تکنولوژی روز، کتاب‌های مجازی و دانلود کتاب‌های PDF

تکنولوژی روز، کتاب‌های مجازی و دانلود کتاب‌های PDF [رپورتاژ آگهی]

در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی، رفته رفته کتاب‌های مجازی جایگزین کتاب‌های چاپی می‌شوند. طرفداران محیط‌زیست نیز به شدت با این اتفاق موافق هستند چرا که استفاده کمتر از کتاب‌های چاپی و کاغذی، برابر است با قطع شدن کمتر درختان و درنتیجه آسیب رساندن کمتر به طبیعت و محیط‌زیست. جدای از این مورد، سهولت استفاده از کتاب‌های PDF و در دسترس بودن آن‌ها، به همراه حمل و نقل راحت‌تر کتاب‌های الکترونیک نسبت به کتاب‌های چاپی، باعث شده است تا کاربران به سمت این سبک جدید از مطالعه روی خوش بیشتری نشان دهند. کافی است حمل و نقل کردن یک کتابخانه با صدها جلد کتاب را مقایسه کنید با حمل و نقل کردن هزاران جلد کتاب الکترونیک در داخل یک فلش مموری یا حتی در حافظه تلفن همراهتان! ساده‌تر نیست؟

کتاب‌های مجازی و دانلود کتاب‌های PDF

در ایران هم طی سال‌های اخیر، استفاده از کتاب‌های PDF توسط کاربران، رو به فزونی یافته است. از همین روی پرتال‌های تخصصی بسیاری در زمینه ارائه خدمات دانلود کتاب مشغول فعالیت هستند. یکی از بزرگ‌ترین وبسایت‌هایی که مشغول ارائه خدمات فرهنگی در قالب دانلود کتاب می‌باشد، وبسایت کافه کتاب می‌باشد. کافه کتاب از سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را آغاز کرد. این وبسایت در ابتدا تنها به دانلود کتاب‌های تاریخی اختصاص داشت. اما رفته رفته و هنگامی که بیشتر و بیشتر مورد اقبال عمومی قرار گرفت، دامنه‌ فعالیت‌های خود را گسترده کرد.

امروز کافه کتاب به عنوان بزرگ‌ترین مرجع دانلود کتاب در زمینه مطالعات علوم انسانی با داشتن روزانه هزاران بازدیدکننده، در میان علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی مورد توجه قرار گرفته است. در این پایگاه اینترنتی، انواع کتاب‌های تاریخی، کتاب‌های باستان‌شناسی، کتاب‌های اسطوره‌شناسی، کتاب‌های جغرافیا، کتاب‌های جامعه‌شناسی، کتاب‌های روانشناسی، کتاب‌های زبان‌شناسی، کتاب‌های دینی و مذهبی و انواع رمان و شعر در قالب کتاب‌های اکترونیک PDF  و کتاب‌های گویا (کتاب‌های صوتی) برای دانلود عموم علاقمندان قرا گرفته است. بیشتر کتاب‌های این وبسایت، کتاب‌های نایاب و کمیابی هستند که دسترسی به آن‌ها خارج از این پرتال بسیار سخت و مشکل می‌باشد. کاربران فهیم انزل وب را به بازدید از وبسایت فرهنگی کافه کتاب دعوت می‌کنیم:

https://kaffeketab.ir

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات