دیدن و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در سایز و کیفیت اصلی

۵ روش دیدن و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در سایز و کیفیت اصلی

اینستاگرام مملو از تصاویر زیبا و جذاب است. حتی تصاویری که روی پروفایل افراد باشد. اگر قصد دانلود عکس عکس پروفایل اینستاگرام را دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. امروز در انزل وب راه های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندروید، وب ، کامپیوتر و.. را به شما معرفی خواهیم کرد.

مشاهده و ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی اندروید ، وب و کامپیوتر

How to Download Instagram Profile Pictures

دلایل مختلفی وجود دارد که بخواهید عکس پروفایل اینستاگرام را با کیفیت مناسب ببینید و یا دانلود کنید. متاسفانه خود اینستاگرام به صورت مستقیم راهی را برای این کار ایجاد نکرده است اما با استفاده از روش هایی در اندروید، کامپیوتر و وب  می توانید عکس پروفایل اینستاگرام را دانلود کنید.

روش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در کامپیوتر بدون نرم افزار (وب)

برای دیدن عکس پروفایل اینستاگرام و دانلود آن ابتدا در مروگر خود اکانت اینستاگرام مورد نظر را باز کنید. سپس روی عکس پروفایل اینستاگرام راست کلیک کرده و گزینه Copy image address را انتخاب کنید.

روش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در کامپیوتر بدون نرم افزار

حال یک تب جدید را در مرورگر باز کنید. در قسمت آدرس مرورگر، آدرس عکس کپی شده را وارد کنید. سپس در آدرس وارد شده، قسمت s150x150/ را حذف کنید.

روش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در کامپیوتر بدون نرم افزار

با اینتر کردن آدرس، عکس را با کیفیت بالا خواهید دید. روی عکس راست کلیک کرده و گزینه Save image as را بزنید.

روش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در کامپیوتر بدون نرم افزار

به همین سادگی عکس پروفایل با کیفیت بالا در کامپیوتر شما ذخیره می شود.

همچنین برای مشاهده روش دانلود سایر عکس های اینستاگرام، پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین نحوه دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام در اندروید و آیفون را هم مطالعه نمایید.

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندروید

در گوشی های اندروید، برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام می توانید از برنامه های کمکی هم استفاده کنید. با یک سرچ در اپ استور ها، می توانید برنامه های مختلفی را ببینید. سعی کنید برنامه را انتخاب و استفاده کنید که نیازی به وارد کردن اطلاعات حساب یا وارد شدن به آن را نداشته باشد. در ادامه چند برنامه مناسب را معرفی خواهیم کرد.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی با برنامه Profile Photo Downloader for instagram

ابتدا برنامه Profile Photo Downloader for instagram را دانلود و نصب کنید. این برنامه اینستا پروفایل دانلودر رایگان بوده و نیازی به وارد شدن به اکانت اینستاگرام شما را ندارد.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی با برنامه Profile Photo Downloader for instagram

سپس از دو راه می توانید بزرگنمایی عکس پروفایل اینستاگرام را انجام و آنها را دانلود کنید.

  • راه اول سرچ کردن افراد در خود برنامه است. نام کاربری یا آدی شخص را جستجو کرده و بعد از پیدا کردن پروفایل با تاچ روی آن می توانید عکس را مشاهده کردن با و تپ روی دکمه دانلود، عکس را دانلود کنید. همچنین قابلیت به اشتراک گذاری هم وجود خواهد داشت.
  • راه دوم هم کپی کردن آدرس پروفایل شخص است. برای این کار در اینستاگرام خود پروفایل شخص را باز کنید. سپس روی نماد منو کلیک کرده و گزینه Copy Profile URL را بزنید. سپس با وارد کردن این آدرس در برنامه، عکس به طور خودکار دانلود می شود.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی با برنامه Profile Photo Downloader for instagram

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندروید Qeek for Instagram – Zoom profile insta DP

شما همچنین می توانید از برنامه Qeek for Instagram – Zoom profile insta DP هم جهت مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام  استفاده کنید. در این برنامه هم به سادگی کافیست تا آیدی شخص را جستجو کنید. سپس با تاچ روی اکانت، می توانید تصویر را دیده و روی آن زوم کرده یا دانلود کنید. قابل ذکر است که اکثر برنامه های مشابه روش استفاده مشابهی هم دارند.

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندروید Qeek for Instagram - Zoom profile insta DP

برای دانلود IGTV هم مطالعه مطلب ۴ روش دانلود فیلم و ویدیو استوری صفحه IGTV اینستاگرام کاربردی خواهد بود.

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را ببینیم؟ با وبسایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام izuum

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را ببینیم؟ با وبسایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام izuum

همچنین اگر در هر دستگاه دیگری قصد دارید به سادگی با کمک سایت اقدام به دیدن عکس پروفایل خصوصی اینستاگرام کنید، می توانید از سرویس izuum استفاده کنید. وارد سایت شده و آیدی یا نام کاربری شخص را در کادر جستجو وارد کنید. سپس با باز کردن پروفایل مورد نظر، می توانید عکس را با کیفیت بالا مشاهده کرده و آن را دانلود کنید.

ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

امروزه تعداد زیادی از کاربران از تلگرام استفاده می کنند. بات های تلگرام قابلیت های زیادی را برای شما فراهم می کنند. شما می توانید با کمک بات های تلگرام هم اقدام به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام افراد کنید. برای این کار بات @Instasave_bot را راه اندازی و استفاده کنید. بعد از استارت کردن ربات، راهنمایی لازم به شما ارئه می شود. در این روش هم با وارد کردن آیدی و یا آدرس پروفایل شخص، به سادگی عکس پروفایل، متن بیو و.. برای شما با کیقیت بالا ارسال می شود. همینطور می توانید از سایر قابلیت های این بات مانند دانلود عکس پست و فیلم و.. اینستاگرام هم استفاده کنید.

همچنین در پایان در صورت نیاز به دانلود هایلایت و استوری هم مطالعه مطلب ۲ روش دانلود و ذخیره هایلایت استوری و استوری پروفایل اینستاگرام را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های مشاهده و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را به روش های مختلف آموزش دادیم. شما از کدام راه استفاده کردید و نظرتان راجب آن چیست؟ همینطور می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت بالا را در دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید این مطلب با سایر دوستان خود که نیاز به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام دارند، به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش جدید پيدا كردن افراد با شماره موبايل در اینستاگرام
آموزش جدید پیدا کردن افراد با شماره موبایل در اینستاگرام
آموزش کار و قرار دادن استاتوس با قابلیت Notes دایرکت اینستاگرام
آموزش کار و قرار دادن استاتوس با قابلیت Notes دایرکت اینستاگرام
آموزش تغییر اکانت اینستاگرام شخص فوت شده به حالت یادبود Remembering
آموزش تغییر اکانت اینستاگرام شخص فوت شده به حالت یادبود Remembering

نظرات