۵ سرویس تبدیل عکس به استیکر آنلاین رایگان

اگر اهل فضای شبکه های مجازی باشید، حتما استیکر ها و شکلک های متعدد و متنوعی مشاهده کرده اید. استیکر هایی مانند تصاویر اشخاص معروف و سلبریتی ها و غیره. امروز در انزل وب با ۵ سرویس تبدیل عکس به استیکر آنلاین همراه شما هستیم. با سایت هایی که برای ساخت استیکر آنلاین را به شما معرفی کنیم میتوانید بسته استیکر مربوط به خود را داشته باشید و از آن در برنامه های گوناگون استفاده کنید.

سایت ساخت استیکر و تبدیل عکس به استیکر آنلاین

Best Free Online Services For Convert Image to Sticker

میتوان گفت سایت ها و ابزارات آنلاین زیادی برای تبدیل عکس به استیکر برای تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و… وجود دارد. بعضی از آن ها رایگان و بعضی غیر رایگان هستند یا اگر رایگان باشند دارای محدودیت هایی اند که برای رفع آن ها باید مبلغی را جهت اشتراک ویژه پرداخت کنید. حال امروز در انزل وب قصد معرفی ۵ سرویس تبدیل عکس به استیکر آنلاین را داریم.

تبدیل عکس به استیکر برای تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و.. با Crello

تبدیل عکس به استیکر برای واتساپ

قطعا از استیکر ساز آنلاین Crello میتوان به عنوان بهترین ابزار تبدیل عکس به استیکر برای واتساپ ، تلگرام یا اینستاگرام نام برد. Crello از طراحی فوق العاده‌ای برخوردار بوده و همچنین حدود ۲۵,۰۰۰ طرح و اشکال متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد. همچنین شما میتوانید بدون پرداخت هیچ مبلغی از تمام امکانات سایت بهره مند شوید منتها اگر اشتراک سالانه یا ماهانه خریداری کنید، دیگر نام این سایت بر روی استیکر هایتان موجود نخواهد بود. اگر اهل تبدیل عکس به استیکر کارتونی نیز هستید، حتما از Crello استفاده کنید.

سرویس تبدیل عکس به استیکر آنلاین Sticker You

استیکر ساز هوشمند

ابزار Sticker You از جمله سایت هایی است که شما تقریبا برای هر چیزی این امکان را دارید که استیکر یا برچسب دلخواه خود را بسازید. استیکر های ساخته شده را میتوان بر روی فنجان، بر روی بدن یا لباس، دیوار یا حتی کاغذ استفاده کرد. متاسفانه استفاده از این سایت هم رایگان نبوده و شما برای دریافت استیکر ها باید مبلغی را پرداخت کنید. هنگام طراحی استیکر نیز قابلیت های متنوعی مانند اضافه کردن عکس و متن همراه با امکان Drag & Drop موس در اختیار شما قرار دارد. جهت تبدیل عکس به استیکر با این سایت، به صفحه اصلی Sticker You رفته و بر روی گزینه Create Now کلیک کنید. سپس از میان طرح ها و اشکال مختلف، شکل مد نظر خود را انتخاب کنید.

برنامه تبدیل عکس به استیکر رایگان آنلاین Picture To People

سایت عکس به استیکر تبدیل کن

سایت Picture To People از جمله ابزار های رایگان برای تبدیل عکس به استیکر برای آیفون ، اندروید و.. میباشد. استفاده از امکانات این سایت کاملا رایگان بوده و میتوانید به طور آنی استیکر های خود را پس از طراحی دانلود کنید. همچنین طرح ها و دسته بندی های مختلفی مانند لوگو متن ها، متون سه بعدی و تصاویر با افکت های مختلف برای استفاده وجود دارد. ولی متاسفانه Picture To People از طراجی چندان جالب و بروزی برخوردار نیست و به احتمال زیاد در نگاه اول از استفاده از این سایت دست خواهید کشید.

ساخت استیکر آنلاین با سایت Make Stickers

تبدیل عکس به استیکر برای آیفون ، اندروید و...

سایت Make Stickers امکانات متنوعی از جمله ساخت استیکر با عکس خود را به شما میدهد. بعد از ساخت و طراحی استیکر های مورد نظر باید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. متاسفانه این سایت رایگان نمیباشد و شما برای استفاده از استیکر هایی که طراحی میکنید حداقل باید مبلغ ۶ دلار با هزینه کنید. برای استفاده از Make Stickers صفحه اصلی آن را باز کنید و سپس بر روی دکمه سبز رنک با متن Make A Sticker کلیک کنید.

همچنین اگر قصد ساخت استیکر متن دارید اما علاقه‌ای به استفاده از سایت های آنلاین را ندارید، حتما ۲ روش ساخت استیکر متن و عکس در فتوشاپ را مشاهده کنید.

استیکر ساز هوشمند Juke Box Print

استیکر ساز هوشمند

میتوان Juke Box Print را پس از Crello و Sticker You بهترین انتخاب برای تبدیل عکس به استیکر دانست. این سایت از طراحی قابل قبولی برخورد است منتها برای استفاده از تمام امکانات برای ساخت استیکر، ملزم به پرداخت مبلغ معینی هستید. اما خوشبختانه امکان دانلود و استفاده از استیکر ها به طور رایگان برایتان فراهم است. Juke Box Print امکان شناسایی هوشمند تصویر شما را دارد و حاشیه ها را به طور خودکار تنظیم میکند به طوری که دیگر شما نیازی به برش و Cut کردن عکس مورد نظر نداشته باشید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به معرفی ابزار های آنلاینی جهت تبدیل عکس به استیکر پرداختیم. آیا شما از این سایت ها تاکنون استفاده کرده اید؟ شما چه ابزاری را برای تبدیل عکس به استیکر پیشنهاد میدهید؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون این مطلب در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

صفر تا صد ساخت استیکر تلگرام در چند قدم ساده (جدید)
آموزش صفر تا صد ساخت استیکر تلگرام در چند قدم ساده (جدید)
آموزش فعال سازی و استفاده استیکر در ویندوز 11
آموزش فعال سازی و استفاده استیکر در ویندوز ۱۱
آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام در کامپیوتر و گوشی
آموزش تصویری ساخت استیکر تلگرام در کامپیوتر و گوشی
آموزش 3 روش ساخت استیکر واتساپ آنلاین ، کامپیوتر و گوشی
آموزش ۳ روش ساخت استیکر واتساپ آنلاین ، کامپیوتر و گوشی

نظرات

×