اولین پیش نیاز یک کسب و کار اینترنتی

اولین پیش نیاز یک کسب و کار اینترنتی [رپورتاژ آگهی]

در حال حاضر تعاد زیادی مقاله در مورد راه اندازی کسب و کار های اینترنتی وجود دارد اما کمتر کسی از پیش نیازهای اساسی آن و اهمیت های آن ها خبر دارد.

امروز با هم یکی از این پیش نیازها را با هم بررسی خواهیم کرد. هاست اولین پیش نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است. در ادامه به این موضوع می پردازیم که هاست چیست؟

هاست چیست؟

هاست اولین قدم برای ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی است که سایت شما بر روی آن راه اندازی می‌شود. خرید هاست با کیفیت و ارزان می‌تواند به شما در راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی کمک کند. با ما همراه باشید.

خرید هاست از مقایسه هاستینگ ها در سایت مدیر سئو

 خریدهاست از بین بهترین دیتاسنترهای دنیا در عملکرد صحیح و تخصصی سایت شما تاثیر بالایی دارد. یکی از مواردی که در خرید هاست مهم است، پشتیبانی و پاسخگویی مرکزی است که قصد خرید هاست از آن را دارید.

شما اگر یک تازه کار باشید که می خواهید پا به دنیای بزرگ و جذاب کسب و اینترنتی بگذارید، لازم است بهترین هاستینگ های کشور را بشناسید.

خرید هاست از مقایسه هاستینگ ها در سایت مدیر سئو

سایت مدیر سئو خرید هاست بین سایت هایی مانند ایران سرور ، میهن هاست ، برتینا ، میزبان فا ، وب رمز ، هاست ایران و … را مقایسه کرده است و به شما کمک می کند در انتخاب بهترین هاست برای وردپرس ، لینوکس ، ویندوز حالا نوع داخلی یا خارجی آن موفق باشید.

مدیر سئو در راه اندازی کسب و اینترنتی و توسعه آن با امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، بهترین گزینه برای شما است.

چه مواردی را در خرید هاست باید در نظر بگیرید؟

شرکت های هاستینگ معمولا امکانات متنوعی به افراد برای جذب آن‌ها می دهند. از این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و سریع
  • نصب رایگان وردپرس بر روی هاست خریداری شده
  • در دسترس بودن
  • سرعت بالا
  • سازگاری هاست با امکانات خواسته شده
  • امنیت بالا
  • تنوع در ارائه خدمات
  • و …

شما به عنوان مشتری ابتدا باید خواسته ها و نیازهای خود را از یک هاست در نظر بگیرید، سپس بر اساس آن از بین شرکت های هاستینگ یکی را انتخاب کنید.

بهترین هاست ایران کدام است؟

بهترین هاست ایران کدام است؟ 

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردم، شما نیاز دارید ابتدا خواسته های خودتان را مشخص کنید. در ادامه شما را با معیارهایی برای انتخاب بهترین هاست آشنا خواهیم کرد.

فضای میزبانی

یک شرکت هاستینگ خوب برای شما یک فضای کافی ایجاد می‌کند تا با خیال راحت اطلاعات سایت خود را آپلود کنید و کاربران به راحتی و با سرعت بتوانند از سایت شما استفاده کنند.

پهنای باند هاست

یکی از معیارهای مهمی که باید در انتخاب بهترین هاست حتما به آن توجه کنید، پهنای باند است. به مقدار ترافیک مصرفی سایت پهنای باند می‌گویند. هرچه میزان پهنای باند داده شده توسط شرکت هاستینگ بالاتر باشد به طور قطع آن هاست بهتر است.

اد آن دامین

به دامنه اضافی که بر روی هاست خود می توانید داشته باشید، اد آن دامین (Ad on domin) می ‌گویند. معمولا شرکت های هاستینگ تعداد محدودی اد آن دامین را بر روی هاست خود به کاربران تحویل می دهند.

این نکته را در نظر داشته باشید، شرکت های هاستینگی که میزان نامحدودی اد آن دامین می توان بر روی هاست ارائه شدن توسط آن ها ایجاد کرد، هاست های بی کیفیتی دارند و استفاده از آن‌ها توصیه نمی شود!

ساب دامین

ساب دامین (sob domin) به معنای زیر مجموعه دامنه اصلی است. شما می‌توانید از زیر دامنه ها برای راه اندازی بخش های سایتتان استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید برای راه اندازی فروشگاه، وبلاگ و  … از ساب دامین استفاده کنید.

سعی کنید تعداد ساب دامین هایی که نیاز دارید را از قبل مشخص کنید تا در هنگام خرید هاست با مشکل مواجه نشوید.

دیتابیس

دیتابیس (Data base) به معنای بانک اطلاعاتی است. برای راه اندازی یک سایت فعال و داینامیک شما نیازمند دیتابیس هستید. کیفیت دیتابیس های ارائه شده در هاستینگ های مختلف با هم تفاوت دارند.

حتما قبل از خرید هاست از با کیفیت بودن دیتابیس های یک شرکت هاستینگ مطمئن شوید.

کنترل پنل مدیریت

کنترل پنل مدیریتی شما، رابط شما با هاست است. شما در پنل مدیریت خود می‌توانید، کارهای زیر را انجام دهید:

  • ایمیل های خود را مدیریت کنید و یا یک ایمیل جدید ایجاد کنید.
  • فایل های خود را مدیریت کنید.
  • دیتابیس بسازید و …

حتما تا الان متوجه اهمیت یک کنترل پنل مدیریت خوب شده اید. شرکت های هاستینگ معمولا  تصاویر این کنترل پنل ها را در سایت خود قرار می دهند تا کاربران قبل از خرید بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

هاست وردپرس چیست؟

بسیاری از سایت های جهان و کسب و کارهای اینترنتی برپایه سایت ساز وردپرس ساخته شده اند. وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا یا CMS در جهان است که کسب و کارهای زیادی بر پایه آن شروع به کار کرده اند. اگر شما از هاست مخصوص این سایت ساز استفاه کنید، سرعت و کیفیت بالاتری از سایت خود دریافت خواهید کرد.

در نهایت برای انتخاب و خریدهاست بهترین نوع آن از بین هاستینگ های برتر کشور لازم است اطلاعات بیشتری داشته باشید، و از مقایسه سایت مدیر سئو استفاده کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • مرتضی says:

    سلام
    ممنون با عرض تشکر از مدیر سئو به خاطر معرفی مناسب خرید هاست
    به نظر من سایت میهن هاست جزو بهترین ها می باشد، پشتیبانی خیلی عالی نیز به شما می دهند.
    اگر قصد خرید هاست مطمئن دارید به این سایت مراجعه کنید خیلی هم خودتان را درگیر هاست ارزان نکنید چون برای من به شخصه کیفیت هاست خیلی مهم است.
    من چند سال است دارم استفاده می کنم.
    البته انصاف بقیه سایت هایی که مدیر سئو معرفی کرده خیلی عالی هستند و شما می توانید هاست های با قیمت خوب از بین انها انتخاب کنید