راه اندازی سایت همه منظوره برای کسب و کار اینترنتی

راه اندازی سایت همه منظوره برای کسب و کار اینترنتی

سایت ها امروزه یکی از مهم ترین بخش تکنولوژی هستند، در واقع به ما کمک می کنند به هر چه می خواهیم با جستجوی چند کلمه کلیدی ساده برسیم. به طور مثال اگر قصد خرید کالای خاصی دارید و در مورد آن اطلاعات کافی را نداشته باشید، نامش را در گوگل جستجو می کنید و ترجیح می دهید از منابع اینترنتی استفاده کنید.

حال اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و ترجیح می دهید خودتان هم در نتایج گوگل باشید باید چه کنید؟ نخست نیاز به طراحی و راه اندازی یک وب سایت دارید، این وب سایت باید بر اساس استاندارد های روز دنیا طراحی و در نهایت بر روی سرور های قدرتمند آپلود شود، به دامین متصل شده و یا اصطلاحا در آن پارک شود، در ادامه می توان گفت که شما نیمی از مسیر را پیموده اید.

سایت ها به زبان ها و سیستم های مدیریت محتوا نیاز دارند و باید بر این اساس طراحی شوند، زبان های سمت سرور چون پی اچ پی، ای اسی پی، پایتون، جاوا و…، زبان های اچ تی ام ال، سی اس اس برای طراحی بصری و قالب سایت مورد استفاده قرار می گیرند.

کسب و کار اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی و کسب و کار

سایت ها بر اساس طراحی و ساختاری که دارند نیز به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند، فروشگاهی، خبری، تجاری، شخصی، سرگرمی و همین طور موارد دیگری که احتمالا کم تر با آن ها برخورد می کنید. برای این که سایت شما در گوگل رشد کرده و دیده شود نیاز به سئو خواهید داشت، امروزه سیستم های جدیدی راهی بازار شده اند و در دنیای اینترنت دیده می شوند که می توان با استفاده از آن سایت های چند منظوره طراحی کرد.

به این صورت که شما می توانید از آن ها برای انواع اهداف و نیاز ها استفاده کنید، هیچ محدودیتی در این زمینه ندارید.

سایت شما طراحی و راه اندازی می شود و پس از مدتی با توجه به راهکار هایی که در اختیار شما قرار داده می شود، به سرعت در گوگل رشد می کند.

تصور کنید صاحب یک وب سایت خرید گوشی موبایل هوشمند هستید که در گوگل به رتبه خوبی رسیده است و وقتی کسی قصد خرید موبایل را دارد و نام مدل خاصی را جستجو می کند، به وب سایت شما می رسد.

روزانه میلیون ها جستجو برای کلمه های کلیدی مختلف در اینترنت انجام می شود، حال اگر روزانه تنها هزار آی پی وارد سایت شما شود چه؟

رشد فروش با راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اگر از بین این هزار آی پی تنها صد مورد و یا کم تر از شما و وبسایتتان خریدی انجام دهند، قطعا در عرض چند ماه به سود دهی و رشد فروش خوبی می رسید.

سایت شما وقتی طراحی می شود باید چندین الِمان و فاکتور را در آن بررسی کرد، سرعت لود سایت شما، سیستم مدیریت محتوا و امکان کنترل داده ها، پایگاه داده و صد البته دقت برنامه نویسی و خطا های احتمالی که کاربر با آن ممکن است روبرو شود.

اگر صاحب یک وب سایت هستید و پس از چندین ماه با رشد خوبی در بازدید آن روبرو نشده اید، احتمالا عوامل زیادی در این مسئله دخیل هستند، اما قطعا یکی از مهم ترین ها مربوط به استفاده و تجربه کاربری و رابط کاربری سایت شما است، همان مسئله UI و UX و همین طور Load Time که این روز ها برای گوگل بسیار مهم است و روی این مسئله حساس خواهد بود.

بهتر است به همین دلیل هم که شده سایت خود را به دست افراد معتبر در زمینه طراحی بسپارید.

رشد فروش با راه اندازی کسب و کار اینترنتی

استارتاپ و فروشگاه های آنلاین

عموما شما در یک فروشگاه اینترنتی می توانید هر چیزی را سفارش داده و خریداری نمائید، اگر وب مستر هستید، صاحب یک کسب و کار کوچک در محله و شهر خودتان بوده و از فروش ناراضی هستید، احتمالا شما دنیای اینترنت را به عنوان یک عرصه جدید از دست داده اید و در این مورد باید عرض کنیم که راه اندازی فروشگاه اینترنتی و ثبت دامنه اختصاصی بهترین راه است.

بعلاوه این که هر چه بخواهید را می توانید روی یک وب سایت به فروش برسانید و در این مورد نیز هیچ محدودیت خاصی ندارید و با مشکلی نیز مواجه نمی شوید.

کسب و کار شما قطعا در دنیای اینترنت تحت هدف جامعه قرار می گیرد، آن ها حتی اگر روزانه بازدیدی در وب سایت شما ثبت کنند نیز کم کم به این رشد و پله های ترقی می رسید. بعلاوه این که می توانید هر چه را می خواهید در اینترنت بفروشید و عموما در مورد قیمت ها نیز می توانید هوشمندانه تر عمل کنید. یعنی سایت های دیگر را بررسی می کنید و با قیمت بهتر مشتریان بیشتری را نیز جذب می کنید.

وب سایت ها عامل اصلی رشد و موفقیت تجارت ها در سال ۲۰۱۹ میلادی هستند.

طراحی سایت های فروشگاهی

ای کامرس در واقع به فروشگاه الکترونیکی گفته می شود، تمامی مراحل خرید کالا به صورت آنلاین با یک ثبت نام ساده توسط خریدار و فرد انجام می شود که به عنوان یک کاربر وارد سایت شما شده است، کالا انتخاب شده و در سبد خرید قرار می گیرد، پس از آن نیز پرداخت به مرحله نهایی و تایید می رسد، بانک شما دریافت مبلغ را تایید می کند و می توانید عملیات ارائه خدمات و یا ارسال کالا را انجام دهید.

سایت های فروشگاهی زیادی در ایران وجود دارد که هر کدام از آن ها مشکلات خاص خود را دارند، مثلا در طراحی آن ها از حالت ریسپانیو استفاده نشده است، زمان لود صفحه های سایت مناسب نیست، بهینه سازی کلمات کلیدی انجام نشده است.

تا حد زیادی این مباحث به ساختار و زبان طراحی و صد البته تیمی که این کار را انجام داده است بستگی خواهد داشت.

بسیاری از مشکلات را می توان در مرحله طراحی جلوگیری کرده و سایت را با قدرت بیشتری در نتایج جستجو ثبت کرد. پس باید در بحث طراحی و راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی حساسیت و دقت کافی را داشته باشید.

طراحی سایت های فروشگاهی

سایت همه منظوره برای کسب و کار اینترنتی چیست؟

سایتی همه منظوره است که شما بتوانید برای موفقیت تجارت و کسب و کار خود از آن هر استفاده ای را داشته باشید.

سایت های همه منظوره برای اهداف خاص و رشد فروش یک کسب و کار و موفقیت استارتاپ ها طراحی و توسعه داده می شوند، در نتیجه می توان هر استفاده ای را از آن ها داشت، اگر دغدغه شما نیز چنین مسئله ای است و نگران این موضوع هستید که آیا سایت طراحی شده می تواند موفق باشد و توسط شما مورد استفاده قرار گیرد، باید گفت که این نگرانی ها در حال حاضر بی دلیل است.

کل سایت و هسته آن نیز بر اساس استاندارد ها و الگوریتم های گوگل طراحی می شود، پروسه سئو قدرتمند تر از چیزی که فکر می کنید عمل می کند.

بعلاوه این که تمامی موارد مورد نیاز برای رشد کلمه کلیدی و ایندکس دقیق توسط ربات های گوگل رعایت می شود و شما در شروع کار به هیچ عنوان با مشکل مواجه نمی شوید.

بهتر است که سایت های چند منظوره طراحی شده و نمونه کار ها را بررسی کنید و پس از آن با اطمینان خاطر کار خود را شروع کنید. نتیجه رشد فروش و موفقیت تجارت شما خواهد بود.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی سایت همه منظوره برای کسب و کار اینترنتی

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات