آموزش 2 روش انتقال حجم و بسته اینترنت ایرانسل و همراه اول به خط دیگر

آموزش ۲ روش انتقال حجم و بسته اینترنت ایرانسل و همراه اول به خط دیگر

اکثر افرادی که از اینترنت همراه استفاده می کنند، برای مقرون به صرفه تر شدن هزینه ها از بسته های اینترنت استفاده می کنند. حال ممکن است گاهی نیاز به انتقال بسته یا هدیه به خط دیگری داشته باشیم که اپراتور ها راهی هم برای این فرآیند ایجاد کرده اند. امروز در انزل وب روش انتقال بسته اینترنت ایرانسل و همراه اول به خط دیگر را آموزش خواهیم داد.

نحوه انتقال اینترنت ایرانسل به ایرانسل و همراه اول به همراه اول دیگر

How to Transfer Mobile Internet Package in Irancell and Hamrah Aval

قبلا در انزل وب روش فعال و لغو کردن دایورت خط در ایرانسل، همراه اول و.. را آموزش داده ایم. امروز هم قصد آموزش روش انتقال یا هدیه بسته اینرتنت را داریم. اپراتور های سیم کارت در ایران از تعرفه های مختلفی برای محاسبه هزینه اتصال به اینترنت همراه استفاده می کنند. هزینه مصرفی بر اساس دریافت یا ارسال هر کیلوبایت محاسبه می شود. اما اپراتور ها بسته هایی که دارای محدودیت های حجمی یا زمانی یا هردو هستند را هم تعریف کرده اند که جهت استفاده به صرفه تر هستند. در اپراتور های ایرانسل و همراه اول، شما می توانید برخی از بسته های اینترنت را برای خط دیگر در همان شبکه انتقال یا هدیه دهید که در ادامه روش انجام این کار را بررسی خواهیم کرد.

کد های دستوری انتقال اینترنت به یک شماره دیگر ایرانسل، دیگر در دسترس نیستند و نمیتوانید به وسیله آن ها اینترنت خود را به یک خط دیگر منتقل کنید. اگر میخواهید برای یک خط دیگر ایرانسلی اینترنت تهیه کنید باید با شماره گیری #۵۵۵* برای شخص مورد نظر اینترنت خریداری کنید. آموزش نحوه انجام اینکار در مطلب جدیدتر آموزش ۳ روش خرید اینترنت ایرانسل برای خط دیگران آورده شده است.

روش انتقال اینترنت ایرانسل به ایرانسل دیگر

برای انتقال اینترنت ایرانسل خط به خط شما می توانید بسته های اینترنت همراه روزانه ۱۵ مگابایتی، هفتگی ۱۰۰ مگابایتی و ۲۰۰ مگابایتی ۳۰ روزه را انتقال دهید. برای انتقال اینترنت ایرانسل بسته همراه روزانه ۱۵ مگابایت که هزینه ۵۰۰ تومانی دارد، شما باید کد زیر را در گوشی همراه خود (سیم کارت مبدا) شماره گیری کنید:

*۵۵۵*۵*۱*۱*شماره سیم کارت اعتباری مورد نظر#

روش انتقال اینترنت ایرانسل به ایرانسل دیگر

اگر هم قصد انتقال اینترنت ایرانسل به ایرانسل دیگر بسته هفتگی ۱۰۰ مگابایتی را دارید، باید ضمن پرداخت هزینه ۲۵۰۰ تومانی، کد زیر را شماره گیری کنید:

*۵۵۵*۵*۲*۲*شماره سیم کارت اعتباری مورد نظر#

روش انتقال اینترنت ایرانسل به ایرانسل دیگر

برای انتقال بسته اینترنت ایرانسل ۲۰۰ مگابایتی هم کد زیر را در گوشی خود شماره گیری کنید. هزینه این طرح هم ۵۰۰۰ تومان می باشد:

*۵۵۵*۵*۳*۱*شماره سیم کارت اعتباری مورد نظر#

روش انتقال اینترنت ایرانسل به ایرانسل دیگر

قابل ذکر است که در انتقال حجم اینترنت ایرانسل شماره مورد نظر خود را با فرمت ۰۹********* وارد کنید. در پایان پس از پرداخت هزینه، بسته مورد نظر در شماره سیم کارت وارد شده فعال می شود.

همچنین اگر پس از انتقال اینترنت ایرانسل به شماره دیگر قصد انتقال شارژ را هم دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۵ روش انتقال شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل دائمی و اعتباری: کد دستوری، اینترنت و.. را هم مطالعه نمایید.

روش انتقال بسته اینترنت همراه اول به همراه اول دیگر

در سیم کارت های همراه اول، شما می توانید در هنگام خرید بسته های نوترینو از طریق سامانه *۱# اقدام به انتقال اینترنت همراه اول کنید. برای این کار کد *۱# را شماره گیری کرده و گزینه ۵ را انتخاب کنید. می توانید مستقیما *۱*۵# را هم شماره گیری کنید.

روش انتقال بسته اینترنت همراه اول به همراه اول دیگر

برای انتقال بسته اینترنت همراه اول به خط دیگر پس از ورود به منوی ۵، انواع بسته های آماده شده نشان داده می شود.

روش انتقال بسته اینترنت همراه اول به همراه اول دیگر

در مرحله بعدی، بسته های قابل خرید را خواهید دید که بسته به نیاز خود، یک مدل را انتخاب کنید.

روش انتقال بسته اینترنت همراه اول به همراه اول دیگر

اکنون در این مرحله انتقال حجم اینترنت همراه اول به همراه اول نوبت به وارد کردن شماره دریافت کننده بسته می رسد. با انتخاب گزینه ۱.خودم می توانید بسته را برای خود بخرید. در غیر اینصورت شماره مقصد را وارد کنید.

توجه داشته باشید که شخص دریافت کننده نباید بسته فعال دیگری داشته باشد. در این صورت قادر به انتقال بسته نیستید و این موضوع قبل از پرداخت به شما اطلاع داده می شود.

پس از پرداخت هزینه، بسته انتقال و هدیه داده می شود. همچنین برای دسترسی سریع تر، شما می توانید از کد های مستقیم زیر هم جهت انتقال حجم بسته اینترنت همراه اول به خط دیگر استفاده کنید:

  • آلفا روزانه ۱۵۰ مگابایت ۱،۰۰۰ تومان: *۱*۵*۱*۱#
  • آلفا هفتگی ۸۰۰ مگابایت ۵،۰۰۰ تومان: *۱*۵*۱*۲#
  • آلفا+ یک روزه ۲۰۰ مگ (۱۰۰ مگابایت+۱۰۰ مگابایت هدیه شبانه) ۱،۵۰۰ تومان: *۱*۵*۲*۱#
  • آلفا+ هفت روزه ۶۰۰ مگ (۳۰۰ مگابایت+۳۰۰ مگابایت هدیه شبانه) ۵،۰۰۰ تومان: *۱*۵*۲*۲#
  • آلفا+ سی روزه ۶۰۰ مگ ( ۳۰۰ مگابایت +۳۰۰ مگابایت هدیه شبانه) ۷،۰۰۰ تومان: *۱*۵*۲*۳#
  • آلفا+ سی روزه ۲ گیگ ( ۱ گیگابایت+۱ گیگابایت هدیه شبانه) ۱۰،۰۰۰ تومان: *۱*۵*۲*۳#

در پایان پس از انتقال اینترنت همراه اول دائمی به اعتباری برای این که از میزان مانده بسته خود مطلع شوید، مطالعه مطلب آموزش ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش انتقال و هدیه بسته اینترنت همراه را از طریق خطوط ایرانسل به ایرانسل دیگر و همچنین همراه اول به همراه اول دیگر را آموزش دادیم. نظر شما راجب این ویژگی چیست و از نظر شما اپراتور ها چه ویژگی های دیگری را در این زمینه باید اضافه کنند؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه طریقه انتقال اینترنت همراه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • Milad arian says:

    منم میخواستم اینو بهفهمم چجوری میشه؟؟؟؟

    • Z says:

      سلام
      من اینترنت از قبل گرفتم
      الان هیچ‌کدوم از کد های همراه درس نیس
      میشه اگه میدونید کدش رو بگید

  • ... says:

    بسته ای که از قبل خریداری شده را چطور از طریق خط همراه اول به همراه اول انتقال بدهیم؟

  • حمید says:

    منم ایرانسل انتقال دادم نشد همش الکیه

    • امیر says:

      سلام وقتتون بخیر
      یه بسته ۴۰گیگ برا خط ایرانسلم گرفتم میخواستم بدونم راه حلی هست برای انتقال به خط همراه اولم؟؟

  • احسان says:

    ببخشید میشه مثلا من یک بسته اینترنت فعال کردم
    بعد دیگه به دلیلی میخوام بقیه اینترنت رو بفرستم تو خطی دیگه
    آیا میشه این کار رو کرد

  • FARZAD.KhademiPour says:

    با سلام . مدتی است که از گوشی پدر مرحومم که خاموشه و همراه اول دائم می باشد متوجه شدیم با وجود اینکه تمام بدهی ماه قبلی را صفر کرده‌ایم بازم این ماه مثلاً ۱۰۰ هزارتومان هزینه ی قبض پرداختی آمده.که وقتی درون قبض پرداختی نگاه کردیم ،مربوط به چند بار انتقال شارژ و انتقال یا خرید بسته به شماره ی دیگری بود. می خواستم ببینم از کجا مشخص میشود که این شارژ ها یا بسته های نِت که به خط دیگه ای فرستاده شده ، اون خط رو چگونه باید فهمید چه شماره ایه؟؟!؟

    • سحر says:

      سلام
      اپلیکیشن همراه من رو نصب کنید
      اونجا مشخص میشه که چه شماره هایی به اسم پدرتونه
      همون شماره ها میتونن از طریق همراه من شارژ و اینترنت انتقال بدن

  • پرویز says:

    من ازاپ اشتباه بجای شماره همراه اول ی نفر دیگه شماره همراه اول دوستم را زدم آیا امکان انتقال هست هردو خط همراه اول و اعتباری

  • XXX says:

    من ۲۴ گیگ نت دارم میخوام انتقالش بدم هرچی این کد ها رو میزنم میگه کد نامعتبر است لطفا یکم بهم بگه چیکار کنم تاریخ انقضای نتم نزدیکه لطفا یکی بگه

  • شایگان says:

    یه سوال میشه اینترنت همراه اول به ایرانسل منتقل کرد؟؟

    • ایرانی says:

      سلام اگر بسته فعال داشتم وخاستم همان بسته را انتقال دهم چکار باید کنم

  • بهروز says:

    خیلی دیوثن همه ی اُپراتورها یکی از یکی کص کشتر عمه ننه ها دارن اینقدر میپچونن که یه جوری آدم اشتباه کنه یه پولی واسشون انتقال بده . من توصیه م به همه ی هم وطنای عزیز اینه که از بسته های کوتاه مدت واسه بیرون از خونه استفاده کنین یکی یه دونه خط ADSL هم واسه تو خونه تهیه کنین که خیلی کم هزینه تر از اینترنت همراه تموم میشه . بهترینشون شاتل و پارس آنلاین اما اگه بتونین تهیه کنید شاتل از همش بهتر

  • جمال says:

    یکی بگه اخه دیوص اگه ۱۰ هزینه انتقال بده طرف خودش بگیره به صرفه تره که فقط از ملت میمکن

  • حبیب says:

    خیلی بی ناموسن .جیب مردمو خالی میکنن بدبخت مردم نمیدونن باید چکار کنن

  • توحید says:

    اشتباهی بسته اینترنت همراه اول خریدم حالا اگه بخوام انو به خط دیگه انتقال بدم چیکار کنم

  • alisharifzade says:

    بسته اینترنتی فعال شده در خط خودم که نمیتونم استفاده کنم را چگونه قبل از منقضی شدن، به خط دیگری انتقال بدم؟؟؟

  • Ghsh says:

    از شرکتهای ایرانسل وهمراه اول دزدتر و.. تر نیست فقط بلدن دست کنن توی جیب مردم خداکنه ازگلوتون پایین نره بی وجدانهای بی ناموس

  • جعفر هاوکینگ says:

    بابا جون خواستیم بدونیم ایا از حجم اینترنتی که خودمون فعال داریم و برای خط همراه اول هم خریدیم میتونیم منتقل کنیم به خط همراه اول دیگه یانه؟یعنی من بیست گیگ اینترنت دارم میخوام ده گیگش رو هدیه بدم،ایا میشه؟،روش کد زدن رو که همه بلد هستن و براحتی میشه با پول خرید و انتقال داد

  • ماهروو says:

    من میخوام اینترنتم را کامل بفرستم روی خط دیگه ابرانسلی،اگرامکانش هست،لطفا راهنمایی کنید..

  • فاروق says:

    مسخره کردید مردم رو تا کی میخوایید دزدی کنید بخدا یه روزی مردم از گلوتون میکشن بیرون همین مونده بود بگید برای انتقال بسته به دیگری نیاز به ضامن دو تا کارمند بانک داره مردحسابی طرف بسته رو اشتباهی خریده یا لازم نداره میخواد بده به یکی دیگه این اداها چیه درمیارید

  • migi says:

    این همه پول واسه اینترنت میدیم که هیچ.. واسه انتقال چس مثقال اینترنت هم پول میخوان

  • migi says:

    این همه پول واسه اینترنت میدیم که هیچ.. واسه انتقال چس مثقال اینترنت هم پول میخوان هی انتقال ندی بهتره

    • جعفرهاوکینگ says:

      دیگه دزد خونه شاخ و دم نداره که،شایدم زبون مارو کلا نمیفهمن که چی میگیم

  • مصطفی شهرکی says:

    خیلی‌خیلی‌بده‌‌همش‌چرته

  • خ ب says:

    خودم بسته همراه اول برام فعال شده ونیاز ندارم خواستم همین بسته خودم رو هدیه بدهم وبسته جدید نخرم ،اگه امکان دارد این مورد رو هم فکری در موردش داشته باشید ،چون مصرف نمیشه وزمانش به پایان نیرسد ..ممنون

  • الی says:

    مسخره کردید مردمووو
    اصلا خوشم نیومد چندشششششششش

  • ایمان says:

    سرکاریه نشستم خوندم.زرنگا مشترکین میخوان از حجم بسته فعال خودشون انتقال بدن راهی داره یا نه.اینکاری که شما توضیح دادین همه بلدن

    • جعفرهاوکینگ says:

      واقعا ملت رو چی فرض کردن خدا میدونه،،دقیقا اون راه رو که عمه منم بلده،اینا میخوان فقط دزدی کنن،یک کله بگن نه،دیگه چرا اینهمه قر میان

  • F says:

    منم متوجه نشدم ۷هزار تومان پول دادم ولی انتقال انجام نشد

  • مهدی says:

    مردما سر کار گذاشتین ،این مسخره بازیا چیه ؟؟؟؟فقط از مردم دزدی میکنید!!!

  • شهاب says:

    اسگل کردین یه ساعته ۱۰تا صفحه زیر رو کردم نوشتین انتقال بسته تودم بلد بودم خرید برای دیگرز میخوام اینترنت خطمو انتقال بدم من

  • امیرعلی says:

    با سلام
    چگونه نت همراه اول را به ایرانسل انتقال دهیم؟

  • مهدی صادقی says:

    کد لغو اینترنت دهه فجر چنده

  • حنانه says:

    به درد من نخورد 🥺

    کد انتقال اینترنت که تو گوشیمه چیه؟؟

  • محمد صلائی says:

    من بسته خریدم برای همراه اول نمیشه انتقال داد به همراه اول دیگه ای

    • زهرا says:

      برید خودتونو مسخرع کنید بستع اینترنتی کع فعالع میخوام انتقال بدم اینایی کع نوشتین همع بلدن

صفحات 1 2 3 4 5