معرفی ۸ تا از بهترین برنامه ردیابی گوشی گم و دزدیده شده اندروید

در دنیای دیجیتال امروز، هنگام گم یا به سرقت رفتن تلفن همراه، فقط ضرر پولی نیست که متحمل شما میشود بلکه ضرر اصلی می توان اطلاعات مهم شما در آن دستگاه باشد که دیگر از دست رفته. مانند برخی اسناد، تصاویر خانوادگی و شخصی و هزاران نوع دیگر از فایل ها که ممکن است برایتان با اهمیت باشد. امروز با ۸ تا از بهترین برنامه ردیابی گوشی گم و دزدیده شده برای اندروید همراه انزل وب باشید تا چگونگی ردیابی گوشی اندروید سرقت شده را بیاموزید.

برنامه ردیابی گوشی سرقت و خاموش شده اندروید رایگان

Best Apps to Track Lost or Stolen Android Devices

برای ردیابی گوشی اندروید سرقت شده راه های زیادی پیش روی شما است که یکی از بهترین آنها نرم افزار های اندرویدی هستند که در ادامه قصد معرفی ۸ تا از بهترین برنامه گوشی گم و دزدیده شده برای اندروید را داریم.

برنامه ردیابی گوشی اندروید Life360

ردیاب گوشی دیگران رایگان

در واقع Life360 یک برنامه ردیابی موقعیت مکانی همه کاره است که به شما کمک می کند مکان تلفن همراه  یا تبلت گم شده‎ی خود را ردیابی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد با اشتراک گذاری مکان ها با دوستان و اعضای خانواده خود در ارتباط باشید. همچنین می توانید گروه هایی ایجاد کنید و افرادی را در آن اضافه کنید و مکان آنها را بر روی یک نقشه خصوصی که فقط برای اعضای گروه قابل مشاهده است، نظارت کنید. همچنین به شما امکان می دهد تاریخچه موقعیت مکانی همه اعضای گروه را مشاهده کنید. علاوه بر این ها، هنگامی که شما یک تلفن یا تبلت خود را گم می کنید، می توانید با ورود به وب سایت www.life360.com مکان آن را ردیابی کنید.

ردیابی گوشی اندروید از طریق گوگل با Find My Device

ردیابی گوشی اندروید با gps

اپلیکیشن Find My Device یکی از بهترین برنامه های ردیابی گوشی اندروید سرقت شده است. این برنامه که توسط گوگل ساخته شده، این امکان را به شما می دهد تا دستگاه گمشده تان را ردیابی کرده و اقدامات لازم را روی آن انجام دهید؛ از جمله تنظیم مجدد کارخانه برای محافظت از اطلاعات شخصی شما. همچنین می توانید با استفاده از زنگ زدن به تلفن گم شده آن را پیدا کنید. همچنین می توانید پیام های خود را بر روی تلفن خود نمایش دهید یا شماره تماس خود را برای شخصی که پیدا می کند بگویید. بهترین ویژگی این برنامه این است که در صورت گم شدن یا سرقت تلفن شما، دارای ویژگی هایی است که به شما امکان می دهد تلفن را قفل کرده و محتوای آن را پاک کنید.

ردیابی گوشی دیگران اندروید با Family Locator

ردیاب گوشی دیگران رایگان

Family Locator یکی دیگر از ابزارهای عالی برای ردیابی مکان برای بچه ها و خانواده شما است. این برنامه با مجموعه ای از ویژگی ها ارائه شده است که به شما این امکان را می دهد تا دقیقا مانند یک گپ گروهی با سایر اعضای خانواده خود ارتباط برقرار کنید. همچنین این برنامه برای شما قابلیت ایجاد گروه خانوادگی جهت مشاهده مکان بچه ها و سایر اعضای خانواده بر روی نقشه به صورت زنده را میدهد. بهترین ویژگی این برنامه چیست؟ Family Locator امکان ایجاد مناطق خطرناک و یا امن را برای شما فراهم می آورد. برنامه هنگامی که کودک یا یکی از اعضای خانواده شما وارد یک منطقه خاص شده است به شما اطلاع می دهد.

ردیابی گوشی اندروید سرقت شده با iSharing

ردیابی گوشی اندروید با gps

اپلیکیشن iSharing یکی دیگر از برنامه های ردیابی گوشی اندرویدی است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید موبایل سایر اعضای خانواده یا موبایل های سرقت شده را ردیابی کنید. همچنین می توانید مکان هایی را مشخص کنید و وقتی یکی از اعضای خانواده وارد آن مکان شد برای شما اعلان ارسال شود برای مثال اگر فرزندتان وارد خانه شد برای شما پیغامی فرستاده بشود. یکی از ویژگهای بسیار جالب این برنامه آن است که هنگامی که موبایل شما دچار لرزش شدید شود به دیگر اعضای خانواده‌تان اطلاع داده میشود. این ویزگی با نام Panic Alert در برنامه موجود میباشد.

اشتباه نکنید! روش های ردیابی گوشی اندرویدی یا موبایل آیفون و … محدود به این پست نیست. برای مشاهده روش های بیشتر جهت ردیابی گوشی گم شده، حتما ۴ روش ردیابی و یافتن گوشی گم شده خاموش و روشن را بخوانید.

ردیابی گوشی اندرویدی با Safe365

ردیابی گوشی اندروید با gps

Safe365 یک برنامه ردیاب گوشی دیگران رایگان با ترکیبی از ویژگی های ایمنی جالب است. برنامه به شما امکان می دهد که تلفن همراه گم شده خود را بیابید و همچنین به شما کمک می کند تا مراقب محل زندگی اعضای خانواده یا شاید دوستان خود باشید! Safe365 با تمام ویژگی های لازم برای ردیابی مکان اعضای خانواده یا گروهی از دوستان ارائه شده است. این امکان را به شما می دهد تا از موقعیت مکانی دقیق اعضای خانواده یا اعضای گروه خود، عمر باتری آنها، نوع اتصال اینترنت در دستگاه های آنها و .. مطلع شوید.

ردیابی گوشی اندروید با GPS توسط XFI Locator

معرفی 8 تا از بهترین برنامه گوشی گم و دزدیده شده برای اندروید

XFI Locator یک برنامه بسیار ساده و در عین حال فوق العاده قوی است که فقط و فقط برای پیدا کردن دستگاه های از دست رفته و گم شده ساخته شده است به طوری که به راحتی می توانید در نقشه های زنده دستگاه گمشده خود را جستجو کرده و پیدا کنید. از جمله ویژگی های مثبت این برنامه ای است که میتوانید با دستگاه گم شده‌ی خود تماس حاصل کنید. همچنین نبود قابلیت پاک کردن اطلاعات موبایل گم شده از جمله ویژگی منفی XFI Locator برنامه است.

برنامه ردیابی گوشی دزدیده شده با Familonet

برنامه ردیاب گوشی

اپلیکیشن ردیابی گوشی اندرویدی Familonet یکی دیگر از ابزارهای عالی برای ردیابی دستگاه های گمشده یا سرقت شده است. این برنامه به شما امکان می دهد تا فرزندان و اعضای خانواده خود را مورد توجه قرار داده و با آنها دائما در ارتباط باشید. این برنامه مملو از ویژگی های برجسته ای است مثلا به شما اجازه می دهد چندین گروه ایجاد کنید، مکان اعضای آن گروه را ردیابی کنید و از طریق چت با آنها صحبت کنید. Familonet هنگامی که یکی از اعضای گروه از محل خاصی خارج شده یا به آن رسیده باشد، اعلان هایی را برای شما ارسال می کند. همچنین به شما امکان می دهد تا در مواقع اضطراری دیگر اعضای خانواده که عضو گروه هستند را مطلع کنید.

ردیابی گوشی خاموش اندروید با TrackView

برنامه ردیابی گوشی خاموش شده

TrackView یک ببرنامه ردیابی نامحسوس گوشی شگفت انگیز است که به شما کمک می کند دستگاه های گم شده خود را رصد و پیدا کنید. برنامه این امکان را به شما می دهد تا امنیت دستگاه و همچنین خانه خود را تامین کنید. آنچه باعث می شود TrackView از سایر برنامه های مشابه متمایز شود، ویژگی نظارت از طریق دوربین موبایل است که به شما امکان می دهد از طریق دوربین آن از محیط دستگاه خود مراقبت کنید. به عنوان مثال، شما می توانید کودک خود را با استفاده از آن نظارت کنید.

امروز و در این پست فقط به بررسی روش های پیدا کردن و ردیابی گوشی سرقت شده پرداختیم. اما اگر شما دستگاه دیگری را مانند لپ تاپ گم کرده اید، میتوانید مطلب بهترین روش های پیدا کردن و ردیابی لپ تاپ سرقتی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب پیرامون ردیابی گوشی اندروید سرقت شده صحبت کردیم. به نظر شما بهترین برنامه ردیابی گوشی اندروید کدام است؟ شما از کدام برنامه برای تامین امنیت موبایلتان استفاده میکنید؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را برنامه ردیابی گوشی دزدیده شده برای اندروید در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 8 روش پيدا كردن مختصات جغرافيايی در اندروید
آموزش ۸ روش پیدا کردن مختصات جغرافیایی در اندروید
آموزش 14 روش حل مشکل GPS و لوکیشن در آیفون
آموزش ۱۴ روش حل مشکل GPS و لوکیشن در آیفون
چگونه در اندروید و آیفون موقعیت مکانی GPS خود را تغییر دهیم؟
چگونه در اندروید و آیفون موقعیت مکانی GPS خود را تغییر دهیم؟
آموزش 11 روش رفع مشکل پیغام No GPS در Waze
آموزش ۱۱ روش رفع مشکل پیغام No GPS در Waze اندروید و آیفون

نظرات

  • کیارث says:

    حداقل لینک دانلود هم بزارید که مستقیم بشه دانلود کرد

  • امین وزیریان says:

    گوشم گم شده فکر کنم اینم ایمیلم بودم س چهارتا ایمیل بوده نمیدونم کدومه حالا چطور پیداش کنم

  • Aryana says:

    گوشی من دزدیده شده و خطش خاموش هست مدارک مهمی توش هست چه برنامه ای پیشنهاد میکنید؟

  • حفیظ says:

    سلام تلفن مه A12s بود گم شده چطوری پیداکنم این امیل برایش نصب بود
    Hafiz. Yaqoobi130@gmail.com

  • Mr nasir says:

    سلام من گوشی أیفون گوم شوده و خاموش اهست لطفا یک نرم افزار دارید که این گوشی گوم شوده را دریابی کند

  • کامران says:

    فایند مای دیوایس رو که برای گوگله و بصورت پیش فرض روی گوشی نصب شده میشه گفت قابل اطمینان ترین نرم افزاری هست که برای ردیابی گوشیه متاسفانه برای استفاده ازش نوعی پارادوکس متحمل میشیم.
    فرض کنید شما شماره تلفنتون رو با اکانتتون سینک کرده باشید ، آقا دزده گوشی رو میزنه ، شما بعد از اینکه متوجه میشید به اولین نفر دور و برتون یا به یه کافی نت خودتونو میرسونید که از طریق وب به فایند دیوایس وصل شید و گوشی رو پیدا کنید
    برای ورود به اکانتتون و استفاده از فایند دیوایس کد امنیتی به موبایلتون فرستاده میشه ، حالا گوشی کجاس که کدو وارد کنید ؟ پیش آقا دزده !
    تنها راهی که کلا شماره ای به اکانتتون متصل نکنید
    البته این نرم افزارایی هم که معرفی کردید هم راه حل دیگه شه