تبدیل آنلاین خط میخی

۳ روش تبدیل آنلاین اسم و جملات به خط میخی

شاید دیده باشید که بعضی از مخاطبان شما اسم خود را به خط میخی نوشته و در بیو یا پروفایل خود قرار می‌دهند. شاید برای شما هم جذاب باشد که اسم خود یا هر متن دیگری را به خط میخی بنویسید. امروز قصد داریم در انزل وب روش تبدیل آنلاین اسم و جملات به خط میخی را آموزش دهیم. با ما همراه باشید تا روش های تبدیل آنلاین اسم و جملات به خط میخی را یاد بگیرید.

نرم افزار و سایت‌های تبدیل اسم به خط میخی آنلاین

Best Services for Translate Name to Cuneiform Online

قبلا در انزل وب تایپ متن یا اسم با کاراکترهای خاص و زیبا و همچنین سرویس‌های زیباسازی متن و اسم را معرفی کرده بودیم. امروز قصد داریم تا سایت‌های تبدیل اسم به خط میخی را معرفی کنیم. با استفاده از این مطلب می‌توانید اسم خود یا هر متن دیگری را به خط میخی نوشته و در بیو یا پروفایل خود قرار دهید.

تبدیل اسم به خط میخی

تبدیل آنلاین خط میخی با استفاده از سایت تاریخ پارسی

وب‌سایت تاریخ پارسی یک وب‌سایت خوب برای تبدیل آنلاین خط میخی است. با استفاده از قابلیتی که تاریخ پارسی در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید نام خود و یا هر واژه‌ی دیگر را به خط میخی بنویسید. مزیت این کیبورد خط میخی این است که واژه‌ها را بصورت کامل دارد و از اشتباهات احتمالی برای افرادی که با خط میخی آشنا نیستند جلوگیری می‌کند.

تبدیل آنلاین خط میخی

مثلا واژه‌ی انزل وب بصورت خط میخی می‌تواند نوشتارهای متفاوتی داشته باشد اما در این کیبورد به نوشتار صحیح آن می‌رسیم. این کیبورد ما را در رمزگشایی خط میخی و خواندن واژه‌های مختلف که به خط میخی نوشته شده‌اند کمک می‌کند.

اگر با کامپیوتر وارد این وب‌سایت شده اید می‌توانید به راحتی از طریق صفحه کلیدی که در اختیار شما قرار گرفته است با کلیک کردن واژه‌ی مد نظر را تایپ کنید و در صورتی که با گوشی وارد شده اید هم با اشاره روی هر حرف می‌توانید از آن استفاده کنید.

تبدیل اسم به خط میخی با استفاده از Babylonian

بابلی ها در منطقه امروزی جنوب عراق ، بین رودخانه دجله و فرات زندگی می کردند. اگرچه آنها در یک منطقه بیابانی زندگی می کردند ، اما برای آبیاری از محصولات خود از یک سیستم آبیاری بسیار پیچیده استفاده می کردند.

ترجمه خط میخی

در میان علوم، نجوم و طالع بینی جایگاه مهمی در جامعه بابل گرفتند. زودیاک اختراع  باستانی بزرگ بود. و گرفتگی خورشید و ماه پیش بینی شده بود. ده‌ها رکورد خط میخی از مشاهدات اصلی گرفتگی بین النهرین وجود دارد. همورابی قوانین و کدهایی را ایجاد کرد که ما هنوز از آنها پیروی می کنیم ، مانند “An Eye For An Eye, A Tooth For a Tooth”

نرم افزار تبدیل اسم به خط میخی آنلاین

Babylonian یک وب‌سایت برای تبدیل واژه‌ها به خط میخی است. می‌توانید با تایپ متن مورد نظر در کادر موجود در صفحه‌ی وب‌سایت و فشردن دکمه‌ی Translate This آن را به خط میخی تبدیل کنید.

تبدیل آنلاین فارسی به خط میخی

اما نکته‌ی منفی اینجاست که این وب‌سایت واژه‌های زبان انگلیسی را به خط میخی تبدیل می‌کند. محدودیتی هم که وجود دارد محدودیت ۲۴۰  کاراکتری است یعنی متون بیشتر از ۲۴۰ کاراکتر تبدیل نمی‌شوند.

تبدیل اسم به خط میخی هخامنشی با استفاده از Old Persian

Old Persian یکی دیگر از وب‌سایت‌های تبدیل متن به خط میخی است.

برنامه تبدیل اسم به خط میخی آنلاین

این وب‌سایت از زبان‌های مختلف برای تبدیل به خط میخی پشتیبانی می‌کند. فقط کافیست که روی زبانه‌ی Select a Language کلیک کرده و زبان مد نظر را انتخاب و سپس شروع به نوشتن با حروف خط میخی کنید.

تبدیل آنلاین فارسی به خط میخی

Old Persian متناسب با زبان انتخاب شده یک صفحه کلید برای شما به نمایش میگذارد.

تبدیل اسم به خط میخی باستان

اما ایراد آن این است که برای واژه‎‌هایی که دارای بیش از یک نوع معنی هستند یک کلید در نظر گرفته است و این ممکن است باعث بروز اشتباه در تبدیل به خط میخی شود.

نظرات و دیدگاه‌های شما؟

امروز در انزل وب سه برنامه‌ تبدیل به خط میخی آنلاین معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما جذاب باشد. خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را در زمینه تبدیل به خط میخی در دیدگاه همین پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 10 روش تبدیل اسم شما به زبان های مختلف
آموزش ۱۰ روش تبدیل اسم شما به زبان های مختلف

نظرات