بهترین برنامه‌های مدیریت ایمیل ویندوز 10 ، 8 و 7

معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه‌ های مدیریت ایمیل ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

احتمالا همه‌ی شما یک یا چند اکانت ایمیل دارید و برای مدیریت آن‌ها دنبال راه حل هستید. چک کردن ایمیل‌ها، پاسخ دادن به ایمیل‌های دریافتی، ارسال ایمیل جدید، ضمیمه کردن فایل و… همه و همه می‌تواند در یک نرم افزار خوب مدیریت شود و در زمان هم به شدت صرفه جویی شود.خوب است بهترین برنامه‌های مدیریت ایمیل ویندوز  ۱۰ ، ۸ و ۷ را بشناسید.

دانلود بهترین نرم افزار مدیریت ایمیل برای ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

Download the best email management software for Windows 10, 8 and 7

قبلا در انزل وب در مورد مدیریت ایمیل‌ها در اندروید صحبت کردیم. هم‌چنین به بررسی پروتکل‌های مهم مورد استفاده در ایمیل‌ها پرداختیم. قطعا همه‌ی کاربران ویندوز هم به دنبال راهی مناسب برای مدیریت ایمیل‌های خود هستند. استفاده از مرورگر وب برای ورود به اکانت ایمیل وقتی در سیستم خود نیستید خوب است اما در سیستم خودتان قطعا این کار به نفعتان نخواهد بود. امروز به معرفی بهترین برنامه های ارسال ، دریافت و مدیریت ایمیل در ویندوز می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

eM Client بهترین برنامه مدیریت ایمیل ویندوز

برنامه eM Client بهترین برنامه مدیریت ویندوز با قابلیت تبادل ایمیل چند زبانه است.

برنامه های ارسال ایمیل

هنگامی که برنامه خواندن ایمیل eM Client را باز میکنید، احساس آشنایی خواهید کرد. این برنامه از یک الگوی مشترک که به طور گسترده توسط سایر برنامه‌های مدیریت ایمیل مورد استفاده قرار می گیرد، تبعیت می‌کند: دسترسی سریع به کلیه حساب‌های مرتبط و پوشه مربوطه در سمت چپ شامل تقویم، مخاطبین و تسک‌ها درست در زیر آن.

eM Client تمام ویژگی‌های اساسی مورد انتظار بهترین برنامه‌های ایمیل را داراست. اما ویژگی برجسته آن توانایی ترجمه ایمیل‌های ارسالی به ۳۹ زبان در داخل برنامه است. eM Client به طور خودکار زبان را تشخیص داده و گزینه ترجمه را با یک کلیک ساده در زیر اطلاعات تماس فراهم می کند.

eM Client همچنین ابزار “Deduplicator” را ارائه می‌دهد که در مخاطبین، ایمیل ها، رویدادهای تقویم و وظایف شما نسخه‌های تکراری پیدا می کند. به عنوان مثال، ممکن است مخاطب‌هایی با همان آدرس ایمیل اما نام‌های مختلف یا آدرس‌های ایمیل با یک موضوع مشابه پیدا کند. بر روی Tools> Deduplicator کلیک کنید، بطور نسبتاً ساده شما را در طی مراحل راهنمایی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید داده‌ها را منتقل کنید یا برای همیشه حذف کنید.

این برنامه همچنین از ویژگی چت برخوردار است که می تواند به عنوان یک پنجره جداگانه و در حالی که شما روی چیزهای دیگر کار می کنید مستقلا اجرا شود.

قیمت گذاریClient eM: بصورت رایگان در دسترس است. اما برای نسخه Pro که شامل پشتیبانی VIP، حساب های نامحدود و استفاده تجاری است هزینه در نظر گرفته شده است. پیشنهاد می‌شود  برای دانلود نسخه کامل از سایت های دانلود ایرانی استفاده کنید.

Thunderbird برنامه مدیریت ایمیل برای ویندوز

دانلود جیمیل برای ویندوز 10

برنامه Thunderbird از بهنرین برنامه‌های مدیریت ایمیل در ویندوز است که شبیه به مرورگر است. برای افرادی که به مرورگر برای مدیریت ایمیل‌هایشان عادت کرده اند این برنامه بسیار مفید است زیرا بعضی از کاربران به محیط مرورگر عادت کرده اند و استفده از برنامه های دسکتاپ برایشان سخت است.

موزیلا این موضوع را درک کرد و با نرم افزار خود به نام Thunderbird این مشکل را حل کرد. در تاندربرد هر ایمیلی که کاربر باز می‌کند شامل ۳ تب است یکی برای پیام ها، یکی برای تقویم و یکی هم برای تسک ها. با ایجاد یک ایمیل جدید در واقع یک پنجره جدید بصورت کلی باز می‌شود.

Thunderbird بصورت متن باز ارائه شده است به این معنی که جامعه‌ی بزرگی از آن پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌هایی را اضافه می‌کند مانند امکان جستجوی وب از طریق برنامه. البته add-ons متن باز مشمول پشتیبانی نمی باشند ، بنابراین باید در انتخاب مواردی که استفاده می کنید از اختیار خود استفاده کنید.

یکی از آخرین ویژگی های قابل توجه Thunderbird ادغام شدن با Google Chat ، IRC ، Twitter و XMPP است. به این معنی که می توانید از داخل Thunderbird از این برنامه‌ها استفاده کنید. در بالای گزینه Chat کلیک کنید یک تب جدید باز خواهد شد که می‌توانید حساب دیگری را انتخاب کنید. دقیقاً مانند یک مرورگر، هر برگه به وضوح بالای کل رابط قرار خواهد گرفت.

قیمت گذاری Thunderbird: رایگان

Mailbird بهترین نرم افزار مدیریت ایمیل برای ویندوز

ایمیل در ویندوز 7

برنامه Mailbird بهترین برنامه مدیریت ویندوز برای کسانی که زیاد به صندوق ورودی سر می‌زنند. اولین چیزی که در مورد Mailbird متوجه خواهید شد عدم وجود متن در صفحه است. در عوض، همه چیز در قالب آیکون است. نوار کناری Gmail خود را تصور کنید اما بدون برچسب های متنی، این چیزی است که مشاهده خواهید کرد. می‌توانید این ظاهر را به صورت معمولی تر تنظیم کنید و حتی می توانید با برخی از قالب ها، ظاهر برنامه را تغییر دهید.

اما آنچه واقعاً Mailbird را متمایز می کند، تعداد زیاد ادغام‌های بومی در دسترس است. این برنامه با نزدیک به ۵۰ برنامه و خدمات ادغام شده است، و این باعث می شود آن را برای کاربرانی که در صندوق ورودی خود زندگی می کنند انتخاب خوبی باشد. Mailbird با داشتن برنامه های کاری مانند Trello ، Slack و Asana و ابزارهای چت مانند WhatsApp و WeChat، به یک مرکز قدرتمند برای ارتباطات و مدیریت پروژه تبدیل می شود.

برای ادغام با یک برنامه، روی دکمه Add-ons در پایین سمت چپ کلیک کنید و از لیست موجود انتخاب کنید. با این کار نمادی در منوی سمت چپ اضافه می شود و با کلیک بر روی آن تمام مراحل ارتباط با Mailbird را برای شما فراهم می کند. به عنوان مثال در مورد واتس اپ، به همان اندازه فعال کردن گزینه QR روی گوشی و نشان دادن دوربین در صفحه نمایش ساده بود. از آنجا، ما می‌توانیم به راحتی با استفاده از آیکون واتس اپ در منوی سمت چپ ، از WhatsApp درست در Mailbird استفاده کنیم.

قیمت گذاری Mailbird: رایگان برای نسخه Lite. برای نسخه Pro بصورت سالانه هزینه در نظر گرفته شده است. که شامل گزینه تعویق پیام ها و تنظیم یادآوری برای پرداختن به آنها بعدا، اضافه کردن حساب های نامحدود و پشتیبانی ۷/ ۲۴ تیم از Mailbird است.

Windows Mail برنامه ارسال ایمیل برای کامپیوتر

ایمیل در ویندوز 7

برنامه Windows Mail بهترین برنامه مدیریت ایمیل در یندو از لحاظ سادگی است.

این برنامه بصورت پیش فرض در ویندوز نصب شده است. در نوار کناری سمت چپ  می توانید به تقویم، وظایف و صندوق ورودی خود دسترسی داشته باشید. هنگامی که در صندوق ورودی ایمیل خود هستید، همه چیز کاملاً اساسی است. شما هیچ گزینه تعویق، امکان برنامه ریزی پیام ها یا حتی ویرایش HTML را پیدا نمی کنید. گزینه ای برای ترسیم پیام ها وجود دارد: شروع به نوشتن پیام جدید کنید، و سپس روی برگه Draw در بالا کلیک کنید.

قیمت گذاری Windows Mail: رایگان

Microsoft Outlook نرم افزار مدیریت ایمیل ویندوز

نصب ایمیل روی لب تاب

برنامه Microsoft Outlook بهترین برنامه مدیریت ایمیل در ویندوز از لحاظ قابلیت اطمینان است. Microsoft Outlook یکی از قدیمی ترین برنامه‌های مدیریت ایمیل است که هنوز هم به دلیل قابل اعتماد بودن بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعلاوه، ایمیل، تقویم و سیستم های مدیریت تماس با Outlook همه یکپارچه برای یک تجربه کاربری روان است.

این برنامه شامل ویژگی‌های منحصر به فردی است. ابزار Quick Steps به شما امکان می دهد تا مسیرهای خودکار برای مدیریت برخی ایمیل ها و مخاطبین ایجاد کنید. به عنوان مثال، ممکن است گزینه Move to New Folder را انتخاب کنید، یک پوشه خاص را انتخاب کرده و یک میانبر صفحه کلید مانند ctrl + shift + 1 را اختصاص دهید. سپس می توانید هر تعداد ایمیل را انتخاب کنید، با استفاده از کلیدهای میانبر همه آنها به پوشه انتخاب شده ارسال می شوند.

می‌توانید برای ارسال ایمیل‌های خود برنامه ریزی کنید. از نوار ابزار، روی نماد کوچک در سمت راست پایین گروه برچسب ها کلیک کنید. سپس، در زیر گزینه های Delivery، تاریخ و زمان را انتخاب کنید. اکنون، هنگامی که روی ارسال روی ایمیل کلیک می کنید، تا زمان تحویل در پوشه Outbox شما ذخیره می‌شود.

قیمت گذاری Microsoft Outlook: برای استفاده از Outlook پس از یک مدت آزمایشی رایگان باید مجوز Microsoft Office را خریداری کنید.

PostBox برنامه ارسال ایمیل

دانلود نرم افزار ایمیل فارسی برای کامپیوتر

برنامه PostBox بهترین برنامه مدیریت ایمیل در ویندوز است از این جهت که امکان استفاده از قالب‌های شخصی دارد.

ابزار Responses Postbox همراه با یک ویرایشگر بصری است که هوشمندانه از متغیرهایی استفاده می‌کند تا بتواند به راحتی مقادیر خودکار را به فیلدها اختصاص دهد، مانند نام یا نام خانوادگی فرستنده اصلی ، خط موضوع ، تاریخ یا هر اطلاعات دیگری که در هر پیام دریافت شده ذخیره می‌شود یا خود صندوق پستی. الگویی را که ایجاد کرده اید از یک منوی کشویی انتخاب کنید برنامه به طور خودکار یک پاسخ شخصی تولید و ارسال می کند.

این برنامه همچنین با برخی از ویژگی‌های خوب دیگر، مانند ویرایشگر HTML و ادغام با برنامه‌های مدیریت فایل محبوب مانند OneDrive و Dropbox است، همراه است.

قیمت گذاری PostBox: این برنامه بصورت رایگان در اختیار نیست و برای استفاده باید هزینه پرداخت کرد.

The Bat نرم افزار چک ایمیل ویندوز

دانلود نرم افزار ایمیل فارسی برای کامپیوتر

برنامه The Bat بهترین برنامه مدیریت ایمیل در ویندوز از لحاظ امنیت و رمزگذاری است.

این برنامه برای محافظت از کاربران خود در نظر گرفته شده و برای پرداختن به تعدادی از مسائل امنیتی طراحی شده است، که در عین حال زیاد رایج نیست، اما به طور بالقوه می‌تواند بر سایر سرویس گیرندگان ایمیل تأثیر بگذارد. The Bat برای رمزگشایی تمام داده‌های ذخیره شده به کلید نیاز دارد. این بدان معناست که برخلاف سایر مشتریانی که اطلاعات را در پوشه‌های محلی ذخیره می کنند که می توان آن‌ها را از خارج برنامه دریافت کرد، داده‌ها فقط از طریق خود برنامه قابل دسترسی هستند.

به علاوه ، The Bat از رمزگذاری end-to-end استفاده می‌کند، به این معنی که فقط داده‌های ذخیره شده امن نیستند هر داده ارسال شده از طریق برنامه نیز محافظت می‌‍شود. این یک برنامه نسبتاً منحصر به فرد است که به شما امکان اتصال تعدادی از حساب‌های ایمیل (به عنوان مثال ، حساب Gmail یا Outlook) را می دهد.

قیمت گذاری The Bat: این برنامه در دو نسخه‌ی Home و Professional قیمت گذاری شده است و بصورت رایگان در دسترس نیست.

Front برنامه مدیریت ایمیل برای کامپیوتر

بهترین برنامه مدیریت ایمیل ویندوز

برنامه Front بهترین برنامه مدیریت ایمیل در ویندوز برای همکاری تیمی می‌باشد. این برنامه برای همه تیم‌ها طراحی شده است تا در یک سیستم صندوق ورودی مشترک به طور مشترک همکاری کنند.

کلیه صندوق ورودی که ایجاد می‌کنید به صورت پیش فرض خصوصی است، اما می توانید اعضای تیم خاص را به صندوق ورودی‌های خاص دعوت کنید و سپس ایمیل خود را از طریق ایمیل به اعضای خود اختصاص دهید. Front همچنین قابلیت چت را ارائه می دهد، بنابراین می توانید در یک برنامه با هم تیمی های خود درگیر باشید.

افزودن به ویژگی اصلی Front ، ادغام آن با بیش از ۴۰ برنامه و خدمات از جمله Asana ، Dropbox ، HubSpot ، Slack و Trello است. و ادغام Zapier Front اجازه می دهد تا کاربران Front بتوانند برنامه را با ۱۰۰۰+ برنامه دیگر در پشته فناوری خود متصل کنند.

این یک برنامه الکترونیکی کسب و کار محور است، Front همچنین شامل یک بخش کامل تجزیه و تحلیل می شود که نه تنها معیارهای مربوط به رفتار مشتری با ایمیل‌های ارسالی را نشان می دهد، بلکه بهره‌وری و تعامل اعضای تیم مانند زمان پاسخگویی و در انتظار پاسخ‌ها را هم نشان می‌دهد.

قیمت گذاری Front: این برنامه در نسخه‌های مختلف دارای هزینه است و به صورت رایگان در دستری نیست.

Hiri نرم افزار مدیریت ایمیل ویندوز

بهترین برنامه مدیریت ایمیل ویندوز

برنامه Hiri از بهترین برنامه‌های مدیریت ایمیل در ویندوز از لحاظ صرفه جویی در زمان است.

این برنامه در درجه اول با توجه به کاربران تجاری انجام می شود (در حال حاضر فقط از خدمات ایمیل مایکروسافت از جمله Hotmail ، Outlook و Exchange پشتیبانی می کند)، اما کاربران خانگی از ویژگی های افزایش بهره وری آن نیز قدردانی می کنند.

اگر وقت خودتان را برای مدیریت ، خواندن و پاسخ دادن به ایمیل های بسیار طولانی سپری می کنید، Hiri برای شما است. این برنامه شامل یک داشبورد هوشمند است که به شما امکان می دهد در یک نگاه  ببینید که چند پیام خوانده نشده و چه مدت باید منتظر بمانید تا قبل از بررسی آنها (مهم تر از همه اینها، چه تعداد  از آن‌هاواقعاً به یک پاسخ فوری نیاز دارند؟)

پنجره Compose به منظور صرفه جویی در وقت شما  طراحی شده است، فقط گزینه‌های اصلی (بدون قالب بندی فانتزی) و شامل خط Subject در پایین. بنابراین لازم نیست موضوع را بنویسید تا زمانی که می دانید چگونه می توانید پیام را خلاصه کنید.

قیمت گذاری Hiri: رایگان

Spike از برنامه‌های ارسال ایمیل با رابط کاربری روان

مشکل برنامه ایمیل ویندوز 10

به صندوق ورودی خود قابلیت‌های WhatsApp بدهید. پشتیبانی از حساب‌های نامحدود ایمیل، رمزگذاری، رابط کاربری سبک، چت از ویژگی‌های آن است.

برنامه Spike یک سرویس دهنده ایمیل رایگان همه کاره است که برای iOS ، Android ، Windows و Mac با یک برنامه وب در دسترس است و در مواقعی که دیگر وقت برای نصب نرم افزار ندارید، دارای یک برنامه وب است.

این نخستین برنامه ایمیل «مکالمه ای» است که در اصل به معنای ارائه پیام و پاسخ در زمان واقعی است، با سبکی که بسیار شبیه WhatsApp است، مشاهده می شود. این امر به ویژه برای نوع ایمیل‌های کوتاه که احتمالاً برای دوستان و خانواده ارسال می شود، کار می کند، بنابراین ردیابی زنجیره های ایمیل طولانی که معمولاً پیام های تو در تو است، ساده است.

Spike برای استفاده شخصی و پشتیبانی از تعداد نامحدودی حساب ایمیل و حداکثر ۱۰ اتاق چت گروهی رایگان است.

قیمت گذاری Spike: رایگان

نظرات و دیدگاه‌های شما؟

امروزه استفاده از ایمیل برای انجام کارهای رسمی کاری و دانشگاهی و یا ارسال ایمیل‌های انبوه برای بازاریابی ایمیلی بسیار پرکاربرد است. امروز در انزل وب به معرفی ۱۰ برنامه‌ی بسیار خوب برای مدیریت ایمیل در ویندوز پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد. خوشحال می‌شویم تجربیات خود در استفاده از برنامه‌های مدیریت ایمیل در ویندوز را در دیدگاه همین پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 6 نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش ۶ نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش 5 روش پيدا كردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش ۵ روش پیدا کردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل
آموزش ۴ روش ساخت سریع و فوری ایمیل
معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو
معرفی و بررسی ۶ سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

نظرات

  • mahmoud says:

    سلام وقت بخیر.سوالی ک دارم اینه که نرم افزارهای پیشنهادی مثل em به لحظا اعتبارسنجی میشه اعتماد کرد بهشون؟من چندین ایمیل دارم که اینجور نرم افزارها بدردم میخوره منتها اطلاعات ایمیل هارو برای لاگین کردن وارد میکنیم قابل اعتماد هستن؟

  • Reza says:

    من از Thunderbird استفاده می کنم. تقریبا خوبه. البته در ویندوز استفاده نمی کنم (اوبونتو)

  • سیاوش نامداری says:

    با سلام وعرض ادب فقط خواستم از زحمات مدیر وهمکاران عزیز شما که اوقات گرانبهایشان راصرف آگاهی هموطنانشان
    می کنند واینگونه جامع و پرمحتواکمک مکنندتشکر و قدردانی میکنم/.

  • s z says:

    سلام
    ممنون از زحمات شما
    یکی از مهمترین ویژگی های یک برنامه مدیریت ایمیل امروزه برای بسیاری از افراد احتمالا قابلیت tracking یا دریافت گزارش خوانده شدن ایمیلی که فرستاده ایم میباشد، کاش این معیار را هم در معرفی برنامه هایی که نام بردید لحاظ میکردید