کامل کار و ثبت نام در سایت Freelancer (فریلنسر)

آموزش کامل کار و ثبت نام در سایت Freelancer (فریلنسر)

کسب و کار هایی که به صورت Freelancing هستند، آمار رو به رشدی دارند. همینطور افرادی که به دنبال شغل هستند هم فریلنسر را به عنوان یکی از اولویت های اولیه خود قرار داده اند. در بین سرویس های خارجی Freelancer.com یکی از بهترین خدمات دهنده های برای فریلنسر ها جهت کسب درآمد است. امروز در انزل وب روش کامل کار و ثبت نام در سایت Freelancer را به شما آموزش می دهیم.

آموزش تصویری نحوه کار و کسب درآمد از سایت فریلنسر (Freelancer.com)

How to Working as a Freelancer on Freelancer.com

فریلنسر یا آزاد کار می تواند یک شغل اول یا دوم برای افراد مختلف باشد. در فریلنسینگ مکان جغرافیایی شما مهم نیست و می توانید پروژه های مورد نیاز کارفرما ها را از هر نقطه ای از دنیا در خانه خود انجام دهید. ما قبلا در انزل وب ۱۴ سایت استخدام دورکاری و فریلنسر فارسی و خارجی را به شما معرفی کرده ایم که یکی از آن ها Freelancer است. اگر شما قادر و مایل به انجام پروژه های آزادکاری بین المللی هستید، سایت Freelancer یک گزینه مناسب برای کسب درآمد آنلاین شما می باشد که در ادامه روش ثبت نام و کار با آن در ایران را بررسی خواهیم کرد.

کسب درآمد از سایت Freelancer در ایران

قبل از مطالعه نحوه کار با سایت Freelancer، نکته ای مهم که باید درباره سایت Freelancer به آن اشاره کنیم این است که این سرویس از پاسپورت و آدرس ایران پشتیبانی نمی کند.

برای استفاده از این سرویس در ایران، شما باید با شخص دیگری که در خارج از کشور است ارتباط داشته تا از اطلاعات فردی و پی پال (PayPal) او جهت ساخت حساب استفاده کنید. در غیر اینصورت احتمال از دست رفتن درآمد و حساب کاربری وجود دارد.

پس از ساخت حساب Verify شده و کسب درآمد، شخص رابط می تواند با کمک وبسایت های واسط در ایران، درامد را به شما منتقل کند. روند کار این وبسایت ها به این صورت است که شخص رابط درآمد کسب شده شما را به حساب پی پال وبسایت های واسط در این زمینه واریز کرده و سایت معادل مبلغ آن را در ایران به شما پرداخت می کند و کارمزد خود را دریافت می کند. برای استفاده از این سرویس فعلا فقط به همین شکل می توانید کسب درآمد داشته باشید.

اگر هم خودتان قصد ساخت اکانت پی پال را داشتید، مطالعه مطلب آموزش کامل تصویری روش ساخت اکانت پی پال (PayPal) برای شما کاربردی خواهد بود. همینطور مطالعه مطلب آشنایی با پرفکت مانی، وب مانی را هم در همین زمینه فراموش نکنید.

ساخت اکانت در سایت Freelancer

اولین قدم شما در استفاده از سایت، ساخت اکانت و ثبت نام در سایت Freelancer است. ابتدا وارد سایت Freelancer شده و روی دکمه Sign UP کلیک کنید.

ساخت اکانت در سایت Freelancer

برای ایجاد حساب کاربری شما ۲ گزینه خواهید داشت:

  • استفاده از اکانت فیسبوک
  • استفاده از ایمیل و رمز عبور

پس از انتخاب گزینه مورد نظر، نوبت به انتخاب نام کاربری می رسد. این نام برای لاگین شدن به سایت کاربرد دارد و نام مورد استفاده جهت معرفی به کارفرما نیست.

ساخت اکانت در سایت Freelancer

حال باید نوع حساب خود را انتخاب کنید:

  • Work: برای کار کردن به عنوان فریلنسر
  • Hire: برای استخدام و جذب فریلنسر ها به عنوان کارفرما یا مشتری

از آنجایی که شما قصد فریلنسر شدن دارید، گزینه I Want to Work را انتخاب کنید.

ساخت اکانت در سایت Freelancer

حال باید برای کسب درآمد از سایت Freelancer مهارت های خود را از بین صد ها گزینه های موجود انتخاب کنید. با حساب کاربری رایگان، شما قادر به انتخاب ۲۰ مهارت مختلف هستید. برای راحتی می توانید از باکس سرچ استفاده کنید یا با انتخاب رده شغلی، مهارت های مورد نیاز را ببینید. با کلیک روی Next Step به مرحله بعد بروید.

ساخت اکانت در سایت Freelancer

در پنجره بعدی ثبت نام در سایت Freelancer باید اطلاعات دیگری از خود مانند نام خودتان (نامی که به مشتری نشان داده می شود و جهت برقراری اطمینان بهتر است نام اصلی خودتان باشد)، زبان هایی که به آن مسلط هستید، سطح مهارت در زمینه های انتخاب شده را وارد کنید.

ساخت اکانت در سایت Freelancer

اکنون از شما خواسته می شود که حساب اعتباری یا کارت اعتباری خود را ثبت کنید تا حسابتان Verify شود. انجام این مرحله فعلا ضروری نیست اما کارفرما به افرادی که حساب تایید شده و وریفای Freelancer داشته باشند، بیشتر اعتماد می کنند و برای دریافت دستمزد و.. هم به این حساب نیاز خواهید داشت.

این دو مرحله در افتتاح حساب فریلنسر را با رعایت نکته ای که در اول مطلب ذکر شده است انجام دهید.

ساخت اکانت در سایت Freelancer

پس از ثبت اطلاعات، به شما پیشنهاد برای خرید رایگان اکانت کاربری ویژه برای یک ماه می شود. در حساب کاربری ویژه شما باید هر ماه هزینه اشتراک پرداخت کنید. درباره سایت Freelancer در حساب کاربری ویژه از امکانات بیشتری برخوردار خواهید بود و بیشتر دیده می شوید.

ساخت اکانت در سایت Freelancer

به همین راحتی حساب شما ساخته می شود.

ساخت پروفایل موثر در سایت Freelancer

پس از ساخت حساب کاربری، جهت استفاده از سایت Freelancer وقت آن است که پروفایل خود را آماده کنید.

ساخت پروفایل موثر در سایت Freelancer

در نظر داشته باشید که تعداد بسیار زیادی فریلنسر آماده به کار در این سرویس هستند. پس با تهیه اکانت و پروفایل مناسب می توانید در نمایش مهارت ها و رقابت با سایر کاربران موفق تر باشید. برای ساخت پروفایل باید موارد زیر را کامل کنید:

Headline: این قسمت عنوان و تیتر معرفی شما است که می تواند شامل مهارت شما باشد. اولین چیزی که افراد با مشاهده پروفایل شما می بینند این قسمت است که نمایانگر حرفه شما است. به طور مثال (SEO-Savvy Content Developer و..)
ساخت پروفایل موثر در سایت Freelancer

Personal Bio: در مورد خوتان و کارتان در این قسمت بنویسید. زمان تجربه های کاری، دستاورد ها و هر چیزی که می تواند به کارفرما نشان دهد که شما می توانید انتخاب او باشید را بنویسید.
ساخت پروفایل موثر در سایت Freelancer

Portfolio: نمونه کاره ای قبلی را معرفی کرده و یا به نمایش بگذارید.
ساخت پروفایل موثر در سایت Freelancer

Work Experience: تجربه های کاری خود را معرفی کنید.

Education: تحصیلات خود را اعلام کنید.
ساخت پروفایل موثر در سایت Freelancer

Set Your Rate: نرخ رنج دستمزد خود برای کار در سایت فریلنسر تعیین کنید. (مبالغ منصفانه باشد نه آنقدری که زیاد باشد و نظر مشتری را جلب نکند و نه آنقدر که خود را کم مهارت نشان دهید)

Certification Exams: آزمون هایی که می توانید انجام دهید تا تخصص خود را در زمینه های مختلف نشان دهید.
ساخت پروفایل موثر در سایت Freelancer
این آزمون ها در سطوح مختلف هستند و شامل پرداخت هزینه می شوند. همچنین برخی از مشاغل نیازمند دریافت Certification هستند.
ساخت پروفایل موثر در سایت Freelancer

پیشنهادات و گزینه های عضویت در سایت Freelancer

در ادامه آموزش  استفاده از سایت Freelancer باید بگوییم که عضویت شما در سایت رایگان است اما محدودیت های زیادی برای شما اعمال می شود. به طور مثال می توانید فقط ۸ پیشنهاد در هر ماه بدهید. بنابراین در نهایت مجبور می شوید که اشتراک کاربر ویژه سایت را بخرید. پیشنهاد ما این است که ابتدا تا زمان آشنایی با سایت از حالت رایگان استفاده کنید. پس از مسلط شدن اقدام به دریافت یک ماه اشتراک رایگان کنید و پس از آن می توانید با پرداخت هزینه از امکانات سایت استفاده نمایید. اگر سایت Freelancer منبع درآمد خوبی برای شما باشد، هزینه کردن برای آن سرمایگذاری قابل قبولی خواهد بود.

پیشنهادات و گزینه های عضویت در سایت Freelancer

هزینه اشتراک سایت Freelancer بسته به سطوح مختلف متفاوت است و پیسنهادات ویژه ای بر اساس تعداد پیشنهادات ماهانه، روش اخذ درامد، تعداد مهارت ها، استفاده از نوتیفیکشن و.. وجود دارند. می توانید از سطوج پایین و ارزان قیمت تر شروع کنید و به مرور آن را افزایش دهید. در حال حاظر  پلن هایی با هزینه ۰.۹۹ دلار در ماه تا ۵۹.۹۵ دلار در ماه وجود دارد.

همچنین اگر به دنبال کسب درآمد از یوتیوب هم هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش کامل نحوه کسب درآمد از یوتیوب (Youtube) را هم مطالعه نمایید.

پیدا کردن کار در سایت Freelancer

حال به هدف اصلی خود یعنی پیدا کردن کار و کسب درآمد از سایت Freelancer می رسید. شما برای پیدا کردن کار های مناسب باید سخت جستجو کنید. برای افزایش تجربه کار در Freelancer پیشنهاد می کنیم کارهای ساده و ارزان را در ابتدا انجام دهید تا نمونه کار و سابقه کاری برای خود بسازید. همینطور برای پیدا کردن شغل می توانید از فیلتر های زیر استفاده کنید:

  • Project Type: شما می توانید نوع پروژه که در ادامه معرفی می کنیم را انتخاب کنید.
  • Skills: مهارت های مورد نیاز برای پروژه ها
  • Listing Type: از بین گزینه هایی مانند تمام وقت، فوری و.. حالت مورد نظر خود را برای مرتب سازی لیست استفاده کنید.
  • Fixed/Hourly Price: نوع قیمت گذاری پروژه (ساعتی و ثابت) و همچنین میزان حداکثر و حداقل را می توانید تعیین کنید.
  • Location: محل جغرافیایی برای اجرای کار
  • Language: زبانی که پروژه در آن به باید تهیه شود.

پیدا کردن کار در سایت Freelancer

انواع شغل و پروژه های موجود در سایت Freelancer

در این سرویس شغل ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که ساختار و هزینه های متفاوتی دارند:

  • Hourly Projects: پروژه های ساعتی که در آن شما و مشتری با نرخ ساعتی موافق می کنید و در ازای میزان زمانی که برای پروژه قرار داده اید، دستمزد دریافت می کنید. در این موارد شما اید برنامه Freelancer Desktop App را نصب کنید تا با همکاری کارفرما، روند انجام پروژه نظارت شود و ساعت نهایی که کار می کنید ثبت شود. همچنین از روند انجام کار عکس گرفته می شود.
  • Fixed Projects: پروژه های ثابت که در آن قیمت مشخص شده است و شما و مشتری آن را قبول می کنید یا بر سر آن به توافق می رسید.
  • Contests: رقابتی که در آن کارد آن ها و کارشناس ها با یکدیگر رقابت می کنند. این نوع کار کاملا به نفع مشتری است و در آن فریلنسر ها باید پروژه کامل را ارسال کنند تا کارفرما تنها یکی از آن ها را که بهتر می داند انتخاب کند.
  • Services: خدمات پیشنهادات شغلی است که توسط خود فریلنسر ها قرار داده می شود. شما انتخاب می کنید که چه خدماتی می دهید (با پیشنهادات وتخفیف های خاص) و یک پست تهیه می کنید تا مشتری به سراغ شما بیاید.
  • Preferred Freelancer Program: در این دسته معیار های خاصی وجود دارد که فقط واجدین شرایط می توانند آن ها را قبول کنند. درامد این قسمت بیشتر است ولی فقط افرادی که مهارت خود را ثابت کرده و Certification دارند می توانند پیشنهاد بدهند.

اموزش کامل سایت Freelancer، ارسال پیشنهاد برای کار در سایت Freelancer

در هنگام استفاده از سایت Freelancer و پس از پیدا کردن پروژه مورد نظر خود، با کلیک روی Bid on This Project می توانید یک پیشنهاد برای انجام آن کار ارسال کنید. در این پیشنهاد باید مبلغ پیش پرداخت، ضمانت، در برخی مبلغ پیشنهادی انجام کل پروژه و مطالب مورد نظر خود را بنویسد. این قسمت یکی از مهم ترین گام های دریافت پروژه است.

اموزش کامل سایت Freelancer، ارسال پیشنهاد برای کار در سایت Freelancer

برای ارسال پیشنهاد موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • شرح کامل پروژه یا شغل را بخوانید.
  • سوالات و ابهامات را بپرسید.
  • هر پیشنهاد را منحصر به فرد بنویسید و عمل کپی پیست کردن متن پیشنهادات برای هر پروژه را انجام ندهید.
  • در صورت امکان نمونه کار ها مشابه پروژه را جداگانه در پیشنهاد خود قرار دهید.
  • زمان مورد نیاز و هزینه ها را کامل در نظر بگیرید.
  • نقاط عطف و مثبتی در کار خود نسبت به سایر همکاران قرار دهید تا به مشتری آپشن بیشتر بدهید.

مدیریت پروژه در سایت Freelancer

پس از این که کارفرما به شما اطمینان کرد، باید پروژه را به بهترین شکل ممکن پیش برده و مدیریت کنید. پیشنهاد می کنیم به طور مرتب وضعیت پیشرفت را گزارش دهید، اگر جزییات روشن نیست آن را مطرح کنید و برنامه ریزی برای اتمام به موقع داشته باشید.

مدیریت پروژه در سایت Freelancer

با دریافت بازخورد مناسب پس از اتمام کار، پروژه های بعدی را راحت به دست خواهید آورد.

حل اختلاف در سایت Freelancer

هر چند که امیدواریم در استفاده از سایت Freelancer به این قسمت نیاز نداشته باشید، اما در صورت بروز اختلاف بین شما و کارفرما، می توانید از قسمت Dispute Resolutions استفاده کنید. اگر خودتان به هیچ توافق نرسیدید، در این قسمت با ارائه توضیحات و.. وضعیت و شرایط کار برای شما مشخص می شود.

در پایان اگر با کیف پول بیت کوین ، محبوب ترین پول مجازی برای انتقالات آنلاین ارزیآشنا نیستید، مطالعه مطلب آموزش کامل تصویری ثبت نام و ساخت کیف پول بیت کوین را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سایت Freelancer را به شما معرفی کردیم و نحوه ایجاد حساب، کار و کسب درآمد از آن را آموزش دادیم. نظر شما راجب این سرویس چیست؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه کار در سایت فریلنسر را در دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید. همینطور می توانید این مطلب را با سایر دوستان فریلنسر خود به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش ثبت نام و کار با سایت Upwork
آموزش ثبت نام و کار با سایت Upwork
بهترین سایت استخدام دورکاری و فریلنسر فارسی و خارجی
بررسی ۱۴ سایت استخدام دورکاری و فریلنسر فارسی و خارجی

نظرات

  • حسین says:

    با توضیحاتی ک در اینجا هست میتوان گفت فریلنسر گزینه خوبی برایه کار و کسب درامد میباشد ولی همراه این توضیحات باید کارفرمایی هم معرفی نماید ک کاراموز بتواند با ان ارتباط بگیرد و شروع کند

  • رحمت الله says:

    سلام
    ببخشید من در وقت sign up وقتی ایمیل و رمز رو میزنم و روی دکمه آبی کلیک می کنم صفحه یک جور پرده میگیره و پس همون صفحه sign up میاد
    میشه کمک کنید چحوری این مشکلو حل و خودمو ثبت نام کنم
    تشکر

  • هستی says:

    سلام وقت بخیر من الان وارد سایت فریلنسر شدم و گویا محدودیت ایجاد کرده و حساب پیپال که به کارت مجازی متصل هستن رو قبول نمیکنه میتونم از ویزا کارت برای واریز استفاده کنم ؟ یا حتما باید کارت متصل به پیپال باشه؟

  • محمد says:

    سلام من مالک سایت ایلیا بست هستم مایل هستم برای محتوا نویسی و سئو سایت و همچنین ساخت سایت ورد پرسی خدمات ارائه بدم

  • مینا says:

    بسیار عالی و مفید بود .تشکر

  • Millad says:

    ببینید داخل سایت کلیت هایی راجب سایت فریلنسر گفته شد
    البته جزئیات و مراحل دیگه ای هم باید طی بشه
    ب ما گفته میشه حساب بسازید پروژه بگیرید انجام بدید پول ب حساب پی پال شما واریز میشه.
    ولی اینجوری نیست
    یک اینکه وقتی پروژه ای رو میگیرید اگه شرکتی باشه از شما رزومه میخواد نام نام خانوادگی شماره تماس و ملیت
    دوم اینکه بعد از پروسه یک باید تست بدید تا واقعا ثابت بشه که میتونید کار رو انجام بدید
    سوم وقتی جزئیات پروژه برای شما ارسال میشه
    پروژه ها قفل دار هستن و برای آزادسازی اونا باید پول ب حساب واریز کنید مثل یک برنامه نویسی app ساده ۵۰$هزینه داره تا آزاد بشه و در اختیار شما قرار بگیره
    و شما پس از پایان کار ، درامد توافق شده +۵۰$اولیه رو دریافت میکنید
    البته همه شرکت ها ب این راحتی نیست
    و شما باید هزینه اتصال حساب ب بانک مرجعی ک شرکت باهاش کار میکنه رو انجام بدید ک خودش هزینه ای بین ۱۰۰تا ۲۰۰$ میشه
    البته این پول هم ب درآمد نهایی اضافه میشه ..
    خلاصه ک فکر نکنید میتونید خیلی راحت کسب درآمد کنید خلاصه واریز هاتون برای یک پروژه حدودا ۲۰۰دلار میشه ک برای ما بین ۵ تا ۶ میلیون هست …
    پس اول باید حساب پی پال خودتون یا هر حساب دیگه ای ک وارد سایت کردید رو تا ۲۰۰$حداقل شارژ کنید …
    موفق و پیروز باشید
    امیدوارم ب دردتون بخوره
    من خودم بالغ بر صدها پروژه دریافت کردم از سایت …
    و بگم ک دریافت پروژه ب راحتی اتفاق میوفته فقط قیمت مناسب در زمان کوتاه و پروفایل قوی از خودتون ارائه بدید..

    • sana says:

      سلام وقت بخیر
      من تازه میخوام ثبت نام کنم
      دوستی دارم که خارح کشور هستن ادرس و سیم کارت و پی پل در اختیارم میزارن ، پی پل به ویزا کارت خودشون وصل هست
      در سایت اطلاعات خودم و پاس خودم و وارد میکنم
      بنظرتون در این صورت حساب پی پل رو قبول نمیکنن؟راه دگه ای به غیر از پی پل وجود داره البته برای ماها که دیترسی نداریم؟

    • متین شهابی فر says:

      سلام دوست من. امکانش هست شمارت رو بدی تا باهات تماس بگیرم مشورت بگیرم؟ یا یه اسمس بدی زنگ بزنم؟
      ۰۹۳۳۳۴۶۷…

      • فروزش says:

        درود توضیحاتتون جالب بود فقط یه سوال اینکه منظورتون از پروژه دقیقا چی هست برای مثال اونیکه از کار ساده میخواد شروع کنه مثلا عوض کردن بک گراند و کارای فتوشاپی هم باید این مراحلی که گفتین مثل تست دادن و هزینه ها رو باید طی کنه؟

    • مهراد says:

      دم شما گرم اطلاعات خیلی مفیدی بود. میشه بگی برای شماره تلفن و تماس از طرف شرکت چه راهکاری بکار بردی؟ جایی چیزی راهنمایی نکرده. اگه چشمت خورد به این یا یه طوری شد. ممنون میشم جواب بدی یا اگه ادمین های سایت می بینن و می دونن جواب بدن.

  • رضا says:

    سلام- از نظراتی که خوندم مشخصه که دوستان تحقیقات زیادی در این مورد نکرده اند بهرحال تجربه شخصی خودمو میگم اولاً مطالبی که انزل وب ارائه داده یکی از راه حل ها هستش و به شخصه بنده حتی اگر دوستی هم در خارج داشته باشم اعتماد در این مورد به سختی پیش میاد و ثانیاً امکان وریفای کردن حساب از طریق ایران وجود دارد اما باید وی پی اس داشته باشید که ای پی ثابتی به شما بده (دقت کنید vpn نباشه چونvpn ای پی ثابتی نمیده) و سوماً با تحقیقاتی که کردم سایتهای وجود دارند که اکانت وریفای شده را به شما می فروشن البته درخصوص اعتبارش دقیق نمیدونم چقدر معتبره بهرحال شما تحقیقات بیشتری در این مورد انجام دهید و در اخر شاید مطالب دیگری هم در این خصوص وجود داشته باشه که بنده از ان بی اطلاع باشم بهرحال امیدوارم تحقیقاتی که در این مورد کردم مفید فایده باشه- موفق باشید

  • الینا says:

    سلام
    ممنون بابت مطالبتون اما کاش این سوالات را هم که پرسیده شده پاسخ بدید.
    وقتی اطلاعات پی پال یه نفر ازآشنایان که در خارج از ایران هست را می دهیم باید تمامی اطلاعات دیگمون هم متعلق به این فرد باشه مثلا نام و ایمیل و یا حساب فیسبوک و لینکدین؟

  • الینا says:

    سلام
    می شه سایتی که خودتون ازش نتیجه گرفتید را معرفی کنید؟ خیلی ممنون می شم

  • totti says:

    سلام به همگی.
    مطلب خیلی عالی و راهنمایی خوبی رو قرار دادید. اما اجازه بدید تجربه شخصی خودم رو بگم که تقریبا دو ماهی بود که داخل سایت فریلنسر حساب داشتم و میخاستم که پروژه بگیرم. باید بگم که گرفتن پروژه به همین راحتی ها نیست خیلی باید پیگیر باشید تا بتونید پروژه بگیرید. اینقدر تعداد فریلنسر ها بالاست که شانس خیلی کمی دارید تا بتونید پروژه بگیرید. اگه کس دیگه ای هم داره کار میکنه و موفق بوده خوشحال میشم راهنمایی کنه. با تشکر.

    • Fazel 1000 says:

      من تازه میخام وارد این عرصه بشم ..اگه مایل به همکاری هستین در واتساپ پیام بدین۰۹۳۰۲…

  • علی says:

    متاسفانه مطلبی که گذاشتید در نهایت به جای اشتباهی میرسه، به خاطر تحریم ها مارو بلاک میکنن، باید با VPS وارد این سایت شد و مدارکتون مربوط به یک کشور دیگر باشد.

    • totti says:

      سایت هایی هستند که به شما کمک می کنند تا بتونید مدارک رو تهیه کنید. در حقیقت مشکل اصلی گرفتن پروژه است که کار بسیار سختیه.

      • سعید says:

        سلام ببخشید در خصوص مدارک چطوری میشه تهیه کرد من تنها مشکلم برای ورود به این عرصه همین بخش مدارکه و مهارت هایی در زمینه های مختلف مهندسی دارم ممنون میشم راهنمایی کنید

      • علی says:

        اسم این سایت های چیه و واقعا جواب میده؟

      • مسعود says:

        چطور؟ من که با بارگزاری مدارکم حسابم بسته شد. میشه راهنمایی کنید

  • دنیز says:

    سلام ممنون بابت مطالب مفیدتون ببخشید من یه سوال داشتم من یه دوس دارم تو ترکیه مدارکی هم که میخوایم ثبت نام کنیم باهاش مال ینفر از آذربایجان هستش سایت مشکلی با اینکه مدارک آذربایجان باشه و شماره تلفن ترکیه و از ترکیه کار بشه نداره؟

  • سینا says:

    سلام من توی این سایت یه حسابی باز کردم اما نمیدونم که چطوری باید برای خودم پروژه بگیرم ؟

    • دنیز says:

      سلام ممنون بابت مطالب مفیدتون ببخشید من یه سوال داشتم من یه دوس دارم تو ترکیه مدارکی هم که میخوایم ثبت نام کنیم باهاش مال ینفر از آذربایجان هستش سایت مشکلی با اینکه مدارک آذربایجان باشه و شماره تلفن ترکیه و از ترکیه کار بشه نداره؟

    • Fazel 1000 says:

      خواستی بیا باهم همکاری کنیم منم اکانت دارم تو فریلنسر۰۹۳۰۲۸۶…شماره واتساپ

      • مسعود says:

        ممنون میشم منوهم راهنمایی کنین
        شماره واتساپتون که گزاشتین نشون نمیده برامون
        ۹۳۶۳۱۶…
        واتساپم

  • قاسم says:

    سلام وقت بخیر آیا نیاز به آی پی اختصاصی برای کار هست؟ اگر هست از کجا می تومنم تهیه کنم؟ چون یکبار اکانت ساختم و موقع وریفای وقتی متوجه شدن IP من از ایران هست سریعا اکانتمو بلاک کردن

  • سحر امینی says:

    سلام. من مدتیه توی سرچ هام به سایت شما میرسم و همیشه مطالبی که داشتید مفید بوده و تونسته کمکم کنه، خواستم ازتون تشکر کنم که محتوای خوب تولید میکنید، دمتون گرم 🙂