جواب دادن و پاسخگوی خودکار تماس ها در اندروید

۵ روش جواب دادن و پاسخگوی خودکار تماس ها در اندروید

حتما برایتان پیش آمده است که به دلیل مشغول بودن یا بند بودن دستتان نتوانید به یک تماس تلفنی پاسخ دهید. گاهی این اتفاق باعث می شود که تماس مهمی را از دست بدهید. در این مطلب انزل وب، شما را با برنامه هایی آشنا خواهیم کرد که به پاسخگویی خودکار به تماس های اندروید در اینگونه مواقع کمک می کنند.

دانلود بهترین برنامه های پاسخگوی خودکار تماس اندروید

How to Use Auto Call Answering Feature and Apps on Android

قابلیت پاسخگویی خودکار باعث می شود برای جواب دادن به تماس های دریافتی حتما نیاز به زدن یک دکمه بر روی گوشی خود نداشته باشید. در این حالت حتی اگر فقط یک هندزفری به گوشی متصل شده باشد، به محض دریافت تماس و بدون اینکه خودتان کاری کنید می توانید با مخاطب خود به صحبت بپردازید. از این رو در این پست انزل وب بهترین برنامه های پاسخ دهی خودکار تماس را معرفی کرده ایم.

پاسخ دهی خودکار تماس در اندروید

نسخه های مختلف اندروید با توجه به تولید کننده گوشی از رابط کاربری متفاوتی بهره می برند. با این حال می توان گفت که تنظیمات پاسخگوی خودکار در اکثر نسخه های اندروید (معمولا نسخه های پایین تر اندروید) به شکل زیر (یا شبیه آن) است:

۱- گوشی خود را روشن کنید.

۲- روی آیکون Dialer (معمولا با علامت گوشی تلفن و به رنگ سبز است) را لمس کنید.

۳- از سه نقطه واقع شده در بالای صفحه نمایش، Settings را انتخاب کنید.

۴- حالا در اینجا باید گزینه Auto Answer Feature را مشاهده نمایید. در صورت عدم مشاهده آن می توانید وارد گزینه Call Settings شوید.

۵- حالا این گزینه را فعال کنید تا از این پس بتوانید از قابلیت پاسخگویی خودکار در گوشی اندرویدی خود بهره مند شوید.

دانلود برنامه پاسخ گویی خودکار تماس ها اندروید Auto answer & callback

پاسخ دهی خودکار تماس

برنامه پاسخگویی تماس اندروید Auto answer & callback فقط یک کار انجام می دهد و البته آن را هم به نحو احسن به سر انجام می رساند. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید تماس های دریافتی خود را به صورت خودکار و بدون درگیر کردن خود پاسخ دهید. البته این برنامه فقط در صورتی کار می کند که هندزفری به گوشی متصل باشد. گرچه به صورت خودکار توانایی شناسایی هندزفری بلوتوث را هم در صورت اتصال به گوشی شما دارد. بدین صورت اگر این هندزفری را خاموش کنید، تماس دریافتی نیز به صورت خودکار قطع خواهد شد. از این برنامه در نسخه های اندروید پایین تر از ۹ می توانید به صورت رایگان استفاده کنید.

روش های حل مشکل Call Ended اندروید را نیز می توانید مطالعه نمایید.

HandsFree Answer نرم افزار پاسخ خودکار به تماسها برای اندروید

نرم افزار پاسخ خودکار به تماسها برای اندروید

برنامه پاسخ دادن به تماس با صدا HandsFree Answer نیز می تواند هنگامی که مشغول کاری هستید یا به دلیل پر بودن دستتان نمی توانید تماس دریافتی را پاسخ دهید به کارتان می آید. فقط کافیست یک بار آن را تنظیم کرده و پس زا آن دیگر نیازی به هیچ کار دیگری ندارید. از خوبی های این برنامه این است که در مصرف باتری صرفه جویی می کند. همچنین می تواند با توجه به فعالیت شما (مثلا رانندگی یا دوچرخه سواری)، به صورت خودکار خود را به حالت اجرا در آورد. شما همچنین قادر به مشخص کردن مخاطبانی هستید که در صورت تماس گرفتن آن هاف این برنامه باید به صورت خودکار پاسخگویشان باشد.

مطلب بهترین برنامه بلاک شماره تماس را نیز در انزل وب مطالعه نمایید.

+I’m Not Here برای پاسخ دادن به تماس با صدا

جواب دادن خودکار تماس

با استفاده از برنامه +I’m Not Here می توانید به صورت خودکار پاسخگوی تماس های دریافتی خود باشید. از این برنامه مخصوصا در ادارات بسیار استفاده می شود. معمولا در ادارات، کارمندان در صورتی که نمی توانند پاسخگوی تماس تلفنی باشند باید آن را از طریق یک پاسخگوی خودکار اعلام نمایند. در این حالت می توانید صدای خود را ضبط کرده و متن مورد نظر خود را در صورت دریافت تماس ضبط کنید تا برای تماس گیرنده پخش شود. این برنامه می تواند فرایند انجام این کار ا برای شما بسیار ساده تر کند.

پاسخگویی خودکار سامسونگ با برنامه Auto answer call

نرم افزار پاسخگویی تماس اندروید

از Auto answer call نیز می توانید برای مدیریت تماس ها و پاسخگویی خودکار به آن ها استفاده کنید. پس از تنظیمات اولیه ای که در برنامه اعمال کردید دیگر نیازی به کار دیگری نخواهید داشت. از آن پس همه کارها توسط خود برنامه انجام خواهد شد. شما می توانید از هدست های معمولی یا بلوتوث برای کار با این برنامه استفاده کنید. البته یک نکته را به خاطر داشته بشاید. اگر گوشی خود را در حالت قفل یا حالت Sleep قرار داده باشید، این برنامه قادر به اجرای خودکار نخواهد بود.

بهترین برنامه های مدیریت مخاطبین در اندروید را نیز می توانید در انزل وب پیدا کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز چند مورد از بهترین برنامه وصل شدن و پاسخگوی خودکار تماس در اندروید گوشی های سامسونگ ، هواوی و.. را به شما معرفی کردیم. از بین روش های ذکر شده، کدام را ترجیح می دهید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 3 روش پاسخگوی خودکار ایمیل در جیمیل
آموزش ۳ روش پاسخگوی خودکار ایمیل در جیمیل
آموزش 3 روش ارسال پاسخ خودکار دایرکت اینستاگرام
آموزش ۳ روش ارسال پاسخ خودکار دایرکت اینستاگرام
پاسخ خودکار پیام های دریافت شده در واتس اپ اندروید
آموزش پاسخ دهی خودکار به پیام های دریافت شده در واتس اپ اندروید

نظرات

  • نادر says:

    این برنامه احتیاج به این همه توضیح ندارد. پاسخگویی اتوماتیک تصویری واتس چه جوری فعال میشه؟؟؟!

  • محمودرضایی says:

    چگونه از اتصال خودکار تماس جلوگیری کنم

  • مهران says:

    چگونه میتوانم اپلیکشن یا برنامه ای نصب کنم که وقتی گوشی در منزل هست هندزفری بیسیم را به خیابان میبرم هر کسی زنگ زدن گوشی بطور خودکار تماس را به هدز فریزر بیسیم انتقال دهد۔

  • محمد says:

    سوالم در مورد اینه که چجوری یک پاسخگوی خودکار تماس ایجاد کنم مثل اسیاتک ۱۵۴۴

  • حسین says:

    خیلی عالیه..یه مدت میخاستم بدونم حرفای پشت سرم چیا زده میشه…روی‌اون یکی‌گوشیم نصب کردم..و به عمد میگذاشتم توی اتاق و میرفتم و حالت عجله داشتن را در میووردم که یعنی فراموش کردم اون گوشیم را ببرم‌.بعد تماس میگرفتم به گوشیم .از قبل هم رو حالت بیصدا گذاشته بودمش.و نور صفحه تاچ را هم تا حد امکان‌ بسته بودم..تماس‌میگرفتم تماس وصل میشد و گوش میدادم‌به حرف های افراد خانواده..چه حرف های درخشانی که گفته نمیشد..البته بعد فهمیدم کارم اشتباهه.و فقط و فقط تنها چیزی که نصیبم میشد ناراحتی و غصه خوردن از حرفاشون‌پشت سرم بود.دیگه این کارا نکردم.و دیگه هم بها ندادم به کسایی که پشت‌سرم جوری دیگه بودن

  • میثم says:

    فوق العاده ای شما
    من خیلی وقته درگیر این شدم چطور میشه این وضیعیت رو خاموش کرد با توضیحات شما تنوستم خاموشش کنم
    ممنون

  • صالح says:

    سلام تبلتم خودکار به تماسها پاسخ میده اوتو آنسور رو هم غیر فعالش کردم تو تنظیمات گوشی ولی بازم خودکار جواب میده چیکار کنم؟

    • علی لواسانی says:

      توی تنظیمات گوشی برو به قسمت answer automatically و این گزینه رو غیرفعال کن