ساخت اکانت و کانال یوتیوب (YouTube)

آموزش روش ساخت اکانت و کانال یوتیوب (YouTube)

اگر اهل مشاهده ویدیو های آنلاین هستید، محال است که اسم یوتیوب را نشنیده باشید یا حداقل چندبار به آن وارد نشده باشید. به جرات میتوان گفت یوتیوب از بزرگترین، پربازدیدترین و معروف ترین وبسایت های جهان است که روزانه میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن بازدید میکنند. امروز با روش ساخت اکانت و کانال یوتیوب همراه انزل وب باشید تا با مشاهده آن بتوانید یک کانال یا اکانت یوتیوب برای خود داشته باشید.

نحوه ساختن کانال و حساب کاربری یوتیوب

How To Build YouTube Channel And Account

شما میتوانید هم از طریق موبایل و هم از طریق کامپیوتر خود به سایت یا اپلیکیشن یوتیوب دسترسی داشته باشید. ساختن حساب کاربری در YouTube از طریق هر دو امکان پذیر است. امروز قصد داریم از طریق هر دو روش طریقه ساخت کانال یوتیوب را به شما آموزش دهیم.

آموزش تصویری ساخت کانال یوتیوب با کامپیوتر

ساخت اکانت یوتیوب

برای ساخت اکانت یوتیوب ابتدا باید سایت یوتیوب را در مروگر کامپیوتر باز کنید.

چگونه یک کانال یوتیوب بسازیم

بر روی عبارت SIGN IN کلیک کنید. با اینکار قصد داریم برای بار اول در یوتیوب ثبت نام کنیم. اگر قبلا در حساب گوگل خود وارد شده بودید دیگر نیاز نیست کاری انجام دهید. با اینکار در حساب یوتیوب خود نیز وارد شدید!

آموزش تصویری ساخت کانال یوتیوب

حالا بر روی Create Account کلیک کنید. با اینکار میخواهیم یک حساب گوگل بسازیم. برای استفاده از یوتیوب باید حساب گوگل داشته باشید.

آموزش تصویری ساخت کانال یوتیوب

اطلاعاتی که از شما خواسته شده را تکمیل کنید. نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و پسورد را باید کامل کنید. رمز شما باید ۸ رقم یا بیشتر و شامل حروف و اعداد (یا کارکتر های خاص) باشد. پس از تکمیل اطلاعات، بر روی گزینه آبی رنگ با متن Next کلیک کنید.

ساختن اکانت یوتیوب

برای ساختن اکانت یوتیوب شما نیاز دارید که در این مرحله، حساب خود را تایید کنید. برای ورود، به ایمیلی که در مرحله قبل وارد کردید بروید. باید پیامی از طرف گوگل داشته باشید. آن را باز کنید و کد ۶ رقمی درون پیغام را به یاد بسپارید.

نحوه فعال سازی یوتیوب

کد ۶ رقمی که دریافت کرده بودید را در پنجره یوتیوب وارد کنید. سپس بر روی گزینه آبی رنگ با متن Verify کلیک کنید.

ساخت حساب یوتیوب

حالا باید تاریخ تولد و جنسیت خود را انتخاب نمایید. سپس بر روی Next کلیک کنید.

ساخت حساب یوتیوب

خب در پایان برای فعال سازی یوتیوب باید بر روی I Agree کلیک کنید. با اینکار با قوانین استفاده از حساب کاربری گوگل موافقت کرده اید. پس از این کار به طور خودکار وارد یوتیوب میشوید. اگر نشدید، خودتان سایت یوتیوب را باز کنید.

خب بعد از طی کردن مراحل بالا، شما هم اکنون عضوی از یوتیوب هستید. همانند میلیون ها نفر در جهان که هر روزه در YouTube فعالیت میکنند. استفاده از تمامی امکانات یوتیوب رایگان بوده ولی شما در حالت عادی فقط میتوانید ویدیو ها را به طور آنلاین ببینید. خود یوتیوب به طور پیشفرض برای شما قابلیتی تحت عنوان دانلود ویدیو آماده نکرده است. اگر از ویدیویی در یوتیوب خوشتان آمده و میخواهید آن را در سیستم خود نگهداری کنید، حتما بهترین نرم افزار های دانلود آسان ویدیو و فیلم از یوتیوب را مشاهده فرمایید.

آموزش ساخت کانال یوتیوب با گوشی

ساخت کانال یوتیوب با گوشی

خب در گوشی چگونه یک کانال یوتیوب بسازیم؟ ابتدا اپلیکیشن یوتیوب به طور پیشفرض بر روی گوشی شما نصب است. آن را باز کنید.

ساخت کانال یوتیوب با گوشی

علامت پروفایل شکل را در بالا سمت راست صفحه لمس کنید.

نحوه ساخت کانال یوتیوب

حالا بر روی گزینه SIGN IN کلیک فرمایید.

آموزش تصویری ساخت کانال یوتیوب

در صفحه جدید، عبارت Add Account را لمس کنید.

ساخت اکانت و کانال یوتیوب (YouTube)

بر روی Create Account کلیک کنید. با اینکار قصد داریم حساب جدیدی در گوگل بسازیم.

ساخت اکانت و کانال یوتیوب (YouTube)

حالا باید نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. نام در قسمت اول و نام خانوادگی را در قسمت دوم وارد کنید. پس از آن بر روی Next که کمی پایین تر قرار دارد ضربه بزنید.

نحوه ساختن کانال و حساب کاربری یوتیوب

در این مرحله از ساختن اکانت یوتیوب باید تاریخ تولد و جنسیت خود را به درستی وارد کنید و پس از آن بر روی Next ضربه زده تا به مرحله بعدی بروید.

ساختن اکانت یوتیوب

حالا باید برای خود و حسابتان یک نام کاربری یا Username انتخاب کنید. اولین نکته ساخت آدرس یوتیوب در اینجا این است که یوزر نیم شما نباید قبلا توسط شخص دیگری استفاده شده باشد و نکته دوم اینکه نام کاربری شما با عبارت gmail.com@ ادغام خواهد شد. یعنی اگر anzalweb یوزر نیم ما باشد، آدرس جیمیل ما میشود : anzalweb@gmail.com

پس از انتخاب نام کاربری، بر روی Next کلیک کنید.

ساختن اکانت یوتیوب

حالا باید برای حساب خود رمزی را انتخاب نمایید. در قسمت بالا رمز خود را وارد کنید و در قسمت پایین همان رمز را جهت تایید مجددا تایپ نمایید. سپس بر روی Next ضربه بزنید.

لینک کانال یوتیوب

در اینجا عبارت Skip را لمس کنید.

لینک کانال یوتیوب

حالا بر روی عبارت آبی رنگ I Agree کلیک کنید.

طریقه ساخت کانال یوتیوب

در پایان باید بر روی گزینه Next کلیک کنید. با اینکار شما نام کاربری و رمز خود را تایید کرده اید و سپس وارد حساب گوگل و یوتیوب خود خواهید شد.

اقدامات پس از ساخت حساب یوتیوب

یوتیوب را میتوان علاوه بر سایتی برای تفریح و مشاهده ویدیو ها به صورت آنلاین، یک مرکز تجاری بسیار بزرگ و پر سود برای عده ای به شمار آورد. بسیاری از کاربران یوتیوب هستند که ماهانه درآمد بسیار بالایی از طریق کانال یوتیوب خود دارند. اکنون که شما حساب کاربری خود را در یوتیوب ساختید، برای شروع بد نیست این کار ها را انجام دهید :

اولین ویدیو خود را آپلود کنید

با انتشار ویدیو های خود در یوتیوب آن را در معرض دید هزاران نفر خواهید گذاشت. البته اگر موضوع و عنوان و محتوای ویدیوی خود را به طور درست و هوشمندانه انتخاب کنید. برای انتشار ویدیو در یوتیوب بر روی گزینه Create a Video or Post کلیک کنید.

ساخت حساب یوتیوب

همچنین اگر قصد انتشار ویدیو کلیپ در اکانت یوتیوب خود دارید، بد نیست به ۱۶ تا از بهترین سرویس های ساخت ویدیو کلیپ آنلاین رایگان نگاهی بیاندازید.

هویت تجاری خود را اضافه کنید

برای تجاری سازی و کسب و کار در هر زمینه‌ای، ابتدا باید یک هویت تجاری داشت. با اینکار کاربران شما متوجه میشوند که کار های شما سازمان یافته است. حساب شما با دیگر حساب های مشابه با شما متفاوت است پس در این صورت بیشتر شما را دنبال میکنند. همچنین پیشنهاد میشود تصویر بنر مناسب برای حساب خود انتخاب نمایید. با اینکار قدم بزرگی را در ساخت هویت تجاری مناسب برداشته اید. برای اینکار به پروفایل یوتیوب خود رفته و بر روی قسمت Edit channel art کلیک کنید.

آموزش تصویری ساخت کانال یوتیوب

ویدیو معرفی خود و حسابتان را بسازید

یک ویدیو برای حسابتان بسازید که در آن خودتان، موضوع فعالیتتان و روند کاریتان را توضیح دهید. با اینکار کاربران احساس نزدیکی بیشتری با شما کرده و احتمال دنبال شدنتان بیشتر است. طبیعی است که حتی خود شما هم بیشتر جذب حساب هایی خواهید شد که فعالیت منظم و حساب شده ای دارند. پس خودتان را به کاربرانتان معرفی کنید.

کسب درآمد در هیچ زمینه‌ای آنقدر ها هم آسان نیست. چه در یوتیوب و اینترنت و چه در بازار های واقعی. نیاز به برنامه و فعالیت منظم و از همه بیشتر تلاش فراوان دارد. با انجام اقدامات بالا فقط مقدمات ساخت یک کسب و کار بزرگ را طی کرده اید. برای اینکه یک حساب یوتیوب پر درآمد داشته باشید پیشنهاد میکنم حتما از آموزش کامل نحوه کسب درآمد از یوتیوب (Youtube) دیدن کنید. امیدواریم شما هم به جمع کسانی بپیوندید که ماهانه میلیون ها دلار از یوتیوب درآمد کسب میکنند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز با نحوه ساختن کانال و حساب کاربری یوتیوب همراه شما بودیم. آیا این مطلب برایتان مفید بود؟ آیا شما هم حساب خود را در یوتیوب ساخته‌اید یا توانستید درآمدی از آن کسب کنید؟ شما همچنین میتوانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نحوه ساخت کانال یوتیوب در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل مشکل آپلود ویدیو در یوتیوب
راهنما کامل حل مشکل آپلود ویدیو در یوتیوب (بهترین راه حل ها)
شرایط جدید مانیتایز یوتیوب چیست؟ (یک راهنما کامل برای کسب درآمد با دلار)
شرایط جدید مانیتایز یوتیوب چیست؟ (یک راهنما کامل برای کسب درآمد با دلار)
مشکل باز نشدن ویدیو در یوتیوب را با این 20 روش حل کنید
مشکل باز نشدن ویدیو در یوتیوب را با این ۲۰ روش حل کنید!
آپلود ویدیو در یوتیوب با کیفیت بالا
آپلود ویدیو در یوتیوب با کیفیت بالا

نظرات