حذف استیکر و شکلک از روی عکس آنلاین

آموزش ۴ روش حذف استیکر و شکلک از روی عکس آنلاین

یک تصویر از چندین روش قابل اصلاح است. می توانید متنی را به آن بیفزایید، یا آن را به برش دهید (Cut) یا افکت و فیلتر های مختلف اضافه کنید و یا با افزودن ایموجی روی آن، احساساتی به آن ببخشید. اما بعضی اوقات، بعد از اضافه کردن ایموجی ها بر روی یک عکس، ممکن است بخواهیم تصویر اصلی را بدون شکلک مشاهده کنیم. اگر هنوز در حال ویرایش عکس هستید، می توانید تغییرات را به عقب برگردانید. اما اگر نسخه را ذخیره کرده اید و پرونده اصلی را ندارید، چگونه شکلک را از تصویر خود حذف می کنید؟ امروز در انزل وب با آموزش ۴ روش حذف استیکر و شکلک از روی عکس آنلاین همراه شما هستیم.

نحوه برداشتن اموجی و استیکر از روی عکس آنلاین

How To Remove Sticker From Photo Online 

امروز یاد خواهید گرفت که چگونه شکلک یا استیکر ها را از تصاویر خود حذف کنید. همین راهکار ها را نیز می توان برای از بین بردن متن و سایر اشیاء از روی تصویر بدون فتوشاپ استفاده کرد. خب بیایید روش های برداشتن شکلک از عکس را بدون دانلود و استفاده هیچگونه نرم افزاری باهم بررسی کنیم.

خوشبختانه امکانات آنلاینی در خدمت ما قرار گرفته است که این امکان را برایمان فراهم میکند تا بدون دانلود و نصب هیچگونه نرم افزاری مانند فتوشاپ، بتوانیم عمل حذف شکلک از روی عکس را انجام دهیم. در اینجا قصد داریم ۴ سایت جهت برداشتن ایموجی از روی عکس را به شما معرفی کنیم.

برداشتن شکلک از عکس توسط Inpaint 

وبسایت Inpaint یکی از ساده ترین ابزارهای قابل استفاده برای از بین بردن ایموجی ها است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک ماسک را روی استیکر یا ایموجی که قصد حذف کردن آن را دارید اضافه کنید و دکمه Erase را بزنید. مراحل زیر را برای اینکار طی کنید.

ابتدا صفحه اصلی وبسایت Inpaint را باز کنید و سپس تصویری که دارای شکلک یا استیکر است را در آن آپلود کنید.

برنامه حذف شکلک از روی چهره آنلاین

به طور خودکار ابزار پاک کن یا Eraser انتخاب شده است. البته جهت اطمینان میتوانید یکبار دیگر بر روی آن کلیک کنید.

حذف شکلک از روی صورت

خب حالا باید شکلک یا استیکر مورد نظر را توسط ماسکی که در مرحله قبل انتخاب کردید، رنگ کنید. پس از اینکه با دقت تمام آن شئ را انتخاب کردید، بر روی گزینه Erase که با رنگ سبز در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید تا محوطه‌ی انتخاب شده از بین برود.

نحوه برداشتن اموجی و استیکر از روی عکس آنلاین

هم اکنون میتوانید نتیجه را مشاهده کنید. این کار را برای تمام شکلک های موجود در تصویر تکرار کنید.

برداشتن شکلک از عکس

ولی شاید گاهی اوقات نیاز داشته باشید تا تصویر انتخابی شما بکگراند نداشته باشد تا بتوانید آن را به دیگر تصاویر منتقل کنید. برای مثال ما میخواهیم کلاغی که در تصویر بالا قرار دارد را برداریم و به عکسی دیگر ببریم تا با اینکار دیگر با شکلک های درون تصویر هم کاری نداشته باشید. اگر با کامپیوتر قصد اینکار را دارید ۳ ترفند ساده برای حذف پس زمینه عکس را ببینید. ولی اگر کاربر موبایل هستید حذف پس زمینه عکس در تبلت و گوشی اندروید را مشاهده کنید.

آموزش حذف استیکر از روی عکس به کمک Pixlr

دیگر ابزاری که میتوانید از آن برای حذف استیکر از روی عکس استفاده کنید، سایت Pixlr است. برای استفاده از این سایت مراحل زیر را بررسی کنید :

به سراغ سایت Pixlr رفته و بر روی گزینه Open Image کلیک کنید و تصویر مورد نظر را انتخاب کنید.

دانلود حذف استیکر از روی عکس

حالا در این مرحله باید ابزار Retouch را انتخاب کنید.

برنامه حذف شکلک از روی چهره آنلاین

سپس آپشن Heal/Repair را انتخاب کنید.

برداشتن شکلک از عکس

خب حالا چندین بار بر روی استیکر مورد نظر با موس کلیک کنید تا ناپدید شود. همچنین از قسمت سمت چپ صفحه میتوانید سایز ابزار را نیز تغییر دهید. نتیجه اینطور خواهد شد:

حذف شکلک از روی صورت

حذف استیکر روی صورت با سایت Fotor

یکی از ابزار های بسیار قدرتمند که جهت حذف ایموجی از روی صورت مورد استفاده میگیرد، وبسایت Fotor  میباشد. برای استفاده از این ابزار، ابتدا به سایت Fotor رفته و سپس بر روی گزینه Edit a Photo کلیک کنید.

آموزش حذف استیکر از روی عکس

از قسمت منوی بالای صفحه، بر روی گزینه Open کلیک کنید و تصویر خود را آپلود کنید.

حذف استیکر روی صورت

از قسمت چپ صفحه گزینه Beauty را بزنید. سپس از لیست آپشن ها، آپشن Clone را باز کنید.

آموزش روش حذف استیکر و شکلک از روی عکس آنلاین

خب حالا ابتدا باید یک ناحیه از تصویر را با کلیک کردن انتخاب کنید. این ناحیه باید تا حد امکان با پس زمینه‌ی استیکر مورد نظر شباهت داشته باشد. ما آن ناحیه را انتخاب میکنیم و قصد داریم آن را با استیکر جابجا کنیم. پس تا حد امکان باید این دو ناحیه باهم شباهت داشته باشند. پس از آن شروع به کشیدن موس بر روی استیکر مورد نظر بکنید. با اینکار ناحیه‌ای را که در مرحله قبل انتخاب کردید، با استیکر جابجا میکنید. اینکار Clone نام دارد. توجه داشته باشید که دو دایره بر روی صفحه نمایش داده میشود. دایره‌ی اول قسمت انتخاب شده جهت جابجایی، و دایره دوم قسمتی که باید با دایره اول جابجا شود (همان استیکر) میباشد.

برنامه حذف شکلک از روی چهره آنلاین

اگر دیدید که کار حذف ایموجی از روی چهره خوب پیش نرفت، میتوانید بر روی گزینه Re-choose clone area کلیک کنید تا دوباره مرحله قبل را طی کنید.

حذف شکلک از روی چهره

برنامه حذف شکلک از روی چهره آنلاین GifGit

دیگر ابزار محبوبی که جهت حذف استیکر روی صورت مورد استفاده قرار میگیرد، وبسایت GifGit میباشد. برای اینکار ابتدا سایت را باز کنید و بر روی Upload File کلیک کنید و تصویر خود را از فایل هایتان انتخاب نمایید.

حذف شکلک از روی چهره

بعد از اپلود عکس، کمی به سمت پایین اسکرول کنید تا ابزار های سمت چپ صفحه را به طور کامل ببینید. حالا بر روی Clone کلیک کنید.

آموزش حذف استیکر از روی عکس

خب در اینجا همانند تمام اپلیکیشن ها و ابزار های Clone ابتدا نیاز دارید تا یک ناحیه را جهت جابجایی با استیکر انتخاب کنید. برای اینکار از روی کیبورد کلید Alt را نگه دارید و توسط موس یک قسمت که شبیه به پس زمینه استیکر یا شکلک مورد نظر است را انتخاب کنید. حالا دستتان را از Alt بردارید و بر روی شکلک چندبار کلیک کنید (موس را بکشید) و میبینید که شکلک به تدریج ناپدید میشود.

حذف استیکر از روی عکس

توجه کنید که روش های بالا فقط برای حذف شکلک از روی عکس نیست. شما میتوانید توسط روش هایی که امروز در انزل وب به شما معرفی شد، هر شی اضافی که بر روی عکس قرار دارد را حذف کنید. ولی اگر توسط روش های امروز نتوانستید شی یا اشخاص اضافی در عکس را ناپدید کنید، بد نیست آموزش حذف عوامل اضافی عکس در فتوشاپ را مشاهده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۴ روش حذف استیکر و شکلک از روی عکس آنلاین را معرفی کردیم. شما از چه برنامه یا ابزاری برای انجام این کار استفاده می کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه برداشتن ایموجی از روی عکس را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

صفر تا صد ساخت استیکر تلگرام در چند قدم ساده (جدید)
آموزش صفر تا صد ساخت استیکر تلگرام در چند قدم ساده (جدید)
آموزش فعال سازی و استفاده استیکر در ویندوز 11
آموزش فعال سازی و استفاده استیکر در ویندوز ۱۱
آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام در کامپیوتر و گوشی
آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام در کامپیوتر و گوشی
آموزش 3 روش ساخت استیکر واتساپ آنلاین ، کامپیوتر و گوشی
آموزش ۳ روش ساخت استیکر واتساپ آنلاین ، کامپیوتر و گوشی

نظرات

  • الناز says:

    سلام میشه خط خطی رو عکس رو برداشت؟

  • ? says:

    ببخشید یه سوال داشتم ایا میشه پستی که به ما فرستاده شده که توش استیکر اضافه شده یعنی اسکرین شات گرفته و با ویراش استیکر گزاشته رو تصویر و دستکاریش کرده میشه این ها رو حذف کرد؟

  • Nfs says:

    منم دیقن همین چیز رو میخوام

    • ماندانا says:

      یا خدا یعنی هرچی استوری گزاشتیم شکلک رو صورتمون گزاشتیم همه رو پاک کردن?

    • یک ناشناس says:

      ببخشید میشه عکسی که اسکرین گرفته شده و بعد با استیکر و خط کشیدن ویرایش شده را که به ما فرستادن رو به حالت اول برگرداند؟یعنی استیکرارو برداشت از عکسی که به ما فرستاده شده ؟

  • رضا says:

    سلام ببخشید ایا نرم افزاری وجود داره ک با اون بشه استیکر روی صورتو پاک کرد و بشه فهمید صورتی ک پشتش لوده چ شکلیه یا ن؟