معرفی 15 تا از بهترین بازی های فکری و معمایی آیفون

معرفی ۱۵ تا از بهترین بازی های فکری و معمایی آیفون

بازی های موبایلی یکی از راه های سرگرمی ما هستند. اما اگر به دنبال یادگیری و چالش در کنار سرگرمی هم هستید، بازی های فکر و معمایی می تواند راهکار خوبی باشد. در ادامه بهترین بازی های فکری و معمایی آیفون را به شما معرفی می کنیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دانلود بهترین بازی های فکری آیفون رایگان

Best Brain Exercise Games for iOS 

فعالیت های مغزی مانند تلاش برای حل معما های منطقی، چالش های فکری و.. همانند ورزش مغزی به افزایش عملکرد مغز ما منجر می شوند. اگر بازی های موبایلی را دوست دارید، ضمن اینکه با استفاده از بازی های فکری آیفون وقت خود را سپری می کنید، مهارت های فکری خود را هم بهبود ببخشید.

دانلود بهترین بازی های فکری آیفون، Left vs Right

دانلود بهترین بازی های فکری آیفون، Left vs Right

با ۴۹ بازی در شش دسته، Left vs Right به شما امکان می دهد تا دو طرف مغز خود را پرورش دهید. این بازی معمایی آیفون به صورت رایگان و با قابلیت اشتراک ماهانه و سالانه عرضه می شود. از جمله بازی هایی که در این مجموعه قرار دارند، می توان به بازی به خاطر سپردن سفارش مشتری، انتخاب سریعتر شکل عوض شده و.. اشاره کرد.

همینطور اگر به بازی های پازل علاقه مندید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۰ تا از بهترین بازی پازل آنلاین برای بزرگسالان و کودکان را هم مطالعه نمایید.

بازی معمایی آیفون Brain School

بازی معمایی آیفون Brain School

در بازی Brain School شما می توانید از پازل های گیج کننده، سوالات ریاضی چالش برانگیز، بازی های معمایی و.. استفاده کنید. در این بازی سطح های مختلفی وجود دارد که هر کدام بازی های متفاوتی دارند. هر سطح به شکل یک سال تحصیلی در مدرسه نمایش داده می شود و با انجام بازی ها و کسب امتیاز A+ و قبولی در امتحان نهایی می توانید به سطح یا سال بالاتر بروید.

Peak، بهترین بازی های فکری آیفون رایگان

Peak، بهترین بازی های فکری آیفون رایگان

Peak را می توان یکی دیگر از روش های جالب برای آموزش مغز با روش سرگرمی و بازی عنوان کرد. بیش از ۳۵ بازی مانند انتخاب کلمه از حروف نشان داده شده، نشان دادن احساسات چهره ها وجود دارد. می توانید در این بازی در زمینه های تقویت حافظه، توجه، حل مسئله، خلاقیت و.. را تقویت کرد. قابل ذکر است که ۴ تمرین روزانه رایگان است اما با خرید اشتراک می توانید تا ۱۶ تمرین روزانه و دسترسی نا محدود به ۴۵ بازی داشته باشید.

دانلود بازی فکری Lumosity ایفون

دانلود بازی فکری Lumosity ایفون

آن چه که برنامه Lumosity را به چالش بزرگی تبدیل می کند، تمرینات روزانه ای است که به افزایش مهارت های جل مسئله، حافظه و.. می انجامد. رانندگی برای تست عکس العمل، پازل ها و بیش از ۴۰ بازی دیگر در این مجموعه قرار دارند. همچنین می توانید گزارش عملکرد و روند بهبود مهارت های خود را هم ببینید.

بازی معمایی آیفون Brain Dots

بازی معمایی آیفون Brain Dots

Brain Dots یکی از بازی های فکری آیفون است که در سبک گیج کننده مبتنی بر فیزیک می باشد. هدف شما در این بازی رساندن دو توپ بهم با رعایت شرایطی است. در این راه می توانید از خطوط و شکل ها، مداد، مداد رنگی و.. استفاده کنید. این بازی می تواند ضمن تحریک مغز، سرگرمی جالب و خوبی هم برای شما باشد.

بهترین بازی فکری رایگان آیفون، A Clockwork Brain Training

بهترین بازی های فکری رایگان آیفون، A Clockwork Brain Training

هدف از بازی A Clockwork Brain Training آیفون، رویارویی با چالش های مختلف، تقویت حافظه، اسندلال، زبان است. به طور مثال در بازی هایی می توانی ببینید که چقدر سریع قادر به تشخیص شی متفاوت هستید. عناصر گرافیکی هم جهت بهبود بازی اضافه شده است. اگر از بازی ها لذت بردید، می توانید نسخه کامل برنامه را هم بخرید.

Tricky Test 2، بازی فکری آیفون

Tricky Test 2، بازی فکری آیفون

Tricky Test 2 بازی است که نیاز به تفکر و زیرکی دارد. در معما های این بازی، پاسخ ها ممکن است تا حدودی مشخص باشند اما با سوالات فریبنده، به چالش کشیده می شوید. در ابتدای بازی ۵ شانس مجدد به شما داهد می شود. همچنین اگر شکست بخورید، باید بسته به سرعت خود، تعداد معینی از سطح شما گرفته می شود.

همینطور برای انجام بازی های فکری به صورت آنلاین، مطالعه مطلب ۱۳ بازی فکری آنلاین تک و دو نفره مخصوص کودکان و بزرگسالان برای شما کاربردی خواهد بود.

۱۰۱۰ بازی سرگرم کننده و فکری آیفون

بازی فمری اندروید 1010

بازی ۱۰۱۰ را می توان لذت بهش، ساده . رایگان (اما با نمایش تبلیغات) معرفی کرد. این بازی برای علاقه مندان به Tetris طراحی شده است که چالش های مختلفی را برای شما فراهم آورده است. بازیکنان باید در یک شبکه ۱۰ در ۱۰ اشکالی به را به سبک تتریس بچینید.

Monument Valley 1 & 2، بهترین بازی فکری برای آیفون

Monument Valley 1 & 2، بهترین بازی فکری برای آیفون

اگر علاقه مند به کشف و حل معما هستید، بازی Monument Valley 1 & 2 برای شما مناسب خواهد بود. در این سری بازی ها که جزو بهترین بازی های معمایی و سرگرم کننده آیفون هستند باید حس کنجکاوی خود را فعال تر کرده و بیشتر به اطراف خود توجه کنید. در داستان بازی شما در نقش یک شاهزاده خانوم در دنیای هندسه باید محیط را کشف کنید. این بازی داستان خود را بدون کلمات روایت می کند و جوایز زیادی مانند  BAFTA و IMGA Grand Prix را به دست آورده است.

دانلود Prune برای آیفون

دانلود Prune برای آیفون

در بازی Prune با هرس درخت پیش می رود. در این سبک شما می توانید با آرامش با چالش ها ارتباط برقرار کنید. شما باید به شاخه های درخت کمک کنید که برای رشد از موانع مختلف عبور کرده و به نور برسد. در این بین شاخه هایی در جهت اشتباه رشد می کنند که باید اقدام به هرس آن ها کنید.

مجموعه بازی های فکری The Room آیفون

مجموعه بازی های فکری The Room آیفون

بازی The Roomدر سری های اول، دوم و سوم عرضه شده است. شما باید با حل پازل های پیچیده، استفاده از اهرم ها و مکانیسم ها پیش بروید. با وجود جذاب بودن مراحل می توانید از سری اول شروع کرده و در نهایت سری سوم بازی را هم نصب و بازی کنید.

بازی Rules فکری رایگان آیفون

بازی Rules فکری رایگان آیفون

برعکس اسم بازی Rules، شما باید برعکس قوانین را انجام دهید. در نتیجه ضمن سرگرم شدن، سرعت عمل و حافظه شما هم افزایش می یابد. به طور مثال شما باید ابتدا کاشی ها را با استفاده از قانون خاص پاک کنید. سپس باید در دور بعدی برعکس این کار را هم انجام دهید.

دانلود بازیهای فکری برای آیفون، Scribblenauts Remix

دانلود بازیهای فکری برای آیفون، Scribblenauts Remix

آیا می خواهید کمی تخیل را هم در بازی خود ترکیب کنید؟ پس Scribblenauts Remix را هم تست کنید. در این بازی از بازیکنان خواسته می شود که ۵۰ معما را در سطوح مختلف حل کنند.

Threes، بازی فکری آیفون

Threes، بازی فکری آیفون

Threes یک بازی ساده و مناسب ببرای همه سطوح است. در این بازی شما باید اعداد مشابه کنار هم را باهم جمع کنید تا در نهایت بتوانید بازی را با یک رکورد خوب به پایین برسانید.

دانلود  بازی فکری TouchTone

دانلود TouchTone

بازی فکری آیفون رایگان TouchTone همچنان جزو بازی های پرطرفدار می باشد. در این بازی شما باید خطوط را به گره های همان رنگ متصل کنید. برای این کار باید از سطح و اشیا مختلف عبور کنید. با شروع داستان بازی، می توانید شاهد یک معمای چالشی در کنار پیام اجتماعی باشید.

در پایان اگر تمایل داشتید تا از بازی های فکری در گوشی های اندروید هم استفاده کنید، مطالعه مطلب ۱۵ تا از بهترین بازی فکری اندروید برای بزرگسالان و کودکان : فارسی و انگلیسی را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۱۵ تا از بهترین بازی های فکری و معمایی آیفون را به شما معرفی کردیم. کدام بازی نظر شما را جلب کرد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه معرفی بهترین بازی های معمایی و فری آیفون را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش 11 روش رفع مشکل گوگل مپ در آیفون (در چند قدم ساده)
آموزش ۱۱ روش رفع مشکل گوگل مپ در آیفون (در چند قدم ساده)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)

نظرات