آموزش و معرفی ۲ سرویس طراحی نمای ساختمان آنلاین

به جرات میتوان که مهمترین موارد در خانه و ساختمان سازی، طراحی نمای آن است. شما هر روز نمای ساختمان خود را میبینید. هر روز به خانه خود میروید و اولین چیزی که با آن مواجه هستید، نمای خانه شما است. فرض کتید که این نما باب میل شما نباشد. مدام در حسرت خواهید بود. و اما چاره چیست؟ قطعا باید کلی وقت و هزینه صرف آن کنید تا آن را مجددا ساخته و باب میل خود در بیارید. امروز با معرفی سرویس طراحی نمای ساختمان آنلاین همراه انزل وب باشید تا نمای ساختمان خود را آنطور که میخواهید بسازید.

سایت طراحی آنلاین نمای بیرونی ساختمان مسکونی ، ویلایی ، آپارتمان و…

Best House Elevation Design Online Services

سایت ها و ابزار های آنلاین و آفلاین مختلفی برای طراحی رایگان نمای ساختمان یا طراحی نمای ساختمان ویلایی وجود دارند اما امروز و در این پست قصد داریم تا به معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین های آنها بپردازیم. البته فکر نکنید که طراحی نمای ساختمان آنلاین فقط و فقط با کامپیوتر و تجهیزات آنچنانی امکان پذیر است. شما همچنین میتوانید با موبایلی که در دست دارید هم به ترسیم آنلاین نقشه ساختمان بپردازید. اگر به این موضوع علاقه دارید پس ۱۰ برنامه کاربردی گوشی برای طراحی داخلی منزل و ساختمان را مشاهده کنید.

طراحی آنلاین نمای ساختمان با سایت SmartDraw

سایت رایگان کشیدن نقشه ساختمان آنلاین SmartDraw جهت هر چیزی که مربوط به طراحی خصوصا طراحی ساختمان است استفاده میشود. اعم از طراحی نمای ساختمان مسکونی یا طراحی نمای ساختمان ویلایی و انواع نمای ساختمان. در SmartDraw تمامی موارد دسته بندی شده است. شما میتوانید دسته بندی های نمای بیرونی ساختمان، اتاق خواب، حمام و آشپزخانه و … را در این سایت مشاهده نمایید و برای هر کدام از قسمت های خانه تان به طور جداگانه طراحی مجزایی انجام دهید.

طراحی آنلاین خانه

برای استفاده از از این ابزار طراحی آنلاین پلان ساختمان مسکونی ، آپارتمان ، دوبلکس و.. ابتدا به صفحه سایت SmartDraw رفته و بر روی ساختمانی که جلوی شما ظاهر میشود کلیک کنید تا قابلیت شخصی سازی کردن آن برایتان فعال شود. بعد از کلیک بر روی ساختمان و هدایت به برگ Edit با صفحه جدیدی مواجه خواهید شد.

طراحی نمای ساختمان ساده

شما در اینجا قادر هستید تقریبا هر چیزی را به خانه خود اضافه کنید. اعم از در و پنجره، درخت و … . این صفحه بسیار شبیه به نرم افزار های Office طراحی شده است پس اگر کمی با آن آشنا باشید به این صفحه هم احساس نزدیکی خواهید کرد. البته یادتان نرود که برای ذخیره و ماندگاری طرح شما حتما باید در سایت ثبت نام کنید.

توجه کنید که این بخش فقط مربوط به طراحی نمای ساختمان ساده است. همانطور که پیش تر ذکر شد این سایت قابلیت طراحی اتاق خواب، آشپزخانه، پارکینگ، دفتر کار و باغچه و تمامی قسمت های یک خانه را به شما میدهد. برای مثال اگر میخواهید آشپزخانه خود را طراحی کنید، از قسمت Diagram Categories باید گزینه Elevation Plan و سپس Kitchen Elevation را انتخاب کنید.

شما در طراحی خانه یا ساختمان خود میتوانید از بی نهایت طرح هایی که توسط طراحان و مهندسان حرفه ای طراحی شده هم الگو بگیرید. قطعا آنها تجربه تئوری و عملی بیشتری از شما دارند. پس اگر قصد دارید علاوه بر خلاقیت خودتان، از طرح های از پیش ساخته شده هم الگو بگیرید، حتما وبسایت های MakemyHouse و Nakshewala را بررسی کنید.

رسم نقشه ساختمان آنلاین توسط سایت Cedar

قطعا میتوان نرم افزار طراحی نمای ساختمان آنلاین Cedar را به عنوان یکی از بهترین ابزار ها برای ترسیم آنلاین نقشه ساختمان نام برد. سایتی رایگان با امکانات بسیار فراوان. شما در این سایت توانایی ساخت و چیدن هر نوع نقشه‌ای برای ساختمان خود ازجمله طراحی سه بعدی ساختمان را دارید. شما میتوانید انواع دیوار ها، درب ها اعم از درب های پارکینگ، درب خانه و گاراژ و یا حتی اتاق خواب و آشپزخانه و .. را رسم کنید.

طراحی پلان آنلاین

استفاده از این سایت نسبت به SmartDraw کمی به دانش بالاتری نیازمند است. البته اگر دانش نقشه کشی را ندارید، میتوانید به راحتی و با دقت به دسته بندی ها کلمات انگلیسی از پس طراحی نقشه خانه تان بر بیاید و از هزینه های گزاف دوری کنید. تمامی دیوار ها و قسمت های خانه دارای ابعاد معینی هستند که تمامی آنها بر روی نقشه مشخص است.

استفاده از این سایت طراحی آنلاین خانه نیازمند ثبت نام شما در آن میباشد که این روند کاملا رایگان است.

نرم افزار طراحی نمای ساختمان آنلاین

پس از تکمیل اطلاعات، به صفحه شخصی خود هدایت میشوید. شما میتوانید دسته بندی ها و پروژه های مختلفی برای خود ایجاد کنید تا هر زمان که به آن نیاز داشتید، از آن استفاده کنید یا آن را توسعه دهید. پس از تکمیل ثبت نام و نمایش پیغام موفقیت، در صفحه‌ای که قرار دارید گزینه New Project را بزنید تا به بخش طراحی پلان آنلاین یا همان نقشه کشی منتقل شوید.

طراحی آنلاین پلان مسکونی

اگر قصد نقشه کشی ساختمان خود را دارید یا اگر به شغل نقشه کشی مشغول هستید قطعا به ابزاری هایی جهت طراحی پلان ساختمان نیازمند هستید که در این مطلب به معرفی ۲ مورد از بهترین آنها پرداختیم. اما اگر به هر دلیلی نتوانستید یا نخواستید که از سرویس های بالا استفاده کنید حتما ۱۵ تا از بهترین سرویس های طراحی آنلاین دکوراسیون را مشاهده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز با موضوع بررسی سرویس های طراحی نمای ساختمان آنلاین همراه شما بودیم. از نظر شما کار با کدام سرویس طراحی رایگان نمای ساختمان راحت تر است؟ آیا خودتان تابحال از این سرویس های طراحی نمای ساختمان یک ، دو یا سه طبقه یا سرویس های مشابه استفاده کرده اید؟ اگر سرویس بهتر دیگری می شناسید یا نظر و پیشنهادی در این زمینه دارید، می توانید آن را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات