رفع ارور های 21 ، 3194 ، -1 ، 3004 ، 4005 و.. هنگام ریستور آیفون

آموزش رفع ارور های ۲۱ ، ۳۱۹۴ ، -۱ ، ۳۰۰۴ ، ۴۰۰۵ و.. هنگام ریستور آیفون

هنگامی که سعی می کنید iPhone خود را آپدیت یا ریستور کنید، ممکن است با خطا های ۲۱ ، ۳۱۹۴ ، -۱ ، ۳۰۰۴ ، ۴۰۰۵ و.. مواجه شوید. با استفاده از راه حل هایی می توان این ارور ها را رفع کرد. امروز در انزل وب روش رفع ارور های ۳۱۹۴ ، -۱ ، ۳۰۰۴ ، ۴۰۰۵ ، ۹ هنگام ریستور آیفون را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

رفع خطا ۳۱۹۴ ، -۱ ، ۲۱ ، ۴۰۰۵ و.. هنگام ریستور کردن آیفون

How to Fix Error 3194، -۱، ۳۰۰۴، ۴۰۰۵، ۹ When You Restore Your iOS Device

ما قبلا در انزل وب روش ریستور کردن آیفون را به شما آموزش داده ایم. اما انجام این فرایند گاهی ممکن است با خطا یا ارور مواجه شود. خطا ها معمولا به شکل The iPhone [Device Name] Could not be Restored. An Unknown Rrror Occurred (9) نشان داده می شوند. اگر شما هم با ارو های ۳۱۹۴ ، -۱ ، ۳۰۰۴ ، ۴۰۰۵ ، ۹ هنگام ریستور آیفون مواجه شده اید، دستورالعمل های ذکر شده را دنبال کنید.

توجه کنید دستورالمعل های زیر برای اکثر کدهای خطای ارور The iPhone Could not be Restored آیتونز کارساز هستند.

نصب آخرین ورژن iTunes برای رفع ارور ۱- در ریستور آیفون

یکی از دلایل عمده رخ دادن ارور هایی مانند ارور ۳۱۹۴ هنگام ریستور آیفون، در آیتونز نهفته است. برای رفع این مشکلات در گام اول اقدام به آپدیت کردن آیتونز به آخرین نسخه موجود کنید. پس از اتمام آپدیت، کامپیوتر خود را ریستارت کنید.

نصب آخرین ورژن iTunes برای رفع ارور 1- در ریستور آیفون

همینطور در صورت بروز خطا iPhone is Disabled هم پیشنهاد می کنیم مطلب ۴ روش حل مشکل پیغام خطا iPhone is Disabled آیفون را مطالعه نمایید.

آپدیت کردن سیستم عامل کامپیوتر برای رفع ارور ۴۰۱۳ آیتونز

شما باید سیستم عامل خود را هم آپدیت کرده باشید. با آپدیت کردن Mac یا Windows به آخرین نسخه منتشر شده، مشکلاتی مختلفی از جمله ارور های هنگام ریستور آیفون رفع می شود.

ارور ۴۰۱۳ ایتونز با آپدیت کردن گوشی

برای رفع ارور ۳۶۰۰ ، ۴۰۱۳ و.. هنگام ریستور در گوشی خود وارد بخش Settings > General > Software Update شوید و سیستم عامل گوشی را به آخرین نسخه ارتقا دهید. در آپدیت های جدید، باگ های موجود کشف و رفع می شوند.

ارور 4013 ایتونز با آپدیت کردن گوشی

تست کابل دیگر در رفع ارور ۳۰۱۴ ریستور آیفون

برخی از مواقع آسیب دیدن کابل هم می تواند از دلایل بروز ارور ۲۱ هنگام ریستور آیفون مشکل باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که یک کابل دیگر که از سلامت آن مطمئن هستید را انتخاب کرده و گوشی خود را به وسیله آن به کامپیوتر وصل کنید.

ریستارت فیزیکی آیفون جهت رفع ارور ۳۰۰۴ هنگام ریستور آیفون

در قدم بعدی بهتر است گوشی خود را ریستارت فیزیکی کنید تا مشکلات احتمالی به سادگی رفع شوند.

  • برای آیفون ۶s و قدیمی تر: دکمه Home و پاور را همرمان فشار داده و تا ۱۰ ثانیه نگه دارید تا لوگو اپل ظاهر شود.
  • برای آیفون های ۷، ۷+: دکمه پاور را به همراه دکمه کاهش صدا برای حداقل ۱۰ ثانیه فشار داده و نگه دارید تا لوگو اپل ظاهر شود.
  • برای آیفون های ۸ و جدید تر: دکمه افزایش صدا را بزنید و سریع رها کنید. بلافاصله دکمه کاهش صدا را هم بزنید و سریع رها کنید. سپس دکمه کناری پاور ر افشار داده و نگه دارید تا لوگو اپ را ببینید. پس از آن دکمه را رها کنید.

بعد از این کار می توانید گوشی را به کامپیوتر وصل کنید. پیشنهاد می شود برای رفع مشکل ریستور، ابتدا گوشی خود را آپدیت کنید و پس از اتصال گشوی به کامپیوتر، روی Update کلیک کنید.

ارور ۴۰۱۳ هنگام ریستور آیفون و بررسی وضعیت اینترنت

ارور ۴۰۱۳ ریستور می تواند ناشی از اتصال نامناسب اینترنت هم باشد. از آنجایی که آیتونز اقدام به دانلود سیستم عامل و سایر اطلاعات از سرور می کند، باید اتصال مناسب و پرسرعتی داشته باشد.

غیر فعال کردن آنتی ویروس و فایروال در رفع ارور ۴۰۰۵ آیتونز

آنتی ویروس ها و یا فایروال ممکن است به اشتباه جلو استفاده آیتونز به اینترنت را بگیرند. پس پیشنهاد می کنیم در زمان انجام این فرایند، آنتی ویروس و فایروال خود را موقتا غیر فعال کنید.

مشکل در ریستور بکاپ آیفون، ویرایش فایل های Hosts برای رفع مشکل ارور ۳۰۰۴ در ریستور آیفون

ابتدا در ویندوز به دایرکتوری C:\\Windows\System32\drivers\etc بروید. سپس فایل Hosts را پیدا کنید و آن را با Notepad باز کنید.

تمامی خط هایی که شامل عبارت .apple.com هستند را پیدا و حذف کنید.

مشکل در ریستور بکاپ آیفون، ویرایش فایل های Hosts برای رفع مشکل ارور 3004 در ریستور آیفون

سپس فایل را ذخیره کرده و ویندوز را ریستارت کنید.

اگر از سیستم عامل مک استفاده می کنید، فایل \etc\ را باز کنید. سپس فایل Hosts را پیدا کنید و آن را در دسکتاپ خود کپی کنید.

فایل کپی شده را باز کرده و تمامی خط هایی که شامل عبارت .apple.com هستند را پیدا و حذف کنید.

مشکل در ریستور بکاپ آیفون، ویرایش فایل های Hosts برای رفع مشکل ارور 3004 در ریستور آیفون

فال را ذخیره کرده و مجدد آن را به محل \etc برگردانید و overwrite کنید. کامپیوتر خود را ریستارت کنید.

قرار دادن گوشی در حالت DFU مود برای رفع ارور ۳۱۹۴ هنگام ریستور آیفون و..

اگر همچنان مشکل ارور -۱ ایفون یا ارور منفی ۱ آیتونز و.. شما باقی است، می توانید با کمک مطلب آموزش وارد شدن به حالت DFU، آیفون را در این حالت ریستور کنید. اگر در این حالت هم گوشی شما ریستور نشد، ممکن است آیفون شما دچار آسیب سخت افزاری شده باشد که برای رفع آن باید به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه کنید.

در پایان پس از حل مشکل ارور منفی ۱ و.. ایتونز در صورت مشاهده ارور Activation Lock هم مطالعه مطلب آموزش ۶ روش رفع مشکل پیغام Activation Lock در آیفون را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه هایی برای رفع ارور در هنگام ریستور آیفون معرفی کردیم. مشکل شما با کدام روش رفع شد؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه رفع ارور های ۲۱، ۳۱۹۴، -۱، ۳۰۰۴، ۴۰۰۵ و.. هنگام ریستور آیفون را در دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش دانلود و نصب iTunes روی ویندوز 11
آموزش دانلود و نصب iTunes روی ویندوز ۱۱
آموزش تغییر محل ذخیره فایل بکاپ آیتونز در ویندوز 10 ، 8 و 7
آموزش تغییر محل ذخیره فایل بکاپ آیتونز در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
دانلود 7 تا از بهترین برنامه های جایگزین آیتونز (iTunes)
دانلود ۷ تا از بهترین برنامه های جایگزین آیتونز (iTunes)
حل مشکل عدم اتصال آیفون به مک بوک (Macbook)
آموزش روش حل مشکل عدم اتصال آیفون به مک بوک (Macbook)

نظرات