آیا رتبه الکسا و گوگل با خرید بازدیدهای فیک افزایش پیدا می کنند؟

آیا رتبه الکسا و گوگل با خرید بازدیدهای فیک افزایش پیدا می کنند؟

خرید بازدید سایت سال های زیادی است که جز برترین روش های افزایش بازدید سایت واقعی شناخته شده است و هر روز تعداد استفاده کنندگان این روش بیشتر می شود به گونه ای که بسیاری از سایت های بزرگ ایران به طور مداوم از این روش برای دریافت بازدید سایت واقعی خرید بازدید سایت را انجام می دهند.

شما نیز می توانید با خرید بازدید سایت و استفاده از آن به صورت اصولی اقدام به دریافت بازدیدهای واقعی برای سایت کسب و کارتان کنید و همین امروز فروش محصولات خود را افزایش دهید و نتیجه مطلوب آن را ببینید. اما توجه داشته باشید که باید از سایت های قابل اعتماد بازدیدهای خود را خریداری نماییم چون در غیر این صورت ممکن است سایت شما دچار افت شود ، برای درک اهمیت این موضوع شما را دعوت به مطالعه اعترافات یک خریدار بازدید سایت از سایت های نامناسب مینمایم . برای مطالعه کلیک کنید

در اینجا ممکن است برای برخی از کاربران سوال پیش بیاید که آیا خرید بازدید سایت همان بازدیدهای فیک و تقلبی است که صرفا کمی با کیفیت تر هستند؟

باید در جواب این سوال پاسخ داد،خیر،شما به هنگام خرید بازدید سایت می توانید به راحتی جایگاه خود را در گوگل بهبود دهید و رنک الکسا سایتتان را کاهش دهید و باعث محبوبیت در میان مردم و هواداران سایت خود شوید.

استفاده از بازدیدهای فیک برای سایت

تفاوت خرید بازدید سایت واقعی و بازدید سایت فیک

متاسفانه بسیاری از افراد خرید بازدید سایت را با بازدیدهای فیک اشتباه می گیرند و فکر می کنند که این ها فایده ای برای سایت ندارند و یا اطلاعات کاملی برای این گونه افراد وجود ندارد که امروز تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را برای بازدیدهای فیک و واقعی راهنمایی کنیم.

به هنگامی که شما خرید بازدید سایت واقعی را انجام می دهید،انتظار این را دارید تا سایت شما در کمترین زمان ممکن جایگاه بهتری در گوگل داشته باشد و کلمات کلیدی مناسبی را برای خود جذب کند که انتظار شما کاملا به جا و درست است و می توانید با خرید بازدید سایت و تزریق اصولی بازدید به سایت جایگاه خود را در گوگل محکم کنید و رقیب های خود را پشت سر بگذارید.

خرید بازدید سایت که راهی کاملا مطمئن است اما مبحث بازدیدهای فیک و تقلبی بسیار ساده است،این روشی که شما با استفاده از نرم افزارهای رایگان که در سطح اینترنت پخش شده است و بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند توسط گوگل شناسایی شده و اگر گوگل بفهمد یک سایت از این بازدیدهای فیک و تقلبی استفاده می کند مطمئنا باشید در کمترین زمان ممکن سایت را جریمه خواهد کرد و اگر باز به کارتان ادامه دهید ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به سایت خود وارد کنید که جز تعویض دامنه هیچ کار دیگری نتوانید انجام دهید و بسیار مسئله بدی است!.

بسیاری از افراد به هوای اینکه رتبه الکسا و جایگاه شان در گوگل بهبود می یابد از بازدیدهای فیک و نامناسب استفاده می کنند اما این گونه افراد سخت در اشتباه هستند و با این کار صرفا کار خود را سخت تر می کنند و به جای اینکه رتبه الکسا و گوگل بهبود یابد،بدتر می شود و رشد منفی به خود می گیرد که در نوع خود می تواند معظلی برای وب مستران باشد.

پس نتیجه می گیریم که بازدیدهای فیک نمی توانند جایگاه شما را در گوگل بهبود و رتبه الکسا سایت شما را کاهش دهند.  اگر هنوز قانع به خریداری یا عدم خریداری بازدید سایت نشده اید شما را دعوت به مطالعه این مقاله از سایت ezoic مینمایم.

تزریق اصولی بازدید به سایت

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات