انتخاب اسم شرکت ، فرزند و.. فارسی و انگلیسی آنلاین

۸ سرویس انتخاب اسم شرکت ، فرزند و.. فارسی و انگلیسی آنلاین

انتخاب اسم می تواند یکی از تصمیماتی باشد که مدت زیادی ذهن افراد را به خود مشغول کند. شما چه دنبال انتخاب اسم فرزند باشید و چه اسم شرکت و..، انتخاب نام مناسب یک تصمیم مهم خواهد بود. برای کمک به شما در این موارد، سرویس های آنلاین مختلفی وجود دارند. امروز در انزل وب سرویس های انتخاب اسم فرزند، شرکت و.. فارسی و انگلیسی آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی سایت انتخاب اسم پسر ، دختر ، شرکت آنلاین

Best Online Name Generator Service

اسم یا نام تا آخر عمر با شخص خواهد ماند. حتی برای شرکت ها هم نام، تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت و معرفی شرکت دارد. بنابراین باید سعی کنید که نامی متناسب و زیبا انتخاب کنید. امروزه گستره بزرگی از نام ها وجود دارد که انتخاب را برای ما بسیار مشکل تر می کند. در این زمان نقش سرویس های انتخاب نام که به صورت آنلاین فعالیت می کنند، پر رنگ تر می شود. در ادامه بهترین سرویس های فعال در زبان ها فارسی و انگلیسی را معرفی خواهم کرد.

سایت انتخاب اسم آنلاین فارسی

سایت انتخاب اسم آنلاین فارسی

سرویس کودک آنلاین، یکی از سایت های فعال در زمینه مراقبت و نگهداری کودکان است. در بخش راهنما انتخاب اسم کودکان ایرانی شما می توانید نام مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای انتخاب اسم دختر و پسر ابتدا باید جنسیت فرزند خود را انتخاب کنید. سپس می توانید قسمتی از نام مورد نظر را وارد کنید. با کلیک روی دکمه جستجو، نام های مشابه نشان داده می شود. همچنین در جدول حروف الفبای پایین صفحه، با کلیک روی هر حرف، می توانید نام هایی که با آن حرف آغاز می شوند را مشاهده کنید.

سایت انتخاب اسم آنلاین فارسی

اسامی به صورت لیست شده همراه با تلفظ و.. به شما نشان داده می شوند. با نگه داشتن نشان گر موس روی هر اسم، اطلاعاتی راجب آن می بینید که با کلیک کردن به صفحه آن اسم منتقل خواهید شد.

همچنین اگر پس از انتخاب نام، تمایل داشتید تا آن را خوشنویسی کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین سرویس های خوشنویسی فارسی و نستعلیق آنلاین را هم مطالعه نمایید.

انتخاب نام کوک آنلاین در سرویس ماماسایت

انتخاب نام کوک آنلاین در سرویس ماماسایت

در بخش انتخاب نام کودک ماماسایت، با کادر جستجو رو به رو می شوید. در کادر جستجو شما می توانید قسمت هایی از اسم، حرف اول ،جنسیت و ریشه نام را مشخص کنید. با کلیک روی دکمه جستجو، نام های مورد نظر نشان داده می شود.

انتخاب نام کوک آنلاین در سرویس ماماسایت

برای جستجو نام بر اساس حروف الفبا هم می توانید از جدول های پایین کادر جستجو استفاده کنید. اسامی با معنی و ریشه نام نشان داده می شوند.

راهنمای انتخاب اسم آنلاین فارسی کودک

راهنمای انتخاب اسم آنلاین فارسی کودک

سرویس انتخاب نام جامعه مجازی کودک و والدین هم راهی برای انتخاب اسم پسر و دختر قرار داده است. در این سرویس هم قابلیت جستجو نام بر اساس جنسیت، حروف الفبا و یا وارد کردن قسمتی از آن وجود دارد. نام های جستجو شده به همراه تلفظ به شما نشان داده می شوند.

انتخاب اسم برند انگلیسی با NameMesh

انتخاب اسم برند انگلیسی با NameMesh

سرویس NameMesh یکی از مشهور ترین ابزار های ساخت نام برای برنامه ها، شرکت ها، نام دامنه سایت و.. می باشد. این سرویس از الگوریتم های مختلفی استفاده می کند. برای استفاده از  NameMesh شما باید نام و یا کلمات کلیدی که برای شما مهم است را وارد کنید تا سایت بر اساس SEO و بررسی سوابق جستجو افراد، نتیجه های مطلوبی را ارائه دهد. از دیگر ویژگی های این سرویس می توان به بررسی کپی رایت و انتخاب اسامی یونیک اشاره کرد. این سرویس فرایند ایجاد، انتخاب و خرید اسامی را فراهم کرده است.

همینطور جهت طراحی امضا برای نام هم مطالعه مطلب آموزش کار با ۵ تا از بهترین سرویس های ساخت و طراحی امضا آنلاین رایگان برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

سایت تولید اسم آنلاین انگلیسی Fantasy Name Generator

سایت تولید اسم آنلاین انگلیسی Fantasy Name Generator

همانطور که از نام سرویس انتخاب اسم شرکت و.. Fantasy Name Generator پیدا است، پلتفرمی برای ایجاد نام های منحصر به فرد و فانتزی است. نام های تولیدی این سرویس می تواند برای نام گذاری انگلیسی هر چیزی مانند آثار هنری، عناوین موسیقی، نام مکان و.. استفاده شوند. برای تولید نام می توانید در دسته مورد نظر، روی گزینه تولید نام های تصادفی یا Random Names کلیک کنید. این سرویس رایگان است و از دو زبان فرانسوی و انگلیسی پشتیبانی می کند.

BizNameWiz برای ساخت نام مناسب شرکت و بیزنیس انگلیسی

BizNameWiz برای ساخت نام مناسب شرکت و بیزنیس انگلیسی

عملکرد سرویس BizNameWiz هم مشابه NameMesh می باشد. در این سرویس بعد از وارد کردن کلید واژه های مورد نیاز، سیستم به صورت خودکار نام های تصادفی را انتخاب می کند. در این سرویس رایگان، عدم تکراری بودن نام ها هم بررسی می شود.

Namelix ، ابزار آنلاین ایده برای اسم شرکت به زبان انگلیسی

ابزار آنلاین ایده برای اسم شرکت انگلیسی Namelix

سایت ساخت اسم شرکت Namelix تمرکز خود را برای ایجاد نام های جدید برای کسب و کار ها و مشاغل نوپا گذاشته است. اگر چه Namelix عمدتا برای تولید نام های تجاری استفاده می شود، اما انعطاف پذیر بوده و قابلیت استفاده برای تولید نام محصول، برنامه و.. را هم دارد. تمامی فرایند هم این سایت به صورت خودکار بوده با وارد کردن کلمات توسط شما انجام می شود.

سرویس Anadea برای تولید نام شرکت انگلیسی

سرویس Anadea برای تولید نام شرکت انگلیسی

اگر تاکنون سرویسی را برای انتخاب نام هنری ، نام باشگاه ، مغازه و.. نکرده اید، Anadea می تواند نظر شما را جلب کند. تولید نام تجاری جدید با الگوریتم های بهینه شده Al از وظایف این سرویس است. با توجه به تحت وب بودن این ابزار، می توانید با هر سیستم عاملی از این سایت استفاده کنید. این ابزار هم رایگان است و کار با آن مشابه سایر سرویس های معرفی شده می باشد.

در نهایت اگر قصد ساخت لوگو برای اسم انتخابی شرکت خود هم داشتید، مطالعه مطلب معرفی سایت های ساخت لوگو و تایپوگرافی با اسم فارسی و انگلیسی را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه هایی برای پیدا کردن نام کودک فارسی و یا ساخت نام انگلیسی برای شرکت و.. را به شما معرفی کردیم. از چه سرویسی استفاده کردید و نظرتان راجب آن چیست؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه انتخاب اسم آنلاین را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 10 روش تبدیل اسم شما به زبان های مختلف
آموزش ۱۰ روش تبدیل اسم شما به زبان های مختلف
معرفی سایت و سرویس های جالب و کاربردی
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره ۴۱
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۰

نظرات