آموزش دانلود ، اضافه کردن و ساخت استیکر در اسنپ چت

آموزش دانلود ، اضافه کردن و ساخت استیکر در اسنپ چت

Snapchat برای هر کسی که تمایل به برقراری ارتباط با تصاویر علاوه بر کلمات دارد، تجربه فوق العاده ای را فراهم می کند. روش های زیادی برای اشتراک گذاری اسنپ های شما وجود دارد از قابلیت Mamories گرفته تا امکان My Story. شما حتی می توانید با استفاده از تصاویر خودتان اقدام به ایجاد استیکر نمایید. در این مطلب انزل وب به شما دانلود ، اضافه کردن و ساخت استیکر در اسنپ چت را آموزش خواهیم داد.

آموزش افزودن و دانلود استیکر در اسنپ چت

How to Download and Get More Snapchat Stickers

قبلا در انزل وب آموزش هایی در رابطه با بازیابی پسورد اکانت اسنپ چت و نیز طریقه حذف اکانت آن داده شده است. در همین راستا این بار قصد داریم شما را با یکی از قابلیت های جالب این برنامه محبوب یعنی امکان افزودن استیکر جدید در اسنپ چت است آشنا سازیم. ضمن اینکه نحوه استفاده از فیلترهای آن را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نحوه استفاده از فیلترهای اسنپ چت

در پروفایلتان به گوشه سمت راست بالا رفته، از منوی تنظیمات به مسیر Manage > Filters بروید. وقتی دوربین تان را فعال کردید، روی صفحه ضربه زده، حلقه های متعددی در کنار دکمه snap ظاهر می شوند. بین آن ها حرکت کرده و از امکاناتی که برایتان فراهم شده است لذت ببرید.

یک راهنمای کلی برای همه این فیلترها وجود ندارد و باید کار با آن ها و موارد استفاده شان را به صورت تجربی بیاموزید. همچنین شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه لنز های اسنپ چت را افزایش دهیم. شما برای این کار می توانید از شبکه های اجتماعی و همچنین منابع آنلاین کمک بگیرید. برای مثال سایت لنز استودیو در این مورد می تواند بسیار راه گشا باشد. در این سایت می توانید انواع فیلترها و لنزهای واقعیت مجازی را مشاهده کنید. وب سایت GemLens نیز از دیگر سایت هایی است که لنزها و فیلترهای متنوعی را جهت استفاده در اسنپ چت در اختیار شما قرار می دهد.

نحوه ساخت استیکر اسنپ چت

چگونه استیکر جدید در اسنپ چت دانلود کنیم؟ خب بهتر است قبل از دانلود یک استیکر جدید برای خودتان بسازید! ابتدا اسنپ چت را باز کنید. سپس از چیزی که می خواهید از آن استیکر بسازید عکس بگیرید. برای عکس گرفتن روی دایره ای که در مرکز و پایین صفحه وجود دارد بزنید.

نحوه اوردن استیکر در اسنپ چت

آیکون قیچی را انتخاب کنید که در بالای صفحه و سمت چپ آیکون استیکر قرار دارد.

استیکر جدید در اسنپ چت

یک طرح کلی اطراف بخشی از عکس که می خواهید استیکرش را بسازید بکشید. پس از اتمام کار این بخش از عکس در اسنپ شما به عنوان استیکر درج می شود. با انگشت تان استیرک را روی صفحه بکشید. با دو انگشت تان اندازه آن را تنظیم کنید. همچنین با دو انگشت تان استیکرتان را به هر طرفی که می خواهید بچرخانید.

ساخت استیکر اسنپ چت

روی آیکون استیکر که کنار آیکون قیچی قرار دارد ضربه بزنید.

چگونه در اسنپ چت استیکر دانلود کنیم

استیکر جدیدتان را از لیست انتخاب کنید. تمام استیکرهای ساخته شده به همراه استیکرهای پیش فرض در این لیست قرار دارد.

دانلود شکلک های اسنپ چت

نحوه آوردن استیکر در اسنپ چت

اسنپ چت را باز کنید. به راست بکشید. Snapchat در محیط دوربین باز خواهد شد.به راست کشیدن آن شما را به صفحه چت خواهد برد.

چگونه لنز های اسنپ چت را افزایش دهیم

صفحه چت را با انگشت تان را به راست بکشید. با این کار مکالمه چت با مخاطبین باز می شود. اگر قبلا مکالمه ای را ذخیره کردید در اینجا آن را خواهید داشت در غیر این صورت این صفحه خالی خواهد بود.

آموزش افزودن و دانلود استیکر در اسنپ چت
بخش استیکر را باز کنید. این دکمه شبیه یک اموجی لبخند با زبان بیرون آورده است. این بخش در سمت راست نوار ابزار در بالای صفحه کیبورد قرار دارد.

نحوه اوردن استیکر در اسنپ چت
بر روی دسته بندی استیکرها ضربه بزنید. نواری با دسته بندی استیکر در پایین صفحه خود مشاهده می کنید. ضربه زدن روی هر کدام از دسته ها استیکرهای آن دسته را نمایش می دهد.

  • آیکون ساعت که در گوشه سمت چپ صفحه قرار دارد استیکرهای اخیر را نشان می دهد. این ها استیکرهایی هستند که اخیرا در مکالمه ای استفاده کردید.
  • آیکون چهره انسان در کنار آیکون ساعت بیتموجی ها را نشان می دهد. در واقع آنها لیستی از بیتموجی ها هستند که به عنوان استیکر می توانید ارسال کنید. این لیست شامل بیتموجی هایی از مخاطبین تان و همچنین بیتموجی های خودتان است.
  • آیکون خرس کوچک در سمت راست دکمه بیتموجی لیستی از استیکرهای اصلی که می توانید ارسال کنید را نشان می دهد.
  • آیکون ایموجی خندان نزدیک آیکون خرس کوچک لیستی از همه استیکرهای استاندارد را نشان می دهد که می توانید آنها را به عنوان استیکر ارسال کنید.

چگونه استیکر جدید در اسنپ چت دانلود کنیم

استیکری را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید. با ضربه زدن روی آن برای مخاطب تان ارسال خواهد شد.

استیکر جدید در اسنپ چت

استفاده از بیتموجی جهت ساخت استیکر اسنپ چت

برای ایجاد بیتموجی می توانید طبق مراحل زیر عمل کنید.

پس از باز کردن برنامه، روی علامت شبح ضربه بزنید. این علامت در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد.

ساخت استیکر اسنپ چت
روی Create Bitmoji در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

نحوه اوردن استیکر در اسنپ چت

روی Create Bitmoji ضربه بزنید.

چگونه شکلک های اسنپ چت را عوض کنیم

برنامه بیتموجی را نصب کنید. برای این کار دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. سپس گزینه Open را لمس نمایید.

دانلود استیکر اسنپ چت

با Snapchat وارد سیستم شوید. بسته به نوع دستگاه تان ممکن است از شما برای ادامه کار اجازه خواسته شود.

چگونه در اسنپ چت استیکر دانلود کنیم

بیتموجی خود را طراحی کنید. برای طراحی صورت، مو و سایر ویژگی های آواتار خود دستورالعمل ختی روی صفحه را دنبال کنید.

استیکر جدید در اسنپ چت

روی Agree & Connect ضربه بزنید. زمانی که کار طراحی کاراکترتان تمام می شود این گزینه ظاهر می شود و بیتموجی را به Snapchat متصل می کند. حالا آواتار ساخته شده شما در گوشه بالای سمت چپ برنامه ظاهر می شود.

نحوه اوردن استیکر در اسنپ چت

چگونه در اسنپ چت استیکر را ذخیره کنیم؟

یک snap جدید ایجاد کنید. اکنون که یک کاراکتر بیتموجی ایجاد کردید، قادرید تغییرات خلاقانه ای را به عکس ها و ویدئوهای تان اضافه کنید.

استیکر جدید در اسنپ چت

روی آیکون استیکر بزنید. نماد آن مانند یک برگه یادداشت با لبه برآمده در بالای صفحه قرار دارد.

ساخت استیکر اسنپ چت

برای پیمایش استیکرها به سمت چپ بکشید. استیکرهای بیتموجی در چند صفحه اول استیکرها ظاهر می شوند. شما کاراکترهای بیتموجی خود رادر چندین صفحه با عبارت های جذاب و هوشمندانه مشاهده خواهید کرد.

روی بیتموجی مورد نظرتان ضربه بزنید تا به اسنپ تان اضافه شود. حال شما آن را در عکس یا ویدئو تان خواهید داشت

  •  بیتموجی را به محل مورد نظرتان در snap بکشید.
  • می توانید با استفاده از دو انگشت تان اندازه بیتموجی تان را کوچک یا بزرگ کنید.
  • می توانید با بازگشت به صفحه استیکرها، بیتموجی بیشتری را انتخاب کنید.

دانلود استیکر اسنپ چت

زمانی که کارتان تمام شد با ضربه زدن روی آیکون send در گوشه پایین سمت راست می توانید استیکری را که ساخته اید ارسال کنید. در اینجا ابتدا باید کسی را که می خواهید استیکر را برایش ارسال کنید انتخاب نمایید. سپس روی آیکون ارسال در گوشه پایین سمت راست صفحه برنامه ضربه بزنید.

چگونه در اسنپ چت استیکر را ذخیره کنیم

افزودن استیکر در اسنپ چت با Filters for snapchat

نحوه اوردن استیکر در اسنپ چت

برنامه Filters for snapchat نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به ساخت انواع استیکرها و فیلترهای مدنظر خود بپردازید. برای مثال می توانید پس از نصب و اجرای برنامه، یکی از عکس های موجود در حافظه گوشی را انتخاب کنید. سپس از طریق ترکیب آن با دیگر تصاویر و نیز اعمال انواع فیلترها و رنگ های مد نظر خودتان می توانید به راحتی یک استیکر سفارشی بسازید. این استیکر قابل ذخیره و استفاده در برنامه اسنپ چت خواهد بود.

ساخت استیکر اسنپ چت در Sweet Snap Camera

نحوه اوردن استیکر در اسنپ چت

یکی دیگر از برنامه هایی که جهت ساخت استیکر از عکس ها و چهره های شما به کار می رود برنامه Sweet Snap Camera است. با استفاده از این برنامه می توانید به سادگی اقدام به ایجاد یک استیکر سفارشی از عکس ها و سلفی هایی که از خودتان گرفته اید نمایید. یکی از مزایای Sweet Snap Camera رابط کاربری و ویرایشگر بسیار قوی آن است که تقریبا شما را از هر برنامه دیگری در این زمینه بی نیاز می کند.

 بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت را نیز می توانید در انزل وب پیدا نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب به این پرداختیم که چگونه شکلک های اسنپ چت را عوض کنیم. اگر شما روش دیگری می شناسید و یا نظر یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

تغییر یوزرنیم در اسنپ چت (Snapchat)
آموزش ۲ روش تغییر یوزرنیم در اسنپ چت (Snapchat)
برنامه های جایگزین اسنپ چت اندروید و آیفون
۱۰ تا از بهترین برنامه های جایگزین اسنپ چت اندروید و آیفون

نظرات