فرمت مورد نظر خود از میان انبوه گزینه هایی که در دسترس شما قرار گرفته است روی دکمه Convert کلیک کنید.

سایت Convertfiles برای تبدیل فایل به Zip

روش تبدیل rar به zip

همانطور که از نام Convertfiles مشخص است می توانید از این سایت برای تبدیل انواع فایل ها به دیگر فرمت ها استفاده کنید. در این سایت نمی توانید از سرویس های ابری برای آپلود فایل فشرده مورد نظرتان استفاده کنید و فقط دو راه انتخاب فایل در کامپیوتر یا دانلود آن از یک لینک پیش روی شما قرار داده شده است. قبل از اینکه فایل را آپلود کنید باید از بخش Input format، فرمت آن را انتخاب نمایید. سپس از طریق بخش Output format می توانید فرمت خروجی فایل را مشخص کنید. در نهایت روی Convert کلیک کنید. به دو طریق می توانید فایل تبدیل شده را دریافت نمایید. یا به صورت مستقیم در خود سایت یا اینکه آدرس ایمیلی را مشخص نمایید تا لینک دانلود آن فرستاده شود. در حال حاضر حداکثر حجم فایل آپلود شده در این سایت می تواند تا ۲۵۰ مگابایت باشد.

استخراج فایل RAR و تبدیل به Zip در سایت Online-convert

تبدیل فایل به zip

آخرین سایتی که جهت تبدیل آنلاین فایل RAR به Zip در اندروید ، آیفون و کامپیوتر در این مطلب معرفی خواهیم کرد، سایت Online-convert است. متاسفانه محیط سایت بیش از حد شلوغ است و به همین دلیل شاید در نگاه اول کمی کار با آن مشکل به نظر برسد. ولی شیوه تبدیل فایل ها در این سایت هم به سادگی موارد قبلی می باشد. در Online-convert هم می توانید از سه راه کامپیوتر، سرویس های ابری و آدرس اینترنتی به آپلود فایل خود بپردازید. سپس به راحتی روی Start Conversion کلیک کنید تا فرایند تبدیل فایل به فرمت مورد نظر شما آغاز شود.

در صورت نیاز می توانید روش ادغام و چسباندن دو یا چند فایل RAR را در انزل وب فرا بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سرویس های مناسب در زمینه تبدیل آنلاین فایل RAR به Zip را به شما معرفی کردیم. از کدام سرویس استفاده کردید و نظر شما راجع به آن چیست؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نحوه باز كردن فايل های RAR در اندرويد
نحوه باز کردن فایل های RAR در اندروید
آموزش ۸ روش حل مشکل باز نشدن فایل RAR در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
آموزش 6 روش فشرده سازی فایل در اندروید
آموزش کامل ۶ روش فشرده سازی فایل در اندروید
آموزش 4 روش استخراج و باز کردن فایل RAR در کامپیوتر
آموزش ۴ روش استخراج و باز کردن فایل RAR در کامپیوتر

نظرات