قیمت، خرید و فروش پیکسل خام ایرانی و وارداتی به صورت عمده

قیمت، خرید و فروش پیکسل خام ایرانی و وارداتی به صورت عمده [رپورتاژ آگهی]

برخی از تولید کنندگان، برای پایین آوردن هزینه های تولیدشان از مواد خام پیکسل بی کیفیت و درجه دو استفاده می کنند. که متاسفانه یا ظاهر مناسبی ندارند و یا هنگام مصرف مشکلاتی را برای مصرف کننده نهایی بوجود می آورند.

برخی نیز به تولید مواد خام پیکسل ایرانی دست زده اند که متاسفانه به تنها موردی که فکر نکرده اند کیفیت است! ورق آهن نازک،‌ سوزن کند، فرم غیر استاندارد و…
این بدین معنا نیست که همه ی برندهای مواد خام پیکسل چینی درجه یک هستند، اما در برندهایی مانند پاندا به همه ی نکات کیفی بها داده شده است. در مورد مواد خام پیکسل ایرانی نیز همین حالت مصداق دارد. برخی به مسئله ی کیفیت بی اهمیت بوده و برخی به آن توجه ویژه ای داشته اند.

گروه فرهنگی هنری علمدار، که سالهاست در زمینه تولید پیکسل، در انواع مختلف از جمله پیکسل سوزنی، پیکسل مگنتی و پیکسل جاکلیدی فعالیت می کند، پس از مدت ها استفاده از پیکسل خام چینی، به علت نوسانات نرخ ارز و مشکلات گمرکی، و به خاطر احساس نیاز به پیکسل خام با کیفیت و با قیمت مناسب اقدام به تولید پیکسل خام ایرانی نموده است و مفتخریم در حمایت از این تولید ملی اعلام کنیم که شبیه ترین فرم و کیفیت به نمونه پیکسل های درجه یک چینی را تولید می کند.

قطعاتی با ورق های فلزی درجه یک و براق، که فرم پیکسل خام را با عکاسی های صنعتی و نمونه برداری های دقیق و به عبارت دیگر با مهندسی معکوس از روی نمونه های مواد خام پیکسل چینی، عینا مشابه آنها طراحی نموده و با پایین نگه داشتن رنج قیمت پیکسل خام، کمک به تولید کنندگان در این حوزه می نماید. ضمن اینکه سنجاق بکار گرفته شده در پیکسل نیز کاملا تیز و بدون عیب و نقص می باشد. ازین رو برای خرید پیکسل خام نیاز بسیاری از تولید کنندگان پیکسل را مرتفع نموده است.

صرف داشتن ابعاد کلی پیکسل نمی توان اقدام به تولید مواد خام پیکسل ایرانی نمود. ممکن است قالبی را تولید کنند که قطعات خروجی آن کمی و فقط کمی اختلاف سایز و فرم با قطعه چینی داشته باشد. در این صورت به قالب دستگاه پرچ چینی نمیخورد و پرچ به درستی صورت نمیگیرد. در این مورد واحد صدم میلیمتر نیز اهمیت دارد. فرم پیکسل باید عینا مشابه نمونه های پیکسل خام چینی طراحی شده باشد تا مشکلی را برای تولید پیکسل ایجاد نکند.
در برخی نمونه های پیکسل خام سوزنی ایرانی شاهد آن هستیم که قسمتی از لبه های قطعات پشتی پیکسل دچار پلیسه و چروک هستند که حتی اگر تاثیر بدی در پرچ نداشته باشند، ظاهر خیلی نامرتب و ناخوشایندی دارند. و یا سوراخی که برای قرار گرفتن سوزن پیکسل تعبیه شده فرورفته و گود افتاده و نامرتب است. یادمان باشد که پیکسل محصولی زینتی ست و ظاهر و زیبایی آن بیش از هر چیز دارای اهمیت است و صرف اینکه قطعات رویی و پشتی پیکسل پرچ می شوند شرط لازم است اما کافی نیست.

قوس بالایی قطعه رویی پیکسل، اندازه ی لبه های قطعه ی رویی پیکسل، جای قرار گرفتن سوراخ قطعه پشت پیکسل که برای قرار گرفتن سوزن تعبیه شده و ده ها مورد دیگر باید با دقت رعایت شود تا محصول نهایی استاندارد بوده و با تمامی قالب های دستگاه تولید پیکسل چینی قابل پرچ باشد.

اگر قوس قطعه ی بالایی پیکسل زیاد باشد، پس از تولید پیکسل، سوزن به درستی در جای خود فیکس نمی شود و تکان میخورد.

مواد خام پیکسل

و یا اگر اندازه ی لبه های قطعه ی رویی پیکسل کوتاه یا بلندتر از حد استاندارد باشد، یا پیکسل پرچ نمی شود و یا فرم خوبی پیدا نمی کند. این مورد نیز در ثابت بودن و فیکس شدن سوزن پیکسل حائض اهمیت است.

در صورتی که فرم پیکسل خام به درستی طراحی و اجرا نشده باشد، هنگام پرچ و چاپ پیکسل شاهد این مطلب خواهید بود که لبه های پیکسل و قسمتی که کاغذ تا خورده و به داخل قطعه رفته پر از چروک های درشتی ست که از روی پیکسل هم به چشم می آید و تاثیر بسیار بدی در شکل و ظاهر پیکسل می گذارد.

مهم تر از همه تیز نبودن لبه ی قطعه رویی مواد خام پیکسل است که هنگام تولید پیکسل موجب پاره شدن کاغذ و طلق نشود. این مطلب در مورد تولید پیکسل سلفون مات بسیار نمود بیشتری داشته و در صورت تیز بودن لبه ی قطعه رویی پیکسل، تولید کننده متحمل خسارت بیشتری می شود. ازین رو کارشناسان گروه علمدار، با علم به این مطالب، اقدام به تولید مواد خام پیکسل ایرانی نموده اند، و همه موارد کیفی را با بکار گیری اصول جهانی رعایت نموده، و مدعی تولید با کیفیت ترین پیکسل حال حاضر موجود در ایران می باشند.

خبر خوب اینکه گروه فرهنگی هنری علمدار خود را متعهد و مسئول در قبال رضایت مشتریان مواد خام پیکسل خود می داند. از این رو ٰتضمین می کند که مواد خام پیکسل و یا پیکسل چاپ شده دریافتی از بالاترین کیفیت برخوردار باشد، و در صورت عدم رضایت خریدار از مواد خام پیکسل دریافتی، کالا بدون هیچ قید و شرطی مرجوع و پس گرفته شود. ضمن اینکه این اطمینان را به خریدار می دهد که بهترین قیمت مواد خام پیکسل وارداتی را ارائه دهد. ?

در این بخش از مقاله به جزئیات ملزومات مصرفی در تولید پیکسل خواهیم پرداخت:

سوزن: یکی از مهمترین قطعات مربوط به مواد خام پیکسل، سوزن آن است. سوزن بکار گرفته شده در پیکسل به هیچ وجه نباید کند باشد زیرا مشکلاتی را برای مصرف کننده نهایی پیکسل از جمله نخ کش شدن و سوراخ شدن لباس ایجاد میکند. که این بسیار مسئله ی مهمی ست. از آنجایی که هنوز تولیدکنندگان مواد خام پیکسل ایرانی سوزن پیکسل را بصورت تیز تولید نکرده اند، مجبور به استفاده از سوزن های چینی هستیم.

مطلب مهم دیگری که در مورد سوزن مواد خام پیکسل وجود دارد، ضخامت مفتول آن است. مفتول سوزن پیکسل اگر خیلی نازک باشد پس از یکی دوبار باز و بسته شدن می شکند و دیگر کل پیکسل قابل استفاده نخواهد بود! ممکن است این حالت در دستان مصرف کننده نهایی اتفاق بیفتد که طبعاً خیلی ناخوشایند است و برند تولید کننده را زیر سوال می برد…!

از طرف دیگر اگر ضخامت مفتول سوزن مواد خام پیکسل خیلی زیاد باشد، حالت فنری خوبی ندارد و به سختی باز و بسته می شود.

سوزن های پیکسل شامل دو نوع یک تکه و دو تکه هستند.سوزن دو تکه مشکلاتی دارد از جمله اینکه بعضا قسمت سوزن از قسمت پایه جدا شده و تولید کننده را برای نصب مجدد آن با سختی و اتلاف وقت مواجه می سازد. از طرف دیگر چون برای محصولات دیگر من جمله پیکسل های نمدی و چوبی و… نیز کارایی دارد، معمولا در بازار موجود هستند و مشکل کمبود آن وجود ندارد.

سوزن یک تکه هم فرم زیباتر و شکیل تری دارد و هم مشکل جدا شدن سوزن دو تکه را ندارد. اما چون در حال حاضر تنها کاربرد آن تولید پیکسل است، و مصرف کننده ی کمتری دارد، طبعاً به وفور در بازار یافت نمی شود.

طلق: مواد خام پیکسل تنها شامل قطعات رویی و پشتی سوزنی پیکسل نیست. هنگام خرید مواد خام پیکسل، بسته های طلق به تعداد متناسب با مواد خام در بسته بندی قرار داده شده است و همیشه بطور پیش فرض با مواد خام پیکسل به فروش میرسد.

استفاده از طلق های پیکسل دارای محاسن و معایبی نیز هست که به آنها اشاره خواهیم کرد:

مورد یکم اینکه طلق های موجود در مواد خام پیکسل براق بوده و شدیدا نور را بازتاب میدهند و ممکن است طرح روی پیکسل به راحتی قابل مشاهده نباشد و یا در عکس ها نور را به لنز دوربین بازتاب دهد گویی گوشه ای از کیف شما برق میزند!

مورد دوم دقتی ست که باید تولید کننده پیکسل حین پرچ به آن توجه داشته باشد و آن این است که برای پرچ هر پیکسل دقت کند که احیانا گرد و غبار و کرک و … بین طلق و پیکسل قرار نگرفته باشد و این مطلب ممکن است روند تولید را کُند کند.

از محاسن روکش طلقی پیکسل به استفاده راحت تر از حیث در دسترس تر بودن و همچنین هزینه ی مناسب تر آن میتوان اشاره کرد.

تولید پیکسل

سلفون: سلفون لایه ای نایلون بسیار نازک است که بوسیله ی دستگاه های لمینیتور یا در اصطلاح دستگاه های سلفون کش روی کاغذ -پیش از برش طرح ها- بوسیله ی حرارت نصب میشود.
گروه فرهنگی هنری علمدار در کارگاه تولیدی خود دستگاه لمینیتور را داراست و این مطلب امکان تولید پیکسل سلفونی بصورت تکی را نیز برای مجموعه علمدار فراهم آورده است.

از محاسن پیکسل سلفونی میتوان به عدم بازتاب نور و زیبایی بسیار بیشتر پیکسل نسبت به پیکسل با روکش طلقی اشاره کرد.

تصویر زیر نمونه ای از پیکسل طلقی و پیکسل سلفونی است که به راحتی تفاوت بازتاب نور در هر دو پیکسل را مشاهده میکنید:

پیکسل

سلفون خود نیز انواع مختلفی دارد. رایج ترین و پر طرفدارترین نوع سلفون های مورد استفاده در چاپ پیکسل سلفون مات است. در پیکسل با سلفون مات رنگ طرح اصلی با کیفیت تر نمایش داده شده و بسیار چشم نواز است. نوع دیگر سلفون، مدل براق آن است. پیکسل با سلفون براق نیز بسیار جذاب است و جلوه و جلای خاصی به طرح می بخشد. از طرفی با وجود براق بودن بسیار بازدهی نور کمتری نسبت به پیکسل طلقی دارد. اما نوع دیگری از سلفون ها، سلفون مات مخملی ضد خش است که کیفیتی وصف نشدنی، جذابیتی منحصر به فرد و مرغوبیتی مثال زدنی دارد.

پیکسل با روکش سلفون مات مخملی ضدخش شبیه به پارچه ی مخملی درآمده و بسیار شفاف و چشم نواز طرح را نمایان میکند. از طرف دیگر خط و خشی که بر اثر استفاده روی پیکسل ها می افتد به حد چشم گیری کاهش می یابد و عمر استفاده از پیکسل، جاکلیدی و یا مگنت تولید شده را افزایش می دهد. نسبت به سایر سلفون ها هزینه ی بسیار بالاتری دارد اما نسبت به کیفیتی که برجای می ماند ارزشش را دارد. تیم تولید و چاپ علمدار با وجود هزینه های بالا و کمیاب بودن این نوع سلفون، به احترام ارزشی که برای مصرف کننده قائل است، از سلفون ضدخش مخملی برای تولید محصولاتش بهره می برد.

کارآفرینان و نیروهای جوان ایرانی در گروه علمدار، به فعالیت در زمینه چاپ پیکسل نیز می پردازند. پیکسل هایی که با طیف گسترده ای از طرح ها و با استفاده از بهترین متریال تولید پیکسل همچون برترین برندهای کاغذ فتوگلاسه، جوهرهای اورجینال کره ای و برترین چاپگرهای جوهر افشان بهترین برندها تولید می شوند و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کنند.

در همایش ها، مراسم های تشریفاتی، نشست ها و جلسات، هیئت های مذهبی و سمینارها، همیشه عده ای از افراد هستند که به عنوان میزبان، برگزار کننده و صاحب مراسم شناخته شده و نقش هماهنگی امور را بر عهده دارند. گاهی با توجه به شلوغ بودن و حجم زیاد جمعیت حاضر، شناسایی تیم هماهنگی در میان جمعیت، با مشکل مواجه می شود و افراد برای پیدا کردن سایر پرسنل و هم تیمی های خود به زحمت می افتند.
راه حل بی دردسر و کم هزینه ای را به شما پیشنهاد میکنیم:

پیکسل

چنانچه تیم هماهنگی و برگزار کننده ی مراسمات، همگی پیکسل های متحد الشکلی را روی سینه ی خود نصب کنند، هم کار هماهنگی و پیدا کردن اشخاص در گروه به سهولت انجام شده، و هم در صورت بروز هر سوالی برای شرکت کنندگان در مراسمات و نیاز به ارتباط با مسئولین برگزاری، مسئولین به راحتی قابل شناسایی در میان جمعیت هستند و شرکت کنندگان گیج و بی جواب در میان جمعیت به دنبال مسئولی برای پاسخ به سوالاتشان نخواهند گشت.

چه طرح هایی مناسب پرسنل برگزاری مراسمات است؟

برای تیم هماهنگی، از الفاظ و کلماتی چون <تشریفات> ، <مسئول هماهنگی> ، <ارتباطات> و … که نشان دهنده ی سمت و نقش فرد در تیم هماهنگی ست میتوان بر روی پیکسل سفارشی استفاده کرد و یا لوگوی گروه و شرکت و NGO و … را رو پیکسل چاپ کرد و به روی سینه ی پرسنل نصب کرد. همچنین برای هیئت های مذهبی میتوان نام و لوگوی هیئت، اسامی طراحی شده ی نام ائمه علیهاالسلام، سال تاسیس هیئت و یا سمت هر کدام از برگزار کنندگان مثل خادمین مراسم، کفشداری ها، چای خانه و … را روی پیکسل ها نقش زده و به پرسنل برای استفاده در شب مراسم تحویل داد.

تصویر زیر نمونه ای از پیکسل سفارشی با طرح اختصاصی است که تحت عنوان <دلیل الزائر> به معنی راهنمای زائر بوسیله ی طراحان محترم مجموعه فرهنگی هنری علمدار طراحی، و برای استفاده ی خادمین مرقد شریف امیرالمومنین (ع) در نجف اشرف ارسال گردیده است که با استفاده ی ایشان ازین پیکسل ها و نصب بر روی لباس خدام، ایشان قابل شناسایی در میان جمعیت بوده و از منظر دیگر نظم و یکنواختی به یونیفرم پرسنل بخشیده است.

طرح های مناسب پرسنل برگزاری مراسمات

همچنین میتوان:

۱- لوگوی مجموعه، عنوان همایش و زمان برگزاری آن را در همایش ها و سمینار ها و نشست ها
۲- نام هیئت، طرحی از اسماء متبرکه ائمه علیهاالسلام سال تاسیس هیئت، سال محرم یا رمضان برگزاری مراسم، لوگوی هیئت و … را در هیئات و مراسمات مذهبی
۳- پیام اخلاقی و اجتماعی NGO ها و گروه های فعال در زمینه های فرهنگی و فعالان محیط زیست که برای توزیع میام عموم مردم مهیا می شوند
۴-لوگوی مجموعه،شرکت،فروشگاه و … را به عنوان گیفت تبلیغاتی
۵- و …

را با هر طرحی که مدنظر دارید و دوست می دارید، در تیراژ مورد نظر طراحی و تحت عنوان پیکسل سفارشی تولید نمود.

اما آیا تایپ یک عنوان یا نشان بر روی پیکسل زیباست و یا جذابیت دارد؟

پاسخ ساده ست؛ خیر!

تیم طراحی و دیزاین گروه فرهنگی هنری علمدار، متشکل از چندین طراح خبره و کار آزموده، در خدمت شما هستند.

کافیست نام و عنوان مورد نیاز، لوگوی مجموعه ی خود و یا هر طرح و نماد بخصوصی را که در نظر دارید، در اختیار تیم طراحی و چاپ پیکسل علمدار قرار دهید، تا در کمترین زمان ممکن طرح مورد نیاز شما با امکان اصلاح و ویرایش آماده شده و تا آخرین مرحله از طراحی که طرح مورد رضایت و پسند شما قرار گیرد، و بر روی پیکسل سفارشی شما نقش بندد، شما را همراهی کنند.

تیم علمدار بخاطر بکار گرفتن پیکسل خام ایرانی و بهترین موادها برای چاپ پیکسل، و بکار گرفتن مجهزترین دستگاه ها، آمادگی تولید در ابعاد وسیع و دریافت سفارش برای همایش ها،مراسم های تشریفاتی،نشست ها و جلسات، هیئت های مذهبی و پیاده روی اربعین، سمینارها و حتی فروشگاه های داخل و خارج از کشور را با قیمتی مناسب داراست.

حال بهتر است نگاهی به جزئیات پیکسل آهنربایی نیز بیندازیم:

سال هاست که افراد عکس های خاطره انگیزشان را چاپ می کنند و روی یخچال قرار می دهند. پیکسل مگنتی می تواند جایگزین مناسبی برای عکس هایی که زود فرسوده می شوند باشد. پیکسل آهنربایی یا همان مگنت ها که علاوه بر روی یخچال، بر لولای در اتاق ها، کمدهای آهنی و هر جای آهنی دیگر قابل نصب هستند، می توانند جایگزین مناسبی برای عکس ها باشند.

مگنت یا همان پیکسل آهنربایی، دارای قطعه ی قوی آهنرباست که به صورت مخفی در داخل قطعه تعبیه شده و ظاهر بسیار مناسب و شکیلی دارد، ضمن اینکه در آن از آهنربایی بسیار قوی با قدرت مغناطیسی بالا استفاده شده که به راحتی از روی یخچال جدا نمی شود و با باز و بسته شدن درب یخچال نمی افتد که این بسیار نکته ی مهمی در کاربردی بودن محصول نهایی است.هر فروشگاه، شرکت تبلیغاتی یا بیمه، و هر بنگاه اقتصادی که قصد تبلیغات را برای مجموعه ی خود دارد، می تواند طرحی زیبا را برای مگنت انتخاب کرده و به گروه علمدار سفارش تولید مگنت دهد. برای مثال از طراحان مجموعه علمدار بخواهید در گوشه ای از تصویر نام یا لوگوی شرکت را اضافه کند و مگنت را به صورت عمده تولید کرده تا با هدیه دادن مگنت به مشتریان خود روشی نو در تبلیغات را به کار بندید.

از سوی دیگر چون پیکسل مگنتی مذکور، تنها حاوی نام،لوگوی،شماره تماس و … مجموعه شما و در واقع تنها حاوی پیام تبلیغاتی نیست و مزین به تصویری چون منظره ای زیبا، کاشی کاری سنتی و نقوش اسلیمی و یا طرحی فانتزی ست، مورد استفاده و اقبال مشتریان نیز قرار خواهد گرفت و می توان آسوده خاطر بود که همیشه نام، شماره تماس و تبلیغات مجموعه و یا شرکت روی یخچال مخاطبین قرار دارد تا یادآور مراجعه ها و خریدهای بعدی باشد.

برش کاغذ پیکسل:

برای تولید پیکسل در حجم وسیع تر و تیراژ بیشتر، ابزار ابتدایی قیچی دیگر پاسخگو نیست. باید از دستگاه های برش استفاده کرد.تا هم در زمان و هم در هزینه ی تولید صرفه جویی شود.
در حال حاضر ۲ نوع دستگاه برش کاغذ برای پیکسل را می شناسیم که امکان استفاده دستی از آنها وجود دارد و کار کردن با آنها نه سخت است و نه پیچیده! سایر دستگاه ها یا صنعتی و غیر کاربردی برای تولید پیکسل هستند و یا بسیار ساده و پیش پا افتاده که تفاوت چندانی با قیچی نمیکنند!

دستگاه اول گردبری ست که باید کاغذ ها را بصورت نواری وارد آن کرد و پس از تنظیم محل دقیق برش اهرم را پایین آورد. نتیجه کاغذی دقیقا دایره است که به راحتی در قالب دستگاه پیکسل زن قرار میگیرد و مثل برش با قیچی دارای زائده های احتمالی و در پی آن مشکل در قرار گرفتن در دستگاه پیکسل زن نخواهد بود.

دستگاه بعدی مناسب ترین دستگاه برای تولید پیکسل بصورت عمده و در تیراژ بالاست. زیرا به وسیله ی آن میتوان تعداد زیادی کاغذ را در زمان بسیار کوتاهی برش داد.بدین صورت که چندین کاغذ از طرح هایی که با یک چیدمان در صفحه چاپ شده اند را روی هم به درستی قرار داده و منگنه می کنند، پس از قرار دادن زیر تیغه ی برش و تنظیم محل دقیق برش، اهرم را پایین آورده و با یک حرکت چندین طرح به صورت یکجا برش می خورد.

با این روش است که می توان سفارش پیکسل در تیراژ بالا گرفت و تولید پیکسل سفارشی را در کمترین زمان انجام داد. ازین روست که مجموعه ی علمدار در کارگاه تولیدی خود از دستگاه های برش استفاده کرده و این دستگاه ها امکان تولید پیکسل در تیراژ بالا را در کمترین زمان ممکن را برای ایشان فراهم می کند.

سفارش پیکسل

کلام آخر:

وظیفه هر ملتی ست که با حمایت از تولیدکنندگان کشورش، کمکی هر چند کوچک به رونق اقتصاد آن کشور نماید. و این برای ملت بزرگی چون ایران، که همیشه و در همه حال همبستگی و اتحاد خود را به تصویر کشیده اند، کار سختی نیست. بیایید با حمایت از گروه فرهنگی هنری علمدار به عنوان کار آفرین و تولیدکننده ملی،که موجب اشتغال تعداد زیادی از نیروهای جوان کشورمان شده، به رونق اقتصاد و افزایش اشتغال کمک کنیم. حمایت از کالای ایرانی، حمایت از حیثیت ملی ست.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات