آموزش 12 روش ادغام و چسباندن چند فیلم به هم در کامپیوتر

آموزش ۱۲ روش ادغام و چسباندن چند فیلم به هم در کامپیوتر

زندگی امروزه ما با فیلم ها رابطه نزدیکی دارد. اگر چند کلیپ دارید و یا فیلم های شما چند قسمت باشند و قصد تبدیل آن ها به یک فایل را داشته باشید، می توانید از نرم افزار های ویرایش ویدیو و یا برنامه هایی که اختصاصا برای همین فرایند تولیده شده اند، استفاده کنید. امروز در انزل وب روش ها و نرم افزار هایی که برای ادغام و چسباندن چند فیلم به هم در کامپیوتر و نسخه های مختلف ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ کاربرد دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

نحوه قرار دادن و ادغام چند ویدیو و فیلم کنار هم در ویندوز کامپیوتر

The Best Video Merger Software for PC

در زمان های قدیم برای ویرایش ویدیو به دستگاه های گران قیمتی نیاز بود. اما امروزه به راحتی با نصب نرم افزار های مختلف می تواند در هر کامپوتری اقدام به ویرایش ویدیو کرد. از آن جایی که چسباندن چند ویدیو بهم، طرفداران زیادی دارد، برنامه های زیادی هم هستند که فقط برای این کار ساخته شده اند. حتی شما می توانید بدون برنامه این کار را انجام دهید یا از پلیر خود استفاده کنید. در ادامه بهترین گزینه های موجود جهت چسباندن چند فیلم بهم را معرفی می کنیم.

برنامه های معرفی شده یا رایگان هستند و یا معمولا شامل یک نسخه رایگان دارای محدودیت و یک نسخه غیر رایگان بدون محدودیت هستند. در نظر داشته باشید که برای استفاده رایگان از نسخه کامل برنامه های معرفی شده برای چسباندن چند ویدیو بهم، می توانید نسخه کامل آن ها را از وبسایت های ایرانی دانلود کنید.

دانلود برنامه Pepsky Video Joiner برای چسباندن چند فیلم بهم

برنامه Pepsky Video Joiner یکی از پرکاربر ترین برنامه های ویرایش ویدیو در بازار است که فرایند های زیادی مانند چسباندن چند فیلم به هم برای کامپیوتر، جدا کردن، برش و.. را برای شما انجام می دهد.

دانلود برنامه Pepsky Video Joiner برای چسباندن چند فیلم بهم

استفاده از این برنامه چسباندن چند فیلم به هم برای کامپیوتر ساده بوده و خروجی با کیفیتی ارائه می دهد. این برنامه از فرمت ها AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264/MPEG-4 AVC, H.264/PSP AVC, MOV, ASF و.. ساپورت می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به امکان استفاده از دوبله، اضافه کردن زیر نویس و چرخش ویدیو اشاره کرد.

همچنین اگر قصد ادغام ویدیو در اندروید را هم دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۸ روش چسباندن و ترکیب دو یا چند ویدیو بهم در اندروید را هم مطالعه نمایید.

نرم افزار چسباندن چند فیلم به هم برای ویندوز Allok Video Joiner

برنامه Allok Video Joiner ابزار قدرتمندی است که امکان پشتیبانی از ویدیو با فرمت های AVI, Divx, Xvid, MPEG, WMV, ASF, RM, MOV, 3GP, MP4, FLV را دارد.

نرم افزار چسباندن چند فیلم به هم برای ویندوز Allok Video Joiner

یکی از بهترین ویژگی های این برنامه چسباندن چند فایل فیلم ، امکان اضافه کردن تعداد نامحدودی فیلم در لیست است. امکان مرتب کردن لیست هم وجود دارد. در نهایت می توانید اقدام به ادغام ویدیو ها کرده و از آن خروجی بگیرید. پشتیبانی از فایل های بزرگ (بزرگتر از ۲ گیگابایت) از دیگر ویژگی های این ابزار می باشد.

Xilisoft Joiner 2 برای چسباندن چند فیلم بهم

نرم افزار Xilisoft Joiner 2 ضمن امکان ادغام کردن ویدیو، قابلیت ویرایش های مختلف مانند تغییر اندازه، تنظیم فریم، میزان بیت ریت و.. را هم برای شما فراهم ساخته است. با امکان پیش نمایش پروژه، می توانید از خروجی کار آگاه باشید.

Xilisoft Joiner 2 برای چسباندن چند فیلم بهم

با وجود کم حجم بودن این برنامه، می تواند از فرمت های AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264, MOV, ASF, SWF و DAT پشتیبانی کند.

نرم افزار چسباندن فیلم به هم بدون افت کیفیت Simple Video Trim & Merge

همانطور که از نام سرویس Simple Video Trim & Merge پیدا است، می تواند به سادگی در چسباندن یا جدا کردن ویدیو به شما کمک کند. استفاده از این نرم افزار ساده بوده و از فرمت های پرطرفدار مانند AVI, MPEG, WMV, MP4; MP3 برای چسباندن دو یا چند فایل ویدیو پشتیبانی می کند.

نرم افزار چسباندن فیلم به هم بدون افت کیفیت Simple Video Trim & Merge

همینطور برای ترکیب فایل های صوتی هم مطالعه مطلب آموزش ۵ روش آنلاین ترکیب و ادغام چند فایل MP3 به یک فایل برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

دانلود Video Proc برای چسباندن چند فیلم در یک فیلم

از دیگر گزینه ها و نرم افزار های موجود در بازار برای چسباندن چند فیلم به هم، می توان به Video Proc اشاره کرد. از جمله ویژگی های این برنامه، می توان به قابلیت پشتیبانی از ویدیو های SD, HD و ۴K/8K UHD در فرمت های MP4, MKV, M2TS, AVI, WMV, MOV, FLV, MPEG اشاره کرد. استفاده از این برنامه ساده است و پس از باز کردن آن، روی دکمه Video کلیک کنید. ویدیو های خود را وارد کرده و در پایین صفحه روی تب Toolbox کلیک و گزینه Merge را انتخاب کنید.

دانلود Video Proc برای چسباندن چند فیلم در یک فیلم

نرم افزار چسباندن چند فیلم بهم Media Join

با دانلود نرم افزار ادغام فیلم Media Join به شما این امکان داده می شود تا کلیه قالب های صوتی و تصویری محبوب را به یک فایل تبدیل و ادغام کنید. در این برنامه به شما تنظیمات خوبی برای تنظیم بیت ریت، فرکانس، چنل ها، نرخ فریم، اندازه پرونده خروجی و.. داده می شود.

نرم افزار چسباندن چند فیلم بهم Media Join

Format Factory برای چسباندن چند فیلم بهم

Format Factory از برنامه های رایگان است که فیلم ها را ادغام می کند. در این ابزار می توانید تمامی فرمت های تصویری را به MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF تبدیل کنید. برای استفاده از این برنامه پس از باز کردن آن به قسمت Advanced Mode و بعد Video Joiner بروید. سپس قالب مور نظر را انتخاب کرده و فایل های خود را وارد کنید. با کلیک روی دکمه Start فایل ها بهم متصل می شوند.

Format Factory برای چسباندن چند فیلم بهم

نرم افزار قرار دادن چند فیلم کنار هم برای کامپیوتر Movica Movie Editor

نرم افزار چسباندن فیلم برای ویندوز Movica Movie Editor دیگر گزینه ای است که با ویرایشگر گرافیکی و رابط کاربری گرافیکی، می تواند از فرمت های WMV, MPEG و FLV و.. در پروژه شما پشتیبانی کند.

نرم افزار قرار دادن چند فیلم کنار هم برای کامپیوتر Movica Movie Editor

برنامه Weenysoft Video Joiner، بهترین نرم افزار برش و چسباندن فیلم برای کامپیوتر

با کمک برنامه Weenysoft Video Joiner هم می توانید به صورت رایگان فایل های مختلف تصویری را بهم بچسبانید. از ویژگی های این برنامه می توان به توابع شخصی سازی مختلفی اشاره کرد که اجازه ویرایش ویدیو را به شما می دهند.

برنامه Weenysoft Video Joiner، بهترین نرم افزار برش و چسباندن فیلم برای کامپیوتر

ترکیب دو فیلم همزمان و چسباندن چند فیلم بهم در ویندوز ۱۰

در آپدیت جدیدی که برای ویندوز ۱۰ ارائه شد، قابلیت های مختلفی به برنامه های آن اضافه شده است. اکنون شما می توانید برای ادغام ویدیو بدون نصب برنامه، با استفاده از برنامه Photos اقدام به ویرایش ویدیو کنید. توجه کنید که باید ویندوز شما و برنامه های پیش فرض نصب شده به آخرین نسخه آپدیت شده باشند. سپس دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

ترکیب دو فیلم همزمان و چسباندن چند فیلم بهم در ویندوز 10

  1. ابتدا برنامه Photos را باز کنید و به تب Create بروید. روی Video Project کلیک کنید.
  2. حال ویدیو کلیپ هایی که قصد چسباندن آن ها را دارید، انتخاب کنید.
  3. نام پروژه را مشخص کرده و روی Trim کلیک کنید.
  4. صفحه جدیدی نمایش داده می شود که در آن آخرین ویدیو انتخاب شده را خواهید دید.
  5. نوار فرمان را از ابتدا تا انتها بکشید تا کلیپ شما تحت پوشش قرار بگیرد. روی Done کلیک کنید.
  6. این کار را برای سایر کلیپ ها تکرار کنید. شما اندازه فیلم کلی را در بالای صفحه و سمت راست خواهید دید.
  7. پس از اتمام روی Export کلیک کنید.

برنامه MP4Joiner برای چسباندن چند فیلم بهم در ویندوز

یکی از سبک ترین و ساده ترین برنامه های در زمینه چسباندن پارت های فیلم به هم ، MP4Joiner می باشد. این برنامه در مجموعه MP4Tools قرار دارد که تنها از فرمت MP4 پشتیبانی می کند. این برنامه رایگان سعی دارد تا بدون افت کیفیت، ادغام ویدیو را انجام دهد. استفاده از آن هم بسیار ساده است. فایل های خود را در برنامه وارد کنید، روی دکمه Join کلیک کنید!

برنامه MP4Joiner برای چسباندن چند فیلم بهم در ویندوز

آموزش چسباندن چند فیلم بهم با استفاده از نرم افزار پلیر KMPlayer ویندوز

برنامه KMPlayer یکی از محبوب ترین پلیر های مورد استفاده در کامپیوتر است. اگر شما هم از این برنامه استفاده می کنید، باید بدانید که به جز پخش ویدیو و.. می توانید کار های بیشتری مانند ادغام ویدیو را با این پلیر انجام دهید. برای چسباندن فیلم به هم با KMplayer دستور العملی را که معرفی می کنیم، دنبال کنید.

ابتدا KMPlayer را باز کنید. در صفحه برنامه راست کلیک کرده و گزینه Capture و سپس Video Capture را انتخاب کنید.

آموزش چسباندن چند فیلم بهم با استفاده از نرم افزار پلیر KMPlayer ویندوز

در پنجره ای که باز می شود به تب Merge files بروید.

آموزش چسباندن چند فیلم بهم با استفاده از نرم افزار پلیر KMPlayer ویندوز

روی دکمه Add files کلیک کرده و کلیپ های مورد نظر خود را وارد لیست کنید. (توجه داشته باشید که فرمت فایل های انتخاب شده باید یکسان باشند. مثلا هر دو MP4 باشند. در صورتی که فرمت ها متفاوت باشد، ممکن است کیفیت خروجی کاهش یافته یا برنامه ارور بدهد و ادغام کردن را انجام ندهد.)

آموزش چسباندن چند فیلم بهم با استفاده از نرم افزار پلیر KMPlayer ویندوز

در نهایت روی دکمه Start کلیک کنید.

آموزش چسباندن چند فیلم بهم با استفاده از نرم افزار پلیر KMPlayer ویندوز

در پایان اگر از هیچ کدام از روش ها استفاده نکردید و یا قصد انجام این فرایند را به صورت آنلاین دارید، مطالعه مطلب آموزش ۴ روش ادغام و ترکیب دو یا چند ویدیو آنلاین را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز برنامه ها و روش های چسباندن چند ویدیو به هم را در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ آموزش دادیم. شما کدام برنامه ها را تست کردید و به نظر شما عملکرد آن ها چگونه بود؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه نرم افزار چسباندن پارت های فیلم برای کامپیوتر و یا کنار هم قرار دادن چند فیلم را در دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • شهرام says:

    سلام.. با پوزش فراوان وقتی که یه چیزی را بلد نیستین مردم و سر کار نزارین .. کی ام پلیر و راست کلیک که بکنین کپچر داره ولی بعدش دیگه نه از ویدیو کپچر خبری هست ون مابقی فرمایشات شما .. بفرما امتحان کن.. اخه این چه مرضیه که ما ایرانیها گرفتارشیم که وقتی یه موردی را میدونیم خیلی و توهم را در اغوش میگیریم.. که انگار دیکه شدیم خدا….. برای همینه که ایران در اخر جدول بدترین و بی فرهنگترین و تروریسترین وووووووووووو قرار داره…

  • motaajeb says:

    یا بیکارید یا بیسواد یا و… درسرچ گوگل فقط نرم افزار گذاشتن چندویدئو همزمان پیش هم برای کامپیوتر انجام میشه شما این وسط چه غلطی کردید

  • سجاد says:

    من format factory استفاده کردم عالی بود
    چون حجم فایل نهایی رو خیلی زیادتر نمیکنه
    البته کمی زمان میبره کارش ولی نتیجه خوبه

  • فاطمه says:

    ببخشید فایل کجا ذخیره میشه وقتی از طریق کی ام پی پلیر میرم؟

  • طاها says:

    سلام.
    برنامه FORMAT FACTORY استفاده کردم. در عین حال که نصب و کارکردن باهاش ساده هست، کلی ویژگی دیگه هم داره!
    پیشنهاد میکنم امتحان کنید.
    ممنون از مطالب راهگشای سایت شما.

  • رز سرخ says:

    من از KMplayer استفاده کردم کارم راه افتاد واقعا عالی بود ممنون

  • Tata says:

    من از KMplayer استفاده میکنم همه این مراحل هم که گفتین رفتم ولی در آخر چیزی نمیاد ، جای دیگه ایی فیلم ها ذخیره میشه ؟

  • ع.ص says:

    عالی بود